Da's omdat we jou zo graag mogen...quote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef Orealo het volgende:
hihi, niemand heeft m'n spelfout aangepast.
Koranaga heeft zijn eigen naam fout gespeld, dat is ook knapquote:Op maandag 4 september 2006 22:11 schreef Orealo het volgende:
hihi, niemand heeft m'n spelfout aangepast.
quote:Op maandag 4 september 2006 19:05 schreef Koranaga het volgende:
En ik doe mee!
Orealo
Intronic
Sh0g
Zeurberus
Korenaga
Ja geef je kat maar de schuldquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:26 schreef Koranaga het volgende:
De naam op het forum is fout. En dat is niet mijn schuld maar dat van mijn kat !
De kat tikte net een "a" in toen ik aan het typen was en nu staat er een "a" in me naam ipv een "e".
Hmmm....hier is het echt te vroeg voor.![]()
Goeie, maar dan moeten we wel precies weten hoeveel man er komen.. daarom zou ik zeggen..quote:Op donderdag 7 september 2006 09:30 schreef Jordy-B het volgende:
moet dat laserquest gereserveerd worden?
quote:Op donderdag 7 september 2006 09:33 schreef outcast_within het volgende:
nah we lopen binnen en zeggen hoi dit is bob
zeurberus mode: ga je mee dan?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:37 schreef -Strawberry- het volgende:Straks kom je daar aan en mag je eerst een paar uur wachten voordat er plaats is.
zie je! ik wist wel dat je mee gaat!quote:Op donderdag 7 september 2006 22:36 schreef RipCore het volgende:
Er... Wat klopt er niet aan dat lijstje?
My point exactly.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:36 schreef Orealo het volgende:
What about yourself?
ik durf door mijn ervaringen in het verleden geen beslissing te maken.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:40 schreef Orealo het volgende:
Ah joh, als jullie 2 komen is iedereen die al eens bij een meeting is geweest, bij elkaar, kennen elkaar dus van foto's, is wel tof.
Maar je beslist wel even voor 'n ander...quote:Op donderdag 7 september 2006 22:45 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik durf door mijn ervaringen in het verleden geen beslissing te maken.
en dat is zeker omdat jij niet in je eentje in de trein wilt zitten.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Maar je beslist wel even voor 'n ander...
Geen gemiep, mietje... jij komt gewoon.
welk deel van "geen gemiep, mietje" begrijp je niet?quote:Op donderdag 7 september 2006 23:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dat is zeker omdat jij niet in je eentje in de trein wilt zitten.
nee, ik wacht het nog ff af. dat lasergamen kan ook altijd nog gewijzigd worden. wil geen teleurstellende Fok!'ers meer hebben
Als het mocht.quote:Op donderdag 7 september 2006 10:15 schreef outcast_within het volgende:
[..]
zeurberus mode: ga je mee dan?
Bob ontvoert je wel als je echt wilt komen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het mocht.![]()
Cactus?Wat ga je daar me doen?!
Moet ie eerst langs mijn vader zien te komen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bob ontvoert je wel als je echt wilt komen.
quote:
quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
'Meneer, we willen graag uw dochter meenemen naar een anime meeting'
'Mijn dochter?'
'NIET OFFTOPIC GAAN MENEER, we hadden het over een anime meeting'
Nee Jordy helpt daar echt mee
"hee, opoe... Is 't goed als we die muts even een dagje lenen?"quote:Op zaterdag 9 september 2006 02:42 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
'Meneer, we willen graag uw dochter meenemen naar een anime meeting'
'Mijn dochter?'
'NIET OFFTOPIC GAAN MENEER, we hadden het over een anime meeting'
Nee Jordy helpt daar echt mee
Muts en opoe, oppassen jij.quote:Op zaterdag 9 september 2006 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"hee, opoe... Is 't goed als we die muts even een dagje lenen?"
Ik heb een cactus!quote:Op vrijdag 8 september 2006 13:28 schreef Jordy-B het volgende:
En d'r is vast nog wel een vrijwilliger met een cactus...
zet ze alle drie maar aan ben jij ook weer even zoetquote:Op zondag 10 september 2006 22:29 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ik heb een cactus!3 zelfs
. En ik wil best vrijwilliger zijn.
Goedendag, wij zijn oude kerels op het internet en wij zouden graag uw minderjarige dochter meenemen naar een vreemde stad voor een onschuldig spelletje in een donkere kamer met lichteffecten en veel gehijgquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
"hee, opoe... Is 't goed als we die muts even een dagje lenen?"
Uiteraad zorgen we voor de nodige beschermingquote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goedendag, wij zijn oude kerels op het internet en wij zouden graag uw minderjarige dochter meenemen naar een vreemde stad voor een onschuldig spelletje in een donkere kamer met lichteffecten en veel gehijg
Laserquesten
Bob die er foto's van maaktquote:Op zondag 10 september 2006 23:02 schreef outcast_within het volgende:
what makes a young girl feel safer than a wheezing zeurberus down her neck ^_^
neem je pa meequote:Op vrijdag 8 september 2006 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet ie eerst langs mijn vader zien te komen.![]()
verkapte ik ben anders als andere mannen post.quote:Op zondag 10 september 2006 23:47 schreef Sh0g het volgende:
[..]
neem je pa mee![]()
die zul je nodig hebben om bepaalde iemanden weg te jagen...
.
.
.
![]()
jij bent oud, met je 31quote:Op zondag 10 september 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Goedendag, wij zijn oude kerels op het internet en wij zouden graag uw minderjarige dochter meenemen naar een vreemde stad voor een onschuldig spelletje in een donkere kamer met lichteffecten en veel gehijg
Laserquesten
voel jij je aangesproken als zijnde zo'n bepaald iemand?quote:Op maandag 11 september 2006 00:17 schreef outcast_within het volgende:
[..]
verkapte ik ben anders als andere mannen post.
he wie wat waar hoe?quote:Op maandag 11 september 2006 00:45 schreef Sh0g het volgende:
[..]
voel jij je aangesproken als zijnde zo'n bepaald iemand?ik dacht dat we maar 1 zo'n figuur in ons midden hadden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |