Charlie had er ook last van, maar op een of andere manier had het geen effect op haar functioneren....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Laat hem nog maar genieten van de uren dat hij bij kennis is.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Augusta heeft een privé jet zei ze. Die is anoniem te huren blijkbaar....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
anyway, hoe heeft Augusta Sjors óóit over de grens gekregen?!?
heeft ze de Da Vinci Code zeker niet gelezenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:24 schreef Shirley het volgende:
Augusta heeft een privé jet zei ze. Die is anoniem te huren blijkbaar....
Die wallenquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
die muts van Nina is echt té erg....
en toch is het nog niet erg genoeg om de aandacht van d'r wallen af te leiden
hihiquote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef TrenTs het volgende:
Nina ziet er uit als een huisvrouw uit Polen die met de striemende wind in haar gezicht hout heeft staan kappen.
Vond je niet dan? Ze zag er slechtuit!quote:
Ik dacht die rijdt er zo overheen.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:32 schreef TrenTs het volgende:
He jammer, dat scheelde net teveel.
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik dacht die rijdt er zo overheen.![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Krijgt ze astma aanvallen enzo. .....quote:Op maandag 20 maart 2006 20:20 schreef TrenTs het volgende:
Echt, als je aan Sjors vraagt 'weet je hoe je een gek nieuwsgierig kunt krijgen?' en je zegt daarna 'dat vertel ik je volgende week wel.' dan is ze een week van slag.
Heerlijk, zulke opmerkingen tussendoorquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat had ergens wel strak geweest! Zit Ludo in de auto bij te komen van z'n tumor, hangt het hoofd van z'n dochter aan de ster van z'n Mercedes.
Waar! Wat! Wie!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:17 schreef Cheesecake het volgende:
He nee. Weer een hersentumor. Het lijkt wel besmettelijk.
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!quote:Op maandag 20 maart 2006 20:18 schreef Cheesecake het volgende:
Lduo geniet er gewoon van dat hij Prinses zo onder de duim heeft.
Ik mis nog de pak slaag, maar dat mag natuurlijk weer niet op tv. Mijn handen zouden jeuken.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die die kleine nare heks een lesje geeft!!! Ha! Dat werd tijd!!![]()
Wat is er misgegaan met Wikiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
haha inderdaad, dit stukjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Meest belabberde wikipedia artikel ooit![]()
Waarbij vooral in de laatste alineau de wens vader is van de gedachte![]()
- Jaquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:08 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik heb het al weken niet gezien. Kan iemand iets vertellen?
Janine toch naar Parijs?
Daantje weg?
Ludo ziek?
Hoe zit het met Wendela?
Kan iemand een samenvatting maken?
Denk ik ook niet en mocht ze wel gaan dan komt ze zowiezo volgende week meteen terug omdat Ludo dan in kritieke toestand in het ziekenhuis terecht komt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Janine gaat nu niet meer naar Parijs denkt ik.
Volgens mij gaat Janine er wel een week of 8 uit. Ging ze niet in een musical spelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef DeTolk het volgende:
Janine gaat nu niet meer naar Parijs denkt ik.
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Janine er wel een week of 8 uit. Ging ze niet in een musical spelen?
Ben ik toch niet de enige die dit droomscenario (min of meer) in z'n achterhoofd heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef Liquidist het volgende:
Dacht het niet ha hah! Frits van Houten mag dan op het moment wel dood zijn maar ze hebben nog steeds niet getest of dit wel echt zo is. Er komt een begrafenis voor Frits en Herman Hoogendoorn! (gespeeld door een andere acteur) en Martine Hafkamp zullen rond die tijd ook weer hun opwachting maken! Tevens als de nieuwe personages en Hannie van de Kroeft! Juist ze is niet dood maar Frits heeft haar de mond gesnoerd en een of ander verhaaltje wijs gemaakt. De oplettende kijker zou dit ook kunnen beredeneren met de scene waarin Frits voor het laatst was te zien voordat hij eruit ging namelijk in de gevangenis bij Hannie! En dus niet in de bad scene! En net als het lijkt dat Frits van Houten daadwerkelijk dood is dit keer staat hij op uit zijn graf!!! Waar hij zichzelf verwisseld heeft met zijn broer. Later zal de kijker erachter komen dat degene die in de cryo ligt niet Frits maar Hans van Houten is. Dit kun je ook zien aan de videoboodschap die duidelijk nieuwer is. Frits was dus al die tijd wel zichzelf en heeft dit hele plan bedacht! En die zogenaamde tattoo heeft hij wel echt laten verwijderen. Waarom? Daar moet je zelf maar achter komen maar Frits! van Houten is in ieder geval weer terug als the one and only himself!!!
Nu back alive en well zien we de echte Frits van Houten weer net zo sluw als vroeger op tv. De act is weg, de look is back and he's here to stay! Klaar om de strijd aan te gaan met grote rivaal Ludo Sanders! Hij is tenslotte degene geweest die hem en zijn dochter heeft bestolen, Martine Hafkamp laten verdwijnen en zijn bedrijf Van Houten International om zeep heeft geholpen..........
Ze speelt samen met Esther Roord, Margo Dames en Manoushka Zeegelaar Breeveld in Mama!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doen
Nee die komt niet weer terug, ze was maar voor tijdelijk terug in gtst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:31 schreef mark_03 het volgende:
Waar is Daantje heen dan? Ze komt toch wel snel terug?
Klopt maar ze blijft wel gewoon te zien in gtst, ze heeft alleen minder scenes. De scenes voor de komende maanden zijn allemaal al opgenomen zodat ze dus de komende tijd geen opnames meer heeft.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:58 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ja, ze gaat 9 weken uit GTST om een musical/theater achtig iets te doen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hij wist niet welke pindakaas ie moest hebben en toen belde ie Tim?![]()
Zouden ze Dians hotelkamer in Parijs gaan recyclen? Krijgen we natuurlijk ook weer dat Franse melodietje.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:08 schreef Alieda1984 het volgende:
Klopt maar ze blijft wel gewoon te zien in gtst, ze heeft alleen minder scenes. De scenes voor de komende maanden zijn allemaal al opgenomen zodat ze dus de komende tijd geen opnames meer heeft.
En in welke AH is dat lekkers te bewonderen?quote:
Ik heb het van het immer betrouwbare gtstweb.comquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gaat Kenneth Herdigein pa Mauricius spelen?
Of is dit een veel te vroege 1 april grap?
Hij gaat inderdaad de vader van Bing spelen. Het is bevestigd op de officiele gtst website www.gtst.nlquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Gaat Kenneth Herdigein pa Mauricius spelen?
Of is dit een veel te vroege 1 april grap?
Stanley Mauriciusquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:39 schreef Alieda1984 het volgende:
Hij gaat inderdaad de vader van Bing spelen. Het is bevestigd op de officiele gtst website www.gtst.nl
zou wel heel leuk zijn als dit echt zo is, maar zie martine echt niet zo gauw terugkomen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:50 schreef Liquidist het volgende:
[..]
haha inderdaad, dit stukje
Dacht het niet ha hah! Frits van Houten mag dan op het moment wel dood zijn maar ze hebben nog steeds niet getest of dit wel echt zo is. Er komt een begrafenis voor Frits en Herman Hoogendoorn! (gespeeld door een andere acteur) en Martine Hafkamp zullen rond die tijd ook weer hun opwachting maken! Tevens als de nieuwe personages en Hannie van de Kroeft! Juist ze is niet dood maar Frits heeft haar de mond gesnoerd en een of ander verhaaltje wijs gemaakt. De oplettende kijker zou dit ook kunnen beredeneren met de scene waarin Frits voor het laatst was te zien voordat hij eruit ging namelijk in de gevangenis bij Hannie! En dus niet in de bad scene! En net als het lijkt dat Frits van Houten daadwerkelijk dood is dit keer staat hij op uit zijn graf!!! Waar hij zichzelf verwisseld heeft met zijn broer. Later zal de kijker erachter komen dat degene die in de cryo ligt niet Frits maar Hans van Houten is. Dit kun je ook zien aan de videoboodschap die duidelijk nieuwer is. Frits was dus al die tijd wel zichzelf en heeft dit hele plan bedacht! En die zogenaamde tattoo heeft hij wel echt laten verwijderen. Waarom? Daar moet je zelf maar achter komen maar Frits! van Houten is in ieder geval weer terug als the one and only himself!!!
Nu back alive en well zien we de echte Frits van Houten weer net zo sluw als vroeger op tv. De act is weg, de look is back and he's here to stay! Klaar om de strijd aan te gaan met grote rivaal Ludo Sanders! Hij is tenslotte degene geweest die hem en zijn dochter heeft bestolen, Martine Hafkamp laten verdwijnen en zijn bedrijf Van Houten International om zeep heeft geholpen..........
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:42 schreef DeTolk het volgende:
Hij wist niet welke pindakaas ie moest hebben en toen belde ie Tim?![]()
oeh hoe tofquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:56 schreef Frey het volgende:
En voor Babette hebben ze de bio van Wout geplaats
Die was toch vroeger uit Zeg 'ns Aa? Dat was heel wat toen..een neger in een blanke serie.quote:
wat 'n grap....quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Marly van der Velden (Nina) is verkozen tot meest sexy Vegetariër van Nederland van dit jaar.
Lees er meer over op gtst.nl (klik op onderstaande link)
http://www.rtl.nl/(/soaps(...)ikelen/marlysexy.xml
Wat is daar sexy aan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Marly van der Velden (Nina) is verkozen tot meest sexy Vegetariër van Nederland van dit jaar.
Nu je het zegt, er zijn minder gekken dan ooit tevoren in gtst land.quote:
wie is trouwens de volgende die zijn/haar rentree maakt in GTST.Ik gok op de begrafenis van Frits/Hans ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nu je het zegt, er zijn minder gekken dan ooit tevoren in gtst land.
Augusta is niet gek, het gevaarlijke aan haar is juist dat ze volledig bij haar verstand is, maar gewoon een ouderwetse Alice de Boer bijvoorbeeld, dat lijkt me wel weer wat![]()
In de jaren '80 keek niemand daar meer van op hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:42 schreef Shirley het volgende:
Die was toch vroeger uit Zeg 'ns Aa? Dat was heel wat toen..een neger in een blanke serie.
Wel in een tv serie toch? Ik was nog iets te klein om toen al zulke discussies te volgen, maar volgens mij was dat bijzonder hoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:08 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
In de jaren '80 keek niemand daar meer van op hoor.
Verbaast me niks. Ze is dan ook een prinses op de erwt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Zo, is dat zo... ik herinner me 2 weken geleden nog een scene met Morris en een heleboel worstjes die er gegeten werden. Of kunnen ze die tegenwoordig zo goed namaken??quote:Kamerling en Van der Velden meest sexy vegetariërs
AMSTERDAM - Acteur Antonie Kamerling is uitgeroepen tot de meest sexy vegetariër van Nederland.
Actrice Marly van der Velden is de meest sexy vegetarische vrouw. Dat maakt de organisator van de verkiezing, Stichting Wakker Dier, maandag bekend.
,,Goed dat ze nu eens laten zien dat er steeds meer mensen vegetariër zijn, dat het heel gewoon is,’’ zegt Van der Velden, die in Goede Tijden Slechte Tijden de rol van Nina Sanders speelt. ,,Ik eet bijna 2,5 jaar vegetarisch. Ik las erover en dacht: Waarom eet ik eigenlijk nog vlees? Het is heel zielig hoe de dieren worden behandeld, maar het is ook gezonder om geen vlees te eten.’’
Kamerling eet al sinds 1995 geen vlees meer en sinds 2003 ook geen vis. Zijn motto is ’Je moet doen waar je zelf zin in hebt, als je anderen er niet mee lastigvalt’. ,,En dat geldt dus ook tegenover dieren.’’
De hoofdrolspeler uit de musical Turks Fruit laat onder anderen PvdA-politicus Wouter Bos, Het Schnitzelparadijs-acteur Noah Valentyn en Quote-hoofdredacteur Jort Kelder achter zich. Bij de vrouwen waren onder anderen presentatrice Jorinde Moll en de actrices Kim van Kooten en Georgina Verbaan genomineerd.
Uit onderzoek van Wakker Dier blijkt dat mensen vegetariërs vooral sexy vinden omdat ze ,,gezonder zijn en gevoel en diepgang tonen.’’ ,,Een slank lichaam, glanzende haren en blozende wangen’’ zouden uiterlijke kenmerken zijn van de goede gezondheid van niet-vleeseters.
Wakker Dier organiseerde de verkiezing om de aandacht te vestigen op de stijgende populariteit van vegetarisch eten. Uit recente cijfers blijkt dat het aantal vegetariërs in Nederland in twee jaar tijd is gestegen van 560.000 naar 720.000. Het aantalmensen dat zichzelf beschouwt als ’parttime-vegetariër’ - door slechts af en toe vlees te eten -, steeg de afgelopen jaren naar 3,5 miljoen.
De Amerikaanse dierenbeschermingsorganisatie Peta houdt jaarlijks een verkiezing van meest sexy vegetariër. De titel ging vorig jaar naar Coldplay-zanger Chris Martin en Carrie Underwood, winnares van de tv-talentenjacht American Idol.
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:12 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Geen idee hahaha, vind vrouwen zowiezo niet sexy![]()
Enkele decennia daarvoor was dat nog wel bijzonder. Donald Jones ('ik zou je in een doosje willen doen') was geloof ik een van de eerste bekende zwarte acteurs op de Nederlandse tv. En er waren in de jaren '80 ook al heel wat Amerikaanse voorbeelden: The Cosby Show, Sanford and Son, Webster, enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:13 schreef Shirley het volgende:
Wel in een tv serie toch? Ik was nog iets te klein om toen al zulke discussies te volgen, maar volgens mij was dat bijzonder hoor.
Ja dat kan hoor, ik werk bij de Jumbo en daar verkopen ze vegetarische worstjes die er net zo uitzien als knakworst.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo, is dat zo... ik herinner me 2 weken geleden nog een scene met Morris en een heleboel worstjes die er gegeten werden. Of kunnen ze die tegenwoordig zo goed namaken??
Ik vind Marly er gewoon normaal uitzien. Ziet er in elk geval beter uit dan Anique Pappers (Wiet)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ook niet.Maar dan kan je als vrouw nog wel over een andere vrouw zeggen dat ze mooi is ofzo, maar zelfs dat vind ik niet.
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
Zo, is dat zo... ik herinner me 2 weken geleden nog een scene met Morris en een heleboel worstjes die er gegeten werden. Of kunnen ze die tegenwoordig zo goed namaken??
Het blijft een kunstliefhebber heh.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:18 schreef Taurus het volgende:
Wat kan Ludo nou weer met z'n oor hebben?![]()
Bespeur ik hier een racist op Fok! ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:43 schreef Canisfire het volgende:
Florien![]()
En het lijkt er op dat die poeperd haar verkiest boven Sjors![]()
Dat vraag ik me ook al een tijdje af.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bespeur ik hier een racist op Fok! ?![]()
Was Morris niet degene die steeds moest eten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een racist op Fok! ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |