abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41989082
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:01 schreef SureZal het volgende:
Ik heb laatst de Engelse Bleach gezien
ik zal ff kijken of ik een stukje op YouTube kan vinden...
Ik ook, zie mijn reactie een paar posts naar boven.
  woensdag 20 september 2006 @ 18:07:59 #182
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41989161
Ik kijk op het moment Welcome to the NHK! (NKH ni Youkoso!)
quote:
The story follows Tatsuhiro Satō, a university dropout entering his fourth year of unemployment. He leads a reclusive life as a hikikomori, feeling that this happened due to some sort of conspiracy, until he meets Misaki Nakahara, a mysterious girl who is determined to help Satō out of his reclusiveness. Only thing is, they both have tendencies of over-doing things, such as hiding the truth.
en Ouran Koukou Host Club
quote:
Ouran High School Host Club is a story involving a wide range of characters, which takes place primarily at Ouran High School where they all attend. The school is an exclusive institution reserved only for students from wealthy and affluent families. One exception, however, is scholarship student Haruhi Fujioka,
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.
pi_41989915
OMG... da's wel héél slecht!

Ik kreeg spontaan de slappe lach toen ik dat duits hoorde in ep 1 !!1111
pi_41989921
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen (De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41989965
Btw... Hij zegt wel "sensei"...
pi_41990027
Bleach valt wel mee... Alle stemmen ken ik want die komen allemaal ook voor in Naruto engelse dub en One Piece engelse dub en taloze andere tekenfilms wat gedubt zijn.
Maar jah... Orgineel is beter !

Hej! zelfde outro
En zelfde intro!
Das wel tof
  woensdag 20 september 2006 @ 18:48:20 #187
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_41990170
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen (De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
*snikt*

Say it ain't so
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_41990182
http://www.youtube.com/watch?v=fqd59xxrvGc
Samurai Champloo dubbed... Die is wel tof gedaan.
pi_41990286
Er is gewoon een vast cluppie dat de nasynchronisatie doet.

Bij de specials van m'n Cowboy Bebop - Knockin' on Heaven's door DVD, hadden ze allemaal stukjes interview met de mensen die de US-versie hadden ingesproken. Zo'n wijf dat dan zit te beweren dat ze zich heel veel moest inleven om de rol van Faye te doen...
en dan luister je naar de stukjes filmmateriaal tussendoor en hoor je gewoon de robot die de tekst van papier opleest en de stem òf emotieloos, òf tenenkrommend overdreven doet. En dan ook nog vermelden dat ze geen auditie hoefde te doen...

En de ècht interessante stemacteurs zijn natuurlijk de Japanners, maar die komen in de specials nauwelijks aan bod...

Verder is het gewoon een complete DVD met een zeer toffe film, daar niet van...
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

*snikt*

Say it ain't so
'kee... dan niet, joh...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41990746
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Er is gewoon een vast cluppie dat de nasynchronisatie doet.

Bij de specials van m'n Cowboy Bebop - Knockin' on Heaven's door DVD, hadden ze allemaal stukjes interview met de mensen die de US-versie hadden ingesproken. Zo'n wijf dat dan zit te beweren dat ze zich heel veel moest inleven om de rol van Faye te doen...
en dan luister je naar de stukjes filmmateriaal tussendoor en hoor je gewoon de robot die de tekst van papier opleest en de stem òf emotieloos, òf tenenkrommend overdreven doet. En dan ook nog vermelden dat ze geen auditie hoefde te doen...

En de ècht interessante stemacteurs zijn natuurlijk de Japanners, maar die komen in de specials nauwelijks aan bod...

Verder is het gewoon een complete DVD met een zeer toffe film, daar niet van...
Precies, Japan doet het zeer goed kwa uitstraling enzo
  woensdag 20 september 2006 @ 19:15:34 #191
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41991016
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zag het. Gelukkig heb ik de manga hier nog op m'n pc staan.
pi_41991218
Anime en Manga's zijn leuk maar cosplay is zoooooooooo suf..
pi_41991367
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Deimos000 het volgende:
Anime en Manga's zijn leuk maar cosplay is zoooooooooo suf..
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...

Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
pi_41991819
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
Alleen de mic's waren echt slecht gepositioneerd of men kon er niet mee overweg.
なんだっけ
  woensdag 20 september 2006 @ 20:00:09 #195
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41992549
Jongens jongens, denken jullie wel aan Harry?
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_41992575
wie?
pi_41992665
Oow wat slecht die Duitse dub
De Japanse stemmen zijn zoveel beter mooie emoties in hun stemmen
pi_41993964
quote:
Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...
pi_41994098
quote:
Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op het moment Welcome to the NHK! (NKH ni Youkoso!)
[..]
die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloaden
quote:
en Ouran Koukou Host Club
[..]

(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.
geweldige serie, kijk al sinds Lunar de eerste ep heeft uitgebracht..
pi_41994349
Welcome to the NHK is lachen.
pi_41995416
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...
Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?
  woensdag 20 september 2006 @ 21:17:12 #202
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41995595
Ik zoek animes met robots of ninjas of vampieren en weerwolben.
Ik ben absollut niet thuis betreft titels.
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41995703
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek animes met robots of ninjas of vampieren en weerwolben.
Ik ben absollut niet thuis betreft titels.
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
Robots: Gundam Wing/Seed/Seed Destiny, Eureka Seven, Fafner, Full Metal Panic.
Vampieren: Blood+, Black Blood Brothers, Shingetsutan tsukihime
Ninja's: Naruto, Ninja Scroll, Basilisk.

Om er maar een paar te noemen.

Check anders anidb.net
  woensdag 20 september 2006 @ 21:19:34 #204
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41995704
O. En ik zoek trouwens de titel van een Animé met een supergrote robot dat lijkt op mazinger,
maar hij heeft twee gele boren aan z,n handen.
Iemand???
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41995814
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?
ik ben behoorlijk druk bezet momenteel dus dat gaat em niet worden helaas.
ach komt ooit nog wel..
afin 5 jaar later
  woensdag 20 september 2006 @ 21:26:49 #206
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41996008
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef mschol het volgende:

[..]

die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloaden
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
  woensdag 20 september 2006 @ 21:34:50 #207
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_41996377
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
en mja het volgende heeft niet zozzer met anime te maken maar wel met DDR. en DDR is te spelen op abunai strax dus zo erg off topic is het niet
maar de volgende film wil ik als DDR speler best wel erg zien XD

http://www.youtube.com/watch?v=1_8zcd7bK_8
pi_41997445
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
en mja het volgende heeft niet zozzer met anime te maken maar wel met DDR. en DDR is te spelen op abunai strax dus zo erg off topic is het niet
maar de volgende film wil ik als DDR speler best wel erg zien XD

http://www.youtube.com/watch?v=1_8zcd7bK_8
CCCP codec is verplichte kost voor anime liefhebbers.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:01:08 #209
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_41997834
quote:
Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

Ja, ik had de juiste codec wel gevonden maar ik had er nog nooit eerder van gehoord. Gebruiken veel subbers die?
pi_41998074
Neuh, maar MKV is vooral populair bij subbers die oude series doen. Bij MKV kan je zonder problemen meerdere audiostreams in het bestand zetten (dus de originele Japanse stream en de US nasynchronisatie) en kan de ondertiteling "soft" worden toegevoegd (zodat je hem kan uitschakelen als je het in je hoofd haalt om de US-versie te kijken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')