abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42486395
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef koffiegast het volgende:

[..]

En nu denkt hij dat je lesbisch bent ?
Haha, nee dat dacht hij eerder al.
Toen hij mij een keer met een tekening bezig zag.
Nu komt het hoor.
Ik was een meisje aan het tekenen, maar ik tekende haar eerst zonder kleren, zodat het lichaam in ieder geval goed zat.
Komt hij naast me zitten. Een moment stilte. En dan: "Isa.. Ben je lesbisch?"
Ik moest wel lachen .

En dit staat natuurlijk genoeg, helemaal bovenaan pagina 2 . Just my luck .

Maargoed EL was inderdaad niet echt wat ik er van verwacht had, maar iedereen had het er steeds over, dus ik moest hem gewoon zien. Niet dat ik er zoveel tijd aan besteed heb. Alleen vrijdagavond en zaterdagmiddag.
pi_42486408
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
euh..dat IS Elfen Lied ook

Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.

Totaal niet mijn ding.

Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.

Eerste ep van Death Note daarintegen weer wel

duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_42486778
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie heeft Death Note al bekeken?
Als je t topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat Rahl en ik hem gezien hebben/
pi_42486809
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.

Totaal niet mijn ding.

Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.

duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk
* Death Note toevoegt aan DL-queue *

Ik blijf nog effe in de ziektewet, veels te veel anime wat ik nog moet kijken
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:41:05 #55
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42490779
quote:

[..]

Totaal niet mijn ding.

Dat is elfen lied dus niet he.
Maar zoals ik al zie aan de rest van je post, beordeel jij series om hoe ze eruit zien .

mompelt iets over verhaal en diepgang enzo
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:09:59 #56
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42491953
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Wie heeft Death Note al bekeken?
Ik. Eerste ep is veelbelovend
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_42492454
quote:

[..]

Totaal niet mijn ding.

SP vond ik juist wel cool, te meer vanwege het verhaal.
het genre (Yuri, drama) lag me wel, daarom heb ik em ook helemaal gekeken (en het verhaal was ook helemaal prima, soms iets te voorspel baar maar oke, dat heb je bij 80% van de series)
pi_42492548
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.

*spannend*
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..
echter raak je meer in het verhaal zie je ook de problemen van de hoofdpersonen en hoe die met elkaar verbonden zijn..

inukami 14 was weer leuk
SPOILER: inukami
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 08-10-2006 21:34:29 ]
pi_42507715
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef mschol het volgende:
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..
echter raak je meer in het verhaal zie je ook de problemen van de hoofdpersonen en hoe die met elkaar verbonden zijn..
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
pi_42507796
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

QFT.
pi_42508272
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

in jou ogen wel dan, in mijn ogen niet
  maandag 9 oktober 2006 @ 14:12:23 #62
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_42510159
Ik ben nu met Innocent Venus bezig... Heb verder ook School Rumble S2 afgekeken, gelukkig komt er ook nog een S3. Tenminste dat heb ik er uit opgemaakt en dat vind ik een zeer goed idee.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_42510806
ik ben gister begonnen met School Rumble S2 ben nu 4 eps verder en hij is weer erg leuk
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:17:01 #64
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_42512134
Ohjee, ik heb net een externe HDD van 250 gig gekocht, en ik heb al te weinig tijd.. Zal ik me in kunnen houden?!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_42512380
<<
scrippie beetje gehackt, wil eigenlijk nog wel kunnen zeggen da alle anime/manga topic's dit plaatje krijgen..
  maandag 9 oktober 2006 @ 15:34:20 #66
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_42512668
ik vond Death Note eigenlijk helemaal niet zo geweldig eigenlijk, ik wil wel zien hoe ze het uit gaan rekken, maar ik heb er geen grenzeloos vertrouwen in.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_42513674
Elfen lied was veel toffer dan gewoon naakte vrouwen en vechten!
dat was een xtratje en functioneel bloot enzo..
pi_42514001
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Elfen lied was veel toffer dan gewoon naakte vrouwen en vechten!
dat was een xtratje en functioneel bloot enzo..
Klopt, er zat lekker veel bloed en (onnodig) veel geweld in

Elfen Lied was leuk vanwege de gore enzo en die serie zal in het algemeen daarom bekend staan, niet vanwege de geweldige char ontwikkeling of diepgaand of complex verhaal.

Qua verhaal vond ik het nou niet ZO spectaculair, sowieso hebben weinig 13-14 delige series dat.

Een uitzondering (voor mij) is KGNE en FMP:TSR, waar TSR natuurlijk al 26 eps voorgeschiedenis had.
pi_42514275
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Klopt, er zat lekker veel bloed en (onnodig) veel geweld in

Elfen Lied was leuk vanwege de gore enzo en die serie zal in het algemeen daarom bekend staan, niet vanwege de geweldige char ontwikkeling of diepgaand of complex verhaal.

Qua verhaal vond ik het nou niet ZO spectaculair, sowieso hebben weinig 13-14 delige series dat.

Een uitzondering (voor mij) is KGNE en FMP:TSR, waar TSR natuurlijk al 26 eps voorgeschiedenis had.
Klopt, veel 12/13 delige series moeten het nou niet bepaald van hun verhaal of diepgaande character ontwikkeling hebben.
Als iedereen nou gewoon toegeeft, dat je Elfen Lied alleen hebt gekeken, omdat je hebt gehoord dat er veel blood en gore inzit.
Maar ja op internet worden wel meer dingen erg gehyped. Zo is Elfen Lied dus aan zijn (overrated) status gekomen
pi_42514490
Die gore maakt Elfen Lied zo tof, dus overrated is het niet.
Het is (in zijn genre) een toffe anime die terecht hoge ogen gooit, maar dat is dus niet vanwege het ooooh zooo diepgaande verhaal met volledig uitgewerkte en uitgediepte characters, zoals sommige hier durven te beweren.
pi_42514530
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:25 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Klopt, veel 12/13 delige series moeten het nou niet bepaald van hun verhaal of diepgaande character ontwikkeling hebben.
Als iedereen nou gewoon toegeeft, dat je Elfen Lied alleen hebt gekeken, omdat je hebt gehoord dat er veel blood en gore inzit.
Maar ja op internet worden wel meer dingen erg gehyped. Zo is Elfen Lied dus aan zijn (overrated) status gekomen
dat van 12/13 delige series klopt
echter vind ik persoonlijk dat elfen lied, ondanks dat hij erg kort is, toch nog redelijk een verhaal / karakter diepgang heeft (niet heel erg maar wel merkbaarder als bij andere series)

ach.. et was een leuke/ goeie serie
vanaaf verder met School rumble S2
en beter releasen mendoi en Shinsen snel inukami 15 -26
pi_42514723
Zeg Zeurberus, heb je trouwens Ergo Proxy nou al helemaal gekeken?
Laatste 2 eps waren top.
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 oktober 2006 @ 16:52:15 #73
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42515177
net eerste drie afleveringen van GTO gezien

best wel leuke serie
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_42515556
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:38 schreef torn_Machina het volgende:
Zeg Zeurberus, heb je trouwens Ergo Proxy nou al helemaal gekeken?
Laatste 2 eps waren top.
Natuurlijk heb ik die gekeken

En ik vond het zeker een mooi/waardig einde, en er is ruimte zat voor een tweede seizoen
pi_42515681
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:05 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik die gekeken

En ik vond het zeker een mooi/waardig einde, en er is ruimte zat voor een tweede seizoen
2e seizoen zou zeker niet verkeerd zijn. Alleen had ik wel wat meer andere Proxy willen zien in de loop van de serie.
pi_42515743
Dit gedeelte vind ik eigelijk alleen maar de introductie tot enorm boeiende wereld. Het is eigelijk grotendeels de innerlijke strijd van Vincent waar je naar kijkt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw
pi_42515943
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef Zeurberus het volgende:
Dit gedeelte vind ik eigelijk alleen maar de introductie tot enorm boeiende wereld. Het is eigelijk grotendeels de innerlijke strijd van Vincent waar je naar kijkt.
SPOILER
En oh ja, het eerste meisje dat ik tegenkom dat er uit ziet als Real Mayer inc oogschaduw word mijn vrouw
Ja er ligt een hele wereld nu voor ze open, lijkt me onwaarschijnlijk dat het dus bij 1 seizoen blijft.

Edit: onwaarschijnlijk en waarschijnlijk maakt natuurlijk wel veel verschil.

[ Bericht 9% gewijzigd door torn_Machina op 09-10-2006 18:14:31 ]
pi_42516904
euh?
Wel 1 seizoen?
pi_42517747
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:50 schreef Zeurberus het volgende:
euh?
Wel 1 seizoen?
Ik was on vergeten voor waarschijnlijk te zetten.
pi_42518739
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 16:52 schreef borisz het volgende:
net eerste drie afleveringen van GTO gezien

best wel leuke serie
GTO is wel tof, ja... Er is ook een live-action van gemaakt, maar die is niet echt geweldig...

Een serie die erg op GTO lijkt (zelfde soort verhaal) is de serie Gokusen. De serie gaat over Kumiko "Yankumi" Yamaguchi die op een school te werken komt als wiskundelerares. Ze wordt de home room lerares (mentor, zeg maar) van de meest beruchte klas van de school... Een klas waarin al het tuig van de school bij elkaar is gegooid.
Wat de school echter niet weet, is dat Yankumi de 4e generatie opvolger is van de Oedo Groep, een van de machtigste Yakuza-clans in Tokyo. En dat wil ze graag geheim houden.

De Live-action van Gokusen is echt geweldig... Een serie met humor, drama en spanning, met in de hoofdrollen de actrice Yukie Nakama (Ringu 0, Tokyo Wankei, Trick) en acteurs Jun Matsumoto (Hana Yori Dango, Tokyo Tower), Shun Oguri (Hana Yori Dango, Summer Snow, GTO L-A, Densha Otoko L-A, Azumi) en bijrollen voor oa de prachtige actrice Misaki Ito (Densha Otoko L-A, The Grudge, You're Under Arrest! L-A) en Ex-Morning Musume Yuko Nakazawa.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42525411
Ik heb net ook de eerste aflevering gezien van D-Gray Man. Ik kan er natuurlijk nog weinig over zeggen, maar ik vind anime series die over demonen gaan toch sowieso leuk. Hier even een korte beschrijving van AniDB over deze serie.
quote:
Akuma, monsters born from dead souls mistakenly recalled by their loved ones to the living world, are the weapons of the Millenium Earl, who is intent on the destruction of the world.
Allen Walker has been cursed with an anti-Akuma weapon as his left arm and an eye that sees the former soul of the Akuma since his youth.
He is also one of the few who contain "Innocence", a substance that allows him to kill Akuma and fight the Earl. With these powers, he joins the Black Priest Organization as an Exorcist and sets out with other Exorcists to stop the Earl`s attempts to annihilate the human race.

[ Bericht 0% gewijzigd door torn_Machina op 09-10-2006 21:40:08 ]
pi_42533423
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 17:12 schreef Zeurberus het volgende:

Zoiets als dit?

pi_42534655
Naruto
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_42538066
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 08:59 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Zoiets als dit?

[afbeelding]
pi_42538114
dat is een kerel!
pi_42543689
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 12:16 schreef outcast_within het volgende:
dat is een kerel!
Dan mag jij hem hebben
pi_42543755
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 15:08 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Dan mag jij hem hebben
nee dank je...

ben niet zo een fan van make up
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:38:05 #88
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42549448
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 15:17 schreef RipCore het volgende:
Ohjee, ik heb net een externe HDD van 250 gig gekocht, en ik heb al te weinig tijd.. Zal ik me in kunnen houden?!
nee

ik heb 5 maand geleden hetzelfde gedaan en nu heb ik nog 1,7 GB over van de 250.
te veel gegraaid en te weinig gekeken.

PS. ik merk dat meer en meer originele anime met nederlandse ondertitels gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel, o.a. de Media Markt krijgt steeds meer titels. Waarom zenden ze dat dan niet uit op TV.
Er zitten echt goede titels bij: o.a. Getbackers, G.T.O., hack//sign, Witch Hunter Robin, Hellsing, Gunslinger Girl, Golden Boy, Wolfs Rain, Rurouni Kenshin, etc. Ook die series hier eerder genoemd: Texhnolyze (ofzoiets) en Serial Experiments Lain zijn gewoon bij de MM te koop.

En nog iets anders geks: loop ik daar de Bruna binnen, ligt daar gewoon de Naruto manga in de schappen, naast DBZ, samen met nog wat andere titels. Wel allemaal in het NL natuurlijk, maar d'r is duidelijk een opkomst te merken

(tuurlijk is het duurder dan online bestellen en tuurlijk is het niet altijd even tof met NL ondertitels of NL vertaald, maar het gaat erom dat het nu eenvoudiger te koop is voor de newbie en das toch een pluspunt)
pi_42549583
voor de newbie een plus punt idd..

* mschol besteld gewoon nog via play.com of dvdpacific.com
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 17:42:55 #90
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42549593
* Rahl heeft de hele nederlandse DB serie tot nu toe

ze zijn lame, maar toch leuk om te hebben
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:51:53 #91
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_42551768
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 17:38 schreef Sh0g het volgende:

[..]

nee

ik heb 5 maand geleden hetzelfde gedaan en nu heb ik nog 1,7 GB over van de 250.
te veel gegraaid en te weinig gekeken.
Flinke PS is dat.

Maar, ik heb tot nog toe alleen een backup gemaakt van alle zooi die ik wilde bewaren, de rest op mijn normale HDD laten staan. Ook staat de schijf niet aangesloten, nog een extra drempel om te voorkomen dat ik binnen 2 maanden dat hele ding volplemp. Gaat (na 3 dagen ) nog goed!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_42551859
golden boy met nederlandse subs? dit moet of zeer briljant zijn of megaverkeerd!

ik zelf heb net ook een new 250 gb extern gekauft, alhoewel ik al een tijdje een 160gb extern heb (4gig over..)
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:32:22 #93
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_42553210
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 18:54 schreef koffiegast het volgende:
golden boy met nederlandse subs? dit moet of zeer briljant zijn of megaverkeerd!
Dat vraag ik me nu ook af.
quote:
ik zelf heb net ook een new 250 gb extern gekauft, alhoewel ik al een tijdje een 160gb extern heb (4gig over..)
Het lijkt me dat je ook steeds meer ruimte nodig hebt. Straks zijn alle afleveringen standaard HDTV en de bestanden zijn daarvan dus ook groter, in ieder geval de avi's. Nu is een episode gemiddeld 180 tot 220 MB groot. mp4 bestanden zijn rond de 140 MB. Die avi's zullen naar de 300 opschuiven en de mp4's zullen dan zeker rond de 200 zitten.
Het mag dan nog naar de 350/ep gaan, voordat je zelfs 1 seizoen niet meer op 1 DVD gebrand krijgt.

(jeuh, mijn avatar, een ode aan de grootste idioot van DBZ )
pi_42553603
HDTV-afleveringen zijn maar zo'n honderd MB groter dan normaal (mits er gebruik gemaakt wordt van de H.264-codec)... De kwaliteit is echter fenomenaal, kijk maar naar de afleveringen van Ergo Proxy... Superscherp beeld, 5.1 geluid...

Zonder H.264 zou je dat niet goed kunnen doen, de bestanden zouden rond de 400-500 MB uitkomen, wat nogal veel is voor een aflevering van krap een halfuurtje.

Wat ik wel erg jammer vind, is dat veel fansubbers hun H.264-uitgave een kleinere bestandsgrootte meegeven dan de Divx/Xvid... Ik zou liever een even groot bestand zien met veel hogere kwaliteit, ipv een kleiner bestand dat vaak ook nog eens van mindere kwaliteit is dan de Divx/Xvid-versie...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 10-10-2006 21:29:47 (ik vind met dt... :{) ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_42571779
En te zwaar voor sommige pc's
pi_42572449
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 11:51 schreef outcast_within het volgende:
En te zwaar voor sommige pc's
Het maakt ook een groot verschil welke codec je gebruikt... Als je ffdshow gebruikt (zoals bijvoorbeeld in CCCP), heb je grote kans dat je computer het redt... Mijn PC, AMD Athlon XP 3200+, 1GB, mainstream videokaart (Het is 'n Geforce met iets betere specificaties dan m'n vorige Radeon 9800 Pro), geeft prima resultaten met ffdshow, maar heeft het zwaar bij bijvoorbeeld Quicktime's H.264-codec.
pi_42583338
Tis druk hiero zo zonder sc
なんだっけ
pi_42584706
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
wilde deze serie al een tijdje zien. Heb een paar dagen geleden de eerste episode gezien. Ik ga echt wel de rest van de serie
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_42586842
* mschol heeft rm bestanden van DBZ gevonden.
ieuuwww...!!!!
uit me kazaa tijd 30-32MB per episode

en ook de serie Avatar gevonden (seizoenen 1+2)
pi_42588187
Lachen, Shinsen is ook Super Robot Wars aan het subben. Ik heb net de eerste aflevering gedownload.
Die spellen waren altijd erg leuk, ondanks dat er weinig buiten Japan zijn gereleased.
Benieuwd of dit een leuke mecha anime wordt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')