Die wallenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
die muts van Nina is echt té erg....
en toch is het nog niet erg genoeg om de aandacht van d'r wallen af te leiden
hihiquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Nina ziet er uit als een huisvrouw uit Polen die met de striemende wind in haar gezicht hout heeft staan kappen.
Vond je niet dan? Ze zag er slechtuit!quote:
Ik dacht die rijdt er zo overheen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
He jammer, dat scheelde net teveel.
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht die rijdt er zo overheen.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Krijgt ze astma aanvallen enzo. .....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Heerlijk, zulke opmerkingen tussendoorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Waar! Wat! Wie!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
Ik mis nog de pak slaag, maar dat mag natuurlijk weer niet op tv. Mijn handen zouden jeuken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!![]()
Wat is er misgegaan met Wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
haha inderdaad, dit stukjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
- Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb het al weken niet gezien. Kan iemand iets vertellen?
Janine toch naar Parijs?
Daantje weg?
Ludo ziek?
Hoe zit het met Wendela?
Kan iemand een samenvatting maken?
Denk ik ook niet en mocht ze wel gaan dan komt ze zowiezo volgende week meteen terug omdat Ludo dan in kritieke toestand in het ziekenhuis terecht komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Janine gaat nu niet meer naar Parijs denkt ik.
Volgens mij gaat Janine er wel een week of 8 uit. Ging ze niet in een musical spelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Janine gaat nu niet meer naar Parijs denkt ik.
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Janine er wel een week of 8 uit. Ging ze niet in een musical spelen?
Ben ik toch niet de enige die dit droomscenario (min of meer) in z'n achterhoofd heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef Liquidist het volgende:
Dacht het niet ha hah! Frits van Houten mag dan op het moment wel dood zijn maar ze hebben nog steeds niet getest of dit wel echt zo is. Er komt een begrafenis voor Frits en Herman Hoogendoorn! (gespeeld door een andere acteur) en Martine Hafkamp zullen rond die tijd ook weer hun opwachting maken! Tevens als de nieuwe personages en Hannie van de Kroeft! Juist ze is niet dood maar Frits heeft haar de mond gesnoerd en een of ander verhaaltje wijs gemaakt. De oplettende kijker zou dit ook kunnen beredeneren met de scene waarin Frits voor het laatst was te zien voordat hij eruit ging namelijk in de gevangenis bij Hannie! En dus niet in de bad scene! En net als het lijkt dat Frits van Houten daadwerkelijk dood is dit keer staat hij op uit zijn graf!!! Waar hij zichzelf verwisseld heeft met zijn broer. Later zal de kijker erachter komen dat degene die in de cryo ligt niet Frits maar Hans van Houten is. Dit kun je ook zien aan de videoboodschap die duidelijk nieuwer is. Frits was dus al die tijd wel zichzelf en heeft dit hele plan bedacht! En die zogenaamde tattoo heeft hij wel echt laten verwijderen. Waarom? Daar moet je zelf maar achter komen maar Frits! van Houten is in ieder geval weer terug als the one and only himself!!!
Nu back alive en well zien we de echte Frits van Houten weer net zo sluw als vroeger op tv. De act is weg, de look is back and he's here to stay! Klaar om de strijd aan te gaan met grote rivaal Ludo Sanders! Hij is tenslotte degene geweest die hem en zijn dochter heeft bestolen, Martine Hafkamp laten verdwijnen en zijn bedrijf Van Houten International om zeep heeft geholpen..........
Ze speelt samen met Esther Roord, Margo Dames en Manoushka Zeegelaar Breeveld in Mama!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doen
Nee die komt niet weer terug, ze was maar voor tijdelijk terug in gtst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:31 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Daantje heen dan? Ze komt toch wel snel terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |