abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41889923
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Qunix het volgende:
Death Note Website (2006-09-16 23:48:37)
The official website for the upcoming Death Note TV anime is here. The series premieres October 3 in Japan.

Dat wordt me en te gekke vette coole anime serie verwacht ik

http://www.ntv.co.jp/deathnote/
Denk dat er genoeg subbers zijn die deze serie willen oppakken.
pi_41893770
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:51 schreef Qunix het volgende:
Death Note Website (2006-09-16 23:48:37)
The official website for the upcoming Death Note TV anime is here. The series premieres October 3 in Japan.

Dat wordt me en te gekke vette coole anime serie verwacht ik

http://www.ntv.co.jp/deathnote/
Lijkt me best tof!

Heb een nieuwe avatar btw, Fruits Basket
  zondag 17 september 2006 @ 17:24:44 #153
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41893843
SciFi Harry ftw!
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
  zondag 17 september 2006 @ 20:20:12 #154
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_41899366
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:22 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Lijkt me best tof!

Heb een nieuwe avatar btw, Fruits Basket
coole avatar

Hilarisch
pi_41901690
quote:
Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef RipCore het volgende:
SciFi Harry ftw!
HARRY!!!

WHAT THE FUCK!!!!
  zondag 17 september 2006 @ 21:35:02 #156
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41902076
HARRY JE SPEEST 'M!

En OF ie dat doet.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_41912935
[TK] Tuxedo Gin Manga Vol. 1,2 & 3
(nog maar een keertje dan..)
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
  maandag 18 september 2006 @ 15:56:36 #158
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_41922571
hier ook maar ff posten, omdat ik er nog niet uit ben of ze nu de anime film of de live-action gaan uitzenden, maar ik denk de live-action...

MTV Asian Screen – Initial D
Vrijdag 22 september @ 23.10 uur

de TV-gids zegt dat het de animefilm uit 1998 is, maar volgens mij klopt dat niet. Op de MTV website staat een plaatje van de live-action film. In de intro op MTV laten ze beelden zien uit zowel de animefilm als de live-action film, die dan vloeiend in elkaar overgaan.
pi_41923152
Waarom zouden ze de animé-film uitzenden? Het is voor die film wel handig als je bekend bent met de serie, terwijl dat voor de (übercoole) live-action niet echt nodig is...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41923338
Op de site van MTV staat een plaatje van de live-action. Op filmsoptv, ofzo, hebben ze het over een initial D-film die gevormd wordt door een compilatie van de eerste drie afleveringen van de serie, wat wel zou kloppen met het jaartal. Het eerste seizoen was van '98...

De enige Initial D-animatiefilm die ik ken, is Initial D - Third Stage.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_41924287
Net even de eerste 2 gedubte eps van Bleach gekeken. Ichigo klinkt als Goku. Edit: Het blijkt dus de voice actor te zijn die ook Vash deed in Trigun. Rukia heeft een stem wat meer bij een documantaire past. Die stem van Ichigo's pa is al helemaal op te huilen.
Waarom hebben ze Shinigami vertaald als Soul Reaper en niet als Death God, terwijl ze zanpakuto en kido onvertaald hebben gelaten. Als je toch zo graag naar engels wil vertalen doe het dan helemaal en geen half werk.
Ga de volgende 3/4 eps denk ik ook wel kijken, want ik ben best benieuwd hoe de voice acting bij de rest van de cast is.

[ Bericht 5% gewijzigd door torn_Machina op 18-09-2006 20:02:18 ]
  maandag 18 september 2006 @ 17:14:38 #162
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41924507
Harry heeft een complete tv audience uitgemoord!

[ Bericht 6% gewijzigd door RipCore op 18-09-2006 17:32:26 ]
  maandag 18 september 2006 @ 17:30:30 #163
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_41924901
Ik ben toch maar eens weer begonnen met One Piece. Ben nu op Episode 50. Ik moet zeggen dat die introductie van Smoker me deed denken aan die van Zaraki Kenpachi (Bleach). Of is het juist andersom.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_41927290
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:30 schreef VeX- het volgende:
Ik ben toch maar eens weer begonnen met One Piece. Ben nu op Episode 50. Ik moet zeggen dat die introductie van Smoker me deed denken aan die van Zaraki Kenpachi (Bleach). Of is het juist andersom.
Zal je wel vaker tegen komen als je meer anime kijkt
  maandag 18 september 2006 @ 19:19:44 #165
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_41927781
Ik volg nu Hellsing seizoen 1.
Ik moet zeggen dta ik nooooit Anime keek. Maar na afl. 1 van deze serie (wat een manga vertaling is),
ben ik hooked.

Geweldige serie!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door a-child-in-chains op 18-09-2006 19:28:34 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_41929048
quote:
Op maandag 18 september 2006 19:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik volg nu Hellsing seizoen 1.
Ik moet zeggen dta ik nooooit Anime keek. Maar na afl. 1 van deze serie (wat een manga vertaling is),
ben ik hooked.

Geweldige serie!!!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan moet je ook zeker de eerste 2 OVA's kijken.
pi_41930301
"manga vertaling"?

Bedoel je dat het een versie is van MangaDVD?
pi_41930430
Alucard

Fantastisch personage.
Ben er nu de manga van aan het lezen.
  maandag 18 september 2006 @ 21:27:32 #169
108862 a-child-in-chains
pi_41932480
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:01 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dan moet je ook zeker de eerste 2 OVA's kijken.
En wat is OVA?
Ik kijk nu de Anime - seizoen 1. Dus "de eerste 2 OVA's" dat vind ik een beetje verwarrend
(zoals altijd met japanse series hoor)
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:35 schreef Jordy-B het volgende:
"manga vertaling"?
Bedoel je dat het een versie is van MangaDVD?
Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-strip
met dezelfde naam. Tenminste dat las ik op IMDB.
Op IMDB zie ik ook dat deze Anime ook nog in productie is.. Vind ik raar aangezien het in 2002 ofzo al
uitkwam
*confused is.
No room for the unlucky.
  maandag 18 september 2006 @ 21:29:21 #170
108862 a-child-in-chains
pi_41932575
quote:
Op maandag 18 september 2006 20:39 schreef Koranaga het volgende:
Alucard

Fantastisch personage.
Ben er nu de manga van aan het lezen.
Die Alucard is goed he??? Lekker donkere gedachten enzo.
Hij denkt net als Mij MUHAHAHA!
No room for the unlucky.
pi_41932681
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

En wat is OVA?
Ik kijk nu de Anime - seizoen 1. Dus "de eerste 2 OVA's" dat vind ik een beetje verwarrend
[..]

Nee, sorry. Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat deze Anime-serie is gebasseerd op een Manga-strip
Op IMDB zie ik ook dat deze Anime ook nog in productie is.. Vind ik raar aangezien het in 2002 ofzo al
uitkwam
*confused is.
*ook benieuwd is waar OVA nou eigenlijk voor staat

en imdb is leuk voor films maar voor anime moet ik je toch aanraden om 1 van de volgende sites te gebruiken:
www.Animenfo.com
www.animenewsnetwork.com
www.anidb.net

die zijn toch completer als imdb
pi_41932855
quote:
Original Video Animation (オリジナル・ビデオ・アニメーション, orijinaru bideo animēshon?), abbreviated OVA (オーブイエー, Ōbuiē?), is a term used in Japan for anime titles that are released directly to retail sale, without prior showings on TV or in theaters. OVA titles were originally available on VHS, though they later became available on other media such as Laserdisc and DVD. OVA is sometimes used, perhaps inappropriately, to refer to any extremely short anime series or special regardless of its release format.

OAV or original animated video is sometimes used in place of OVA, and the meaning is generally accepted to be the same. According to source[1] the abbreviation OAV was too similar to AV ("Adult Video"), causing OAV to be misinterpretated as original adult video, resulting in a shift towards the OVA abbreviation.
Ctrl c + ctrl v

De OVA's die nu van Hellsing worden uitgebracht volgen de manga strikter. In anime series worden nogal eens dingen achterwege gelaten die normaal wel in de manga voorkomen.

[ Bericht 7% gewijzigd door torn_Machina op 19-09-2006 08:29:36 ]
pi_41933199
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:34 schreef torn_Machina het volgende:
Original Video Animation (オリジナル・ビデオ・アニメーション, orijinaru bideo animēshon?), abbreviated OVA (オーブイエー, Ōbuiē?), is a term used in Japan for anime titles that are released directly to retail sale, without prior showings on TV or in theaters. OVA titles were originally available on VHS, though they later became available on other media such as Laserdisc and DVD. OVA is sometimes used, perhaps inappropriately, to refer to any extremely short anime series or special regardless of its release format.

OAV or original animated video is sometimes used in place of OVA, and the meaning is generally accepted to be the same. According to source[1] the abbreviation OAV was too similar to AV ("Adult Video"), causing OAV to be misinterpretated as original adult video, resulting in a shift towards the OVA abbreviation.

Ctrl c + ctrl v
copy paste vanuit notepad??

ik staak mijn anime series even voor 5 seizoenen The A-team
de laatste serie die ik gekeken heb (niet af, vond em niet boeiend genoeg) was Uta~Kata

serie gaat over Ichika die op de laatste school dag voor de zomervakantie, samen met enkele vrienden, het oude school gebouw moeten schoonmaken...
echter als zij de spiegel schoonmaakt die daar hangt verschijnt er een persoon in de spiegel..
uiteraard denkt ze dat het verbeelding is en gaat even later gewoon weer verder....

als ze naar huis lopen komt ichika er achter dat ze haar mobiel is verloren
terug aangekomen in het verlaten gebouw komt de verschijning weer tevoorschijn in de spiegel..
echter komt zij er nu ook uit en Manatsu (meisje uit de spiegel) bied haar haar vriendschap en magische krachten aan.
waarom bied Manatsu ichika deze krachten aan?

en die vraag kan ik zelf ook nog niet beantwoorden

[ Bericht 20% gewijzigd door mschol op 18-09-2006 21:50:08 ]
pi_41933454
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:41 schreef mschol het volgende:

[..]

copy paste vanuit notepad??

ik staak mijn anime series even voor 5 seizoenen The A-team
de laatste serie die ik gekeken heb (niet af, vond em niet boeiend genoeg) was Uta~Kata
Nee, gewoon wikipedia. Ik kijk teveel series op dit moment. Stuk of 10.
pi_41933617
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:27 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

En wat is OVA?
Een OVA is idd een animé die alleen op video/DVD uitkomt (en dus niet in de bios of op tv verschijnt). Het budget is meestal iets hoger dan bij een TV-serie, omdat OVA's korter zjin. De kwaliteit is dan ook meestal een stuk hoger dan een TV-serie.
quote:
uitkwam
*confused is.
Verreweg de meeste animé vindt zijn oorsprong in manga en da's dus ook bij Hellsing het geval. Het is praktisch vanzelfsprekend dat een animé een manga-voorganger kent, vandaar dat het een beetje gek is om dat erbij te vermelden.

MangaDVD is het bedrijf dat als een van de eersten animé naar Nederland bracht (toen nog op VHS). Maar de naam is nogal verwarrend, want manga zijn de strips, niet de animaties. (Daarom vind je bij de Free record shop nog altijd de animé onder het kopje "manga").

Hellsing was een van de eerste echt populaire vampier/horror-animé series en heeft door de bijna magische Alucard een heel andere sfeer dan de voorgaande animé in het genre. Je merkt dat er na Hellsing meer series kwamen met die sfeer en die wat moderne tekenstijl.
pi_41986980
OMG, Naruto episode 1 werd in Duitsland uitgezonden.. het klinkt zo slecht! behalve Iruka, die klinkt goed. Waar je dus bang voor bent gebeurd ook, ze knippen stukken eruit en vertalen het verkeerd. Het ergste zijn nog de stemmen en de uitspraak van verschillende dingen. SasOEke en jOEtsOE.
Vreselijk gewoon en dan die opening ook nog:

http://www.youtube.com/watch?v=jbO38hRticI

"Sasuke is cool and Sakura is beautiful!" komt het opneer.. Arme Duitsers, Japanse is gewoon niet te overtreffen. Maar dit is gewoon echt het slechtste wat ik ooit heb gehoord.
Hier is episode 1:

http://www.youtube.com/watch?v=ZtinZE9wsVs

Het ergste is nog het einde van ep. 1. Dat ze helemaal niet laten zien dat Iruka geraakt wordt door die shuriken.
Ben benieuwd hoe ze dat met het hele Zabuza gedoe gaan doen. Een en al knippen waarschijnlijk. Ik vrees nu al voor het ergste als Naruto in Nederland komt. Zo 'begint het een aardig pokémon gehalte te krijgen, naja het gaat in die richting.. de doelgroep veranderen ze zo in elk geval.
pi_41987476
En ik dacht dat engels al kut was. Nou ja ik ben er niet bang voor dat ze het hier ook gaan nasynchroniseren. Als het wel zo is hou ik mijn hart vast. Kan immers niet ver meer weg zijn als Duitsland het ook al uitzend.

OMFG die intro is wel heel erg. Dat ze de intro niet na gesynhroniseerd hebben.
pi_41987766
holy.... damn hoe erg duits

die hokage klinkt nog wel het ergst! echt zon dramaspreker
  woensdag 20 september 2006 @ 17:22:18 #179
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_41987995
Voor de geïnteresseerden:

Sci-Fi Harry (aka Harry de Spacekees) epi 2 en 3 zijn inmiddels gesubt door Shinsen.
pi_41988993
Ik heb laatst de Engelse Bleach gezien
ik zal ff kijken of ik een stukje op YouTube kan vinden...

edit: gevonden !!
http://www.youtube.com/watch?v=C3FYx8Y1oTg

[ Bericht 31% gewijzigd door SureZal op 20-09-2006 18:15:33 ]
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')