Nee ik bedoelde de holocaustontkenning.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Racisme is al heel vaak aan bod geweest, inderdaad Arie Koetsier, Sylvester vader die een leidinggevende was in het Afrikaans Blok.
En Arthur Peters werd in de beginjaren ook in een kroeg geweigerd, toen is zijn toemalige vriendin Dian Albetrs nog voor hem opgekomen.
Dat doet Nina niet, die denkt dan dat 'ie weer beter wordt, zodat ze 'm weer kan gebruiken voor vanalles en nog wat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:21 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo wordt net als zijn vader een kasplantje... en hij mag blij zijn als Nina de stekker eruit trekt.![]()
Augusta: "Tis een puinhoop... kijk maar naar Ajax"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de holocaustontkenning.
Was in een downtime qua films.quote:
"Ik arriveer"quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:24 schreef TrenTs het volgende:
Ik vraag me af of Charlie nu ook dingen zegt als 'ik zou u vriendelijk willen verzoeken tot de penetratie over te gaan'.
quote:
Hij heeft zelfs verstand van Gameboys.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:26 schreef Terreros85 het volgende:
Die jack heeft ook overal verstand van![]()
Soort MacGyver![]()
Jack heeft overal wel een mannetje voor.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:27 schreef TrenTs het volgende:
Wat raar dat Jack geen toegang kan krijgen tot een satelliet!Misschien kan-ie de Nationale Garde of de M.E. opbellen?
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Nina gaat samen met Morris naar het ziekenhuis bij Ludo om hem te presenteren als schoonzoon; vervolgens krijgt Ludo een hartaanval.
En Frits, Ludo en Robert ook.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jack heeft overal wel een mannetje voor.
Ludo Dian en Augustra trouwens ook![]()
Hij praatte wel als iemand die veel met... poep in aanraking komt...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Anthony heeft verstand van schoonmaken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |