Omdat ie Bing een poeperd noemt, kan natuurlijk een (zeer flauw) grapje zijn doch het verifiėren waardig, leek mijquote:
Marly is geen 16 maar 18. In gtst speeld ze een meisje van 16.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:06 schreef pberends het volgende:
Je weet nog niet hoe die Marly eruit zal zien, ze's immers pas 16. Kan nog wat veranderen. Maar bijzonder is ze zeker niet.
Nee dat is Fos, die loopt in bijna elke aflevering met een zak chips in z`n handenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:10 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Was Morris niet degene die steeds moest eten?
Hahahaquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee dat is Fos, die loopt in bijna elke aflevering met een zak chips in z`n handen![]()
Dan is er inderdaad niet veel aanquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:16 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Marly is geen 16 maar 18. In gtst speeld ze een meisje van 16.
Die bedoelde ik eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 08:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee dat is Fos, die loopt in bijna elke aflevering met een zak chips in z`n handen
Of bedoel je dat met die worsten? Toen moest Morris elke keer worst eten eten ja. iedere keer als hij ja zei op een vraag kreeg hij een worst in z`n mond geproptNina bleef maar lekker overal nee op zeggen
![]()
Ja, zo gaat er weer een droomkoppel uit elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat Rik moet meekomen
ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Rik moet meekomen
Ik vraag me af of dat kind meekomt, maar wieweet is het een tijdelijke rol, net zoals bij Linda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo gaat er weer een droomkoppel uit elkaar![]()
Jammer dat Rik niet terug komt inderdaad. Maar toch leuk dat ze terugkomt. De vraag is alleen voor hoe langquote:
We zien het vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer dat Rik niet terug komt inderdaad. Maar toch leuk dat ze terugkomt. De vraag is alleen voor hoe lang![]()
Ze had wel af en toe van die zeikverhaallijnen ja zoals met die Nanda en sero-postieve gedoe dat erop volgde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |