Hij probeert het nog maar één deel, volgens mij..quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef mschol het volgende:
tvp, tt is duidelijk, echter zal het denk ik niet lukken (hoeveel delen probeer je namelijk al geen SC te hebben?)
zit met mijn stagequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 08:25 schreef mschol het volgende:
tvp, tt is duidelijk, echter zal het denk ik niet lukken (hoeveel delen probeer je namelijk al geen SC te hebben?)
ik heb ook stage echter kan ik dan wel fokkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
zit met mijn stagenog 4 weken en dan ben ik er ook weer van de partij!
Nu dan?quote:
ah mooi picsquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:46 schreef Sh0g het volgende:
[..]
in deel 2 heeft ze een Vegeta outfit aan met een toffe pruik
ik ga m'n haar laten groeien en dan met behangplaksel ook zo'n kapsel maken
mijn opleiding is facilitair. dus grotendeels horeca... no internet, my son!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook stage echter kan ik dan wel fokken
ik zit op ict systeembeheer opleiding dus het kan haast niet dat ik zonder internet zitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:55 schreef blessed19 het volgende:
[..]
mijn opleiding is facilitair. dus grotendeels horeca... no internet, my son!
Zenden ze een keer wat fatsoenlijks uit op Jetix dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 12:53 schreef mschol het volgende:Oban Star-Racers is gewoon niet te krijgen
volgens mij ben ik, als ik et verder wil zien, gedwongen om naar jetix te kijken
ik persoonlijk vond de serie zo op het eerste oog best aardig, de vertaling naar NL stoor ik me niet aan (ik heb irrtanter gehoord)quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:37 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zenden ze een keer wat fatsoenlijks uit op Jetix dan?![]()
De series die op kragamuffin staan die ik leuk vind heb ik al gezien, de rest is klote.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef mschol het volgende:
voorlopig ga ik geen nieuwe anime starten, ga alleen de serie's die compleet zijn kijken, kragamuffin is namelijk ook hard bezig..
ik heb zware moeite om de series te kijken war mee ik al bezig wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:39 schreef mschol het volgende:
voorlopig ga ik geen nieuwe anime starten, ga alleen de serie's die compleet zijn kijken, kragamuffin is namelijk ook hard bezig..
Twelve Kingdoms bedoel je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:14 schreef Ceased2Be het volgende:
Ook maar eens deze reeks wat actiever gaan volgen.
Zojuist de eerste aflevering van Juuni Kokuki (Shadow of the Moon, The Sea of Shadow - First Chapter) gekeken. Ziet er ook uit als een erg leuke serie, de eerste aflevering deed me qua achtergrondverhaal een beetje denken aan The Chronicles of Narnia al schijnt deze serie gebaseerd te zijn op een Japanse fantasy-serie
Ja dat is de engelse titel inderdaadquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:35 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Twelve Kingdoms bedoel je.Zeker een goede serie als je van fantasy houdt.
![]()
Daar heb ik ook een hekel aan, daarom wacht ik meestal tot ik de hele serie binnen heb. Torrent batches ftw.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja dat is de engelse titel inderdaad
Irritante is alleen dat ik de eerste ep nu heb gekeken en de rest nog binnen moet komen... meestal wacht ik eerst tot de complete serie binnen is (of iig de eerste 10 eps) voordat ik ga kijken.
Nja, dan eerst Rurouni Kenshin maar afmaken en evt. door met Blood+ voordat ik hier mee verder ga.
Blood+ gevolgd toen ie net uit was tot ep 6 of 7 ofzo toen uit het oog verloren en laatst alle 50 eps gedownload en begin nu maar 'even' opnieuw met kijken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een hekel aan, daarom wacht ik meestal tot ik de hele serie binnen heb. Torrent batches ftw.Ik weet niet bij welke ep je van Blood+ bent, maar ik had in de eerst instantie niet gedacht dat het me 50 afleveringen zo kon boeien.
![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Blood+ gevolgd toen ie net uit was tot ep 6 of 7 ofzo toen uit het oog verloren en laatst alle 50 eps gedownload en begin nu maar 'even' opnieuw met kijken.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Zeker kijken dus. De eerste 8 eps zijn even doorbijten, maar daarna wordt het echt tof. Met nog wat leuke plotwendingen tussendoor.
![]()
Niet gezien, maar wel over gelezen. Eigenlijk nooit de moeite genomen om het te downloaden. Als er weer ruimte is voor nieuwe series dan zal ik eens kijken of het wat voor mij is. Mijn backlog is op dit moment iets te groot aan het worden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
Dat lijkt me eindelijk weer eens iets voor mij!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Texhnolyze is erg doorbijten, de eerste 4 eps zit er praktisch geen dialoog in en is het vooral je eigen interpretatie.
Gaandeweg komt er meer vaart in en kom je meer en meer te weten van de wereld waar het zich afspeelt om uiteindelijk de finale van de serie over de laatste 4 afleveringen uit te smeren die je dan ook in 1 ruk af zult kijken.
Geen serie die je 'gezellig' even opzet, daarvoor is het te sinister...
Ben benieuwd wat je ervan vindt... is van de makers van Serial Experiments: Lain maar ik vond dat tegenvallen nadat ik Texhnolyze eerst had gezien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat lijkt me eindelijk weer eens iets voor mij!
Hij komt naar binnen.
eindelijk gaan ze weer verderquote:We're not dead! (yet)
Written by scr3wieus
Saturday, 07 October 2006
Hello boys and girls,
It's been a while huh... Even though we haven't released anything in a long while, we're not dead yet
As some of you might know, the main reason we haven't been active lately, is because Kaen, our leader, has decided to leave us :/.
Kaen ( Mendoi founder, translator, timer, typesetter, encoder ) stole the group funds while I was away, and escaped to Mexico, where he was last spotted on the beaches of Cancun. He left a note saying that he needed the money to build himself a space ship. This was no surprise for us, considering the fact that all of us at Mendoi were saving up our donations so we could build ourselves a space ship. It saddens us deeply that he ran off on his own; however, we can't help but feel happy for him, for being able to break free from the Hell that is fansubbing. We will be cheering for his sake, and wishing him the best of luck. Kaen! We will always be in your heart! Whenever you feel lonely, just close your eyes and we'll be there!
Having said that, I would like to bring you guys up to date on what's going on with our projects.
Inukami:
I'm happy to announce that, even though we lost our translator for this project, we will still be finishing it.
I want to thank the boys and girly boys over at Shinsen-Subs for offering us a joint, in order to finish up this project. Tellu54 and Edward_K, two extremely experienced subbers, will be joining our Inukami team as translator and encoder. Let's have a fruitful joint >.>
Also, episode 14 will be out later today.
Episodes 15-16 are almost ready for encoding and should be out soon.
Episodes 17-20 are being timed and edited.
Episodes 21-26 are pending translation.
Stargazer:
The third and last episode of Stargazer is currently awaiting translation. It shouldn't take too long before it's out.
Himawari:
Although we have said many times in our channel that we were about to release more Himawari and we didn't, Mendoi is glad to announce that the project is finally moving again. We have decided to switch from TV raws to DVD ISO's, so the next episodes will be released as R2 DVD-Rips. We will probably redo the first few episodes as DVD-Rip too once we have finished subbing this season of Himawari.
So we gladly welcome Agat (translator) and Shock (Encoder) to our Himawari team.
Episodes 6-7 are awaiting QC and resyncing to the new raws.
Episodes 8-13 are awaiting translation.
So, that's about it.
Expect a bunch of releases soon ;p
Your Mendoi Spokesman,
ScR3WiEuS the Blamed One
idd, ziet er heel vet uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef Qunix het volgende:
Death Note eerste episode net gezien....... WAT VET
Net als TOKKO, bij de eerste episode, gelijk verkocht
Ik vond het verhaal nou ook niet fantastisch.quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.
*spannend*
En nu denkt hij dat je lesbisch bentquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.
*spannend*
Outro is lelijker dan de intro... Intro is "apart".quote:Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef outcast_within het volgende:
die nieuwe intro is lelijk dacht bijna dat het een hoax nep dinges was
Haha, nee dat dacht hij eerder al.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef koffiegast het volgende:
[..]
En nu denkt hij dat je lesbisch bent?
![]()
euh..dat IS Elfen Lied ookquote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Als je t topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat Rahl en ik hem gezien hebben/quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie heeft Death Note al bekeken?
* Death Note toevoegt aan DL-queue *quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
euh..dat IS Elfen Lied ook
Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.
Totaal niet mijn ding.
Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.
Eerste ep van Death Note daarintegen weer wel![]()
duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk![]()
Dat is elfen lied dus niet he.quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.
Totaal niet mijn ding.
Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.
Eerste ep van Death Note daarintegen weer wel![]()
duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk![]()
Ik. Eerste ep is veelbelovendquote:Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie heeft Death Note al bekeken?
quote:Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Totaal niet mijn ding.
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..quote:Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
*spannend*
SPOILER: inukamiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 08-10-2006 21:34:29 ]
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn seriequote:Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef mschol het volgende:
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..
echter raak je meer in het verhaal zie je ook de problemen van de hoofdpersonen en hoe die met elkaar verbonden zijn..
QFT.quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
in jou ogen wel dan, in mijn ogen nietquote:Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
Klopt, er zat lekker veel bloed en (onnodig) veel geweld inquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Elfen lied was veel toffer dan gewoon naakte vrouwen en vechten!
dat was een xtratje en functioneel bloot enzo..
Klopt, veel 12/13 delige series moeten het nou niet bepaald van hun verhaal of diepgaande character ontwikkeling hebben.quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Klopt, er zat lekker veel bloed en (onnodig) veel geweld in
Elfen Lied was leuk vanwege de gore enzo en die serie zal in het algemeen daarom bekend staan, niet vanwege de geweldige char ontwikkeling of diepgaand of complex verhaal.
Qua verhaal vond ik het nou niet ZO spectaculair, sowieso hebben weinig 13-14 delige series dat.
Een uitzondering (voor mij) is KGNE en FMP:TSR, waar TSR natuurlijk al 26 eps voorgeschiedenis had.
dat van 12/13 delige series kloptquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:25 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Klopt, veel 12/13 delige series moeten het nou niet bepaald van hun verhaal of diepgaande character ontwikkeling hebben.![]()
Als iedereen nou gewoon toegeeft, dat je Elfen Lied alleen hebt gekeken, omdat je hebt gehoord dat er veel blood en gore inzit.
Maar ja op internet worden wel meer dingen erg gehyped.Zo is Elfen Lied dus aan zijn (overrated) status gekomen
Natuurlijk heb ik die gekekenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef torn_Machina het volgende:
Zeg Zeurberus, heb je trouwens Ergo Proxy nou al helemaal gekeken?
Laatste 2 eps waren top.![]()
2e seizoen zou zeker niet verkeerd zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik die gekeken
En ik vond het zeker een mooi/waardig einde, en er is ruimte zat voor een tweede seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef Zeurberus het volgende:
Dit gedeelte vind ik eigelijk alleen maar de introductie tot enorm boeiende wereld. Het is eigelijk grotendeels de innerlijke strijd van Vincent waar je naar kijkt.Ja er ligt een hele wereld nu voor ze open, lijkt me onwaarschijnlijk dat het dus bij 1 seizoen blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw![]()
Edit: onwaarschijnlijk en waarschijnlijk maakt natuurlijk wel veel verschil.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door torn_Machina op 09-10-2006 18:14:31 ]
GTO is wel tof, ja... Er is ook een live-action van gemaakt, maar die is niet echt geweldig...quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
net eerste drie afleveringen van GTO gezien
best wel leuke serie
quote:Akuma, monsters born from dead souls mistakenly recalled by their loved ones to the living world, are the weapons of the Millenium Earl, who is intent on the destruction of the world.
Allen Walker has been cursed with an anti-Akuma weapon as his left arm and an eye that sees the former soul of the Akuma since his youth.
He is also one of the few who contain "Innocence", a substance that allows him to kill Akuma and fight the Earl. With these powers, he joins the Black Priest Organization as an Exorcist and sets out with other Exorcists to stop the Earl`s attempts to annihilate the human race.
Zoiets als dit?quote:Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef Zeurberus het volgende:
En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw
quote:
Dan mag jij hem hebbenquote:
neequote:Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef RipCore het volgende:
Ohjee, ik heb net een externe HDD van 250 gig gekocht, en ik heb al te weinig tijd.. Zal ik me in kunnen houden?!
Flinke PS is dat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:38 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nee
ik heb 5 maand geleden hetzelfde gedaan en nu heb ik nog 1,7 GB over van de 250.
te veel gegraaid en te weinig gekeken.
Dat vraag ik me nu ook af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef koffiegast het volgende:
golden boy met nederlandse subs? dit moet of zeer briljant zijn of megaverkeerd!
Het lijkt me dat je ook steeds meer ruimte nodig hebt. Straks zijn alle afleveringen standaard HDTV en de bestanden zijn daarvan dus ook groter, in ieder geval de avi's. Nu is een episode gemiddeld 180 tot 220 MB groot. mp4 bestanden zijn rond de 140 MB. Die avi's zullen naar de 300 opschuiven en de mp4's zullen dan zeker rond de 200 zitten.quote:ik zelf heb net ook een new 250 gb extern gekauft, alhoewel ik al een tijdje een 160gb extern heb (4gig over..)
Het maakt ook een groot verschil welke codec je gebruikt... Als je ffdshow gebruikt (zoals bijvoorbeeld in CCCP), heb je grote kans dat je computer het redt... Mijn PC, AMD Athlon XP 3200+, 1GB, mainstream videokaart (Het is 'n Geforce met iets betere specificaties dan m'n vorige Radeon 9800 Pro), geeft prima resultaten met ffdshow, maar heeft het zwaar bij bijvoorbeeld Quicktime's H.264-codec.quote:
wilde deze serie al een tijdje zien. Heb een paar dagen geleden de eerste episode gezien. Ik ga echt wel de rest van de seriequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |