[centraal] *O* Orealo + Outcast 7000 posts!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
dus ik zou bijvoorbeeld als bot kunnen worden aangemerkt als ik mezelf op AFK zet en me irc client laat lopen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:47 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, er zijn altijd wel tekenen dat een bot aan het werk is.
Anders waren die counterbots niet echt nuttig, misschien kom je er voor even mee weg maar je wordt altijd ontdekt.
Als je geluk hebt dan krijg je the boot en als je dat niet hebt een ban.
Natuurlijk verschilt dat wel van groep tot groep, maar sommigen zijn echt streng als ik dat soms zo lees...
at least ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Was dat niet 15 oktober?
In elk geval las ik ook dit:
for at least 5 episodes
Tis wel langer ook nog, episode 206 heetquote:
't is sowieso 'n flutserie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:36 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik word echt gaar van die fillers
Zo jammer
das toch die kinderserie met piraten...quote:
Ik ben nog jong van hartquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die kinderserie met piraten...
ik raad inukami aan![]()
helaas moet ik nog wachten op eps 14 t/m 26
Het is een leuke show, maar het is het nèt niet. Zonde.quote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb net weer 'n paar afleveringen van Coyote Ragtime Show gezien...
Lekker in vermomming
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's Freddie Mercury, ja...
Geez.....quote:
Eerste 150 waren zeker zeer goed!quote:
Bleach is zeer vet en nu nog steeds!!!! Sterker nog; het wordt weer vetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Jah dat zijn dus die fillers
Na 135 begonnen ze als ik het goed heb ?
Ik heb ook de eerste 10 afleveringen van Bleach gekeken maar ik vond ze gek genoeg nog niet echt wat
Adviseren jullie mij om het verder te kijken of dan gewoon te kappen ?
quote:
Jup, maar wel vetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die kinderserie met piraten...
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
Eerste 150 waren zeker zeer goed!
Niets zeggen of oordelen wat je niet kent of gezien hebt!
De eerste paar afleveringen wel.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.
'k heb de eerste paar afleveringen gezien en de serie is niet bijzonder. Maar gek genoeg zijn jullie zo erg gehersenspoeld dat je vrolijk tientallen filler-afleveringen slikt.
Je moet niet zo zeurenquote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.
'k heb de eerste paar afleveringen gezien en de serie is niet bijzonder. Maar gek genoeg zijn jullie zo erg gehersenspoeld dat je vrolijk tientallen filler-afleveringen slikt.
Nog maar 2.quote:Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
Jup, maar wel vet
Blood+ komt ook langzaam aan zijn einde... Nog minder dan 5 episodes dacht ik... En ik had blijkbaar te veel gehoopt van Blood+. Wanneer het spannend wordt kappen ze af
Nu is er ook zo'n soort serie die nieuw is.. Black Blood Brothers (BBB). Eerste ep ziet er goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto word zeker vet na de fillers
Akatsuki is gewoon te vet met ItachiJa hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*)
Ook al gezien ja, zag er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu is er ook zo'n soort serie die nieuw is.. Black Blood Brothers (BBB). Eerste ep ziet er goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |