Hoe had ik dat eerder kunnen zien dan?quote:
quote:De liefdes in Meerdijk!
Barbara probeert ervoor te zorgen dat Robert en Dennis toch nader tot elkaar komen, maar hier zitten allebei de heren niet op te wachten. Dennis maakt aan Laura duidelijk dat hij geen contact meer met haar wil. Jef probeert ervoor te zorgen dat Robert zijn zoon helpt met het afkicken van de drank. Ondertussen regelt Laura ook nog eens de bruidssuite in hotel de 'Rozenboom'. Dorothea denkt hierdoor dat Jef met haar wil trouwen, maar hij moet hier niet aan denken. Laura wilt dat Jef dit eerlijk aan Dorothea vertelt, maar hij is bang om haar te kwetsen. Dennis is op dat moment bezig met het koppelen van Florien en Bing. Bing ziet in dat hij zielsveel van Florien houdt, en wil haar een nieuwe kans geven. Ook Nina spoort haar beste vriendin Florien aan om werk van Bing te gaan maken. Op hun eerste date gaat het echter al mis. Bing krijgt namelijk een verontrustend telefoontje van Sjors. Kiest hij voor Florien of voor zijn grote liefde Sjors Langeveld? Florien wil ervoor zorgen dat ze alleen met Bing kan zijn, en regelt dat ze samen een weekendje in het buitenland kunnen doorbrengen. Tevens vermoedt Barbara dat Fos en Nina helemaal geen relatie hebben. Morris ziet dit al snel in, en koopt een duur cadeautje voor Nina. Hij zorgt ervoor dat Fos dit aan Nina geeft, zodat iedereen gelooft dat hij toch erg veel van haar houdt. Nina probeert er voor te zorgen dat Ludo haar relatie met Fos accepteert, en dat hij Fos met rust laat. Barbara denkt dat Fos met Nina naar bed wil, en zorgt ervoor dat Robert haar neefje seksuele voorlichting geeft. Fos is het echter helemaal zat, en wil het spelletje van Morris en Nina niet meer meespelen. Op dat moment vraagt Ludo aan Barbara wat zij nou eigenlijk van de relatie tussen Fos en Nina vindt. Barbara komt er echter achter dat Nina en Fos helemaal geen relatie met elkaar hebben. Ook Charlie krijgt het behoorlijk te verduren, wanneer er in '1753' wordt ingebroken. Alles blijkt ze zijn verdwenen. Nick dringt erop aan om het slot te forceren, maar op dat moment staat de schade-opnemer op de stoep. Charlie wil dat Nick samen met haar de tango danst, maar of hij hier ook op zit te wachten?
Ludo belandt in het ziekenhuis..
Nina verwijt Janine dat ze haar dochter weer in de steek laat. Ze rent overstuur naar buiten, waardoor alles er ineens volledig anders uitkomt te zien voor Janine en haar dochter. Janine ziet in dat ze volledig ontspoord is, en bekent aan Ludo dat ze nog steeds zielsveel van hem houdt. Ludo vermoedt dat zijn Italiaanse vriend Vito een groot geheim heeft. Dan wordt Ludo plotseling opgenomen in het ziekenhuis. Nick verzekert aan Nina dat alles goedkomt met Ludo, maar zij het kan niet aanzien om haar vader zo te moeten zien lijden. Nick weet eerlijk gezegd zelf ook niet of het wel écht goed gaat komen met zijn vader..
De schat wordt gevonden in Wales..
Augusta is razend, wanneer zij ontdekt dat Sjors heeft geprobeerd te ontsnappen. Hans verschijnt in de manor, op het moment dat de twee amuletten in elkaar geklikt worden. Ook doet Augusta een schokkende beschuldiging en staat iedereen totaal perplex als de schat geopend wordt. Dian is alleen met de schat, op het moment dat Augusta aan Jack vraagt om haar opvolger te worden. Op dat moment slaat het noodlot toe, en moet Jack een drastische beslissing nemen. Sjors schrikt als Hans opeens voor haar neus staat. De familie van Houten gaat mét de schat terug naar Meerdijk. Op de begravenis van Frits van Houten lopen de emoties hoog op. Dian staat erop dat ze een speech mag houden op Frits zijn begravenis. Jack wil hier echter niets van weten. Wiet is teruggekeerd naar Meerdijk, en is zielsgelukkig dat ze haar familie weer terugziet. Dan krijgt het afscheid een verrassende wending, als er ineens een ongenodigde gast op de begraafplaats verschijnt..
Ik weet niet hoe lang je gtst al kijkt maar je had Sjors in der begin tijd moeten zienquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Hoe had ik dat eerder kunnen zien dan?
Wat stoer!quote:
Ik heb het jaren gekeken, maar ben het pas recent weer gaan volgen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je gtst al kijkt maar je had Sjors in der begin tijd moeten zien
Nee, maar wel veel van die nikkers.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Was er ooit eerder een racist in GTST?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik kijk nog steeds, ik hoop dat Ludo wel beetje de baas in Meerdijk blijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja zeker.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Georgequote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat weet ik dat hij dat wordt, maar dat komt toch wel weer goed neem ik aan, hopelijk voordat Janine terugkomt iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet nog wel dat Nick toen iets op z'n sNickel kreeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ken je die verhaalijn nog van Sylvester en Terra ?,
Dat vadertje van Sylvester was ook niet zo tof
@TrenTs
Sjors werd geintroduceert als de nieuwe heilige maagd maria tot Nick haar in een dronke bui heeft verkracht.
Ludo wordt net als zijn vader een kasplantje... en hij mag blij zijn als Nina de stekker eruit trekt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:17 schreef T1andonly het volgende:
Ik kijk nog steeds, ik hoop dat Ludo wel beetje de baas in Meerdijk blijft
Bing.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Racisme is al heel vaak aan bod geweest, inderdaad Arie Koetsier, Sylvester vader die een leidinggevende was in het Afrikaans Blok.quote:
Oh, ja!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:19 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ken je die verhaalijn nog van Sylvester en Terra ?,
Dat vadertje van Sylvester was ook niet zo tof
@TrenTs
Sjors werd geintroduceert als de nieuwe heilige maagd maria tot Nick haar in een dronke bui heeft verkracht.
Al vele maanden in GTST, maar hij heeft nog steeds geen affaire gehadquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:07 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
comming from a dude, I'm not sure how to respond to that....
Maar Mark van Eeuwen is absoluut Mr. Ideal voor mij![]()
Clooney.quote:
Nee ik bedoelde de holocaustontkenning.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Racisme is al heel vaak aan bod geweest, inderdaad Arie Koetsier, Sylvester vader die een leidinggevende was in het Afrikaans Blok.
En Arthur Peters werd in de beginjaren ook in een kroeg geweigerd, toen is zijn toemalige vriendin Dian Albetrs nog voor hem opgekomen.
Dat doet Nina niet, die denkt dan dat 'ie weer beter wordt, zodat ze 'm weer kan gebruiken voor vanalles en nog wat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo wordt net als zijn vader een kasplantje... en hij mag blij zijn als Nina de stekker eruit trekt.![]()
Augusta: "Tis een puinhoop... kijk maar naar Ajax"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de holocaustontkenning.
Was in een downtime qua films.quote:
"Ik arriveer"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Ik vraag me af of Charlie nu ook dingen zegt als 'ik zou u vriendelijk willen verzoeken tot de penetratie over te gaan'.
quote:
Hij heeft zelfs verstand van Gameboys.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:26 schreef Terreros85 het volgende:
Die jack heeft ook overal verstand van![]()
Soort MacGyver![]()
Jack heeft overal wel een mannetje voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef TrenTs het volgende:
Wat raar dat Jack geen toegang kan krijgen tot een satelliet!Misschien kan-ie de Nationale Garde of de M.E. opbellen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Nina gaat samen met Morris naar het ziekenhuis bij Ludo om hem te presenteren als schoonzoon; vervolgens krijgt Ludo een hartaanval.
En Frits, Ludo en Robert ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jack heeft overal wel een mannetje voor.
Ludo Dian en Augustra trouwens ook![]()
Hij praatte wel als iemand die veel met... poep in aanraking komt...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anthony heeft verstand van schoonmaken.![]()
Hand op de bips toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:33 schreef ZilverZwaard het volgende:
Wat een flutscene, de tango dans je niet met de platte hand op de rug, die dans je met de hand dwars op de rug.... Hele domme fout......
2 in da pink, 1 in da stink.quote:
ja ze is wel tof jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Frey het volgende:
Hulde aan Augusta, wat een meesterlijk personage![]()
Dat iemand van die leeftijd ook even tussen neus en lippen door de holocaust ontkent!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Frey het volgende:
Hulde aan Augusta, wat een meesterlijk personage![]()
Ah.. dat verklaart het feit dat ze niet werkt in de serie.. ze heeft zeker een uitkeringquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Die Sjors kan nog steeds niet acteren. Maar ze stemt wel PvdA.
Ja Arie Koetsier, dat was de vader van Sylvester. Hij kwam toen naar Nederland en ontdekte dat zijn zoon een relatie had met de donkere Antiliaanse Terra. Arie en nog wat anderen hebben Terra toen verkracht terwijl Sylvester vastgebonden moest toekijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Ja die dacht dat Dorothea de huishoudster van Barbara en Robert was. En hij vond het walgelijk dat Morris bi is.quote:
yup die scene is trouwens gejat uit een hele harde film.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ja Arie Koetsier, dat was de vader van Sylvester. Hij kwam toen naar Nederland en ontdekte dat zijn zoon een relatie had met de donkere Antiliaanse Terra. Arie en nog wat anderen hebben Terra toen verkracht terwijl Sylvester vastgebonden moest toekijken.
Vind het zo jammer dat ik hem net niet meer mee heb gemaakt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind Augusta niks aan, Herman Hogendoorn DAT was pas iemand waar je bang voor kon zijn, die speelde dat veel en veel beter.
Hoe zielig kun je zijn als je dat soort dingen mist in je levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat ik hem net niet meer mee heb gemaakt.
Bedoel je die film waarin na de zelfmoord van dat meisje die jongen zelf gaat doen alsof hij een skinhead is, en bij die jongens terecht komt om ze vervolgens terug te pakken? In die film zat ook een geestelijk gehandicapte jongen die met alles meedeed, die jongen werd uiteindelijk doodgeschoten. 1 van die meiden die bij dat groepje hoorde was aan de drugs en had zelfs sex met donkere jongens terwijl ze dus bij het groepje skinheads hoorde om zo aan drugs te komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
yup die scene is trouwens gejat uit een hele harde film.
Ik ben de titel kwijt maar een kerel moet ook toe zien hoe zijn zwarte vriendin word verkracht door Skinheads. Vervolgesn pleegt ze zelfmoord en gaat hij undercover om ze vervolgens allemaal kapot te maken.
Wat moet dat gaan kosten? Zal zeker rond de 125 eur o zijn gezien het 1e seizoen van vrouwenvleugel uit 5 dvd`s bestaat en al 25 euro kost.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar...
Bridge Entertainment Group gaat in september het eerste seizoen van GTST op dvd uitbrengen.
De set zal bestaan uit maar liefst 20 dvd's! Of er nog meer seizoenen volgen is niet bekend.
bron![]()
![]()
Hoe zielig kun je zijn als je dit soort dingen post in je levenquote:Op zondag 19 maart 2006 05:01 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Hoe zielig kun je zijn als je dat soort dingen mist in je leven
Ja die film bedoel ik . Hij is volgens mij met een low budget gemaakt maar ik vind het acteer werk soms erg sterk.quote:Op zondag 19 maart 2006 08:43 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Bedoel je die film waarin na de zelfmoord van dat meisje die jongen zelf gaat doen alsof hij een skinhead is, en bij die jongens terecht komt om ze vervolgens terug te pakken? In die film zat ook een geestelijk gehandicapte jongen die met alles meedeed, die jongen werd uiteindelijk doodgeschoten. 1 van die meiden die bij dat groepje hoorde was aan de drugs en had zelfs sex met donkere jongens terwijl ze dus bij het groepje skinheads hoorde om zo aan drugs te komen.
Als je die film bedoeld dan ken ik hem wel, mijn vriend heeft die namelijk op DVD, heb hem een paar weken terug nog gezien maar weet ook niet meer hoe die heet.
Vind het een erg goede filmquote:Op zondag 19 maart 2006 14:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja die film bedoel ik . Hij is volgens mij met een low budget gemaakt maar ik vind het acteer werk soms erg sterk.![]()
wat een comebackquote:Op zondag 19 maart 2006 12:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoe zielig kun je zijn als je dit soort dingen post in je leven![]()
Augusta die zich verheugt op de komst van Jack.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:13 schreef mark_03 het volgende:
Wat was de cliff vrijdag?
Is dat een cliffquote:Op zondag 19 maart 2006 18:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Augusta die zich verheugt op de komst van Jack.
Is dit nou een verzonnen verhaal of een échte toekomstblik? Want dan blijf ik zeker nog even kijken!quote:
Ja, geweldig! Ik vind haar zo tof, met die blik en die manier van praten. Echt klasse!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:52 schreef Frey het volgende:
Die geweldige quotes ook altijd. Een paar:
"Dat lelijke kind?" (over Wiet)
"Werk die zwarte jongen weg"
"Ze had een relatie met een neger"
"Wiet is de dochter van een gek en de moeder van Sjors is een hoer. Het zijn wanproducten"
![]()
![]()
Who cares what he does? The man looks incredible, die komt bij mij overal mee wegquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:26 schreef Terreros85 het volgende:
Die jack heeft ook overal verstand van![]()
Soort MacGyver![]()
Zo is het maar net.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:15 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Who cares what he does? The man looks incredible, die komt bij mij overal mee weg
Hij koopt de Eifeltoren als revenge.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat vind Ludo niet erg hoor dat hij geen klein verguld eifeltorentje krijgt.![]()
Zéker in haar heup.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Augusta in de politiek.
Nog meer ijzer dan Magaret Thatcher.
Charlie had er ook last van, maar op een of andere manier had het geen effect op haar functioneren....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Laat hem nog maar genieten van de uren dat hij bij kennis is.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Augusta heeft een privé jet zei ze. Die is anoniem te huren blijkbaar....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
anyway, hoe heeft Augusta Sjors óóit over de grens gekregen?!?
heeft ze de Da Vinci Code zeker niet gelezenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:24 schreef Shirley het volgende:
Augusta heeft een privé jet zei ze. Die is anoniem te huren blijkbaar....
Die wallenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
die muts van Nina is echt té erg....
en toch is het nog niet erg genoeg om de aandacht van d'r wallen af te leiden
hihiquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Nina ziet er uit als een huisvrouw uit Polen die met de striemende wind in haar gezicht hout heeft staan kappen.
Vond je niet dan? Ze zag er slechtuit!quote:
Ik dacht die rijdt er zo overheen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
He jammer, dat scheelde net teveel.
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht die rijdt er zo overheen.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Krijgt ze astma aanvallen enzo. .....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Heerlijk, zulke opmerkingen tussendoorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Waar! Wat! Wie!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
Ik mis nog de pak slaag, maar dat mag natuurlijk weer niet op tv. Mijn handen zouden jeuken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!![]()
Wat is er misgegaan met Wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
haha inderdaad, dit stukjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
- Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb het al weken niet gezien. Kan iemand iets vertellen?
Janine toch naar Parijs?
Daantje weg?
Ludo ziek?
Hoe zit het met Wendela?
Kan iemand een samenvatting maken?
Denk ik ook niet en mocht ze wel gaan dan komt ze zowiezo volgende week meteen terug omdat Ludo dan in kritieke toestand in het ziekenhuis terecht komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Janine gaat nu niet meer naar Parijs denkt ik.
Volgens mij gaat Janine er wel een week of 8 uit. Ging ze niet in een musical spelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Janine gaat nu niet meer naar Parijs denkt ik.
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Janine er wel een week of 8 uit. Ging ze niet in een musical spelen?
Ben ik toch niet de enige die dit droomscenario (min of meer) in z'n achterhoofd heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef Liquidist het volgende:
Dacht het niet ha hah! Frits van Houten mag dan op het moment wel dood zijn maar ze hebben nog steeds niet getest of dit wel echt zo is. Er komt een begrafenis voor Frits en Herman Hoogendoorn! (gespeeld door een andere acteur) en Martine Hafkamp zullen rond die tijd ook weer hun opwachting maken! Tevens als de nieuwe personages en Hannie van de Kroeft! Juist ze is niet dood maar Frits heeft haar de mond gesnoerd en een of ander verhaaltje wijs gemaakt. De oplettende kijker zou dit ook kunnen beredeneren met de scene waarin Frits voor het laatst was te zien voordat hij eruit ging namelijk in de gevangenis bij Hannie! En dus niet in de bad scene! En net als het lijkt dat Frits van Houten daadwerkelijk dood is dit keer staat hij op uit zijn graf!!! Waar hij zichzelf verwisseld heeft met zijn broer. Later zal de kijker erachter komen dat degene die in de cryo ligt niet Frits maar Hans van Houten is. Dit kun je ook zien aan de videoboodschap die duidelijk nieuwer is. Frits was dus al die tijd wel zichzelf en heeft dit hele plan bedacht! En die zogenaamde tattoo heeft hij wel echt laten verwijderen. Waarom? Daar moet je zelf maar achter komen maar Frits! van Houten is in ieder geval weer terug als the one and only himself!!!
Nu back alive en well zien we de echte Frits van Houten weer net zo sluw als vroeger op tv. De act is weg, de look is back and he's here to stay! Klaar om de strijd aan te gaan met grote rivaal Ludo Sanders! Hij is tenslotte degene geweest die hem en zijn dochter heeft bestolen, Martine Hafkamp laten verdwijnen en zijn bedrijf Van Houten International om zeep heeft geholpen..........
Ze speelt samen met Esther Roord, Margo Dames en Manoushka Zeegelaar Breeveld in Mama!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doen
Nee die komt niet weer terug, ze was maar voor tijdelijk terug in gtst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:31 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Daantje heen dan? Ze komt toch wel snel terug?
Klopt maar ze blijft wel gewoon te zien in gtst, ze heeft alleen minder scenes. De scenes voor de komende maanden zijn allemaal al opgenomen zodat ze dus de komende tijd geen opnames meer heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij wist niet welke pindakaas ie moest hebben en toen belde ie Tim?![]()
Zouden ze Dians hotelkamer in Parijs gaan recyclen? Krijgen we natuurlijk ook weer dat Franse melodietje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef Alieda1984 het volgende:
Klopt maar ze blijft wel gewoon te zien in gtst, ze heeft alleen minder scenes. De scenes voor de komende maanden zijn allemaal al opgenomen zodat ze dus de komende tijd geen opnames meer heeft.
En in welke AH is dat lekkers te bewonderen?quote:
Ik heb het van het immer betrouwbare gtstweb.comquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gaat Kenneth Herdigein pa Mauricius spelen?
Of is dit een veel te vroege 1 april grap?
Hij gaat inderdaad de vader van Bing spelen. Het is bevestigd op de officiele gtst website www.gtst.nlquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gaat Kenneth Herdigein pa Mauricius spelen?
Of is dit een veel te vroege 1 april grap?
Stanley Mauriciusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef Alieda1984 het volgende:
Hij gaat inderdaad de vader van Bing spelen. Het is bevestigd op de officiele gtst website www.gtst.nl
zou wel heel leuk zijn als dit echt zo is, maar zie martine echt niet zo gauw terugkomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
haha inderdaad, dit stukje
Dacht het niet ha hah! Frits van Houten mag dan op het moment wel dood zijn maar ze hebben nog steeds niet getest of dit wel echt zo is. Er komt een begrafenis voor Frits en Herman Hoogendoorn! (gespeeld door een andere acteur) en Martine Hafkamp zullen rond die tijd ook weer hun opwachting maken! Tevens als de nieuwe personages en Hannie van de Kroeft! Juist ze is niet dood maar Frits heeft haar de mond gesnoerd en een of ander verhaaltje wijs gemaakt. De oplettende kijker zou dit ook kunnen beredeneren met de scene waarin Frits voor het laatst was te zien voordat hij eruit ging namelijk in de gevangenis bij Hannie! En dus niet in de bad scene! En net als het lijkt dat Frits van Houten daadwerkelijk dood is dit keer staat hij op uit zijn graf!!! Waar hij zichzelf verwisseld heeft met zijn broer. Later zal de kijker erachter komen dat degene die in de cryo ligt niet Frits maar Hans van Houten is. Dit kun je ook zien aan de videoboodschap die duidelijk nieuwer is. Frits was dus al die tijd wel zichzelf en heeft dit hele plan bedacht! En die zogenaamde tattoo heeft hij wel echt laten verwijderen. Waarom? Daar moet je zelf maar achter komen maar Frits! van Houten is in ieder geval weer terug als the one and only himself!!!
Nu back alive en well zien we de echte Frits van Houten weer net zo sluw als vroeger op tv. De act is weg, de look is back and he's here to stay! Klaar om de strijd aan te gaan met grote rivaal Ludo Sanders! Hij is tenslotte degene geweest die hem en zijn dochter heeft bestolen, Martine Hafkamp laten verdwijnen en zijn bedrijf Van Houten International om zeep heeft geholpen..........
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
Hij wist niet welke pindakaas ie moest hebben en toen belde ie Tim?![]()
oeh hoe tofquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:56 schreef Frey het volgende:
En voor Babette hebben ze de bio van Wout geplaats
Die was toch vroeger uit Zeg 'ns Aa? Dat was heel wat toen..een neger in een blanke serie.quote:
wat 'n grap....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Marly van der Velden (Nina) is verkozen tot meest sexy Vegetariër van Nederland van dit jaar.
Lees er meer over op gtst.nl (klik op onderstaande link)
http://www.rtl.nl/(/soaps(...)ikelen/marlysexy.xml
Wat is daar sexy aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Marly van der Velden (Nina) is verkozen tot meest sexy Vegetariër van Nederland van dit jaar.
Nu je het zegt, er zijn minder gekken dan ooit tevoren in gtst land.quote:
wie is trouwens de volgende die zijn/haar rentree maakt in GTST.Ik gok op de begrafenis van Frits/Hans ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu je het zegt, er zijn minder gekken dan ooit tevoren in gtst land.
Augusta is niet gek, het gevaarlijke aan haar is juist dat ze volledig bij haar verstand is, maar gewoon een ouderwetse Alice de Boer bijvoorbeeld, dat lijkt me wel weer wat![]()
In de jaren '80 keek niemand daar meer van op hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:42 schreef Shirley het volgende:
Die was toch vroeger uit Zeg 'ns Aa? Dat was heel wat toen..een neger in een blanke serie.
Wel in een tv serie toch? Ik was nog iets te klein om toen al zulke discussies te volgen, maar volgens mij was dat bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de jaren '80 keek niemand daar meer van op hoor.
Verbaast me niks. Ze is dan ook een prinses op de erwt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Zo, is dat zo... ik herinner me 2 weken geleden nog een scene met Morris en een heleboel worstjes die er gegeten werden. Of kunnen ze die tegenwoordig zo goed namaken??quote:Kamerling en Van der Velden meest sexy vegetariërs
AMSTERDAM - Acteur Antonie Kamerling is uitgeroepen tot de meest sexy vegetariër van Nederland.
Actrice Marly van der Velden is de meest sexy vegetarische vrouw. Dat maakt de organisator van de verkiezing, Stichting Wakker Dier, maandag bekend.
,,Goed dat ze nu eens laten zien dat er steeds meer mensen vegetariër zijn, dat het heel gewoon is,’’ zegt Van der Velden, die in Goede Tijden Slechte Tijden de rol van Nina Sanders speelt. ,,Ik eet bijna 2,5 jaar vegetarisch. Ik las erover en dacht: Waarom eet ik eigenlijk nog vlees? Het is heel zielig hoe de dieren worden behandeld, maar het is ook gezonder om geen vlees te eten.’’
Kamerling eet al sinds 1995 geen vlees meer en sinds 2003 ook geen vis. Zijn motto is ’Je moet doen waar je zelf zin in hebt, als je anderen er niet mee lastigvalt’. ,,En dat geldt dus ook tegenover dieren.’’
De hoofdrolspeler uit de musical Turks Fruit laat onder anderen PvdA-politicus Wouter Bos, Het Schnitzelparadijs-acteur Noah Valentyn en Quote-hoofdredacteur Jort Kelder achter zich. Bij de vrouwen waren onder anderen presentatrice Jorinde Moll en de actrices Kim van Kooten en Georgina Verbaan genomineerd.
Uit onderzoek van Wakker Dier blijkt dat mensen vegetariërs vooral sexy vinden omdat ze ,,gezonder zijn en gevoel en diepgang tonen.’’ ,,Een slank lichaam, glanzende haren en blozende wangen’’ zouden uiterlijke kenmerken zijn van de goede gezondheid van niet-vleeseters.
Wakker Dier organiseerde de verkiezing om de aandacht te vestigen op de stijgende populariteit van vegetarisch eten. Uit recente cijfers blijkt dat het aantal vegetariërs in Nederland in twee jaar tijd is gestegen van 560.000 naar 720.000. Het aantalmensen dat zichzelf beschouwt als ’parttime-vegetariër’ - door slechts af en toe vlees te eten -, steeg de afgelopen jaren naar 3,5 miljoen.
De Amerikaanse dierenbeschermingsorganisatie Peta houdt jaarlijks een verkiezing van meest sexy vegetariër. De titel ging vorig jaar naar Coldplay-zanger Chris Martin en Carrie Underwood, winnares van de tv-talentenjacht American Idol.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:12 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Geen idee hahaha, vind vrouwen zowiezo niet sexy![]()
Enkele decennia daarvoor was dat nog wel bijzonder. Donald Jones ('ik zou je in een doosje willen doen') was geloof ik een van de eerste bekende zwarte acteurs op de Nederlandse tv. En er waren in de jaren '80 ook al heel wat Amerikaanse voorbeelden: The Cosby Show, Sanford and Son, Webster, enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:13 schreef Shirley het volgende:
Wel in een tv serie toch? Ik was nog iets te klein om toen al zulke discussies te volgen, maar volgens mij was dat bijzonder hoor.
Ja dat kan hoor, ik werk bij de Jumbo en daar verkopen ze vegetarische worstjes die er net zo uitzien als knakworst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, is dat zo... ik herinner me 2 weken geleden nog een scene met Morris en een heleboel worstjes die er gegeten werden. Of kunnen ze die tegenwoordig zo goed namaken??
Ik vind Marly er gewoon normaal uitzien. Ziet er in elk geval beter uit dan Anique Pappers (Wiet)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.Maar dan kan je als vrouw nog wel over een andere vrouw zeggen dat ze mooi is ofzo, maar zelfs dat vind ik niet.
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Zo, is dat zo... ik herinner me 2 weken geleden nog een scene met Morris en een heleboel worstjes die er gegeten werden. Of kunnen ze die tegenwoordig zo goed namaken??
Het blijft een kunstliefhebber heh.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:18 schreef Taurus het volgende:
Wat kan Ludo nou weer met z'n oor hebben?![]()
Bespeur ik hier een racist op Fok! ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:43 schreef Canisfire het volgende:
Florien![]()
En het lijkt er op dat die poeperd haar verkiest boven Sjors![]()
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bespeur ik hier een racist op Fok! ?![]()
Was Morris niet degene die steeds moest eten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Omdat ie Bing een poeperd noemt, kan natuurlijk een (zeer flauw) grapje zijn doch het verifiëren waardig, leek mijquote:
Marly is geen 16 maar 18. In gtst speeld ze een meisje van 16.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
Je weet nog niet hoe die Marly eruit zal zien, ze's immers pas 16. Kan nog wat veranderen. Maar bijzonder is ze zeker niet.
Nee dat is Fos, die loopt in bijna elke aflevering met een zak chips in z`n handenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Was Morris niet degene die steeds moest eten?
Hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee dat is Fos, die loopt in bijna elke aflevering met een zak chips in z`n handen![]()
Dan is er inderdaad niet veel aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:16 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Marly is geen 16 maar 18. In gtst speeld ze een meisje van 16.
Die bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee dat is Fos, die loopt in bijna elke aflevering met een zak chips in z`n handen
Of bedoel je dat met die worsten? Toen moest Morris elke keer worst eten eten ja. iedere keer als hij ja zei op een vraag kreeg hij een worst in z`n mond geproptNina bleef maar lekker overal nee op zeggen
![]()
Ja, zo gaat er weer een droomkoppel uit elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat Rik moet meekomen
ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Rik moet meekomen
Ik vraag me af of dat kind meekomt, maar wieweet is het een tijdelijke rol, net zoals bij Linda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo gaat er weer een droomkoppel uit elkaar![]()
Jammer dat Rik niet terug komt inderdaad. Maar toch leuk dat ze terugkomt. De vraag is alleen voor hoe langquote:
We zien het vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer dat Rik niet terug komt inderdaad. Maar toch leuk dat ze terugkomt. De vraag is alleen voor hoe lang![]()
Ze had wel af en toe van die zeikverhaallijnen ja zoals met die Nanda en sero-postieve gedoe dat erop volgde.quote:
Nou een lijk in een vuilnisbak leggen noem ik wel lef.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Fos heeft echt lef wist je dat![]()
Meer dan Morris zoals eerder gezegd
'De duif is dood meneer, heeft te lang in het doosje gezeten.'quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou een lijk in een vuilnisbak leggen noem ik wel lef.
Overigens, is die hond onderhand niet dood omdat ie zolang in de tas heeft gezeten?
Nu wel, hij keek zo verbouwereerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura hij wil niet snap je dat niet ofzo.![]()
Toen had ik het idd al getypt.quote:
Ik ben z'n prinses.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
Nina is echt zo'n wijf wat denkt dat ze alles kan maken en krijgen omdat haar papa toevallig een aardig bedrijfje heeft.
Ja! Precies.quote:
Rosa nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
De anti Ludo dag, vandaag bij GTST.
Fos, Nina, Charlie.
Daar wordt ze voor betaald.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:28 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Rosa niet. Altijd loyaal aan meneer.
Ah! Zij neukt hem een coma in!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Charlie gaat toch naar bed met Ludo?
Ja als-ie toch bezig is!quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Ludo tegen Charlie: "Hoeveel wil je zodat je uit Nick's buurt blijft??"
Ik begrijp dat dit een pijnlijk moment voor je is...quote:
Ja ze vroeg wat moet ik doen? Ik had niet verwacht dat hij zou zeggen "met me naar bed gaan", maar je weet met Ludo maar nooit. Maar hij wil ze uit huis hebben, misschien mag ze weer terugkomen met als voorwaarde dat ze met hem naar bed gaat.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Charlie gaat toch naar bed met Ludo?
\quote:
Zij wil Bing, Bing haar niet. Ze neuken. Bing wil toch haar, maar zij gelooft het niet. En zo gaan we nog wel even door.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:38 schreef pberends het volgende:
Wat is er trouwens zo boeiend aan het verhaallijntje tussen Florien en Bing? Ze doen wat moeilijk, maar komen toch weer bij elkaar, lekker spannend maar niet heus.
Als dat maar duidelijk isquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef T1andonly het volgende:
Ludo sloeg wel terug laatste minuut
quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef T1andonly het volgende:
Ludo sloeg wel terug laatste minuut
Ze vraagt er zelf ook wel om.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als dat maar duidelijk is![]()
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Internet testje : WHAT FAMOUS LEADER ARE YOU?
Verbaast me niks.
Jaja we weten nu wel dat jij Canisfire supportquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Ik ben ook Hitler.
Wietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:58 schreef Canisfire het volgende:
En als we gtst web moeten geloven krijgen we.
Lucas
Vader Bing
Wiet
Fay
Anita
Scharrel van Dennis in rolstoel
Alleen die laatste geloof ik niet.
De rest zou (helaas) wel kloppen.
al zou ik Anita Vader bing en Wiet wel (terug) willen zien.
Trouwens daarover, toen Barbara erin kwam woonde ze in bij haar broer Bas met Morris en Charlie, maar die was toen gewoon vrijgezel en woonde in Nederland.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:16 schreef Maisnon het volgende:
Vaak is het problemen met de namen van GTST, dat ze hip en creatief proberen te zijn en in het nieuwe tijdsbeeld passen.
Een ding vergeten ze alleen, en dat is dat ze die namen niet elke week toegeworpen krijgen.. Fos is toch geen naam voor.. 15+ jaren terug?
Nee idd, soms valt het op, maar meestal staan we er niet zo bij stil en kijken er (letterlijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 00:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Van Goede Tijden Slechte Tijden, klopt iig niks van de tijd![]()
Die honden moeten wel in een tas... anders waaien ze wegquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:27 schreef Beaudien het volgende:
Als nu maar niet elke 16 jarige puber met zo'n vreselijk hondje-met-jasje in een tas gaat rondlopen...........Walgelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puur dierenmisbruik.
Die omschrijving van Fos "Kaal Keffertje"![]()
Ze had een man, ze is weduwe volgens mij, volgens mij heeft ze ook kinderen ergens rondlopen...quote:
Ach een beetje afwisseling is niet verkeerd toch? Misschien komt dat wel weer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Toch opmerkelijk enerzijds jammer anderzijds dat Ludo van een koude harteloze slechterik uit seizoen 6 veranderd is in een liefhebbende en begrijpende partner en vader.
Veel meer van hem zien we de laatste tijd niet meer.
Het is niet goed als een personage ongewijzigd moet blijven, dat zou inderdaad snel voor verveling zorgen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ach een beetje afwisseling is niet verkeerd toch? Misschien komt dat wel weer.
Ik vind het ook juist leuk om te zien dat zo'n slechterik toch ook wel goede kanten heeft. Maar voorkeur heb ik niet echt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is niet goed als een personage ongewijzigd moet blijven, dat zou inderdaad snel voor verveling zorgen.
Maar als ik kon kiezen tussen die Ludo en deze Ludo dan kies voor de oude (of de jongere eigenlijk)
Daar verlang ik ALTIJD naar....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:23 schreef pberends het volgende:
Waar gaat deze aflevering over... je zou bijna verlangen naar Jack.
De pornoacteur toch? Met z'n krullenkop...quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Huib van Groeningen moet gewoon terug.
Potverdrie, pberens, we delen een voorliefde voor het heerschap Van Eeuwen, me dunkt....quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Wat een kop heeft die Antony. Hij's precies alles wat geen man is. Die Jack kan zich tenminste normaal gedragen.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
De pornoacteur toch? Met z'n krullenkop...
Me too....quote:
Absoluutquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:38 schreef pberends het volgende:
Huib van Groeningen moet gewoon terug.
Ja zitten we zo lang naar dat geleuter over die schat te kijken, weten we dalijk nog niks.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
Krijgen we de schat dan nooit te zien... nou ja het is te hopen; morgen is het vrijdag dus dat zal wel een cliff worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |