SPOILER: strawberry panic ep 23Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tjah, ik ga er vanuit dat het geen fake is en anders zou ik het een erg matige grap vinden.quote:Op zondag 10 september 2006 07:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Toch even vragen, maar is dit nou een fake of niet? Ik hoor er niemand anders over.
Dat is waar, maar had 'm ook even op zo'n ander forum geplaatst en niemand geloofde erin.quote:Op zondag 10 september 2006 11:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Tjah, ik ga er vanuit dat het geen fake is en anders zou ik het een erg matige grap vinden.
Die airdates met titels komen niet uit de lucht vallen lijkt mij...
Klopt wel, anime news network heeft 't ook.quote:Op zondag 10 september 2006 12:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar had 'm ook even op zo'n ander forum geplaatst en niemand geloofde erin.
'tuurlijk... Anders had jij op nummer één gestaan...quote:
Ontopic: hier verder [ANIME] Bleach 2 : Fillers ahoy!quote:Op maandag 11 september 2006 11:00 schreef Orealo het volgende:
On topic!
Is bleach al van de fillers af ?
SPOILER: Favoriete stukjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Wat een mooie staafgrafiek Bob.
[ Bericht 34% gewijzigd door Kroekroek op 11-09-2006 17:45:04 ]
Alice 19th was ook mijn eerste mangaquote:Op zaterdag 9 september 2006 19:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar het was wel een super serie![]()
Trouwens net mijn "my first manga" gekocht.. wilde eigenlijk dat Ouran High School dat zou worden, maar het duurt nu zo lang![]()
[afbeelding]
Moet alleen wel wennen aan de manier van lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |