abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42460864
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:40 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja dat is de engelse titel inderdaad
Irritante is alleen dat ik de eerste ep nu heb gekeken en de rest nog binnen moet komen... meestal wacht ik eerst tot de complete serie binnen is (of iig de eerste 10 eps) voordat ik ga kijken.

Nja, dan eerst Rurouni Kenshin maar afmaken en evt. door met Blood+ voordat ik hier mee verder ga.
Daar heb ik ook een hekel aan, daarom wacht ik meestal tot ik de hele serie binnen heb. Torrent batches ftw. Ik weet niet bij welke ep je van Blood+ bent, maar ik had in de eerst instantie niet gedacht dat het me 50 afleveringen zo kon boeien.
pi_42460937
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:48 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een hekel aan, daarom wacht ik meestal tot ik de hele serie binnen heb. Torrent batches ftw. Ik weet niet bij welke ep je van Blood+ bent, maar ik had in de eerst instantie niet gedacht dat het me 50 afleveringen zo kon boeien.
Blood+ gevolgd toen ie net uit was tot ep 6 of 7 ofzo toen uit het oog verloren en laatst alle 50 eps gedownload en begin nu maar 'even' opnieuw met kijken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42461056
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Blood+ gevolgd toen ie net uit was tot ep 6 of 7 ofzo toen uit het oog verloren en laatst alle 50 eps gedownload en begin nu maar 'even' opnieuw met kijken.
Zeker kijken dus. De eerste 8 eps zijn even doorbijten, maar daarna wordt het echt tof. Met nog wat leuke plotwendingen tussendoor.
pi_42461146
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:56 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Zeker kijken dus. De eerste 8 eps zijn even doorbijten, maar daarna wordt het echt tof. Met nog wat leuke plotwendingen tussendoor.
Ik ben benieuwd.

Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42461296
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd.

Iemand hier die de serie 'Texhnolyze' heeft gezien? Ik heb ze origineel hier op DVD staan en vond de serie geweldig, maar ik ken echt he-le-maal niemand die de serie ook heeft gezien.
Niet gezien, maar wel over gelezen. Eigenlijk nooit de moeite genomen om het te downloaden. Als er weer ruimte is voor nieuwe series dan zal ik eens kijken of het wat voor mij is. Mijn backlog is op dit moment iets te groot aan het worden.
pi_42461418
ongeinspireerdetvp.joahhadikzinin
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_42461426
Texhnolyze is erg doorbijten, de eerste 4 eps zit er praktisch geen dialoog in en is het vooral je eigen interpretatie.
Gaandeweg komt er meer vaart in en kom je meer en meer te weten van de wereld waar het zich afspeelt om uiteindelijk de finale van de serie over de laatste 4 afleveringen uit te smeren die je dan ook in 1 ruk af zult kijken.

Geen serie die je 'gezellig' even opzet, daarvoor is het te sinister...
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:24:41 #38
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42461937
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:09 schreef Ceased2Be het volgende:
Texhnolyze is erg doorbijten, de eerste 4 eps zit er praktisch geen dialoog in en is het vooral je eigen interpretatie.
Gaandeweg komt er meer vaart in en kom je meer en meer te weten van de wereld waar het zich afspeelt om uiteindelijk de finale van de serie over de laatste 4 afleveringen uit te smeren die je dan ook in 1 ruk af zult kijken.

Geen serie die je 'gezellig' even opzet, daarvoor is het te sinister...
Dat lijkt me eindelijk weer eens iets voor mij!
Hij komt naar binnen .
pi_42462590
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 20:24 schreef Orealo het volgende:

[..]

Dat lijkt me eindelijk weer eens iets voor mij!
Hij komt naar binnen .
Ben benieuwd wat je ervan vindt... is van de makers van Serial Experiments: Lain maar ik vond dat tegenvallen nadat ik Texhnolyze eerst had gezien.
pi_42468863
Nederland twee een wereldfilm met Japanse vrouwen
なんだっけ
pi_42469140
Huge update bij Mendoi
quote:
We're not dead! (yet)
Written by scr3wieus
Saturday, 07 October 2006
Hello boys and girls,

It's been a while huh... Even though we haven't released anything in a long while, we're not dead yet
As some of you might know, the main reason we haven't been active lately, is because Kaen, our leader, has decided to leave us :/.
Kaen ( Mendoi founder, translator, timer, typesetter, encoder ) stole the group funds while I was away, and escaped to Mexico, where he was last spotted on the beaches of Cancun. He left a note saying that he needed the money to build himself a space ship. This was no surprise for us, considering the fact that all of us at Mendoi were saving up our donations so we could build ourselves a space ship. It saddens us deeply that he ran off on his own; however, we can't help but feel happy for him, for being able to break free from the Hell that is fansubbing. We will be cheering for his sake, and wishing him the best of luck. Kaen! We will always be in your heart! Whenever you feel lonely, just close your eyes and we'll be there!

Having said that, I would like to bring you guys up to date on what's going on with our projects.

Inukami:

I'm happy to announce that, even though we lost our translator for this project, we will still be finishing it.
I want to thank the boys and girly boys over at Shinsen-Subs for offering us a joint, in order to finish up this project. Tellu54 and Edward_K, two extremely experienced subbers, will be joining our Inukami team as translator and encoder. Let's have a fruitful joint >.>

Also, episode 14 will be out later today.
Episodes 15-16 are almost ready for encoding and should be out soon.
Episodes 17-20 are being timed and edited.
Episodes 21-26 are pending translation.

Stargazer:

The third and last episode of Stargazer is currently awaiting translation. It shouldn't take too long before it's out.

Himawari:

Although we have said many times in our channel that we were about to release more Himawari and we didn't, Mendoi is glad to announce that the project is finally moving again. We have decided to switch from TV raws to DVD ISO's, so the next episodes will be released as R2 DVD-Rips. We will probably redo the first few episodes as DVD-Rip too once we have finished subbing this season of Himawari.
So we gladly welcome Agat (translator) and Shock (Encoder) to our Himawari team.

Episodes 6-7 are awaiting QC and resyncing to the new raws.
Episodes 8-13 are awaiting translation.

So, that's about it.
Expect a bunch of releases soon ;p

Your Mendoi Spokesman,
ScR3WiEuS the Blamed One
eindelijk gaan ze weer verder
pi_42470144
space ship :/ ?
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_42471684
Zie hier de nieuwe intro en outro van Naruto waar duidelijk te zien is dat ze allemaal ouder zijn geworden en Naruto met een nieuwe outfit.
  zondag 8 oktober 2006 @ 09:48:57 #44
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42473715
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 18:35 schreef Qunix het volgende:
Death Note eerste episode net gezien....... WAT VET
Net als TOKKO, bij de eerste episode, gelijk verkocht
idd, ziet er heel vet uit
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_42480524
die nieuwe intro is lelijk dacht bijna dat het een hoax nep dinges was
pi_42484689
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.

*spannend*
pi_42485018
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 17:48 schreef Kroekroek het volgende:
Nah, Elfen Lied afgekeken al een tijdje. Mijn broer heeft er flarden van meegekregen. En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
Waarna Orealo hem ervan beschuldigde oppervlakkig te zijn, omdat hij de diepgang van het verhaal niet had meegekregen.

*spannend*
Ik vond het verhaal nou ook niet fantastisch. Leuk om een keer te zien, maar verder niet zo boeiend.
Voor mij blijft het nog steeds een serie die overrated is.
pi_42485918
quote:

*spannend*
En nu denkt hij dat je lesbisch bent ?
pi_42486282
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 15:33 schreef outcast_within het volgende:
die nieuwe intro is lelijk dacht bijna dat het een hoax nep dinges was
Outro is lelijker dan de intro... Intro is "apart".
  zondag 8 oktober 2006 @ 18:39:14 #50
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_42486340
Wie heeft Death Note al bekeken?
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_42486395
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:25 schreef koffiegast het volgende:

[..]

En nu denkt hij dat je lesbisch bent ?
Haha, nee dat dacht hij eerder al.
Toen hij mij een keer met een tekening bezig zag.
Nu komt het hoor.
Ik was een meisje aan het tekenen, maar ik tekende haar eerst zonder kleren, zodat het lichaam in ieder geval goed zat.
Komt hij naast me zitten. Een moment stilte. En dan: "Isa.. Ben je lesbisch?"
Ik moest wel lachen .

En dit staat natuurlijk genoeg, helemaal bovenaan pagina 2 . Just my luck .

Maargoed EL was inderdaad niet echt wat ik er van verwacht had, maar iedereen had het er steeds over, dus ik moest hem gewoon zien. Niet dat ik er zoveel tijd aan besteed heb. Alleen vrijdagavond en zaterdagmiddag.
pi_42486408
quote:
En toen iemand hem vroeg wat voor'n soort anime het was, wist hij te antwoorden met: 'naakte vrouwen die tegen andere naakte vrouwen vechten, met veel bloed.'
euh..dat IS Elfen Lied ook

Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.

Totaal niet mijn ding.

Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.

Eerste ep van Death Note daarintegen weer wel

duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
pi_42486778
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Als je t topic doorgelezen had, had je kunnen zien dat Rahl en ik hem gezien hebben/
pi_42486809
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:41 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Zojuist ep 1 en 2 van Strawberry Panic gezien en ik ben blij dat ik alleen de eerste twee eps heb binnen gehaald.

Totaal niet mijn ding.

Semi ecchi, neiging tot lesbische high school series zijn niet voor mij weggelegd.

duister, naar, bovennatuurlijk, negatief mensbeeld, donkere tekenstyle. Heerlijk
* Death Note toevoegt aan DL-queue *

Ik blijf nog effe in de ziektewet, veels te veel anime wat ik nog moet kijken
  zondag 8 oktober 2006 @ 20:41:05 #55
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_42490779
quote:

[..]

Totaal niet mijn ding.

Dat is elfen lied dus niet he.
Maar zoals ik al zie aan de rest van je post, beordeel jij series om hoe ze eruit zien .

mompelt iets over verhaal en diepgang enzo
  zondag 8 oktober 2006 @ 21:09:59 #56
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42491953
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 18:39 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik. Eerste ep is veelbelovend
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_42492454
quote:

[..]

Totaal niet mijn ding.

SP vond ik juist wel cool, te meer vanwege het verhaal.
het genre (Yuri, drama) lag me wel, daarom heb ik em ook helemaal gekeken (en het verhaal was ook helemaal prima, soms iets te voorspel baar maar oke, dat heb je bij 80% van de series)
pi_42492548
quote:

*spannend*
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..
echter raak je meer in het verhaal zie je ook de problemen van de hoofdpersonen en hoe die met elkaar verbonden zijn..

inukami 14 was weer leuk
SPOILER: inukami
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door mschol op 08-10-2006 21:34:29 ]
pi_42507715
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 21:23 schreef mschol het volgende:
als je er heel oppervlakkig naar kijkt is het idd waar wat hij zei..
echter raak je meer in het verhaal zie je ook de problemen van de hoofdpersonen en hoe die met elkaar verbonden zijn..
dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
pi_42507796
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 12:42 schreef blessed19 het volgende:

[..]

dan is het in mijn ogen nog steeds een 13 in een dozijn serie
QFT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')