Ik ook, zie mijn reactie een paar posts naar boven.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:01 schreef SureZal het volgende:
Ik heb laatst de Engelse Bleach gezien![]()
ik zal ff kijken of ik een stukje op YouTube kan vinden...
en Ouran Koukou Host Clubquote:The story follows Tatsuhiro Satō, a university dropout entering his fourth year of unemployment. He leads a reclusive life as a hikikomori, feeling that this happened due to some sort of conspiracy, until he meets Misaki Nakahara, a mysterious girl who is determined to help Satō out of his reclusiveness. Only thing is, they both have tendencies of over-doing things, such as hiding the truth.
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.quote:Ouran High School Host Club is a story involving a wide range of characters, which takes place primarily at Ouran High School where they all attend. The school is an exclusive institution reserved only for students from wealthy and affluent families. One exception, however, is scholarship student Haruhi Fujioka,
*snikt*quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen(De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
'kee... dan niet, joh...quote:
Precies, Japan doet het zeer goed kwa uitstraling enzoquote:Op woensdag 20 september 2006 18:51 schreef Jordy-B het volgende:
Er is gewoon een vast cluppie dat de nasynchronisatie doet.
Bij de specials van m'n Cowboy Bebop - Knockin' on Heaven's door DVD, hadden ze allemaal stukjes interview met de mensen die de US-versie hadden ingesproken. Zo'n wijf dat dan zit te beweren dat ze zich heel veel moest inleven om de rol van Faye te doen...
en dan luister je naar de stukjes filmmateriaal tussendoor en hoor je gewoon de robot die de tekst van papier opleest en de stem òf emotieloos, òf tenenkrommend overdreven doet. En dan ook nog vermelden dat ze geen auditie hoefde te doen...
En de ècht interessante stemacteurs zijn natuurlijk de Japanners, maar die komen in de specials nauwelijks aan bod...
Verder is het gewoon een complete DVD met een zeer toffe film, daar niet van...
Ik zag het.quote:Op woensdag 20 september 2006 18:39 schreef Jordy-B het volgende:
Ouran High School Host Club is alweer bijna afgelopen(De fansub van aflevering 24 kwam gisteravond uit)
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:21 schreef Deimos000 het volgende:
Anime en Manga's zijn leuk maar cosplay is zoooooooooo suf..
Alleen de mic's waren echt slecht gepositioneerd of men kon er niet mee overweg.quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...
Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...quote:Op woensdag 20 september 2006 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Cosplay is juist het leukste onderdeel van Animé-events...
Vond ik bij de laatste Animecon wel, iig... Zaten een paar prachtige costuums bij en bij de cosplay-wedstrijd heb ik vreselijk gelachen...
die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloadenquote:Op woensdag 20 september 2006 18:07 schreef sleepflower het volgende:
Ik kijk op het moment Welcome to the NHK! (NKH ni Youkoso!)
[..]
quote:en Ouran Koukou Host Club
[..]
(geknipt vanwege spoilers, beide samenvattingen staan op Wikipedia). Het gaat over een club en allemaal maffe characters.
Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit real life gezien maar ik wil best geloven dat sommige kostuums er erg goed uit zullen zien...
Robots: Gundam Wing/Seed/Seed Destiny, Eureka Seven, Fafner, Full Metal Panic.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:17 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek animes met robots of ninjas of vampieren en weerwolben.
Ik ben absollut niet thuis betreft titels.
Iemand nog een goede suggestie voor me dat een beetje lijkt op de Animé "Hellsing"?
ik ben behoorlijk druk bezet momenteel dus dat gaat em niet worden helaas.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ga je eind oktober mee naar abunai (Enschede) ?
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die ga ik, wanneer de serie een beetje op gang is (halverwege het totaal aantal eps ofzo) maar eens downloaden
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt mequote:Op woensdag 20 september 2006 21:26 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Als je de sub van Oyasumi gaat downloaden moet je wel een of andere codec downloaden, ze gebruiken namelijk .mkv.
CCCP codec is verplichte kost voor anime liefhebbers.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
en mja het volgende heeft niet zozzer met anime te maken maar wel met DDR. en DDR is te spelen op abunai strax dus zo erg off topic is het niet
maar de volgende film wil ik als DDR speler best wel erg zien XD
http://www.youtube.com/watch?v=1_8zcd7bK_8
Ja, ik had de juiste codec wel gevonden maar ik had er nog nooit eerder van gehoord. Gebruiken veel subbers die?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
als je daarvoor gewwon het CCCP codec pack dload,zal er verder niks aan de hand zijn ljikt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |