Hand op de bips toch?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:33 schreef ZilverZwaard het volgende:
Wat een flutscene, de tango dans je niet met de platte hand op de rug, die dans je met de hand dwars op de rug.... Hele domme fout......
2 in da pink, 1 in da stink.quote:
ja ze is wel tof jaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Frey het volgende:
Hulde aan Augusta, wat een meesterlijk personage![]()
Dat iemand van die leeftijd ook even tussen neus en lippen door de holocaust ontkent!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:43 schreef Frey het volgende:
Hulde aan Augusta, wat een meesterlijk personage![]()
Ah.. dat verklaart het feit dat ze niet werkt in de serie.. ze heeft zeker een uitkeringquote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef pberends het volgende:
Die Sjors kan nog steeds niet acteren. Maar ze stemt wel PvdA.
Ja Arie Koetsier, dat was de vader van Sylvester. Hij kwam toen naar Nederland en ontdekte dat zijn zoon een relatie had met de donkere Antiliaanse Terra. Arie en nog wat anderen hebben Terra toen verkracht terwijl Sylvester vastgebonden moest toekijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
Was er ooit eerder een racist in GTST?
Ja die dacht dat Dorothea de huishoudster van Barbara en Robert was. En hij vond het walgelijk dat Morris bi is.quote:
yup die scene is trouwens gejat uit een hele harde film.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:11 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ja Arie Koetsier, dat was de vader van Sylvester. Hij kwam toen naar Nederland en ontdekte dat zijn zoon een relatie had met de donkere Antiliaanse Terra. Arie en nog wat anderen hebben Terra toen verkracht terwijl Sylvester vastgebonden moest toekijken.
Vind het zo jammer dat ik hem net niet meer mee heb gemaakt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Ik vind Augusta niks aan, Herman Hogendoorn DAT was pas iemand waar je bang voor kon zijn, die speelde dat veel en veel beter.
Hoe zielig kun je zijn als je dat soort dingen mist in je levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind het zo jammer dat ik hem net niet meer mee heb gemaakt.
Bedoel je die film waarin na de zelfmoord van dat meisje die jongen zelf gaat doen alsof hij een skinhead is, en bij die jongens terecht komt om ze vervolgens terug te pakken? In die film zat ook een geestelijk gehandicapte jongen die met alles meedeed, die jongen werd uiteindelijk doodgeschoten. 1 van die meiden die bij dat groepje hoorde was aan de drugs en had zelfs sex met donkere jongens terwijl ze dus bij het groepje skinheads hoorde om zo aan drugs te komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:33 schreef Canisfire het volgende:
[..]
yup die scene is trouwens gejat uit een hele harde film.
Ik ben de titel kwijt maar een kerel moet ook toe zien hoe zijn zwarte vriendin word verkracht door Skinheads. Vervolgesn pleegt ze zelfmoord en gaat hij undercover om ze vervolgens allemaal kapot te maken.
Wat moet dat gaan kosten? Zal zeker rond de 125 eur o zijn gezien het 1e seizoen van vrouwenvleugel uit 5 dvd`s bestaat en al 25 euro kost.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:08 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar...
Bridge Entertainment Group gaat in september het eerste seizoen van GTST op dvd uitbrengen.
De set zal bestaan uit maar liefst 20 dvd's! Of er nog meer seizoenen volgen is niet bekend.
bron![]()
![]()
Hoe zielig kun je zijn als je dit soort dingen post in je levenquote:Op zondag 19 maart 2006 05:01 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Hoe zielig kun je zijn als je dat soort dingen mist in je leven
Ja die film bedoel ik . Hij is volgens mij met een low budget gemaakt maar ik vind het acteer werk soms erg sterk.quote:Op zondag 19 maart 2006 08:43 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Bedoel je die film waarin na de zelfmoord van dat meisje die jongen zelf gaat doen alsof hij een skinhead is, en bij die jongens terecht komt om ze vervolgens terug te pakken? In die film zat ook een geestelijk gehandicapte jongen die met alles meedeed, die jongen werd uiteindelijk doodgeschoten. 1 van die meiden die bij dat groepje hoorde was aan de drugs en had zelfs sex met donkere jongens terwijl ze dus bij het groepje skinheads hoorde om zo aan drugs te komen.
Als je die film bedoeld dan ken ik hem wel, mijn vriend heeft die namelijk op DVD, heb hem een paar weken terug nog gezien maar weet ook niet meer hoe die heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |