abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41772058
Het begin van het verhaal is een pietsie vaag, maar het wordt redelijk snel uit de doeken gedaan. Het begint wel met hevige actie, dus het pakt je gelijk beet (Probleem is echter wel dat je na de actie moet wennen aan het tragere tempo dat de serie aanneemt, waardoor ik het idee had dat de aflevering wel 'n uur duurde...)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41783579
screenshotjes...

Innocent Venus

Ziet er wel tof uit, het is alleen jammer dat je soms een beetje goed kan zien wat CGI is (al hebben ze veel getekende effecten door de CGI heen...) En niet eens doordat het veel te glimmend is, ofzo, maar gewoon omdat het mindere vloeiend gaat dan de getekende animatie...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41783666
En iets dat me opviel aan de 13e aflevering van The Third
De tekenstijl is heel erg anders...

Voorheen

Nu

Lelijk, hè? En de aflevering speelt zich maar twintig dagen later af dan de aflevering met
SPOILER: The Third afl. 12
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan zijn dat er voor het 2e tv-seizoen (een seizoen is 12-13 weken) een ander team bezig is geweest, maar het is behoorlijk slecht dat het verschil zó groot is.
pi_41784370
Dat viel mij ook al op. Het is er in ieder geval wel op achteruit gegaan.
Berserk ook bijna binnen. Eindelijk een fatsoenlijke torrent gevonden, want om nou alles apart te downloaden via megaupload duurt mij veels te lang, omdat je er maar 1 ep per keer kan downloaden.
pi_41784373
das wel een erg groot verschil in tekenstijl..
erg jammer

The thrid trok me o.a zo aan door de erg mooie tekenstijl
pi_41789085
quote:
Op woensdag 13 september 2006 21:36 schreef Jordy-B het volgende:
En iets dat me opviel aan de 13e aflevering van The Third
De tekenstijl is heel erg anders...
nu volg ik die serie niet, maar ughh, dat is echt erg.
lijkt wel of het character naar de plastisch chirurg is geweest. die neus alleen al
pi_41795058
quote:
Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef Sh0g het volgende:

[..]

nu volg ik die serie niet, maar ughh, dat is echt erg.
lijkt wel of het character naar de plastisch chirurg is geweest. die neus alleen al
Die neus, die kin, die kaaklijn, dat voorhoofd, die ogen, die oren, die mond... Het is dat kleding en kapsel hetzelfde zijn, anders zou je d'r niet eens herkennen.
pi_41795150
kleding kapsel en dezelfde stem. meer heb je neit nodig
  donderdag 14 september 2006 @ 11:46:09 #99
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41796871
Bob heeft mij erop ge-attendeerd dat ik bijna op de 7000 post sta.
Ik zelf geef daar weinig om, maar bob vind zoiets tof. Hij heeft er ook bijna 7000. Dus ik wacht even op bob zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen . .

Wees niet getreurd ik dwaal hier vast nog wel rond al dan niet wat minder herkenbaar.

Aldus dhr within !
pi_41797011
gewoon tubgirl posten (niet hier). een ban voor je 7000e post, geniaal toch
  donderdag 14 september 2006 @ 11:52:16 #101
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41797064
Ik volg nu de serie ''Hellsing'
Ik weet niet of dit manga of anime is. Maar het is Wel geinig.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  donderdag 14 september 2006 @ 11:54:00 #102
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41797113
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg nu de serie ''Hellsing'
Ik weet niet of dit manga of anime is. Maar het is Wel geinig.
hey photobucket collega.
Dat is anime.

Manga is als het 'offline' is, dus in boekjesvorm.

als geanimeerd is anime!
pi_41799449
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef Orealo het volgende:
Bob heeft mij erop ge-attendeerd dat ik bijna op de 7000 post sta.
Ik zelf geef daar weinig om, maar bob vind zoiets tof. Hij heeft er ook bijna 7000. Dus ik wacht even op bob zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen . .

Wees niet getreurd ik dwaal hier vast nog wel rond al dan niet wat minder herkenbaar.

Aldus dhr within !
oeh! oeh! Ik heb bijna 50000 posts... Ik denk dat ik dan maar even wacht tot jullie ook bijna 50000 posts hebben, zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen . .

pi_41799607
quote:
Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Orealo het volgende:
Manga is als het 'offline' is, dus in boekjesvorm.

als geanimeerd is anime!
Zie ook de openingspost...
pi_41800606
Gezien mijn pc verkloot was kon ik niet posten, but i'm back

En die post van rew- was idd vet

Ik verkoop ook Tuxedo Gin Vol 1, 2 & 3 ! voor ¤20 excl. verzendkosten..
Ze zien er natuurlijk uit als nieuw met een hoesje er omheen.
De manga valt in dezelfde reeks als Midori
Hier een kleine beschrijving:
High school student Ginji Kusanagi is about to make his dreams come true. He's made his professional boxing debut and is ready to go on the first date with the girl of his dreams, Minako. However, the unthinkable has happened. Ginji is in an accident, and his spirit is seperated from his body, effectively killing him before his time. A (sort of) angel tells him that he can be reincarnated as an animal and return to his body after he's lived out its lifespan. He chooses to be reincarnated as a penguin, Minako's favorite animal. Now Ginji lives with Minako as Gin the penguin and just tries to make it along as a penguin while waiting to be returned to his body.
ohw ja, over de prijs valt altijd te praten en mn mail staat in mn profiel..

[ Bericht 34% gewijzigd door SureZal op 14-09-2006 14:24:16 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_41801496
quote:
Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

oeh! oeh! Ik heb bijna 50000 posts... Ik denk dat ik dan maar even wacht tot jullie ook bijna 50000 posts hebben, zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen . .

Ey, ga wieberen met je hatelijkheid, je weet toch...

Boks!
pi_41802730

't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
pi_41803365
quote:
Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:

't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
Dat is juist het toffe eraan... DUH
  donderdag 14 september 2006 @ 17:08:29 #109
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_41805889
6999.
pi_41810458
Goed zoals ik ook al in het meeting topic had gezet heb ik de laatste weken nogal weinig tijd om op het forum rond te huizen. Uiteraard gaat het animé kijken wel door, echter op een tergend langzaam tempo

Nou zat ik vandaag dus een film te kijken.... echt gewoon te vaag voor woorden. De film heet "Kujira no Chouyaku" of wel "The Glassy Ocean" en duurt ongeveer 20 minuten.

Allereerst is het een zwaar versimpelde tekenstijl... een soort van Kuifje, maar dan met af en toe wat computer-animated zooi er tussen.

Daarnaast het verhaal... ik kom er niet helemaal bij, maar als iemand wel weet waar het over gaat, let me know! Mijn idee is dat we naar een of andere spiritworld zitten te kijken waar de tijd zo langzaam gaat dat ze over het water kunnen lopen. Maar ja zelfs daar twijfel ik aan

Goed ik zou zeggen het duurt maar 20 minuten, ongeveer gelijk aan een episode van een serie, dus kijk het een keer en geniet van de vaagheid.
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_41811578
heeft iemand een idee of School rumble nog steeds wordt gesubbed door een groep???
WF is er mee opgehouden op 10/8 vanwege het feit dattie gelicensed werd door funimation
pi_41811888
quote:
Op donderdag 14 september 2006 17:08 schreef Orealo het volgende:
6999.
en nu?

ey, Boks!
pi_41812337
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
heeft iemand een idee of School rumble nog steeds wordt gesubbed door een groep???
WF is er mee opgehouden op 10/8 vanwege het feit dattie gelicensed werd door funimation
Zie www.anidb.net
pi_41813700
ouran high was weer leuk

en krijgen we een seizoen 2 ???
het zou wat zijn
  vrijdag 15 september 2006 @ 18:59:06 #115
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41841784
quote:
Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
Zie http://www.baka-updates.com/ .

Een groep genaamd Your-Mom subbed nog getrouw.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  vrijdag 15 september 2006 @ 22:46:18 #116
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_41848494
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef VeX- het volgende:

[..]

Zie torrentsite

Torrentsites mogen niet gepost worden...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_41850464
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef VeX- het volgende:

[..]

Zie *

*bookmarkt torrent site

ik ga proberen een php irc bot te bouwen zodat ik automatisch de series kan binnen halen
pi_41850674
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

*bookmarkt torrent site

ik ga proberen een php irc bot te bouwen zodat ik automatisch de series kan binnen halen
De meest irc channels hebben wel een of andere bot draaien die lui met die programma's automatisch kicken.
Net even ep 14 gekeken van The Third en hier is de animatie wel weer zoals de eerste 12.
Misschien hadden ze die ene week wel een invaller.

[ Bericht 22% gewijzigd door torn_Machina op 16-09-2006 01:12:47 ]
pi_41855658
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 23:53 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

De meest irc channels hebben wel een of andere bot draaien die lui met die programma's automatisch kicken.
dan moeten ze er eerst achter komen dat het een bot is he
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:47:05 #120
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_41858038
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:52 schreef mschol het volgende:

[..]

dan moeten ze er eerst achter komen dat het een bot is he
Dat is niet zo moeilijk hoor, er zijn altijd wel tekenen dat een bot aan het werk is.
Anders waren die counterbots niet echt nuttig, misschien kom je er voor even mee weg maar je wordt altijd ontdekt.

Als je geluk hebt dan krijg je the boot en als je dat niet hebt een ban.
Natuurlijk verschilt dat wel van groep tot groep, maar sommigen zijn echt streng als ik dat soms zo lees...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')