quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Post dan nog wel eerst ff je hele Joss Stone collectie. Voor het nageslacht.
Gave plaat!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaruuh, ga er maar vanuit dat hij om 12:00 on-air gaat.![]()
Toploader - Achilles Heel
quote:Het is vrijdag, dus weer een flink aantal zendtijduren te vullen op 3FM.
Om 12 uur doe ik voorlopig voor het laatst Leuk Is Anders, volgende week is Dolf er weer. Vanavond om 19 uur een nieuwe Ek-Stra Weekend en vannacht is het weer freaktijd!
Tussen 1 en 4 ontvang ik Hanco Kolk (die weer tekeningen maakt bij alle liedjes) en ook Ancilla is er weer -- op Nederland 3 is dus ook kijkpret gegarandeerd.
http://www.michielveenstra.nl/
O. Hmm, dat was achteraf gezien helemaal niet zo verkeerd nee, die freaknacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
en ook Ancilla is er weer -- op Nederland 3 is dus ook kijkpret gegarandeerd.
![]()
Erg tof!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janse Bagge Bend.
Een Limburgse klassieker.
iddquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janse Bagge Bend.
Wat erg OKquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:05 schreef cosmick het volgende:
O. Hmm, dat was achteraf gezien helemaal niet zo verkeerd nee, die freaknacht.
Laten we het hopenquote:
jaaaaa goed manquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Janse Bagge Bend.
quote:De Janse Bagge Bend speelde in 1983 op Pinkpop, nadat ze gedreigd had bureau Pinkpop met een bulldozer omver te rijden.
Ik ken dat. Vooral het laden van grote foto's was een ramp hè.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had toen net internet thuis. Was niet weg te slaan achter m'n pc met ISDN-aansluiting. Eerste maand: 700 gulden
. Tweede maand: 750 gulden
.
Yup. Maar goed, Joss was toen nog niet geboren bekend hèquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken dat. Vooral het laden van grote foto's was een ramp hè.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:06 schreef -Hans- het volgende:
Welke Michiel?
Veenstra! Veenstra!![]()
![]()
![]()
"hello Mr. Incredible"
jep zoietsquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:31 schreef Againzender het volgende:
He, hoor ik daar Astrid?
Ik zou zeggen, maak een pollquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
De MH kandidaten:
Foo Fighters - The Pretender
Saybia - Angel
Reverend and the makers - HWCOTW
Krezip - Play this game...
Voor twee weken maar hè?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef X. het volgende:
Sander de Heer neemt het binnenkort van Giel over in de ochtend
Denk in elk geval dat het kauwgom liedje en de nieuwe Linkin Park afvallen want die zijn al tijdens het laatste uur van RabRadio gedraaid.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:18 schreef Toad het volgende:
De MH kandidaten:
Foo Fighters - The Pretender
Saybia - Angel
Reverend and the makers - HWCOTW (goede plaat!!!)
Krezip - Play this game...
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:33 schreef X. het volgende:
Sander de Heer neemt het binnenkort van Giel over in de ochtend
Én de Freaknacht met Veenstra, Kolk en Tilia.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vanavond weer Ekstra Weekend [afbeelding]
Ben trouwens wel steeds meer te spreken over Fiction Plane, erg goede plaat imo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Nu de laatste keer Fiction Plane in de Megahit-uitvoering. Tijd voor een nieuwe!
Ancillaquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Én de Freaknacht met Veenstra, Kolk en Tilia.
Niet echt een spectaculaire plaat inderdaad...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die ben ik wel zat na een week dan.
niemand heeft flink betaald dusquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 16:28 schreef Sirolf het volgende:
ME-GA-HIT: Saybia - Angel [afbeelding]
Ik vrees alleen wel dat ik dit nummer na een week helemaal zat ben...
Maaruh, is het dan 100% zeker dat ze volgende week niet op Lowlands staat? Ik weet niet wat ze heeft, maar als ze nu al weet dat ze niet aanwezig zal zijn dan is het vast heftig.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:04 schreef Toad het volgende:
Nou Hans, ik ga toch naar Calvin Harris.
Lily Allen is ziek!![]()
[afbeelding]
Gerard en Michiel zijn de gekken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zitten daar in totaal 3 personen. Welke zijn er gek en welke niet?
Via de 'nieuwe topics'-pagina is dat niet zo moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Welkom, straks weer zoeken naar het nieuwe topic!
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:08 schreef Litton-Lane het volgende:
Meesterlijk beginHold that socker down
![]()
whehequote:
of Marco Borstatoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Jeroen Nieuwenhuize!
Straks wordt Ekdom nog vergelijken met Rick van Velthuysen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |