hey photobucket collega.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:52 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg nu de serie ''Hellsing'
Ik weet niet of dit manga of anime is. Maar het is Wel geinig.
oeh! oeh! Ik heb bijna 50000 posts... Ik denk dat ik dan maar even wacht tot jullie ook bijna 50000 posts hebben, zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnenquote:Op donderdag 14 september 2006 11:46 schreef Orealo het volgende:
Bob heeft mij erop ge-attendeerd dat ik bijna op de 7000 post sta.
Ik zelf geef daar weinig om, maar bob vind zoiets tof. Hij heeft er ook bijna 7000. Dus ik wacht even op bob zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen.
.
Wees niet getreurd ik dwaal hier vast nog wel rond al dan niet wat minder herkenbaar.
Aldus dhr within !
Zie ook de openingspost...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:54 schreef Orealo het volgende:
Manga is als het 'offline' is, dus in boekjesvorm.
als geanimeerd is anime!
Ey, ga wieberen met je hatelijkheid, je weet toch...quote:Op donderdag 14 september 2006 13:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
oeh! oeh! Ik heb bijna 50000 posts... Ik denk dat ik dan maar even wacht tot jullie ook bijna 50000 posts hebben, zodat we samen over deze mijlpaal heen kunnen.
.
Dat is juist het toffe eraan... DUHquote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
Zie www.anidb.netquote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
heeft iemand een idee of School rumble nog steeds wordt gesubbed door een groep???
WF is er mee opgehouden op 10/8 vanwege het feit dattie gelicensed werd door funimation
Zie http://www.baka-updates.com/ .quote:Op donderdag 14 september 2006 20:12 schreef mschol het volgende:
heeft iemand een idee of School rumble nog steeds wordt gesubbed door een groep???
WF is er mee opgehouden op 10/8 vanwege het feit dattie gelicensed werd door funimation
Torrentsites mogen niet gepost worden...quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Zie torrentsite
Een groep genaamd Your-Mom subbed nog getrouw.
*bookmarkt torrent sitequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:59 schreef VeX- het volgende:
[..]
Zie *
Een groep genaamd Your-Mom subbed nog getrouw.
De meest irc channels hebben wel een of andere bot draaien die lui met die programma's automatisch kicken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
*bookmarkt torrent site
ik ga proberen een php irc bot te bouwen zodat ik automatisch de series kan binnen halen
dan moeten ze er eerst achter komen dat het een bot is hequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:53 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
De meest irc channels hebben wel een of andere bot draaien die lui met die programma's automatisch kicken.
Dat is niet zo moeilijk hoor, er zijn altijd wel tekenen dat een bot aan het werk is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
dan moeten ze er eerst achter komen dat het een bot is he
[centraal] *O* Orealo + Outcast 7000 posts!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:24 schreef Jordy-B het volgende:
't is nogal onzinnig om te wachten met posten tot je vriendje ook bij een mijlpaal is... En 7000 posts is niet eens een mijlpaal!
dus ik zou bijvoorbeeld als bot kunnen worden aangemerkt als ik mezelf op AFK zet en me irc client laat lopen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:47 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor, er zijn altijd wel tekenen dat een bot aan het werk is.
Anders waren die counterbots niet echt nuttig, misschien kom je er voor even mee weg maar je wordt altijd ontdekt.
Als je geluk hebt dan krijg je the boot en als je dat niet hebt een ban.
Natuurlijk verschilt dat wel van groep tot groep, maar sommigen zijn echt streng als ik dat soms zo lees...
at least ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Was dat niet 15 oktober?
In elk geval las ik ook dit:
for at least 5 episodes
Tis wel langer ook nog, episode 206 heetquote:
't is sowieso 'n flutserie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:36 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik word echt gaar van die fillers
Zo jammer
das toch die kinderserie met piraten...quote:
Ik ben nog jong van hartquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die kinderserie met piraten...
ik raad inukami aan![]()
helaas moet ik nog wachten op eps 14 t/m 26
Het is een leuke show, maar het is het nèt niet. Zonde.quote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef Jordy-B het volgende:
'k heb net weer 'n paar afleveringen van Coyote Ragtime Show gezien...
Lekker in vermomming
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's Freddie Mercury, ja...
Geez.....quote:
Eerste 150 waren zeker zeer goed!quote:
Bleach is zeer vet en nu nog steeds!!!! Sterker nog; het wordt weer vetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Jah dat zijn dus die fillers
Na 135 begonnen ze als ik het goed heb ?
Ik heb ook de eerste 10 afleveringen van Bleach gekeken maar ik vond ze gek genoeg nog niet echt wat
Adviseren jullie mij om het verder te kijken of dan gewoon te kappen ?
quote:
Jup, maar wel vetquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das toch die kinderserie met piraten...
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.quote:Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
Eerste 150 waren zeker zeer goed!
Niets zeggen of oordelen wat je niet kent of gezien hebt!
De eerste paar afleveringen wel.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.
'k heb de eerste paar afleveringen gezien en de serie is niet bijzonder. Maar gek genoeg zijn jullie zo erg gehersenspoeld dat je vrolijk tientallen filler-afleveringen slikt.
Je moet niet zo zeurenquote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg van jullie filler-geklaag moeten lezen.
'k heb de eerste paar afleveringen gezien en de serie is niet bijzonder. Maar gek genoeg zijn jullie zo erg gehersenspoeld dat je vrolijk tientallen filler-afleveringen slikt.
Nog maar 2.quote:Op zondag 17 september 2006 00:41 schreef Qunix het volgende:
Jup, maar wel vet
Blood+ komt ook langzaam aan zijn einde... Nog minder dan 5 episodes dacht ik... En ik had blijkbaar te veel gehoopt van Blood+. Wanneer het spannend wordt kappen ze af
Nu is er ook zo'n soort serie die nieuw is.. Black Blood Brothers (BBB). Eerste ep ziet er goed uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 september 2006 10:48 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Naruto word zeker vet na de fillers
Akatsuki is gewoon te vet met ItachiJa hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[Anime] Naruto deeltje 3 (Film 2 *O*)
Ook al gezien ja, zag er niet verkeerd uit.quote:Op zondag 17 september 2006 02:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nu is er ook zo'n soort serie die nieuw is.. Black Blood Brothers (BBB). Eerste ep ziet er goed uit.
Denk dat er genoeg subbers zijn die deze serie willen oppakken.quote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Qunix het volgende:
Death Note Website (2006-09-16 23:48:37)
The official website for the upcoming Death Note TV anime is here. The series premieres October 3 in Japan.
Dat wordt me en te gekke vette coole anime serie verwacht ik![]()
http://www.ntv.co.jp/deathnote/
Lijkt me best tof!quote:Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Qunix het volgende:
Death Note Website (2006-09-16 23:48:37)
The official website for the upcoming Death Note TV anime is here. The series premieres October 3 in Japan.
Dat wordt me en te gekke vette coole anime serie verwacht ik![]()
http://www.ntv.co.jp/deathnote/
coole avatarquote:Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Lijkt me best tof!
Heb een nieuwe avatar btw, Fruits Basket
HARRY!!!quote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef RipCore het volgende:
SciFi Harry ftw!
Zal je wel vaker tegen komen als je meer anime kijktquote:Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef VeX- het volgende:
Ik ben toch maar eens weer begonnen met One Piece. Ben nu op Episode 50. Ik moet zeggen dat die introductie van Smoker me deed denken aan die van Zaraki Kenpachi (Bleach). Of is het juist andersom.
Dan moet je ook zeker de eerste 2 OVA's kijken.quote:Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg nu Hellsing seizoen 1.
Ik moet zeggen dta ik nooooit Anime keek. Maar na afl. 1 van deze serie (wat een manga vertaling is),
ben ik hooked.
Geweldige serie!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat is OVA?quote:Op maandag 18 september 2006 20:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker de eerste 2 OVA's kijken.![]()
Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-stripquote:Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
"manga vertaling"?
Bedoel je dat het een versie is van MangaDVD?
Die Alucard is goed he??? Lekker donkere gedachten enzo.quote:Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Koranaga het volgende:
Alucard![]()
Fantastisch personage.![]()
Ben er nu de manga van aan het lezen.
*ook benieuwd is waar OVA nou eigenlijk voor staatquote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En wat is OVA?
Ik kijk nu de Anime - seizoen 1. Dus "de eerste 2 OVA's" dat vind ik een beetje verwarrend
(zoals altijd met japanse series hoor)
[..]
Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-strip
met dezelfde naam. Tenminste dat las ik op IMDB.
Op IMDB zie ik ook dat deze Anime ook nog in productie is.. Vind ik raar aangezien het in 2002 ofzo al
uitkwam
*confused is.
Ctrl c + ctrl vquote:Original Video Animation (オリジナル・ビデオ・アニメーション, orijinaru bideo animēshon?), abbreviated OVA (オーブイエー, Ōbuiē?), is a term used in Japan for anime titles that are released directly to retail sale, without prior showings on TV or in theaters. OVA titles were originally available on VHS, though they later became available on other media such as Laserdisc and DVD. OVA is sometimes used, perhaps inappropriately, to refer to any extremely short anime series or special regardless of its release format.
OAV or original animated video is sometimes used in place of OVA, and the meaning is generally accepted to be the same. According to source[1] the abbreviation OAV was too similar to AV ("Adult Video"), causing OAV to be misinterpretated as original adult video, resulting in a shift towards the OVA abbreviation.
copy paste vanuit notepad??quote:Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
Original Video Animation (オリジナル・ビデオ・アニメーション, orijinaru bideo animēshon?), abbreviated OVA (オーブイエー, Ōbuiē?), is a term used in Japan for anime titles that are released directly to retail sale, without prior showings on TV or in theaters. OVA titles were originally available on VHS, though they later became available on other media such as Laserdisc and DVD. OVA is sometimes used, perhaps inappropriately, to refer to any extremely short anime series or special regardless of its release format.
OAV or original animated video is sometimes used in place of OVA, and the meaning is generally accepted to be the same. According to source[1] the abbreviation OAV was too similar to AV ("Adult Video"), causing OAV to be misinterpretated as original adult video, resulting in a shift towards the OVA abbreviation.
Ctrl c + ctrl v![]()
Nee, gewoon wikipedia.quote:Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
copy paste vanuit notepad??
ik staak mijn anime series even voor 5 seizoenen The A-team
de laatste serie die ik gekeken heb (niet af, vond em niet boeiend genoeg) was Uta~Kata
Een OVA is idd een animé die alleen op video/DVD uitkomt (en dus niet in de bios of op tv verschijnt). Het budget is meestal iets hoger dan bij een TV-serie, omdat OVA's korter zjin. De kwaliteit is dan ook meestal een stuk hoger dan een TV-serie.quote:Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
En wat is OVA?
Ik kijk nu de Anime - seizoen 1. Dus "de eerste 2 OVA's" dat vind ik een beetje verwarrend
(zoals altijd met japanse series hoor)
Verreweg de meeste animé vindt zijn oorsprong in manga en da's dus ook bij Hellsing het geval. Het is praktisch vanzelfsprekend dat een animé een manga-voorganger kent, vandaar dat het een beetje gek is om dat erbij te vermelden.quote:Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-strip
met dezelfde naam. Tenminste dat las ik op IMDB.
Op IMDB zie ik ook dat deze Anime ook nog in productie is.. Vind ik raar aangezien het in 2002 ofzo al
uitkwam
*confused is.
Ik ook, zie mijn reactie een paar posts naar boven.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:01 schreef SureZal het volgende:
Ik heb laatst de Engelse Bleach gezien![]()
ik zal ff kijken of ik een stukje op YouTube kan vinden...
en Ouran Koukou Host Clubquote:The story follows Tatsuhiro Satō, a university dropout entering his fourth year of unemployment. He leads a reclusive life as a hikikomori, feeling that this happened due to some sort of conspiracy, until he meets Misaki Nakahara, a mysterious girl who is determined to help Satō out of his reclusiveness. Only thing is, they both have tendencies of over-doing things, such as hiding the truth.
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.quote:Ouran High School Host Club is a story involving a wide range of characters, which takes place primarily at Ouran High School where they all attend. The school is an exclusive institution reserved only for students from wealthy and affluent families. One exception, however, is scholarship student Haruhi Fujioka,
*snikt*quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen(De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
'kee... dan niet, joh...quote:
Precies, Japan doet het zeer goed kwa uitstraling enzoquote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Er is gewoon een vast cluppie dat de nasynchronisatie doet.
Bij de specials van m'n Cowboy Bebop - Knockin' on Heaven's door DVD, hadden ze allemaal stukjes interview met de mensen die de US-versie hadden ingesproken. Zo'n wijf dat dan zit te beweren dat ze zich heel veel moest inleven om de rol van Faye te doen...
en dan luister je naar de stukjes filmmateriaal tussendoor en hoor je gewoon de robot die de tekst van papier opleest en de stem òf emotieloos, òf tenenkrommend overdreven doet. En dan ook nog vermelden dat ze geen auditie hoefde te doen...
En de ècht interessante stemacteurs zijn natuurlijk de Japanners, maar die komen in de specials nauwelijks aan bod...
Verder is het gewoon een complete DVD met een zeer toffe film, daar niet van...
Ik zag het.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen(De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Deimos000 het volgende:
Anime en Manga's zijn leuk maar cosplay is zoooooooooo suf..
Alleen de mic's waren echt slecht gepositioneerd of men kon er niet mee overweg.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...
Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...
Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloadenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op het moment Welcome to the NHK! (NKH ni Youkoso!)
[..]
quote:en Ouran Koukou Host Club
[..]
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |