Ja, zo gaat er weer een droomkoppel uit elkaarquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dat Rik moet meekomen
ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Rik moet meekomen
Ik vraag me af of dat kind meekomt, maar wieweet is het een tijdelijke rol, net zoals bij Linda.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, zo gaat er weer een droomkoppel uit elkaar![]()
Jammer dat Rik niet terug komt inderdaad. Maar toch leuk dat ze terugkomt. De vraag is alleen voor hoe langquote:
We zien het vanzelf wel.quote:Op woensdag 22 maart 2006 18:25 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jammer dat Rik niet terug komt inderdaad. Maar toch leuk dat ze terugkomt. De vraag is alleen voor hoe lang![]()
Ze had wel af en toe van die zeikverhaallijnen ja zoals met die Nanda en sero-postieve gedoe dat erop volgde.quote:
Nou een lijk in een vuilnisbak leggen noem ik wel lef.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Die Fos heeft echt lef wist je dat![]()
Meer dan Morris zoals eerder gezegd
'De duif is dood meneer, heeft te lang in het doosje gezeten.'quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou een lijk in een vuilnisbak leggen noem ik wel lef.
Overigens, is die hond onderhand niet dood omdat ie zolang in de tas heeft gezeten?
Nu wel, hij keek zo verbouwereerd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laura hij wil niet snap je dat niet ofzo.![]()
Toen had ik het idd al getypt.quote:
Ik ben z'n prinses.quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:18 schreef TrenTs het volgende:
Nina is echt zo'n wijf wat denkt dat ze alles kan maken en krijgen omdat haar papa toevallig een aardig bedrijfje heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |