Ep 11 vanavond maar even kijken.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:42 schreef Boondock_Saint het volgende:
@Jordy-B: Bedankt voor de tip![]()
the Third is echt heel gaaf, wel pas 10 afleveringen (onderhand misschien al 11), maar je voelt gewoon dat het goed zit
ahh nevermind, ben gewoon niet wakkerquote:
Fillers suck.quote:Op donderdag 7 september 2006 18:51 schreef boyv het volgende:
Naruto suckt nu best wel met al die fillers.
Ik ben na 10 topics nog niet eens Almost Otaku.quote:
ik sta er alleen als wikichaos persoontje (moet eens een goeie gif maken van een scene uit een anime die ik in me plaatje kan zettenquote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik ben na 10 topics nog niet eens Almost Otaku.
Ik denk dat ik te weinig spam daarvoor.![]()
Verder wil ik nog even kwijt dat ik "He's my master" (zo foute naam...) een beetje vind tegenvallen.
![]()
Ik ben bezig vanaf nummer 9 oid, en heb meer gezien dan iedereen die hier post (zover ik weet). Het is niet eerlijk!quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Ik ben na 10 topics nog niet eens Almost Otaku.
Ik denk dat ik te weinig spam daarvoor.![]()
Daar heb ik 3 eps van gehad en ga er zo eens mee verder.quote:Op donderdag 7 september 2006 20:31 schreef Koranaga het volgende:
Verder wil ik nog even kwijt dat ik "He's my master" (zo foute naam...) een beetje vind tegenvallen.
![]()
quote:Op donderdag 7 september 2006 20:56 schreef MaxiTitan het volgende:
zo, even tvp-en...
Ik ben high school girls aan het kijken en ik kan dat maar met een smiley omschrijven...
Zo fout...
futakoiquote:Op donderdag 7 september 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb net episode 1 gezien van Futakoi:
gaat over een jongen (Nozomi ) die teruggaat naar zijn geboorte plaats waar hij 2 jaar gaat wonen (o.a. voor het toelatingsexamen voor highschool) i.p.v. meegaan met z'n pa.
de stad heeft een legende over een tweeling die verliefd werden op dezelfde man. Deze man kon niet kiezen en koos voor geen van beiden. Deze legende wordt in verband gebracht met het hoge tweelingen geboorte aantal in de stad.
hij hoopt de tweeling te zien die vroeger zijn buren waren
echter loopt hij op (niet letterlijk) tegen een andere tweeling (de Sakurazuki
tweeling) die hem aanzien als een "scary" person. dat terwijl hij alleen een portomonnee terug wil geven
aangekomen bij de tempel waar hij 2 jaar blijft wordt hij ontvangen door, jaa je raad het al..
Een tweeling...
dit zijn de dochters van de gene bij wie hij verblijft...
eenmaal goed wel aangekomen komt ook de Ichijou tweeling binnen: Sumireko en Kaoruko; met deze tweeling heeft hij vroeger ooit de (kinderlijke) belofte gemaakt om te gaan trouwen...(dit waren de buren btw...)
en om et nog leuker te maken.
hij komt in de klas te zitten met de Sakurazuki tweeling Kira & Yura en in de klas naast hem zit de Ichijou tweeling.
[afbeelding]
links de Sakurazuki tweeling, rechts de Ichijou tweeling en rechts in het midden de lerares van Nozomi & de Sakurazuki tweeling.
volgens mij wordt dit een grappige serie
quote:Op donderdag 7 september 2006 21:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
futakoi![]()
je zou er haast dromen van krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
het einde is wel enigszins wat tragisch, dacht ik..het had iig een zwaar gevoel van hier krijgen we nog meer van te horen, maar futakoi opvolger (naam ff kwijt) is compleet anders.
jankerd!quote:Op donderdag 7 september 2006 21:23 schreef RipCore het volgende:
[..]
Ik ben bezig vanaf nummer 9 oid, en heb meer gezien dan iedereen die hier post (zover ik weet). Het is niet eerlijk!
En het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit!! (wrs daarom nog niet in de HoF)
Ik had enige eerst staan, maar later veranderd, nu weet ik 't ook niet meer..quote:Op donderdag 7 september 2006 22:54 schreef koffiegast het volgende:
tis enige, zal wel aan je japanse studie liggen(ik heb toch gelijk?
)
wie wacht nog meer dan trouwens?
die serveersters waren echt wel humorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:05 schreef Zeurberus het volgende:
Woei, deel 30 al![]()
Honey & Clover begint nu een beetje teveel op KGNE te lijken en dat bedoel ik helaas niet positief. Het is zo jammer dat als je een drama/comedy serie hebt dat je de comedy er langzaam maar zeer zeker uitsloopt en de drama erger en erger maakt.
Bij KGNE had je tenminste geen comedy en dan is het alleen maar drama gebeuren niet zo erg, maar hier begin ik de comedy echt te missen.
![]()
daar was je te ziek voorquote:Op donderdag 7 september 2006 19:36 schreef Intronic het volgende:
Stelletje slowchatters. Daar ik doe ik heul niet aan mee.![]()
gebeurt bij wel meer hoorquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef mschol het volgende:
je kan bij futakoi duidelijk zien dat de tekenaars lui waren, de meeste karakters kunnen ze gewoon kopieeren![]()
Waarom het wiel opnieuw uitvinden als je al een wiel hebt liggen?quote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef mschol het volgende:
je kan bij futakoi duidelijk zien dat de tekenaars lui waren, de meeste karakters kunnen ze gewoon kopieeren![]()
Ja... Wordt gezien als een van de betere Animé-films.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:37 schreef Qunix het volgende:
Heb nog een leuk nieuwtje:
Jin Roh on Dutch MTV (2006-09-08 14:59:28)
Jin Roh will air September 29 at 11:10 pm on MTV Netherlands. Thanks. [ discuss (1 posts) ]
Is dat een anime film?
Ah thanks.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
Ja... Wordt gezien als een van de betere Animé-films.
-verhaal-
Een moderne, serieuze film met behoorlijke actie, maar de nadruk op het psychologische gedeelte.
Ik weet wel dat de live zo uit is.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ah thanks.
Tevens heb ik op ANN en AnimeNFO gezien dat er ook een Death Note anime is/komt. Heeft iemand daar meer info over?
Maar het was wel een super seriequote:Op vrijdag 8 september 2006 00:04 schreef mschol het volgende:
Klinkt als een sexy serie. Ik wil hem wel gaan kijkenquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja... Wordt gezien als een van de betere Animé-films.
De serie gaat over een lid van de geheime dienst die tijdens een anti-terroristische actie oog in oog komt te staan met een vrouwelijke zelfmoordterroriste. Hij schrikt hier van en wacht te lang met schieten, waardoor de terroriste de kans krijgt om haar bommen tot ontploffing te brengen. Hij wordt geschorst en terug naar training gestuurd, waar hij het gebeuren moet gaan verwerken. Hij ontmoet echter iemand waardoor dit knap lastig wordt.
Een moderne, serieuze film met behoorlijke actie, maar de nadruk op het psychologische gedeelte.
Ja dat weet ik ookquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik weet wel dat de live zo uit is.![]()
SPOILER: (c) jordyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 [spoiler=(c) jordy]gebruik nu de spoiler tag met onderwerp![/spoiler]
SPOILER: hèhèOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel allemaal braaf gaan gebruiken, hè...Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
SPOILER: strawberry panic ep 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, ik ga er vanuit dat het geen fake is en anders zou ik het een erg matige grap vinden.quote:Op zondag 10 september 2006 07:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Toch even vragen, maar is dit nou een fake of niet? Ik hoor er niemand anders over.
Dat is waar, maar had 'm ook even op zo'n ander forum geplaatst en niemand geloofde erin.quote:Op zondag 10 september 2006 11:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Tjah, ik ga er vanuit dat het geen fake is en anders zou ik het een erg matige grap vinden.
Die airdates met titels komen niet uit de lucht vallen lijkt mij...
Klopt wel, anime news network heeft 't ook.quote:Op zondag 10 september 2006 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar had 'm ook even op zo'n ander forum geplaatst en niemand geloofde erin.
'tuurlijk... Anders had jij op nummer één gestaan...quote:
Ontopic: hier verder [ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy!quote:Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef Orealo het volgende:
On topic!
Is bleach al van de fillers af ?
SPOILER: Favoriete stukjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Wat een mooie staafgrafiek Bob.
[ Bericht 34% gewijzigd door Kroekroek op 11-09-2006 17:45:04 ]
Alice 19th was ook mijn eerste mangaquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar het was wel een super serie![]()
Trouwens net mijn "my first manga" gekocht.. wilde eigenlijk dat Ouran High School dat zou worden, maar het duurt nu zo lang![]()
[afbeelding]
Moet alleen wel wennen aan de manier van lezen![]()
quote:We've got two options available for you, get:
--------------------------------------------------------
10 great Geneon releases for $50 OR
25 Geneon releases for $100!
--------------------------------------------------------
10 Item Coupon Code: BOUNTY10
25 Item Coupon Code: BOUNTY25
Expires: 10/1/06 at 11:59 P.M. CST
quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef Sh0g het volgende:
Qunix' Tokko TietenDaar was je goed bezig Qunix
Geneon is een Japans bedrijf (was voorheen Pioneer Entertainment) dat een Noord-Amerikaanse tak heeft die vertalingen en distributie voor Amerika regelt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:34 schreef mschol het volgende:
Geneon is een amerkaans bedrijf dat o.a. CCS ge licensed heeft
Qunix houdt gewoon van tieten, wie neemt hem dat kwalijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 13:00 schreef Sh0g het volgende:
Qunix' Tokko TietenDaar was je goed bezig Qunix
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qunix houdt gewoon van tieten, wie neemt hem dat kwalijk.![]()
En Orealo's leven bestaat uit fok mag nu wel duidelijk zijn.
Ok ik heb ook weer mijn zegje gedaan.
Hehehequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Qunix houdt gewoon van tieten, wie neemt hem dat kwalijk.![]()
En Orealo's leven bestaat uit fok mag nu wel duidelijk zijn.
Ok ik heb ook weer mijn zegje gedaan.
ahh op die fietsquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Geneon is een Japans bedrijf (was voorheen Pioneer Entertainment) dat een Noord-Amerikaanse tak heeft die vertalingen en distributie voor Amerika regelt.
quote:Inukami 12 Released
Inukami 13 Released
Inukami 14 Translated --> Timed --> Editing
Inukami 15 Translated --> Timing
Inukami 16 Translated --> Timing
Inukami 17 Translated --> Timing
Inukami 18 Translating
Inukami 19 Translating
quote:The full moon shines in the sky. In the light, a red shadow runs like gust.
Holding a Japanese sword in his hand, he jumps from a building to a building.
He’s running, in order to retrieve his brother, in order to realize his dream, and… When he identifies the enemy, he grins with shining his fang because he knows he can beat any enemy now.
The Special Area - it is the only place where the vampire, which is supposed to exterminate, and the human beings can cohabitate.
In the place, when two vampires, Mochizuki Kojiro and his brother Kotaro, and a human being, Katsuragi Mimiko, meet together, their new fates begin to hatch.
The story of life and death colored by black and red, and the vampires that transcend them begins.
You’ll be the witness of the legend of bloody race living in the shadow.
De eerste paar afleveringen heb ik nog op mijn PC staan, ben er nog niet aan toe gekomen. Ik heb genoeg positieve reacties over deze anime gelezen. Ben dus benieuwd.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:39 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb gisteren de eerste vijf afleveringen gezien van Innocent Venus... Een SF-serie met 'n beetje R.O.D./GITS-achtig sfeertje... 'k zal vanavond even een paar screenshotjes plaatsen.
SPOILER: The Third afl. 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan zijn dat er voor het 2e tv-seizoen (een seizoen is 12-13 weken) een ander team bezig is geweest, maar het is behoorlijk slecht dat het verschil zó groot is.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
nu volg ik die serie niet, maar ughh, dat is echt erg.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef Jordy-B het volgende:
En iets dat me opviel aan de 13e aflevering van The Third
De tekenstijl is heel erg anders...
Die neus, die kin, die kaaklijn, dat voorhoofd, die ogen, die oren, die mond... Het is dat kleding en kapsel hetzelfde zijn, anders zou je d'r niet eens herkennen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef Sh0g het volgende:
[..]
nu volg ik die serie niet, maar ughh, dat is echt erg.
lijkt wel of het character naar de plastisch chirurg is geweest. die neus alleen al![]()
hey photobucket collega.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg nu de serie ''Hellsing'
Ik weet niet of dit manga of anime is. Maar het is Wel geinig.
oeh! oeh! Ik heb bijna 50000 posts... Ik denk dat ik dan maar even wacht tot jullie ook bijna 50000 posts hebben, zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef Orealo het volgende:
Bob heeft mij erop ge-attendeerd dat ik bijna op de 7000 post sta.
Ik zelf geef daar weinig om, maar bob vind zoiets tof. Hij heeft er ook bijna 7000. Dus ik wacht even op bob zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen.
.
Wees niet getreurd ik dwaal hier vast nog wel rond al dan niet wat minder herkenbaar.
Aldus dhr within !
Zie ook de openingspost...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Orealo het volgende:
Manga is als het 'offline' is, dus in boekjesvorm.
als geanimeerd is anime!
Ey, ga wieberen met je hatelijkheid, je weet toch...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oeh! oeh! Ik heb bijna 50000 posts... Ik denk dat ik dan maar even wacht tot jullie ook bijna 50000 posts hebben, zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen.
.
Dat is juist het toffe eraan... DUHquote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
Zie www.anidb.netquote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
heeft iemand een idee of School rumble nog steeds wordt gesubbed door een groep???
WF is er mee opgehouden op 10/8 vanwege het feit dattie gelicensed werd door funimation
Zie http://www.baka-updates.com/ .quote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
heeft iemand een idee of School rumble nog steeds wordt gesubbed door een groep???
WF is er mee opgehouden op 10/8 vanwege het feit dattie gelicensed werd door funimation
Torrentsites mogen niet gepost worden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Zie torrentsite
Een groep genaamd Your-Mom subbed nog getrouw.
*bookmarkt torrent sitequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Zie *
Een groep genaamd Your-Mom subbed nog getrouw.
De meest irc channels hebben wel een of andere bot draaien die lui met die programma's automatisch kicken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
*bookmarkt torrent site
ik ga proberen een php irc bot te bouwen zodat ik automatisch de series kan binnen halen
dan moeten ze er eerst achter komen dat het een bot is hequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De meest irc channels hebben wel een of andere bot draaien die lui met die programma's automatisch kicken.
Dat is niet zo moeilijk hoor, er zijn altijd wel tekenen dat een bot aan het werk is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moeten ze er eerst achter komen dat het een bot is he
[centraal] *O* Orealo + Outcast 7000 posts!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
dus ik zou bijvoorbeeld als bot kunnen worden aangemerkt als ik mezelf op AFK zet en me irc client laat lopen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:47 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, er zijn altijd wel tekenen dat een bot aan het werk is.
Anders waren die counterbots niet echt nuttig, misschien kom je er voor even mee weg maar je wordt altijd ontdekt.
Als je geluk hebt dan krijg je the boot en als je dat niet hebt een ban.
Natuurlijk verschilt dat wel van groep tot groep, maar sommigen zijn echt streng als ik dat soms zo lees...
at least ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Was dat niet 15 oktober?
In elk geval las ik ook dit:
for at least 5 episodes
Tis wel langer ook nog, episode 206 heetquote:
't is sowieso 'n flutserie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:36 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik word echt gaar van die fillers
Zo jammer
das toch die kinderserie met piraten...quote:
Ik ben nog jong van hartquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die kinderserie met piraten...
ik raad inukami aan![]()
helaas moet ik nog wachten op eps 14 t/m 26
Het is een leuke show, maar het is het nèt niet. Zonde.quote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb net weer 'n paar afleveringen van Coyote Ragtime Show gezien...
Lekker in vermomming
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's Freddie Mercury, ja...
Geez.....quote:
Eerste 150 waren zeker zeer goed!quote:
Bleach is zeer vet en nu nog steeds!!!! Sterker nog; het wordt weer vetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Jah dat zijn dus die fillers
Na 135 begonnen ze als ik het goed heb ?
Ik heb ook de eerste 10 afleveringen van Bleach gekeken maar ik vond ze gek genoeg nog niet echt wat
Adviseren jullie mij om het verder te kijken of dan gewoon te kappen ?
quote:
Jup, maar wel vetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die kinderserie met piraten...
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
Eerste 150 waren zeker zeer goed!
Niets zeggen of oordelen wat je niet kent of gezien hebt!
De eerste paar afleveringen wel.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.
'k heb de eerste paar afleveringen gezien en de serie is niet bijzonder. Maar gek genoeg zijn jullie zo erg gehersenspoeld dat je vrolijk tientallen filler-afleveringen slikt.
Je moet niet zo zeurenquote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.
'k heb de eerste paar afleveringen gezien en de serie is niet bijzonder. Maar gek genoeg zijn jullie zo erg gehersenspoeld dat je vrolijk tientallen filler-afleveringen slikt.
Nog maar 2.quote:Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
Jup, maar wel vet
Blood+ komt ook langzaam aan zijn einde... Nog minder dan 5 episodes dacht ik... En ik had blijkbaar te veel gehoopt van Blood+. Wanneer het spannend wordt kappen ze af
Nu is er ook zo'n soort serie die nieuw is.. Black Blood Brothers (BBB). Eerste ep ziet er goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto word zeker vet na de fillers
Akatsuki is gewoon te vet met ItachiJa hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*)
Ook al gezien ja, zag er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu is er ook zo'n soort serie die nieuw is.. Black Blood Brothers (BBB). Eerste ep ziet er goed uit.
Denk dat er genoeg subbers zijn die deze serie willen oppakken.quote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Qunix het volgende:
Death Note Website (2006-09-16 23:48:37)
The official website for the upcoming Death Note TV anime is here. The series premieres October 3 in Japan.
Dat wordt me en te gekke vette coole anime serie verwacht ik![]()
http://www.ntv.co.jp/deathnote/
Lijkt me best tof!quote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Qunix het volgende:
Death Note Website (2006-09-16 23:48:37)
The official website for the upcoming Death Note TV anime is here. The series premieres October 3 in Japan.
Dat wordt me en te gekke vette coole anime serie verwacht ik![]()
http://www.ntv.co.jp/deathnote/
coole avatarquote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Lijkt me best tof!
Heb een nieuwe avatar btw, Fruits Basket
HARRY!!!quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef RipCore het volgende:
SciFi Harry ftw!
Zal je wel vaker tegen komen als je meer anime kijktquote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef VeX- het volgende:
Ik ben toch maar eens weer begonnen met One Piece. Ben nu op Episode 50. Ik moet zeggen dat die introductie van Smoker me deed denken aan die van Zaraki Kenpachi (Bleach). Of is het juist andersom.
Dan moet je ook zeker de eerste 2 OVA's kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg nu Hellsing seizoen 1.
Ik moet zeggen dta ik nooooit Anime keek. Maar na afl. 1 van deze serie (wat een manga vertaling is),
ben ik hooked.
Geweldige serie!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is OVA?quote:Op maandag 18 september 2006 20:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker de eerste 2 OVA's kijken.![]()
Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-stripquote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
"manga vertaling"?
Bedoel je dat het een versie is van MangaDVD?
Die Alucard is goed he??? Lekker donkere gedachten enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Koranaga het volgende:
Alucard![]()
Fantastisch personage.![]()
Ben er nu de manga van aan het lezen.
*ook benieuwd is waar OVA nou eigenlijk voor staatquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En wat is OVA?
Ik kijk nu de Anime - seizoen 1. Dus "de eerste 2 OVA's" dat vind ik een beetje verwarrend
(zoals altijd met japanse series hoor)
[..]
Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-strip
met dezelfde naam. Tenminste dat las ik op IMDB.
Op IMDB zie ik ook dat deze Anime ook nog in productie is.. Vind ik raar aangezien het in 2002 ofzo al
uitkwam
*confused is.
Ctrl c + ctrl vquote:Original Video Animation (オリジナル・ビデオ・アニメーション, orijinaru bideo animēshon?), abbreviated OVA (オーブイエー, Ōbuiē?), is a term used in Japan for anime titles that are released directly to retail sale, without prior showings on TV or in theaters. OVA titles were originally available on VHS, though they later became available on other media such as Laserdisc and DVD. OVA is sometimes used, perhaps inappropriately, to refer to any extremely short anime series or special regardless of its release format.
OAV or original animated video is sometimes used in place of OVA, and the meaning is generally accepted to be the same. According to source[1] the abbreviation OAV was too similar to AV ("Adult Video"), causing OAV to be misinterpretated as original adult video, resulting in a shift towards the OVA abbreviation.
copy paste vanuit notepad??quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
Original Video Animation (オリジナル・ビデオ・アニメーション, orijinaru bideo animēshon?), abbreviated OVA (オーブイエー, Ōbuiē?), is a term used in Japan for anime titles that are released directly to retail sale, without prior showings on TV or in theaters. OVA titles were originally available on VHS, though they later became available on other media such as Laserdisc and DVD. OVA is sometimes used, perhaps inappropriately, to refer to any extremely short anime series or special regardless of its release format.
OAV or original animated video is sometimes used in place of OVA, and the meaning is generally accepted to be the same. According to source[1] the abbreviation OAV was too similar to AV ("Adult Video"), causing OAV to be misinterpretated as original adult video, resulting in a shift towards the OVA abbreviation.
Ctrl c + ctrl v![]()
Nee, gewoon wikipedia.quote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
copy paste vanuit notepad??
ik staak mijn anime series even voor 5 seizoenen The A-team
de laatste serie die ik gekeken heb (niet af, vond em niet boeiend genoeg) was Uta~Kata
Een OVA is idd een animé die alleen op video/DVD uitkomt (en dus niet in de bios of op tv verschijnt). Het budget is meestal iets hoger dan bij een TV-serie, omdat OVA's korter zjin. De kwaliteit is dan ook meestal een stuk hoger dan een TV-serie.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En wat is OVA?
Ik kijk nu de Anime - seizoen 1. Dus "de eerste 2 OVA's" dat vind ik een beetje verwarrend
(zoals altijd met japanse series hoor)
Verreweg de meeste animé vindt zijn oorsprong in manga en da's dus ook bij Hellsing het geval. Het is praktisch vanzelfsprekend dat een animé een manga-voorganger kent, vandaar dat het een beetje gek is om dat erbij te vermelden.quote:Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-strip
met dezelfde naam. Tenminste dat las ik op IMDB.
Op IMDB zie ik ook dat deze Anime ook nog in productie is.. Vind ik raar aangezien het in 2002 ofzo al
uitkwam
*confused is.
Ik ook, zie mijn reactie een paar posts naar boven.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:01 schreef SureZal het volgende:
Ik heb laatst de Engelse Bleach gezien![]()
ik zal ff kijken of ik een stukje op YouTube kan vinden...
en Ouran Koukou Host Clubquote:The story follows Tatsuhiro Satō, a university dropout entering his fourth year of unemployment. He leads a reclusive life as a hikikomori, feeling that this happened due to some sort of conspiracy, until he meets Misaki Nakahara, a mysterious girl who is determined to help Satō out of his reclusiveness. Only thing is, they both have tendencies of over-doing things, such as hiding the truth.
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.quote:Ouran High School Host Club is a story involving a wide range of characters, which takes place primarily at Ouran High School where they all attend. The school is an exclusive institution reserved only for students from wealthy and affluent families. One exception, however, is scholarship student Haruhi Fujioka,
*snikt*quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen(De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
'kee... dan niet, joh...quote:
Precies, Japan doet het zeer goed kwa uitstraling enzoquote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Er is gewoon een vast cluppie dat de nasynchronisatie doet.
Bij de specials van m'n Cowboy Bebop - Knockin' on Heaven's door DVD, hadden ze allemaal stukjes interview met de mensen die de US-versie hadden ingesproken. Zo'n wijf dat dan zit te beweren dat ze zich heel veel moest inleven om de rol van Faye te doen...
en dan luister je naar de stukjes filmmateriaal tussendoor en hoor je gewoon de robot die de tekst van papier opleest en de stem òf emotieloos, òf tenenkrommend overdreven doet. En dan ook nog vermelden dat ze geen auditie hoefde te doen...
En de ècht interessante stemacteurs zijn natuurlijk de Japanners, maar die komen in de specials nauwelijks aan bod...
Verder is het gewoon een complete DVD met een zeer toffe film, daar niet van...
Ik zag het.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen(De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Deimos000 het volgende:
Anime en Manga's zijn leuk maar cosplay is zoooooooooo suf..
Alleen de mic's waren echt slecht gepositioneerd of men kon er niet mee overweg.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...
Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloadenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op het moment Welcome to the NHK! (NKH ni Youkoso!)
[..]
quote:en Ouran Koukou Host Club
[..]
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.
Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...
Robots: Gundam Wing/Seed/Seed Destiny, Eureka Seven, Fafner, Full Metal Panic.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek animes met robots of ninjas of vampieren en weerwolben.
Ik ben absollut niet thuis betreft titels.
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
ik ben behoorlijk druk bezet momenteel dus dat gaat em niet worden helaas.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloaden
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt mequote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
CCCP codec is verplichte kost voor anime liefhebbers.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
en mja het volgende heeft niet zozzer met anime te maken maar wel met DDR. en DDR is te spelen op abunai strax dus zo erg off topic is het niet
maar de volgende film wil ik als DDR speler best wel erg zien XD
http://www.youtube.com/watch?v=1_8zcd7bK_8
Ja, ik had de juiste codec wel gevonden maar ik had er nog nooit eerder van gehoord. Gebruiken veel subbers die?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
Een goede robot-animé is Battle Angel Alita...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek animes met robots of ninjas of vampieren en weerwolben.
Ik ben absollut niet thuis betreft titels.
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
sailor moon seizoen 3,4 waren ook in dat formaat (en nog wat meer serie's die ik ergens heb liggen) dus dat is geen probleem...quote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
Klite codec pack gaat ook primaquote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
CCCP codec is verplichte kost voor anime liefhebbers.![]()
Inderdaad, maar ik zie jou nog niet zo snel zelf in een kostuum rondlopen en een act opvoeren.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
Faye, May en Fat Valentinequote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oke laat maar , nu hoef ik geen cosplay meer te zienquote:Op woensdag 20 september 2006 23:54 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja zo erg zal het op Abunaiwel niet zijn strax hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
[..]
oke laat maar , nu hoef ik geen cosplay meer te zien
opzich is het niet erg als mannen cosplayen maar op die manier heb ik eerder het idee dat hij een homo isquote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Nou ja zo erg zal het op Abunaiwel niet zijn strax hoor
Ken een aantal meiden die gaan cosplayen daar en de kostuums zagen er goed uit tot nog toe![]()
lukt het nog een beetjequote:Op donderdag 21 september 2006 11:11 schreef outcast_within het volgende:
ja hoi next page plz
eerst moeten de meiden er goed uit zien, dan pas de kostuums...quote:Op donderdag 21 september 2006 09:43 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Nou ja zo erg zal het op Abunaiwel niet zijn strax hoor
Ken een aantal meiden die gaan cosplayen daar en de kostuums zagen er goed uit tot nog toe![]()
or the lack of it.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:24 schreef Sh0g het volgende:
[..]
eerst moeten de meiden er goed uit zien, dan pas de kostuums...![]()
Toen ik nog op m'n werk zat stond daar een linkje!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:56 schreef Sh0g het volgende:
[..]
en zo ist mien jong![]()
[..]
makkelijk verdienen![]()
hahaha dat linkje heeft er maar 10 seconden gestaan ofzoquote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Orealo het volgende:
[..]
Toen ik nog op m'n werk zat stond daar een linkje!
Ik durfde niet te klikken omdat ik op m'n werk zat, dus ik snel naar huis fietsen.
en nu!
en nuuu!!1
ik zit ook betaald te fokken @ stage (betaald alleen niet zo veelquote:Op donderdag 21 september 2006 18:59 schreef Sh0g het volgende:
[..]
hahaha dat linkje heeft er maar 10 seconden gestaan ofzoik klikte er zelf op om te kijken of 'ie het deed, maar dat was niet het geval, omdat de pagina beschermd is tegen linken. En je mocht die foto ook niet linken, dus had ik 'em maar in photobucket gegooid
![]()
http://www.costume.jp/index-e.html
jij zit daar gewoon betaald te fokken!![]()
*ik ook willen*![]()
Tss zet ik eens een zwaar informatieve post neer, wordt het gewoon compleet genegeerdquote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef uppie83 het volgende:
Goed zoals ik ook al in het meeting topic had gezet heb ik de laatste weken nogal weinig tijd om op het forum rond te huizen. Uiteraard gaat het animé kijken wel door, echter op een tergend langzaam tempo![]()
Nou zat ik vandaag dus een film te kijken.... echt gewoon te vaag voor woorden. De film heet "Kujira no Chouyaku" of wel "The Glassy Ocean" en duurt ongeveer 20 minuten.
Allereerst is het een zwaar versimpelde tekenstijl... een soort van Kuifje, maar dan met af en toe wat computer-animated zooi er tussen.
Daarnaast het verhaal... ik kom er niet helemaal bij, maar als iemand wel weet waar het over gaat, let me know! Mijn idee is dat we naar een of andere spiritworld zitten te kijken waar de tijd zo langzaam gaat dat ze over het water kunnen lopen. Maar ja zelfs daar twijfel ik aan
Goed ik zou zeggen het duurt maar 20 minuten, ongeveer gelijk aan een episode van een serie, dus kijk het een keer en geniet van de vaagheid.
Wat films betreft kan je natuurlijk beginnen om de rest van de Ghibli-films te bekijken.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef googoodoll het volgende:
ik ben natuurlijk een newbie en hier terecht gekomen doordat ik onlangs werd meegesleept door de gebeurtenissen in het prachtige Spirited Away (wat jullie vast wel kennen). Hiervoor was ik alleen bekend met manga geloof ik, vrienden van me vonden dat wel tof maar ik vond het maar debiele gewelddadige onzin. daar houd ik dus niet van.
dus, mijn vraag: heeft iemand nog tips voor me, misschien in de trant van spirited away?
Oh... maar ik vermijd vage series altijd als de pest... zeker als vantevoren wordt aangekondigd dat ze vaag zijn...quote:Op donderdag 21 september 2006 19:54 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Tss zet ik eens een zwaar informatieve post neer, wordt het gewoon compleet genegeerd![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Oh... maar ik vermijd vage series altijd als de pest... zeker als vantevoren wordt aangekondigd dat ze vaag zijn...
Na goed... 20 minuten van je tijd en je weet allesquote:Op donderdag 14 september 2006 19:40 schreef uppie83 het volgende:
...
Nou zat ik vandaag dus een film te kijken.... echt gewoon te vaag voor woorden. De film heet "Kujira no Chouyaku" of wel "The Glassy Ocean" en duurt ongeveer 20 minuten.
Jah, dat hoop je, zodat hij (of iemand anders) je kan uitleggen waar het over gingquote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
Na goed... 20 minuten van je tijd en je weet alles![]()
quote:Daarnaast het verhaal... ik kom er niet helemaal bij, maar als iemand wel weet waar het over gaat, let me know!
Ik raad je Pale Cocoon aan.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef uppie83 het volgende:
[..]
[..]
Na goed... 20 minuten van je tijd en je weet alles![]()
He dan hebben we in ieder geval een discussiequote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Jah, dat hoop je, zodat hij (of iemand anders) je kan uitleggen waar het over ging
[..]
hmmmquote:Op donderdag 21 september 2006 19:43 schreef googoodoll het volgende:
ik ben natuurlijk een newbie en hier terecht gekomen doordat ik onlangs werd meegesleept door de gebeurtenissen in het prachtige Spirited Away (wat jullie vast wel kennen). Hiervoor was ik alleen bekend met manga geloof ik, vrienden van me vonden dat wel tof maar ik vond het maar debiele gewelddadige onzin. daar houd ik dus niet van.
dus, mijn vraag: heeft iemand nog tips voor me, misschien in de trant van spirited away?
Bedankt!quote:
Videotheken denk ik vrij weinig kans. Meeste kans is het om via internet te bestellen. Downloaden kan natuurlijk ook, het is maar net of je er geld voor wilt betalen of niet.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Bedankt!
Gewoon even benieuwd: kan ik deze films overal vinden (videotheken etc.)? Of moet ik goed zoeken of misschien wel downloaden?
Kiki's Delivery Service ligt gewoon bij de Free Record Shop en de Media Markt. Nausicaä weet ik zo niet, maar die is wel te vinden bij speciale DVD zaken in de grotere steden.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Bedankt!
Gewoon even benieuwd: kan ik deze films overal vinden (videotheken etc.)? Of moet ik goed zoeken of misschien wel downloaden?
wat doe ik:quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:41 schreef googoodoll het volgende:
[..]
Bedankt!
die heb ik volgens mij een keer in boudisqie (???) in amsterdam gezienquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:10 schreef Jordy-B het volgende:
Films kan je tegenwoordig vrij goed in de winkel krijgen. Walt Disney heeft namelijk de rechten om Ghibli-films in het westen te verspreiden, maar een pareltje als Nausicaä heb ik nog niet in de winkel zien liggen.
ik bestel em, wanneer ik geld heb wel eens via play.comquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet dat 'ie uit is, ik heb hem hier in de buurt gewoon nog niet gezien. (en ik ga niet naar A'dam voor een film die ik stiekem toch al jaren als 1400MB DivX heb)
hoe vaak in een maand en hoeveel keer heb je die film al?quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik bestel em, wanneer ik geld heb wel eens via play.com
grapjas....quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
hoe vaak in een maand en hoeveel keer heb je die film al?
Boudisque in Utrecht zal 'm ook wel hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 07:14 schreef Jordy-B het volgende:
Ik weet dat 'ie uit is, ik heb hem hier in de buurt gewoon nog niet gezien. (en ik ga niet naar A'dam voor een film die ik stiekem toch al jaren als 1400MB DivX heb)
oehm fufuquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I know joe eddieeee
i know joeee
you're the fuk joe guy
say fuck you eddieeee
You okay..??quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:21 schreef outcast_within het volgende:
[..]
I know joe eddieeee
i know joeee
you're the fuk joe guy
say fuck you eddieeee
funneh
The URL http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=30097430 that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the SL policy prevents you from accessing the site.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:32 schreef mschol het volgende:
[..]
You okay..??
you need doktor???
trouwens:
http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=30097430
ik weet dat het langs is gekomen maar ik weet niet of jullie er nou uitwaren wat het was...
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:38 schreef Orealo het volgende:
[..]
The URL http://www.cinema.nl/cinema/movies/index.jsp?movies=30097430 that your are trying to see is not related to business, its content may be offensive and the SL policy prevents you from accessing the site.
Your IP address: xxx
The Category you are trying to access is Nudity.
SPOILER: strawberry panic 25-26Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door mschol op 22-09-2006 19:50:44 (zo goed ? O+) ]
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:47 schreef Jordy-B het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd hoe snel je het doorhebt dat je die spoiler als de sodemieter tussen tags moet gaan zetten.
met titel!
SPOILER: test wtfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmm gezien op dvd maar vond het niet echt grappig ofzo...quote:Op zaterdag 23 september 2006 02:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
klassiekers kerel, klassiekers.
jeugd van tegen woordig
quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef borisz het volgende:
Torrents mogen niet, maar open dir's wel?
iig http://www.tenshi.spb.ru/anime-ost/ vol met anime muziek![]()
woooeii thnx!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:24 schreef borisz het volgende:
Torrents mogen niet, maar open dir's wel?
iig knip[ vol met anime muziek![]()
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:29 schreef Intronic het volgende:
DownThemAll! voor firefox komt hier goed van pas![]()
Voorkeurenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]die krijg alleen maar 503 foutmeldingen terug ...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef Orealo het volgende:
[..]
Voorkeuren
Geavanceerd
dan maximaal aantal gedeeltes per download op 1 zetten
"1 (uitgeschakeld)"
Dan kan je spul op hervatten zetten
ik plaats alles ordelijk op mijn externe HDquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:35 schreef outcast_within het volgende:
noobs muahahahahahaha enzo. maar goed ga niet al die ost's downloaden. harde schijf een grote takkezooi is zonder systeem.
als ik er een wil dan torrent ik em wel
Wat vond je er eigenlijk zo vaag aan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:33 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb Glassy Ocean eindelijk binnen... 'k zal hem vanavond even kijken (Fok! gaat immers toch down)
Ik heb vanmiddag ook voor het eerst in mijn leven ge-gamecubedquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:00 schreef Orealo het volgende:
brb harvest moon op de gamecube mwuahah.
zit inmiddels al op 6GBquote:
waarom quote je in vredesnaam jezelf?quote:Op zondag 24 september 2006 02:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat vond je er eigenlijk zo vaag aan?
beetje vreemd, maar weinig vaags aan te ontdekken, dacht ik...
waarom post je dubbel ??quote:Op zondag 24 september 2006 14:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
waarom quote je in vredesnaam jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |