Hij probeert het nog maar één deel, volgens mij..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef mschol het volgende:
tvp, tt is duidelijk, echter zal het denk ik niet lukken (hoeveel delen probeer je namelijk al geen SC te hebben?)
zit met mijn stagequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef mschol het volgende:
tvp, tt is duidelijk, echter zal het denk ik niet lukken (hoeveel delen probeer je namelijk al geen SC te hebben?)
ik heb ook stage echter kan ik dan wel fokkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zit met mijn stagenog 4 weken en dan ben ik er ook weer van de partij!
Nu dan?quote:
ah mooi picsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
in deel 2 heeft ze een Vegeta outfit aan met een toffe pruik
ik ga m'n haar laten groeien en dan met behangplaksel ook zo'n kapsel maken
mijn opleiding is facilitair. dus grotendeels horeca... no internet, my son!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook stage echter kan ik dan wel fokken
ik zit op ict systeembeheer opleiding dus het kan haast niet dat ik zonder internet zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn opleiding is facilitair. dus grotendeels horeca... no internet, my son!
Zenden ze een keer wat fatsoenlijks uit op Jetix dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:53 schreef mschol het volgende:Oban Star-Racers is gewoon niet te krijgen
volgens mij ben ik, als ik et verder wil zien, gedwongen om naar jetix te kijken
ik persoonlijk vond de serie zo op het eerste oog best aardig, de vertaling naar NL stoor ik me niet aan (ik heb irrtanter gehoord)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zenden ze een keer wat fatsoenlijks uit op Jetix dan?![]()
De series die op kragamuffin staan die ik leuk vind heb ik al gezien, de rest is klote.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef mschol het volgende:
voorlopig ga ik geen nieuwe anime starten, ga alleen de serie's die compleet zijn kijken, kragamuffin is namelijk ook hard bezig..
ik heb zware moeite om de series te kijken war mee ik al bezig wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef mschol het volgende:
voorlopig ga ik geen nieuwe anime starten, ga alleen de serie's die compleet zijn kijken, kragamuffin is namelijk ook hard bezig..
Twelve Kingdoms bedoel je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook maar eens deze reeks wat actiever gaan volgen.
Zojuist de eerste aflevering van Juuni Kokuki (Shadow of the Moon, The Sea of Shadow - First Chapter) gekeken. Ziet er ook uit als een erg leuke serie, de eerste aflevering deed me qua achtergrondverhaal een beetje denken aan The Chronicles of Narnia al schijnt deze serie gebaseerd te zijn op een Japanse fantasy-serie
Ja dat is de engelse titel inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Twelve Kingdoms bedoel je.Zeker een goede serie als je van fantasy houdt.
![]()
Daar heb ik ook een hekel aan, daarom wacht ik meestal tot ik de hele serie binnen heb. Torrent batches ftw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja dat is de engelse titel inderdaad
Irritante is alleen dat ik de eerste ep nu heb gekeken en de rest nog binnen moet komen... meestal wacht ik eerst tot de complete serie binnen is (of iig de eerste 10 eps) voordat ik ga kijken.
Nja, dan eerst Rurouni Kenshin maar afmaken en evt. door met Blood+ voordat ik hier mee verder ga.
Blood+ gevolgd toen ie net uit was tot ep 6 of 7 ofzo toen uit het oog verloren en laatst alle 50 eps gedownload en begin nu maar 'even' opnieuw met kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan, daarom wacht ik meestal tot ik de hele serie binnen heb. Torrent batches ftw.Ik weet niet bij welke ep je van Blood+ bent, maar ik had in de eerst instantie niet gedacht dat het me 50 afleveringen zo kon boeien.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Blood+ gevolgd toen ie net uit was tot ep 6 of 7 ofzo toen uit het oog verloren en laatst alle 50 eps gedownload en begin nu maar 'even' opnieuw met kijken.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zeker kijken dus. De eerste 8 eps zijn even doorbijten, maar daarna wordt het echt tof. Met nog wat leuke plotwendingen tussendoor.
![]()
Niet gezien, maar wel over gelezen. Eigenlijk nooit de moeite genomen om het te downloaden. Als er weer ruimte is voor nieuwe series dan zal ik eens kijken of het wat voor mij is. Mijn backlog is op dit moment iets te groot aan het worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
Dat lijkt me eindelijk weer eens iets voor mij!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Texhnolyze is erg doorbijten, de eerste 4 eps zit er praktisch geen dialoog in en is het vooral je eigen interpretatie.
Gaandeweg komt er meer vaart in en kom je meer en meer te weten van de wereld waar het zich afspeelt om uiteindelijk de finale van de serie over de laatste 4 afleveringen uit te smeren die je dan ook in 1 ruk af zult kijken.
Geen serie die je 'gezellig' even opzet, daarvoor is het te sinister...
Ben benieuwd wat je ervan vindt... is van de makers van Serial Experiments: Lain maar ik vond dat tegenvallen nadat ik Texhnolyze eerst had gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat lijkt me eindelijk weer eens iets voor mij!
Hij komt naar binnen.
eindelijk gaan ze weer verderquote:We're not dead! (yet)
Written by scr3wieus
Saturday, 07 October 2006
Hello boys and girls,
It's been a while huh... Even though we haven't released anything in a long while, we're not dead yet
As some of you might know, the main reason we haven't been active lately, is because Kaen, our leader, has decided to leave us :/.
Kaen ( Mendoi founder, translator, timer, typesetter, encoder ) stole the group funds while I was away, and escaped to Mexico, where he was last spotted on the beaches of Cancun. He left a note saying that he needed the money to build himself a space ship. This was no surprise for us, considering the fact that all of us at Mendoi were saving up our donations so we could build ourselves a space ship. It saddens us deeply that he ran off on his own; however, we can't help but feel happy for him, for being able to break free from the Hell that is fansubbing. We will be cheering for his sake, and wishing him the best of luck. Kaen! We will always be in your heart! Whenever you feel lonely, just close your eyes and we'll be there!
Having said that, I would like to bring you guys up to date on what's going on with our projects.
Inukami:
I'm happy to announce that, even though we lost our translator for this project, we will still be finishing it.
I want to thank the boys and girly boys over at Shinsen-Subs for offering us a joint, in order to finish up this project. Tellu54 and Edward_K, two extremely experienced subbers, will be joining our Inukami team as translator and encoder. Let's have a fruitful joint >.>
Also, episode 14 will be out later today.
Episodes 15-16 are almost ready for encoding and should be out soon.
Episodes 17-20 are being timed and edited.
Episodes 21-26 are pending translation.
Stargazer:
The third and last episode of Stargazer is currently awaiting translation. It shouldn't take too long before it's out.
Himawari:
Although we have said many times in our channel that we were about to release more Himawari and we didn't, Mendoi is glad to announce that the project is finally moving again. We have decided to switch from TV raws to DVD ISO's, so the next episodes will be released as R2 DVD-Rips. We will probably redo the first few episodes as DVD-Rip too once we have finished subbing this season of Himawari.
So we gladly welcome Agat (translator) and Shock (Encoder) to our Himawari team.
Episodes 6-7 are awaiting QC and resyncing to the new raws.
Episodes 8-13 are awaiting translation.
So, that's about it.
Expect a bunch of releases soon ;p
Your Mendoi Spokesman,
ScR3WiEuS the Blamed One
idd, ziet er heel vet uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef Qunix het volgende:
Death Note eerste episode net gezien....... WAT VET
Net als TOKKO, bij de eerste episode, gelijk verkocht
Ik vond het verhaal nou ook niet fantastisch.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.
*spannend*
En nu denkt hij dat je lesbisch bentquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.
*spannend*
Outro is lelijker dan de intro... Intro is "apart".quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef outcast_within het volgende:
die nieuwe intro is lelijk dacht bijna dat het een hoax nep dinges was
Haha, nee dat dacht hij eerder al.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
En nu denkt hij dat je lesbisch bent?
![]()
euh..dat IS Elfen Lied ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Als je t topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat Rahl en ik hem gezien hebben/quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie heeft Death Note al bekeken?
* Death Note toevoegt aan DL-queue *quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
euh..dat IS Elfen Lied ook
Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.
Totaal niet mijn ding.
Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.
Eerste ep van Death Note daarintegen weer wel![]()
duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk![]()
Dat is elfen lied dus niet he.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.
Totaal niet mijn ding.
Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.
Eerste ep van Death Note daarintegen weer wel![]()
duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk![]()
Ik. Eerste ep is veelbelovendquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie heeft Death Note al bekeken?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Totaal niet mijn ding.
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
*spannend*
SPOILER: inukamiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 08-10-2006 21:34:29 ]
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn seriequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef mschol het volgende:
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..
echter raak je meer in het verhaal zie je ook de problemen van de hoofdpersonen en hoe die met elkaar verbonden zijn..
QFT.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
in jou ogen wel dan, in mijn ogen nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
Klopt, er zat lekker veel bloed en (onnodig) veel geweld inquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Elfen lied was veel toffer dan gewoon naakte vrouwen en vechten!
dat was een xtratje en functioneel bloot enzo..
Klopt, veel 12/13 delige series moeten het nou niet bepaald van hun verhaal of diepgaande character ontwikkeling hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Klopt, er zat lekker veel bloed en (onnodig) veel geweld in
Elfen Lied was leuk vanwege de gore enzo en die serie zal in het algemeen daarom bekend staan, niet vanwege de geweldige char ontwikkeling of diepgaand of complex verhaal.
Qua verhaal vond ik het nou niet ZO spectaculair, sowieso hebben weinig 13-14 delige series dat.
Een uitzondering (voor mij) is KGNE en FMP:TSR, waar TSR natuurlijk al 26 eps voorgeschiedenis had.
dat van 12/13 delige series kloptquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, veel 12/13 delige series moeten het nou niet bepaald van hun verhaal of diepgaande character ontwikkeling hebben.![]()
Als iedereen nou gewoon toegeeft, dat je Elfen Lied alleen hebt gekeken, omdat je hebt gehoord dat er veel blood en gore inzit.
Maar ja op internet worden wel meer dingen erg gehyped.Zo is Elfen Lied dus aan zijn (overrated) status gekomen
Natuurlijk heb ik die gekekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef torn_Machina het volgende:
Zeg Zeurberus, heb je trouwens Ergo Proxy nou al helemaal gekeken?
Laatste 2 eps waren top.![]()
2e seizoen zou zeker niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik die gekeken
En ik vond het zeker een mooi/waardig einde, en er is ruimte zat voor een tweede seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef Zeurberus het volgende:
Dit gedeelte vind ik eigelijk alleen maar de introductie tot enorm boeiende wereld. Het is eigelijk grotendeels de innerlijke strijd van Vincent waar je naar kijkt.Ja er ligt een hele wereld nu voor ze open, lijkt me onwaarschijnlijk dat het dus bij 1 seizoen blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw![]()
Edit: onwaarschijnlijk en waarschijnlijk maakt natuurlijk wel veel verschil.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door torn_Machina op 09-10-2006 18:14:31 ]
GTO is wel tof, ja... Er is ook een live-action van gemaakt, maar die is niet echt geweldig...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
net eerste drie afleveringen van GTO gezien
best wel leuke serie
quote:Akuma, monsters born from dead souls mistakenly recalled by their loved ones to the living world, are the weapons of the Millenium Earl, who is intent on the destruction of the world.
Allen Walker has been cursed with an anti-Akuma weapon as his left arm and an eye that sees the former soul of the Akuma since his youth.
He is also one of the few who contain "Innocence", a substance that allows him to kill Akuma and fight the Earl. With these powers, he joins the Black Priest Organization as an Exorcist and sets out with other Exorcists to stop the Earl`s attempts to annihilate the human race.
Zoiets als dit?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef Zeurberus het volgende:
En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw
quote:
Dan mag jij hem hebbenquote:
neequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef RipCore het volgende:
Ohjee, ik heb net een externe HDD van 250 gig gekocht, en ik heb al te weinig tijd.. Zal ik me in kunnen houden?!
Flinke PS is dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:38 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nee
ik heb 5 maand geleden hetzelfde gedaan en nu heb ik nog 1,7 GB over van de 250.
te veel gegraaid en te weinig gekeken.
Dat vraag ik me nu ook af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef koffiegast het volgende:
golden boy met nederlandse subs? dit moet of zeer briljant zijn of megaverkeerd!
Het lijkt me dat je ook steeds meer ruimte nodig hebt. Straks zijn alle afleveringen standaard HDTV en de bestanden zijn daarvan dus ook groter, in ieder geval de avi's. Nu is een episode gemiddeld 180 tot 220 MB groot. mp4 bestanden zijn rond de 140 MB. Die avi's zullen naar de 300 opschuiven en de mp4's zullen dan zeker rond de 200 zitten.quote:ik zelf heb net ook een new 250 gb extern gekauft, alhoewel ik al een tijdje een 160gb extern heb (4gig over..)
Het maakt ook een groot verschil welke codec je gebruikt... Als je ffdshow gebruikt (zoals bijvoorbeeld in CCCP), heb je grote kans dat je computer het redt... Mijn PC, AMD Athlon XP 3200+, 1GB, mainstream videokaart (Het is 'n Geforce met iets betere specificaties dan m'n vorige Radeon 9800 Pro), geeft prima resultaten met ffdshow, maar heeft het zwaar bij bijvoorbeeld Quicktime's H.264-codec.quote:
wilde deze serie al een tijdje zien. Heb een paar dagen geleden de eerste episode gezien. Ik ga echt wel de rest van de seriequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
Ik heb in het verleden grote mot gehad met die verschillende codecs enzo...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het maakt ook een groot verschil welke codec je gebruikt... Als je ffdshow gebruikt (zoals bijvoorbeeld in CCCP), heb je grote kans dat je computer het redt... Mijn PC, AMD Athlon XP 3200+, 1GB, mainstream videokaart (Het is 'n Geforce met iets betere specificaties dan m'n vorige Radeon 9800 Pro), geeft prima resultaten met ffdshow, maar heeft het zwaar bij bijvoorbeeld Quicktime's H.264-codec.
Als je de eerste al de moeite waard vond, wacht maar tot je de rest hebt gezienquote:Op woensdag 11 oktober 2006 18:34 schreef zquing het volgende:
[..]
wilde deze serie al een tijdje zien. Heb een paar dagen geleden de eerste episode gezien. Ik ga echt wel de rest van de serie
het probleem is alleen dat ik echt echt maar dan ook echt veel van deze serie verwacht. Dus ik ben bang de rest te kijken omdat ik niet wil dat de serie niet aan mijn verwachtingen voldoetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als je de eerste al de moeite waard vond, wacht maar tot je de rest hebt gezien
Ben zelf vandaag (weer) begonnen met Neon Genesis Evangelion (shame on me, I know) zat nog op de laatste Blood+ episodes te wachten.
Shame on you, idd... Je gaat toch zeker niet Neon Genesis Evangelion kijken?! laat staan een tweede poging!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben zelf vandaag (weer) begonnen met Neon Genesis Evangelion (shame on me, I know)
Mijn afgetrapte 1800XP (1,6GHz) met een opgevoerd ti4200 kaartje heeft ook geen enkele moeite met h.264, of welk ander formaat dan ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:17 schreef mschol het volgende:
om eff in de discussie te springen..
de H264 geencode serie die ik gezien heb(in iedergeval deels) is sugar sugar rune en die deed het prima hier(1,25GB, 1,92Ghz + Geforce 6800)
kazaa lite codec pack hier..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:44 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Mijn afgetrapte 1800XP (1,6GHz) met een opgevoerd ti4200 kaartje heeft ook geen enkele moeite met h.264, of welk ander formaat dan ook.
Ik gebruik het Cole2K media pack, dat ervoor zorgt dat alle formaten (avi, mkv, xvid, h.264, etc) afgespeeld worden in windows media player, inclusief mooie subtitles, waardoor ik vaak niet eens weet wat voor soort bestand ik afspeel. Ik kan het ook niet zien aan het icoontje van het videobestand en de extensies worden ook niet weergegeven in explorer. Geen lelijke VLC player meer nodig dus. Cole2K is tof
ja dohquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef Jordy-B het volgende:
de bestandsextensies kan je gewoon aanzetten in de opties van bestandsbeheer...
dan is het niet handig nee, ik verander zelf nogal vaak een extensie dus dan is het wel handigquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:37 schreef Sh0g het volgende:
[..]
ja doh
maar waarom zou ik dat willen. bij het renamen van bestanden (wat ik nogal vaak doe) moet je dan altijd de extensie laten staan, anders verander je het bestand en opent 'ie niet meer. niet zo handig.
De Amerikaanse afleveringen staan op youtube, is het hiero legaal om de linkjes te geven? want ik heb al die linkjes hier achter elkaar gezet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:02 schreef mschol het volgende:net op jetix (jaa ik weet het)
een japans/franse anime gezien:
Oban Star-Racers (TV)
gaat over een meisje, eva , zij hoopt al jaren iets van haar pa te horen te krijgen op haar kostschool, dit gebeurd echter niet.
zij bouwt ondertussen zelf aan een soort van scooter (alleen dan een moderne versie)
zodra zij een pakketje binnen krijgt zorgt ze er zo snel mogelijk voor om uit de kostschool te raken en haar vader op te zoeken.
haar vader is een wereldberoemde race manager en is dus ook niet lastig te vinden.
echter aangekomen bij het bedrijf van haar vader, herkent hij haar niet meer en neemt zij een andere naam aan (molly). niet veel later gaat het race team van haar vader een intergalactisch race toernooi tegemoet, zij weet mee te gaan als verstekeling/monteur (lees: zij werd aangenomen toen ze even snel een motor fixde, maar ze mocht niet mee naar de race)
ik ga em waarschijnlijk binnen zien te hengelen, ben wel benieuwd
er is ook PMS of mailquote:Op zondag 15 oktober 2006 16:11 schreef sk888er het volgende:
[..]
De Amerikaanse afleveringen staan op youtube, is het hiero legaal om de linkjes te geven? want ik heb al die linkjes hier achter elkaar gezet.
Inderdaad, erg leuke serie. Ik irriteerde me alleen een beetje aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:43 schreef Koranaga het volgende:
Wat een leuke serie is Ouran High School Host club, echt hilarisch. Ben nu bij aflevering 11 en heb me nog geen moment verveeld. Echt een aanrader voor degene die hem nog niet gezien hebben.![]()
Ik weet dat ik er een beetje laat mee ben maar ik begin meestal pas met kijken zodra een serie helemaal uit is.
Link
SPOILER: Ouran High school host clubOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef Intronic het volgende:
Ben maar tot de eerste 6 minuten van ouran high school host club gekomen, homo gehalte lag me een beetje te hoog![]()
valt op zich wel mee, hoor... Alleen die tweeling is een beetje nichterig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:56 schreef Intronic het volgende:
Ben maar tot de eerste 6 minuten van ouran high school host club gekomen, homo gehalte lag me een beetje te hoog![]()
een beetje??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
valt op zich wel mee, hoor... Alleen die tweeling is een beetje nichterig.
'k vind strawberry panic! niet zo'n toffe serie... Ik hou niet van die romantische dramaseries.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:56 schreef mschol het volgende:
[..]
een beetje??
en tja het hoort bij de serie, maar ik heb ergere series gezien
(Strawberry panic had een zeeer hoog Lesbisch gehalte, daar heb je zeker geen problemen mee?)
ik heb van de nieuw aangekondigde serie nu ook niet echt zovan die moet ik kijken...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k vind strawberry panic! niet zo'n toffe serie... Ik hou niet van die romantische dramaseries.
(Qua nieuwe series ziet dit seizoen er dan ook niet al te geweldig uit...)
Biologisch gezien heel wat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:47 schreef -Strawberry- het volgende:
En wát is er precies mis met homo's?![]()
* mee eensch isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:21 schreef Zeurberus het volgende:
FLCL was geweldig
Maar er is een serie die nog hectischer/gestoorder/vreemder is
Puni Puni Poemy. Het is maar 2 eps, maar het voelt na het kijken of je er 13 hebt gekeken
hier wat suggesties:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Hopey het volgende:
Sjo, ik ben weer eens begonnen met anime kijken.. pff echt laaanggg niet gedaan. Maar had weer eens wat ghibli films gekeken :D
Heb nog een zooi om in te halen die ik sinds begin de zomer niet meer gevolgd had. Blood+ (sinds ep 25 niet meer gekeken) en Noein misschien afkijken, als ik die nog kan vinden, omdat die licenced is. Voor de rest. Bleach is een hopeloze zaak. Dus misshien laat ik die echt definitief vallen. :'(
Voor de rest ga ik waarschijnlijk Nana volgen. Gisteren 2 eps gezien. Alhoewel het niet echt mijn ding is, als ik drama wil zien dan kijk ik wel naar net5, maar vond ik de hoofdrol speelsters best leuk :D
En heb ik ergen Inuyasha gevonden, die wil ik zeker eens gaan kijken.
Dus ik moet weer eens nodig gaan speuren. Naar wat leuke anime. *zucht* ik begin weer met anime :Y
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | Flame.Of.Recca-TorrentLeech-MEMORIES.PROJECT Fullmetal Alchemist Futakoi Futakoi Alternative Grenadier - Hohoemi no Senshi I's pure Jigoku Shoujo Magical Girl Lyrical Nanoha Magical Girl Lyrical Nanoha A's Maria-sama_ga_Miteru uta~kata [a4e]Mahoromatic_01-26_Special [Arienai_-_Seishun]_Sugar_Sugar_Rune_-_01-10 [Ayu]_The_Third_INCOMPLETE [B-F]_To_Heart [Doremi] Strawberry Panic [Doremi].Ojamajo.Doremi.Naisho.01-13 [FnT-XviD] - The third_INCOMPLETE [Froth-Bite]Dokuro-chan [mahou]_Hoshizora_Kiseki_[DVD][h264+AAC][915373F1].mkv [Mendoi]_Himawari_INCOMPLETE [Mendoi]_Inukami_INCOMPLETE [NnK]_Tonagura!_INCOMPLETE [SRN]Strawberry_Panic [Triad_&_AonE]_Narutaru_01-13_ [complete] [ureshii]Nishi_no_Yoki_Majo_01-13 [WF]_School Rumble 1-26 [YGO]_Tsubasa_Chronicle_2nd_Series [Your-Mom] School Rumble 2nd |
Noein en Blood+ kun je nog gewoon downloaden via de irc bots van Shinsen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:30 schreef Hopey het volgende:
Sjo, ik ben weer eens begonnen met anime kijken.. pff echt laaanggg niet gedaan. Maar had weer eens wat ghibli films gekeken
Heb nog een zooi om in te halen die ik sinds begin de zomer niet meer gevolgd had. Blood+ (sinds ep 25 niet meer gekeken) en Noein misschien afkijken, als ik die nog kan vinden, omdat die licenced is. Voor de rest. Bleach is een hopeloze zaak. Dus misshien laat ik die echt definitief vallen.![]()
Voor de rest ga ik waarschijnlijk Nana volgen. Gisteren 2 eps gezien. Alhoewel het niet echt mijn ding is, als ik drama wil zien dan kijk ik wel naar net5, maar vond ik de hoofdrol speelsters best leuk
En heb ik ergen Inuyasha gevonden, die wil ik zeker eens gaan kijken.
Dus ik moet weer eens nodig gaan speuren. Naar wat leuke anime. *zucht* ik begin weer met anime![]()
quote:The long war against Frost Republic scarred many places of the Empire; famine, plague, returned soldiers who become bandits… Worrying about these "war damages" resulting from the devastations of the nation and people`s minds, the Empire Army orgnaizes the 3rd section of Information Bureau known as "Pumpkin Scissors", and they assigned the section for the duty of recovery from the war damage.
Three years have passed since the truce so called "thin ice agreement". The 3rd section hasn`t accomplished their task, yet. Rather, they are absorbed in paper works, and without notice, people ridicule that it is an "Excuse Section" that suppress people`s complaint. However, they strive to achieve their tasks. One day, a man offers to help them. It was a tall man who used to be a Corporal. Dangling an iron lantern from his waist, he handles a heavy gun with one hand.
Ik kreeg er hoofdpijn vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:00 schreef Agiath het volgende:
Wat vonden jullie van FLCL? (geen spoilers graag)
The Boxquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:39 schreef Kroekroek het volgende:
Net was er op The Box (je weet wel, die muziekzender, waar ik toevallig langszapte, echt waar!) een kort verhaal over cosplayers. Ook het meisje in de roze jurk die ik vorig jaar op Abunai! gezien heb was er bij. Ik geloof ook nog een ander meisje. Ze hebben er 4 geïnterviewd, maar ik hoorde alleen de laatste zin nog: "Met cosplay kun je echt alle kanten op"
Ik was echt verrast zoiets op tv te zien!Vooral op The Box.
die moet ik nog kijken, maar als ik het zo hoor ben ik daarna een week ziek...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
, dat kreeg ik eerder van Puni puni poemi
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:11 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
The Box![]()
Zo, hebben we dat ook weer gehad vandaag.![]()
hej zie ik daar een torrentleech userquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
hier wat suggesties:
[ code verwijderd ]
komt trouwens vanaf een dir /b vanaf me externe HD
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:12 schreef zquing het volgende:
[..]
hej zie ik daar een torrentleech user![]()
maar als je van oldskool geweld hou zou ik voor flame of recca gaan
Mokona ziet er een beetje evil uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef Baka-san het volgende:
Iemand nog interesse in een Tsubasa Chronicle sleutelhanger?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:43 schreef Baka-san het volgende:
Iemand nog interesse in een Tsubasa Chronicle sleutelhanger?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Baka-san het volgende:
Op de foto ziet de sleutelhanger er minder mooi uit dan in het echt. Er zijn ook posters![]()
![]()
[afbeelding]
Is al helemaal uitgezonden. 50 eps.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:24 schreef Zeurberus het volgende:
Is Blood + eigelijk al helemaal uitgezonden?
Kan nergens vinden hoeveel eps die totaal is nl
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Hehe, ik kom even janken hier.
Ik heb mijn Meer Campbell (GSD) kostuum voor Abunai niet afgekregenDat wordt een oud kostuum uit de kast trekken.
PS: Iemand al 'NHK ni Youkoso!' gezien?![]()
2006-1989=17...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Ik heb mijn Meer Campbell (GSD) kostuum voor Abunai niet afgekregenDat wordt een oud kostuum uit de kast trekken.
Wie's er jarig?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:03 schreef outcast_within het volgende:
2006-1989=17...
Ik wou PICS! posten... maar dat lijkt me wel ongepast voor deze oude kerel
duuuudequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:07 schreef Orealo het volgende:
Edit : oooh tis een vrouw
Je hebt toch nog anderhalve week?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Ik heb geen woord gezegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat zijn er al 3 die pics willen
* nummer 5quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:15 schreef Zeurberus het volgende:
Gezien ik toch geen schaamte ken op dat gebied heb je een 4e persoon![]()
(pedo) partners in crimequote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:46 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
2 toekomstige leden van de PNVD.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
ze is wel verdacht stil geworden..
komt gewoon door jullie enthousiasme en nerd gehalte! is er 1 vrouw, zijn jullie meteen allemaal aktief!
Was jij niet degene die als Chidori ging? Samen met je vriend als Sousuke?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:21 schreef Miasan het volgende:
Nou nou. Ze is 17, geen 7quote:
ooooooh, dus Hopey is geen vrouw, stukjes koek met garnalen genaamd Kroekoek behoort ook niet tot die categorie en Aardbei is een man.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
komt gewoon door jullie enthousiasme en nerd gehalte! is er 1 vrouw, zijn jullie meteen allemaal aktief!
Ja hoi dat is juist leuk.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
Ik ga morgen al naar Enschede, en ik heb daar geen naaimachine tot mijn beschikking. Bovendien moet ik nog keihard werken aan m'n literatuurdossier komende weekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
Je hebt toch nog anderhalve week?
Dat was ik inderdaad.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:55 schreef Sh0g het volgende:
Was jij niet degene die als Chidori ging? Samen met je vriend als Sousuke?
(of ben ik in de war met iemand anders)
ik dans met je meequote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:59 schreef Miasan het volgende:
Dat was ik inderdaad.Maar dat was al voor Animecon en nu ga ik die cosplay dus opnieuw doen.
*doet een dansje*
ff klein stukje gekeken, leuk leuk!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Sumomomo Momomo
quote:Her wish for sexual intercourse meets with Koushi`s square refusal as he has absolutely no desire to get it on with someone who looks like she could be his little sister, not to mention that he doesn`t have the foggiest idea who she actually is.
Nog meer plaatsvervangende schaamte dan bij de voorrondes van Idols.quote:
WAT LEES IK NOU??????quote:Op donderdag 19 oktober 2006 02:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
ooooooh, dus Hopey is geen vrouw, stukjes koek met garnalen genaamd Kroekoek behoort ook niet tot die categorie en Aardbei is een man.
daar gaan mijn fantasieen, dank je oetlul![]()
IK ben ook een vrouwquote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:00 schreef blessed19 het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nog meer plaatsvervangende schaamte dan bij de voorrondes van Idols.
1 2 3 4 5 6 7 8 | ANN nummertje/linkje anime nfo nummertje/linkje anidb nummertje/linkje beschrijving score (die ik geef, van 1 - 10) gezien ja of nee? datum (van uitzenden denk ik dat het handigst is) |
1 2 3 | naam groep tag (bijv. [AyU] ) |
Je zit gewoon de database functie van AniDB te kopiëren.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
ik wil van jullie eff een mening hebben:
ik ben dus voor me zelf eens aan het knutselen geslagen in php
en ben bezig me anime die ik gezien heb/wil zien in een database te gooien..
Nou.. Dat is volgens mij alleen een vraag die je zelf kan beantwoorden. Het is jouw site, wat wil je er mee bereiken? Wat is het doel van de site? Wat willen de gebruikers (jij dus eigenlijk, de site is voor jezelf, toch?) zien?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:37 schreef mschol het volgende:
ik wil van jullie eff een mening hebben:
ik ben dus voor me zelf eens aan het knutselen geslagen in php
en ben bezig me anime die ik gezien heb/wil zien in een database te gooien..
nu weet ik echter niet wat ik precies in de database zal opslaan
graag zou ik jullie mening willen horen:
ik had het volgende in gedachte:
2 tabellen
1 voor anime titels
em bevat de volgende velden:
[ code verwijderd ]
1 voor fansub groepen
[ code verwijderd ]
nou weet ik bijvoorbeeld niet of ik in mijn anime tabel ook de gegevens moet zetten van welke versie van de serie ik heb gezien (op dvd of in avi formaat en , als het avi is, welke codec (h.264 of xvid of nog een andere))
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:45 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Je zit gewoon de database functie van AniDB te kopiëren.
ik ben benieuwd. mijn overzicht maakte ik gewoon eerst in kladblokquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
maar probleem is dat ik het niet flexiebel genoeg vond, zij gaan er namelijk vanuit dat je je anime altijd op fansub kijkt, wat bij mij niet het geval is..
em ik kan gelijk erbij zetten waar ik de fansub heb gelaten (la 3, spindel 20, schijfje 20)
en tis gewoon gelijk een hele leuke php ervaring (efficient omgaan met me server) en ook een goeie customized serie DB
Anime HQ.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:00 schreef Rahl het volgende:
godver
laatste 11 afleveringen van gundam SEED binnen (KAA is er nog mee bezig en wilde niet wachten) blijkt het een engelse dub te zijn
daar word ik nou chagerijnig van
inderdaad, die had ik dusquote:
heb je het al geprobeerd bij www.gendou.com ????quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:42 schreef mschol het volgende:
iemand die weet of de inukami OST (liefst Opening en ending) ergens in goeie kwaliteit is te downloaden?
Anime HQ is dual audio.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:51 schreef Rahl het volgende:
[..]
inderdaad, die had ik dusal een nieuwe gevonden, maar dat duurt wel weer even voor ie binnen is <_<
Nouja, daar heb ik nog speciaal naar gekeken maar ik kon die optie niet in de menu's van Media Player Classic vindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Anime HQ is dual audio.Je had dus wel de goeie alleen heb je dus niet geswitched naar Japans met Engelse subs.
![]()
Had ik met MPC ook wel eens maar met VLC Player heb ik tot nog toe prima kunnen switchen tussen de audio channels en de subtitles.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nouja, daar heb ik nog speciaal naar gekeken maar ik kon die optie niet in de menu's van Media Player Classic vinden
Ik gebruik CCCP en met Elfen Lied kon ik prima switchen tussen Engels en Japans met MPC dus vandaar dat ik ze al verwijderd heb.
*ahem*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef Intronic het volgende:
nanashi is trouwens klaar met eurkea seven, episode 43-50 zijn eindelijk uit
![]()
Audio en subs kun je gewoon switchen in het Navgatie tabje in MPC.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had ik met MPC ook wel eens maar met VLC Player heb ik tot nog toe prima kunnen switchen tussen de audio channels en de subtitles.
ps. ep 2 van Sumomomo Momomo is released voor de liefhebbers
Ik moet alle 2 seasons nog kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
GITS-SAC is zoooo tof
2nd gig vond ik persoonlijk wel iets minder dan de eerste maar nog steeds prima te pruimen
Ach, het begon al goed met de introductie van de nieuwe teamleden...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:48 schreef Zeurberus het volgende:
GITS-SAC is zoooo tof
2nd gig vond ik persoonlijk wel iets minder dan de eerste maar nog steeds prima te pruimen
idd een hele leuke en frisse serie voor tussendoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef mschol het volgende:
zooo en Kage Kara Mamoru is ook weer klaar
leuke serie
en d'r is als je het mij vraagt genoeg ruimte voor een 2de seizoen..(door die val)
dat zijn dan weer dingen die mij niet opvallen (al is het wel denk ik een jaar geleden dat ik Midori no Hibi heb gezienquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:10 schreef Sh0g het volgende:
[..]
(dat stemmetje van Yuna is dezelfde als die van Midori uit Midori no Hibi, erg kawaii)
Ik kon de stem ook niet echt plaatsen eerst, maar ik vond hem wel super cute. Dus ik ging op zoek naar de stemactrice bij animenewsnetwork en zodoende kwam ik erachter dat die actrice ook Midori deed, maar daarnaast ook stemmen doet in o.a. Amaenaideyo!! (+ vervolg), Mai Hime, Mai Otome en Strawberry Panic en ook de themesong van laatstgenoemde. Het is gewoon een hele bekende stem.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn dan weer dingen die mij niet opvallen (al is het wel denk ik een jaar geleden dat ik Midori no Hibi heb gezien)
Ik wil wel eens weten wat dat getalletje überhaupt betekent of wat je ermee kanquote:klein vraagje:
waarmee bereken die fansubgroepen die crc/hash/ getalletje in de bestandsnaam
[Kiss-Kyuu]_Muteki_Kanban_Musume_-_06[508B215E].avi
die dus..?
Daar zijn progsels voor. Hier staan er een paar: http://www.febooti.com/pr(...)ous-screenshots.htmlquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zijn dan weer dingen die mij niet opvallen (al is het wel denk ik een jaar geleden dat ik Midori no Hibi heb gezien)
klein vraagje:
waarmee bereken die fansubgroepen die crc/hash/ getalletje in de bestandsnaam
[Kiss-Kyuu]_Muteki_Kanban_Musume_-_06[508B215E].avi
die dus..?
Hmm.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:35 schreef Sh0g het volgende:
Ik wil wel eens weten wat dat getalletje überhaupt betekent of wat je ermee kancrc / hash zegt me niks
Het grote Anime/Manga topic deel 32 : Sayonara SlowChat!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Ikzelf ben trouwens al jaaaaaaren fan van Anime. Akira, Ghost in a Shell, Tank Police, Fist of the North Star, Metroplis staan allemaal in mijn vhs (ja ik ben oud) en dvd kast. Miijn grootste probleem was altijd dat er niets te vinden was bij ons in de buurt (of veel van hetzelfde...). En om nou naar de Randstad te gaan voor nieuwe dvd's ging me wat te ver. Dus... ben ik sinds een week of wat ook maar eens aan het downloaden geslagen. (volgens het klik-alles-wat-beweegt principe)
Gezien:
= Cowboy Bebop. Ik kende die al maar wilde deze serie nog eens zien. Verschrikkelijk goed![]()
= Angelic Layer/Battle Doll. Het is eigenlijk voor kleine meisjes maar om een of andere reden beviel me zowel de stijl als ook het concept en het verhaal.
Full Metal Alchemist en Lain staan klaar om te worden bekeken.
Het gaat qua Gb's erg hard zegOverigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend
). Ik heb het geprobeerd met FLCL maar het werkte gewoon niet voor me
![]()
Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt*HELP*
Angelic Layer is een serie van CLAMP, het team van vier schrijfsters die onder de verzamelnaam CLAMP manga's schrijven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Zijn er naast deze series nog die 'must see' zijn? Ik kan me 3x3 nog herinneren en Bubblegum Crisis maar verder kom ik niet echt*HELP*
Chobitsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Angelic Layer is een serie van CLAMP, het team van vier schrijfsters die onder de verzamelnaam CLAMP manga's schrijven.
Andere series van CLAMP zijn (oa) XXXHolic, Tsubasa Chronicles, Card Captor Sakura en Chobits.
Vooral Chobits is een must-see.
Hmmm met jullie kan ik pratenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
Het grote Anime/Manga topic deel 32 : Sayonara SlowChat!
zie mijn post iet verder terug in het topic
enkele suggesties
Neuh... Maar CCSakura is een èchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren. In Angelic Layer speelt de rode draad een grotere rol.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:10 schreef wdn het volgende:
[..]
ChobitsKomt me bekend voor. Staan allemaal genoteed
![]()
En nu ik het zo zie staan: Sakura en Angelic Layer zijn inderdaad dezelfde stijl. Sailermoon is zeker ook van hun?![]()
dohquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
Het gaat qua Gb's erg hard zegOverigens zijn het allemaal Engelse Dubs want Japans met Engelse subtitles gaat me nog iets te ver (het is me te vermoeiend
![]()
Waarom? Hier kan ik me namelijk goed in vinden:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:13 schreef Zeurberus het volgende:
En doe jezelf gelijk een lol en kijk het gewoon met engelse subs daar waar het mogelijk is.
dubs
Nee, je moet op de sub wachtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.
Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt![]()
![]()
waarom ga je het niet gewoon proberen? ik kan al hiragana/katakana met kwartiertje per dagquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot![]()
[..]
Nee, je moet op de sub wachten![]()
Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken![]()
Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japansquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
waarom ga je het niet gewoon proberen? ik kan al hiragana/katakana met kwartiertje per dag
weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik begin samen met een vriendin van me met de 'Rosetta Stone' cd-rom cursus Japans
Deze methodiek wordt ook gebruikt om militairen in een maand tijd rudimentair een nieuwe taal te leren.
je zou eens met orealo moeten praten...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:14 schreef wdn het volgende:
Ceased2Be: mooi shot![]()
[..]
Nee, je moet op de sub wachten![]()
Ik zou mijn linkerarm geven om NU Japans te kunnen lezen, schrijven en spreken![]()
Het is gewoon een normale taalcursus, maar qua opzet wat anders dan de manieren zoals je een taal leert op het middelbaar onderwijs. Waardoor het zich beter leent om 'snel' een taal te leren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:30 schreef koffiegast het volgende:
[..]
weetje zeker dat je dan het juiste volgt? ik bedoel... iets anders dan attack! SHINE! rendezvous?
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:30 schreef wdn het volgende:
![]()
Jup, dat kloptquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
Het zijn dan ook Aliens en geen echte kikkers.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:01 schreef Sh0g het volgende:
Keroro Gunsou is de grote held van Densha Otoko
Mwah, persoonlijk heb ik het niet zo op anime met pratende beesten
helemaal correct..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:49 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb het de laatste weken ...nouja zeg maar maanden, erg druk, vandaar dat ik wat minder aanwezig ben. Op dit moment vroeg ik me eigenlijk meer af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de site play.com? Klopt het werkelijk dat je alleen de vermelde prijs betaald en dat er verder niets bijkomt aan verzend of douane kosten?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Neuh... Maar CCSakura is een èchte kinderserie en een heel repetitief gebeuren.
TC is idd wat repetitief, ik vond het persoonlijk niet te vervelend...quote:Tsubasa Chronicles schijnt ook wat repetitief te zijn.
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels (quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:03 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz, die column over dubs is goed geschreven en hij heeft zeker op een paar punten gelijk. Maar ik zal je een hele goede reden geven waarom je daar waar het kan de japanse dub met sub moet kijken.
Dan kan je een aflevering van een serie meteen kijken als die uit komt![]()
![]()
Ja en nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:55 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Full Metal Panic en Full Metal Panic: Fumoffu zijn volgens mij ook al gedubbed. Ook zeker de moeite waard om te kijken.![]()
En hoezo is het te vermoeiend om subs te lezen?
Ik merk geen verschil of ik nou Engels met Nederlandse subs kijk of Japans met Engelse subs. Het is in principe gewoon hetzelfde.![]()
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Sh0g het volgende:
[..]
de beste reden is nog altijd dat Japans beter, leuker, grappiger en schattiger klinkt dan dat overdreven Amerikaanse Engels ()
Dat komt vanzelf wel. Je gaat steeds meer en meer woorden herkennen en dat maakt het alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef wdn het volgende:
MAAR IK SNAP DER GEEN HOUT VAN.
Ik kan Grieks lezen, maar niet begrijpen, maar dat terzijdequote:Het had Grieks kunnen zijn.
Ik heb de laatste aflevering moeten zoeken op een van de algemene torrent-sites. Wellicht dat de serie tzt bij de muffin beschikbaar wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Ik wil de quality subs in XXXholic van shinsen of kyuu!!!
Tevens vind ik de anime leuker dan de manga..
Mishicorp was goed genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef Crashcat het volgende:
Ik wil de quality subs in XXXholic van shinsen of kyuu!!!
Tevens vind ik de anime leuker dan de manga..
Bob is tof.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef blessed19 het volgende:
bob is een ssssuuuukkkkkkeeeeeeeelllllllllllll
bbbbbbbooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb is een sukkel!
bbbbbbbbbbooooooooohhhhhhhhhhhhhhhoooooooooooooobbbbbbbbbbbbbbbbbbbb![]()
![]()
![]()
SPOILER: Cowboy Bebop (de hele serie)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En er is ook wel wat karakterontwikkeling... Denk aanSPOILER: Cowboy Bebop (de hele serie)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Jordy-B op 29-10-2006 16:06:03 ]Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: to heart : remember my memoriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu 3 afleveringen gezien, de Lelouch-Suzuka relatie doet een beetje Kira-Athrun achtig aan maar Lelouch heeft minder nobele doel en dat trekt me aan. De actie is okay, characters zien er goed uit (CLAMP designt ze) verhaal heeft al een verassende wendig te pakken en de humor is ook leuk.quote:Japan or Area 11 is occupied by a great power, Britannia Empire. There are two boys living there, Lelouch and Suzaku. Lelouch is trying to obtain the power of Geass to destroy the world. On the other hand, Suzaku operates a nightmare frame ,Lancelot, to seek for ideal and truth of the world. Their contrastive ways of life make a big wave to rock the empire. A new legend of the 21st century is about to begin.
Heb de eerste 3 eps al wel gedownload. Duurt denk ik nog wel even voor ik deze serie ga volgen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:03 schreef Rahl het volgende:
Kijkt iemand anders hier ook Code GEASS: Lelouch of the Rebellion?
[..]
Heb nu 3 afleveringen gezien, de Lelouch-Suzuka relatie doet een beetje Kira-Athrun achtig aan maar Lelouch heeft minder nobele doel en dat trekt me aan. De actie is okay, characters zien er goed uit (CLAMP designt ze) verhaal heeft al een verassende wendig te pakken en de humor is ook leuk.
Aanradertje so far.
You're in for a surprise.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
ik ben begonnen met scrapped princess..
ik moet zeggen dat de setting in de middeleeuwen me wel aanstaat in deze serie tot nu toe
euhquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
euh
ach ik merk wel hoe die serie verder gaat tot nu toe vind ik em prima wegkijken in iedergeval
in 500-1500 middeleeuwen van europa? ridders en oorlogen en heksenjachten ? of de japanse middeleeuwen? samuraitjes en dergelijk?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef mschol het volgende:
ik ben begonnen met scrapped princess..
ik moet zeggen dat de setting in de middeleeuwen me wel aanstaat in deze serie tot nu toe
joh je wilt niet wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:17 schreef Sk00p het volgende:
Laats dacht ik van: Laat ik eens wat spannends kijken..Met een beetje goed verhaal. Ik kwam uit op Elfen Lied.
Deze anime is kort gezegd: MEESTERLIJK GOED!!![]()
![]()
Het verhaal en alles eromheen is gewoon super..
Zijn er nog meer mensen die het ook hebben gezien?
gaan we weer beginnen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:17 schreef Sk00p het volgende:
Laats dacht ik van: Laat ik eens wat spannends kijken..Met een beetje goed verhaal. Ik kwam uit op Elfen Lied.
Deze anime is kort gezegd: MEESTERLIJK GOED!!![]()
![]()
Het verhaal en alles eromheen is gewoon super..
Zijn er nog meer mensen die het ook hebben gezien?
Is dat nou een goede of een nutteloze opmerking?quote:
Tja dat is mijn persoonlijke mening. We zullen er dan maar niet verder over lullen....quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
gaan we weer beginnen?
het is imo een slappe serie met een overdadig geweld verbruik.
als je wat spannends wilt zien, ga dan Higurashi no Naku Koro ni kijken
ehhm...Geen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:20 schreef blessed19 het volgende:
vraag me af hoeveel series je al gezien hebt om tot een conclusie als deze te komen
http://anidb.info/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=3574
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |