Alleen Harmsen hoef er maar uitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:38 schreef Frey het volgende:
Ja Dizer, het wordt tijd voor een nieuwe OP
FOK! kan niet zonder oom Govert.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:55 schreef Canisfire het volgende:
Alleen Harmsen hoef er maar uit
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:33 schreef Frey het volgende:
Dizer, zorg ervoor dat oom Govert een ereplaatsje krijgt in de volgende OP![]()
Morrisquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:08 schreef Cheesecake het volgende:
Ik betrapte mezelf er net op dat ik Morris lief vindt
Hahaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nina: ' Dus je wilt niet met me naar bed?'
Morris: 'Natuurlijk wel, ik nik s anders
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nina: ' Dus je wilt niet met me naar bed?'
Morris: 'Natuurlijk wel, ik nik s anders
![]()
Lekker opwarmenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Zo lekker tennissen in de winter.
En wie was jij ook alweerquote:
Zie je nou, er zijn ook mensen die wel gevoel voor humor hebbenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zie je nou, er zijn ook mensen die wel gevoel voor humor hebben![]()
Over een gekke kop gesproken. Die gastquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
DIe Nina is inmiddels ook bezet.
Niet dat je er wat aan misloopt, ik blijf d'r een gekke kop vinden hebben
Dezelfde achternaam? Is het geen familiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
DIe Nina is inmiddels ook bezet.
Niet dat je er wat aan misloopt, ik blijf d'r een gekke kop vinden hebben
Henk en Marianne Timmer ken je die?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dezelfde achternaam? Is het geen familie![]()
![]()
Mwah zegt me vaag iets. Why?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Henk en Marianne Timmer ken je die?
Delen ook de zelfde achternaam maar zijn ook geen familie en toch een stelquote:
Ja oke dat kan. Maar het kan zijn dat je het van elkaar niet weet dat je (verre) familie bent.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Delen ook de zelfde achternaam maar zijn ook geen familie en toch een stel
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Op urk en in Volendam gebeurt het veel
Net zoals Barbara Bos die met de politicus Wouter Bos is getrouwd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Delen ook de zelfde achternaam maar zijn ook geen familie en toch een stel
Ik associeer de komst van Barbara en Charlie ook altijd als overgang tussen het huidige gtst-tijdperk en het gtst tijdperk van weleer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:41 schreef jadelovespat het volgende:
Jammer dat GTST van die enge kuthoofde cast, dat is een van de grootste redenen waarom ik niet meer kijk.
Toen deze Charlie kwam begon het.... Sjors, nina en de rest ken ik niet eens. Ik kan niet kijken als er van die hoofden in beeld komen, gatver!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Op urk en in Volendam gebeurt het veel
Nee, Morris is Bi.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb daarstraks weer een flits opgevangen van GTST maar die Morris was toch homo
Ik vond het juist wel sweet gisteren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
Wat was Morris weer verschrikkelijk gisteren.
Het is juist goed dat ze ook wat minder mooie mensen casten. In het echte leven ziet ook niet iedereen er perfect uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:41 schreef jadelovespat het volgende:
Jammer dat GTST van die enge kuthoofde cast, dat is een van de grootste redenen waarom ik niet meer kijk.
Toen deze Charlie kwam begon het.... Sjors, nina en de rest ken ik niet eens. Ik kan niet kijken als er van die hoofden in beeld komen, gatver!
Ey! Beetje aardig doen over mijn zwager, hey!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Over een gekke kop gesproken. Die gast![]()
Zwager???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ey! Beetje aardig doen over mijn zwager, hey!
Oww ik hoef ook absoluut geen mooie mensen te zien. Maar de mensen die er nu in zitten zijn niet eens perse lelijk, maar ze zijn zo irritant!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Het is juist goed dat ze ook wat minder mooie mensen casten. In het echte leven ziet ook niet iedereen er perfect uit.
Nu wordt het tijd dat er in gtst ook wat meer stevige/dikke mensen komen. Okay dorothea is dik maar ik heb het dan over jonge mensen. Niet iedereen is superslank.
Zou goed zijn om er mede voor te zorgen dat minder mensen anorexia krijgen. Nu zien veel mensen al die magere personen op tv en dus gaan ze denken dat je perse superdun moet zijn om er goed uit te zien.
Dat vond ik ook van Charlie en soms nu nog, maar het went wel en af en toe heeft ze ook weleens leuke kanten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:14 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Die nieuwe Charlie omg wat een debiel wijf is dat, en nina kom op daar kan je toch niet naar kijken!
![]()
Ze hebben gewoon kutkoppen echt ongelovelijke kutkoppen, en helemaal geen fijn karakter. Misschien mag ik om die reden die mensen niet, door het karakter. gatver!
Ik vind de meeste acteurs/actrices er wel goed uitzien. Vooral Joris Putmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Charlie en soms nu nog, maar het went wel en af en toe heeft ze ook weleens leuke kanten...
Het spijt mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ey! Beetje aardig doen over mijn zwager, hey!
Ey Urker ken jij Petra van Urkquote:
Ga weg, dr is er maar 1 lekker daar, en dat is Jack (Meneer Van Eeuwen, damn!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste acteurs/actrices er wel goed uitzien. Vooral Joris Putman![]()
Die is idd lekker ja. Nog lekkerder dan Joris.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ga weg, dr is er maar 1 lekker daar, en dat is Jack (Meneer Van Eeuwen, damn!)
Sterker nog, ik volgde GTST totaal niet, totdat ik er een keer overheen zapte, eind vorig jaar, en mijn oog liet vallen op this hot fella.
Man, als ik de lekkerste vent ooit moest bedenken, zag ie er zo uit.
Mark, als je dit leest: WIL JE MET ME TROUWEN?!?!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste acteurs/actrices er wel goed uitzien. Vooral Joris Putman![]()
OMGquote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ga weg, dr is er maar 1 lekker daar, en dat is Jack (Meneer Van Eeuwen, damn!)
Sterker nog, ik volgde GTST totaal niet, totdat ik er een keer overheen zapte, eind vorig jaar, en mijn oog liet vallen op this hot fella.
Man, als ik de lekkerste vent ooit moest bedenken, zag ie er zo uit.
Mark, als je dit leest: WIL JE MET ME TROUWEN?!?!![]()
Als ik Sjors zou kennen zou ik haar denk ik kielhalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:10 schreef TrenTs het volgende:
Als ik Sjors zou kennen zou ik haar denk ik een paar keer flink tegen haar kop stompen.
Komt Augusta binnenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Morris heeft troep gemaakt in het hotel
voor straf geen sex!!!![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Morris heeft troep gemaakt in het hotel
voor straf geen sex!!!![]()
Ze zoekt het wel op he... maar Morris zal Fos wel opbellen om 'm stijf te krijgen...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
ontmaagd worden door Morris..... je zou toch denken dat Nina wel voldoende trauma's heeft
da's wel 'n betere combi: Morris houdt van man, Fos houdt van oud.....quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Ze zoekt het wel op he... maar Morris zal Fos wel opbellen om 'm stijf te krijgen...
Ja, het is echt ronduit waardeloos.quote:
Zul je net zien dat Fos Nina misschien echt leuk gaat vinden, of omgekeerdquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Bij Fos!Jaja, hij werkt je hele famile af, Ludo.
Lekker geil toch dat er stiekem iemand mee luisterdquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je in de Rozenboom willen neuken?? Als je alleen al praat kan je dat op de gang horen terwijl de deur dicht zit...
Zou stijl zijn!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Fos Nina misschien echt leuk gaat vinden, of omgekeerd![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Charlie gaat binnenkort met Ludo naar bed, zoooooooo voorspelbaar!
Zou je denkenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Ludo gaat alle Fischervrouwen af?!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Dan mag die Florienquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo gaat alle Fischervrouwen af?!
Ze's gewoon lelijk geworden ofzo. Met der sjachie kopquote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Sjors heeft ook een dikke kop gekregen zeg.
Kijk Sjors is van nature als een beetje naïvig en dommig, maar als ze slim gaat proberen te doen zoals vandaag, wordt dat eerste juist nog eens onderstreeptquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's gewoon lelijk geworden ofzo. Met der sjachie kop
Hu wat?quote:
Je komt even checken hoe er over je vriendin schoonzus en d'r collega's gesproken wordtquote:
Is je "schoonzus" irl ook zo'n bitch?quote:
Dat blonde lijkt ook niksquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's gewoon lelijk geworden ofzo. Met der sjachie kop
Whehehe!quote:
Maarja Fos is niet goed genoeg, net zoals Morris, dus dan maar weer huisarrest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
"ik ben al heel lang verliefd op hem.... maar hij wilde alleen mama"hoe sneu
en uit welke figurantenbak hebben ze die vriendinnen van Nina gevist?!?
Fos heeft Martine ingeschakeld om Ludo uit de weg te ruimen. Ludo wordt langzaam aan à la Helmink gedrogeerd, vandaar die hoofdpijn net.quote:
zolang 't maar onomkeerbaar is.... een tweede Daan S. lijntje kan ik denk ik niet aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Fos heeft Martine ingeschakeld om Ludo uit de weg te ruimen. Ludo wordt langzaam aan à la Helmink gedrogeerd, vandaar die hoofdpijn net.![]()
![]()
Volgende keer anabole steroiden proberen, Fos.quote:
Die van Daantje.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Wiens gouden idee was het om midden in de vrieskou lekker te gaan wielrennen met Robert en Dennis?
Robert liet gewoon een scheet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:28 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat geluid van die leeglopende band!![]()
![]()
Eerst zie je hem nog vol, dan shot naar Dennis, en dan is de band opeens helemaal leeg.![]()
Kutsoap![]()
quote:
ik ben 'm nu alweer vergeten, kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Is dit een cliff?
Volgens mij hebben de schrijvers deze 'cliffhanger' bedacht toen ze met een sik van heb ik jou daar zaten... en dan kom je al gauw bij Daantje uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Kan iemand niet eens uitleggen wat een cliff is bij die scriptschrijvers...
Dacht ik ook al gelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef digispeed het volgende:
ok, nieuwe lijn zie ik al aankomen. Ludo en zijn steek in z'n hoof. hij heeft vast een ziekte ofzo.
ik hoop dat hij de 1e is in de soap, die er niet direct van geneest.
Met z`n eigen neefje zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De cliff van gisteren was ook al zo vreemd.
Wat betreft Nina, Morris en Fos, volgens mij heeft Morris echt trek in een trio'tje![]()
Niet Martine Hafkamp, die Martine die belde was gewoon een meisje van Fos z`n school. Zijn meer mensen op de wereld die Martine hetenquote:
Was dat niet gewoon iemand die random wat zei ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
Ludo zou toch in coma raken ofzo? Die steek is het begin dus...
Dat zou echt walgelijk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon iemand die random wat zei ?
zo als Meta komt in april terug en begint een sexuele relatie met Morris en Fos
Of Rosa blijkt eigenlijk de moeder van Fay, Fos en Florien te zijn die nog blijkt te leven, en zo heeft er weer incest plaatsgevonden tussen moeder en zoonquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed een verhaallijntje tussen Fos en Rosa. Ludo vond zijn eigen familie nog wel kunnen, maar van Rosa moet Fos echt afblijven. En ware afslachting wacht Fos als hij Rosa van het werk houdt.
Incest verhalen zijn er nu genoeg geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of Rosa blijkt eigenlijk de moeder van Fay, Fos en Florien te zijn die nog blijkt te leven, en zo heeft er weer incest plaatsgevonden tussen moeder en zoon![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Incest verhalen zijn er nu genoeg geweest
Je moet mij niet altijd even serieus nemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef Mikiej15 het volgende:
idd incest is er zoveel geweest. Nu moet het gewoon weer een beetje leuk worden.
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef T1andonly het volgende:
Raakt Ludo nu wel of niet in coma, ik vond die gister weer sterk spelen
Jup.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar gtst had toch de uiteindelijke primeur met Silvia Merx
no way, ONM zat daar nog ver voor met Elisabeth Ansingquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat doe ik alleen met koffie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
Alleen losers roepen 'Ahhh' als ze bier drinken.
Dan nog.quote:
hij zal Remco wel bedoelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Lauzie het volgende:
Waarom zei Robert nou tegen Jef wanneer heb jij voor het laatst je zoon gesproken?
Z'n zoon is toch dood, dat was toch John, die Pete deed toen net alsof hij John was terwijl die eigenlijk dood was?![]()
Hij heeft nog een zoon: Remco.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Lauzie het volgende:
Waarom zei Robert nou tegen Jef wanneer heb jij voor het laatst je zoon gesproken?
Z'n zoon is toch dood, dat was toch John, die Pete deed toen net alsof hij John was terwijl die eigenlijk dood was?
hahaaaaa beat yá!!! [/beetjebreezerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft nog een zoon: Remco.
Oh ja of coursequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een zoon: Remco.
EDIT:![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
Nina is een verwend k*nkerkind wat een keer een flinke ram moet krijgen.
Net zoals Geert Hoesquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
ai Morris heeft nu 'n heel vies snorretje.....![]()
Dat is bij GTST nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
Fos wil Barbara niet over zich heen hebben?!?
je zou toch denken dat ze de ideale leeftijd heeft voor hem
jaja ik weet het: het is familie
'Je bent een waardeloose moedurrrrr, laat mu maarrr alleen en ga maar naarrrr Parrrrrijs!'quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou gaat Nina weer schreeuwen: " Eerrrrrst stop je me in een inrichting en nu laat je me weerrrrr in de steek"![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
'Je bent een waardeloose moedurrrrr, laat mu maarrr alleen en ga maar naarrrr Parrrrrijs!'
Jaaaa je zou d'r zo een knuffel geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
hadden we Martine al eerder gezien?!?!
ik vond haar zieligstomme Fos
De naam is al wel een paar x genoemd, maar verder ook niet eigenlijk ..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martine komt zomaar uit het niets of mis ik nou weer iets.![]()
Ja de naam heb ik idd weleens gehoord, maar voor de verhaallijn vind ik het zo vaag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De naam is al wel een paar x genoemd, maar verder ook niet eigenlijk ..
In GTST zit al een Dorathea en in ONM zit er nu ook al 1, ik dacht dat eentje al erg was maar dit slaat allesquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebben
Welk jaar? [quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way, ONM zat daar nog ver voor met Elisabeth Ansing[
]
Dan schiet mij nu ineens te binnen dat Jeanne Dekker in seizoen 1 of 2 ook aan iets dergelijks overleden is.quote:
Er staat op de site dat ze een ongeneeslijke ziekte had, maar wat precies weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan schiet mij nu ineens te binnen dat Jeanne Dekker in seizoen 1 of 2 ook aan iets dergelijks overleden is.![]()
Maargoed het ging in eerste instantie om iemand die een erge ziekte had en er vervolgens aan overleed, Jeanne Dekker ging eerder dan Elisabeth Ansing of hoe ze ook mocht heten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er staat op de site dat ze een ongeneeslijke ziekte had, maar wat precies weet ik ook niet meer.![]()
Yes Sir!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maargoed het ging in eerste instantie om iemand die een erge ziekte had en er vervolgens aan overleed,
Die Elisabeth kan ik me niet meer herinneren. Ik weet niet of ik toen al keek.quote:Jeanne Dekker ging eerder dan Elisabeth Ansing of hoe ze ook mocht heten.
Die Elisabeth was de tante van Benny. En Benny was het vriendje van Reina. Uiteindelijk werd Benny psychotisch doordat hij bij een sekte was gekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Yes Sir!
[..]
Die Elisabeth kan ik me niet meer herinneren. Ik weet niet of ik toen al keek.
mooie tijden waren datquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:14 schreef Alieda1984 het volgende:
Die Elisabeth was de tante van Benny. En Benny was het vriendje van Reina. Uiteindelijk werd Benny psychotisch doordat hij bij een sekte was gekomen.
nietus, we hadden 't wel degelijk over hersengedrochten.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maargoed het ging in eerste instantie om iemand die een erge ziekte had en er vervolgens aan overleed, Jeanne Dekker ging eerder dan Elisabeth Ansing of hoe ze ook mocht heten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebben
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Waren inderdaad spannende verhaallijnen toen bij ONM. Maar ook nadat Reina een tijd weg was geweest ze terug kwam als heroíne verslaafdequote:
pijnstillers volgens mij, die regelde Daphne voor haar... leuke lijn was dat inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef Alieda1984 het volgende:
Waren inderdaad spannende verhaallijnen toen bij ONM. Maar ook nadat Reina een tijd weg was geweest ze terug kwam als heroíne verslaafde
Met de primeur bedoelde ik ook geen hersengedrocht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
Nee dat zat toen anders, Reina was een tijd naar het buitenland geweest en daar in contact gekomen met criminele types. Ze is toen aan de heroïne gegaan. Later was ze ook nog ontvoerd. Ze werd door Sander bevrijd. Er zijn zelfs nog scenes geweest dat ze Heroïne in der arm ging spuiten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
pijnstillers volgens mij, die regelde Daphne voor haar... leuke lijn was dat inderdaad
De rol van Reina is trouwens door 2 actrices gespeeld. Eerst door Eva Duyvestijn (Speeld in Meiden van De Wit) en daarna door Iwana Chronis (Dochter van Adriënne Kleiwegen die Mary in Goudkust en Louise in GTST speelde)quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:09 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee dat zat toen anders, Reina was een tijd naar het buitenland geweest en daar in contact gekomen met criminele types. Ze is toen aan de heroïne gegaan. Later was ze ook nog ontvoerd. Ze werd door Sander bevrijd. Er zijn zelfs nog scenes geweest dat ze Heroïne in der arm ging spuiten.
de eerste die dood ging aan een ziekte dus???quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Met de primeur bedoelde ik ook geen hersengedrocht.
[misschien wat ongelukkig gequote dat wel]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:16 schreef pberends het volgende:
Robert had veel eerder moeten weten dat Dennis zijn zoon was. Een alcoholverslaafde en barkeeper gaan prima samen.
Schattig tochquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:49 schreef Liquidist het volgende:
whaha dat smsje van nina" Lieve stud.."
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
de eerste die dood ging aan een ziekte dus???
ik kan me geen heroïne herinneren....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:09 schreef Alieda1984 het volgende:
Nee dat zat toen anders, Reina was een tijd naar het buitenland geweest en daar in contact gekomen met criminele types. Ze is toen aan de heroïne gegaan. Later was ze ook nog ontvoerd. Ze werd door Sander bevrijd. Er zijn zelfs nog scenes geweest dat ze Heroïne in der arm ging spuiten.
Leuke sitequote:Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me geen heroïne herinneren....
het verhaal, zoals ik me herinner, staat op mijn site >> het verhaal >> seizoen 3
meer onmgekeuvel vanaf nu in 't onm-topic!?!?
Ik kan niet op die site komen, krijg een melding dat die site niet bestaat. Maar heb je dan nooit gezien dat Reina een riem strak om der arm bond en vervolgens heroíne spoot? Dat is bij mij 1 van de verhaallijnen die me het meeste zijn bijgebleven.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kan me geen heroïne herinneren....
het verhaal, zoals ik me herinner, staat op mijn site >> het verhaal >> seizoen 3
meer onmgekeuvel vanaf nu in 't onm-topic!?!?
thanxquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Leuke site![]()
Er bestaat ook zoiets voor gtst, alleen iets minder professioneel
Die eerste in gtst was de tante van Linda en Simon volgens mij.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
de eerste die dood ging aan een ziekte dus???
mja daarin móet gtst haast wel eerder zijn geweest, aangezien dat 4 jaar eerder begonnen is
de eerste in onm was iig Elisabeth, toen liep de serie een half jaartje
Klopt, ze is toen op der sterfbed met Daniël getrouwdquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:34 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die eerste in gtst was de tante van Linda en Simon volgens mij.
ik reply even hier, anders worden we vervelend: [ONM] # 167: Elmer en Kyra , het nieuwe liefdespaar??quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:31 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik kan niet op die site komen, krijg een melding dat die site niet bestaat. Maar heb je dan nooit gezien dat Reina een riem strak om der arm bond en vervolgens heroíne spoot? Dat is bij mij 1 van de verhaallijnen die me het meeste zijn bijgebleven.
Dat krijg je als er mensen naar meerdere soaps kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:25 schreef Beaudien het volgende:
Post ik een paar dagen niet, gaat het opeens over een hele andere soap en nog wel een waar ik nooit naar kijk...............................![]()
Helen werd geopereerd door Maximiliaan Sanders #1, Rein Edzard. Hij speelde ook leraar Lucas Piersma in Goudkust. Wat me vooral is bijgebleven is dat Helens dokter een fervent sigarenroker was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad.
Trouwens Helen Helmink had in aflevering 1 ook een kwaardaarige aandoening en zou niet lang meer te leven hebben, weet iemand nog hoe zij genezen is?
Ik kan me wel een operatie herrineren...![]()
Bijgebleven...ik weet echt bijna niks meer uit die tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat me vooral is bijgebleven is dat Helens dokter een fervent sigarenroker was.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Helen werd geopereerd door Maximiliaan Sanders #1, Rein Edzard. Hij speelde ook leraar Lucas Piersma in Goudkust. Wat me vooral is bijgebleven is dat Helens dokter een fervent sigarenroker was.![]()
Iwan bedoelt dat de dokter van Helen gespeeld werd door de acteur, die láter de rol van Maximiliaan speelde... ofewel een recycle-verhaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef Alieda1984 het volgende:
![]()
![]()
Maximiliaan Sanders als dokter
![]()
![]()
moet niet gekker worden.
Maximiliaan Sanders is de vader van Ludo, Marcus en Stefano hoor![]()
Degene die Maximiliaan speelde was een andere acteur zie:quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Iwan bedoelt dat de dokter van Helen gespeeld werd door de acteur, die láter de rol van Maximiliaan speelde... ofewel een recycle-verhaal
zoek niet verder maar check http://www.imdb.com/name/nm0250490/quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Degene die Maximiliaan speelde was een andere acteur zie:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_sanders.xml
Dat is het foto-album van de familie Sanders. Kijk er maar eens in. De acteur die Maximiliaan speelde lijkt niet eens op de acteur die Iwan bedoeld. Die in het foto-album staat is de 2e Maximiliaan. Maar de 1e lijkt er ook totaal niet op, moet nog wel ergens een foto hebben liggen. Zal ff zoeken.
De rol van Maximiliaan Sanders werd in seizoen 12 eerst gespeeld door acteur Rein Edzard. Later nam Jules Hamel het stokje over. Die laatste speelde dus 2x de vader van Hugo Metsers III, Marcus Sanders in GTST en Boris van Tellingen in Diamant.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Degene die Maximiliaan speelde was een andere acteur zie:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_sanders.xml
Woei, maak me gek!quote:
Genverbrander is geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Zo Dian ziet eruit als ze gen....
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
waarom zo omslachtig te werk als je iemand wil ontvoeren
quote:
Schokeffect, overman je iemand mee.quote:
Ik had ook verwacht dat Ludo ernaar zou vragen wat Jack daar deed.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Jack is in de house, en Ludo vraagt zich niets af. Fos in de the house en ziet hem meteen als een bedreiging voor Janine als minnaar.
Ik dacht aan een: 'Nou, je verzamelt tegenwoordig jonge jongentjes'-achtige uitspraak.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik had ook verwacht dat Ludo ernaar zou vragen wat Jack daar deed.
Wie was die saaie hoer?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nick met die Dubois. "Ja, bedankt"![]()
De vrouw waar Charlie die kakonzin van leert.quote:
Ik dacht dat die dikker en korter was?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De vrouw waar Charlie die kakonzin van leert.
'T kan ook zijn dat ik ernaast zit hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:38 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dikker en korter was?
Ik dacht dat eerst ook, maar haar hoofd was wat.. ouder en breder toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
'T kan ook zijn dat ik ernaast zit hoor.![]()
Ja nou je het zegt, die kop. Nu weet ik het ook ff niet meer. Of kwam deze met Philip Morris mee toen met dat diner bij hun thuis waar Charlie zich totaal belachelijk maakte.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:44 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik dacht dat eerst ook, maar haar hoofd was wat.. ouder en breder toch?
Help ons!
Ohja!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt, die kop. Nu weet ik het ook ff niet meer. Of kwam deze met Philip Morris mee toen met dat diner bij hun thuis waar Charlie zich totaal belachelijk maakte.
Dat zou niet echt tactisch zijn.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:53 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja!
Maar dan betwijfel ik of Nick haar zo vrijpostig zou vastpakken!
Hoezo haat je dat dan ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Rahl het volgende:
ik haat het zoals sjors frits "papa" noemt terwijl ze hem nooit gekend heeft
Die twee moeten wel echt aan elkaar gewaagd zijn geweest, maar het was dus slechts een scharrel van Hoogendoorn sr., is mevrouw hogendoorn weleens in beeld geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:46 schreef Frey het volgende:
Het blijft gewoon verschrikkelijk zonde dat Tom van Beek niet meer is![]()
"ik haat sjors" zou dichter in de buurt komen denk ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo haat je dat dan ?
Tis toch der papa![]()
Dat wat op die site staat klopt dan niet, dan moet het dus Maximiliaan 1 zijn. Die 2e heeft namelijk ook in een comedy gespeeld en in Diamant.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
zoek niet verder maar check http://www.imdb.com/name/nm0250490/
[Iwan had gelijk, alleen zou het volgens imdb om Max2 gaan.....]
ja die tweede is de welbekende Julesquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:37 schreef Alieda1984 het volgende:
Dat wat op die site staat klopt dan niet, dan moet het dus Maximiliaan 1 zijn. Die 2e heeft namelijk ook in een comedy gespeeld en in Diamant.
Oh, hij was toch ook die enorm irritante bio-leraar in Goudkustquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja die tweede is de welbekende Jules
maar verder is imdb redelijk betrouwbaar hoor
Zeg, pas jij maar op he!quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Nieuwe pooiercolbert van Jack.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Zeg, pas jij maar op he!
Niets over mijn mooie Van Eeuwen....![]()
Jack zag er weer super uit, lekker stuk is het.
Maandag was ie ook al....![]()
Ik zeg niets over de mooiste man van de Nederlandse televisie.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 16:46 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Zeg, pas jij maar op he!
Niets over mijn mooie Van Eeuwen....![]()
Jack zag er weer super uit, lekker stuk is het.
Maandag was ie ook al....![]()
comming from a dude, I'm not sure how to respond to that....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zeg niets over de mooiste man van de Nederlandse televisie.
Wie zou die gast zijnquote:De liefdes in Meerdijk!
Barbara probeert ervoor te zorgen dat Robert en Dennis toch nader tot elkaar komen, maar hier zitten allebei de heren niet op te wachten. Dennis maakt aan Laura duidelijk dat hij geen contact meer met haar wil. Jef probeert ervoor te zorgen dat Robert zijn zoon helpt met het afkicken van de drank. Ondertussen regelt Laura ook nog eens de bruidssuite in hotel de 'Rozenboom'. Dorothea denkt hierdoor dat Jef met haar wil trouwen, maar hij moet hier niet aan denken. Laura wilt dat Jef dit eerlijk aan Dorothea vertelt, maar hij is bang om haar te kwetsen. Dennis is op dat moment bezig met het koppelen van Florien en Bing. Bing ziet in dat hij zielsveel van Florien houdt, en wil haar een nieuwe kans geven. Ook Nina spoort haar beste vriendin Florien aan om werk van Bing te gaan maken. Op hun eerste date gaat het echter al mis. Bing krijgt namelijk een verontrustend telefoontje van Sjors. Kiest hij voor Florien of voor zijn grote liefde Sjors Langeveld? Florien wil ervoor zorgen dat ze alleen met Bing kan zijn, en regelt dat ze samen een weekendje in het buitenland kunnen doorbrengen. Tevens vermoedt Barbara dat Fos en Nina helemaal geen relatie hebben. Morris ziet dit al snel in, en koopt een duur cadeautje voor Nina. Hij zorgt ervoor dat Fos dit aan Nina geeft, zodat iedereen gelooft dat hij toch erg veel van haar houdt. Nina probeert er voor te zorgen dat Ludo haar relatie met Fos accepteert, en dat hij Fos met rust laat. Barbara denkt dat Fos met Nina naar bed wil, en zorgt ervoor dat Robert haar neefje seksuele voorlichting geeft. Fos is het echter helemaal zat, en wil het spelletje van Morris en Nina niet meer meespelen. Op dat moment vraagt Ludo aan Barbara wat zij nou eigenlijk van de relatie tussen Fos en Nina vindt. Barbara komt er echter achter dat Nina en Fos helemaal geen relatie met elkaar hebben. Ook Charlie krijgt het behoorlijk te verduren, wanneer er in '1753' wordt ingebroken. Alles blijkt ze zijn verdwenen. Nick dringt erop aan om het slot te forceren, maar op dat moment staat de schade-opnemer op de stoep. Charlie wil dat Nick samen met haar de tango danst, maar of hij hier ook op zit te wachten?
Ludo belandt in het ziekenhuis..
Nina verwijt Janine dat ze haar dochter weer in de steek laat. Ze rent overstuur naar buiten, waardoor alles er ineens volledig anders uitkomt te zien voor Janine en haar dochter. Janine ziet in dat ze volledig ontspoord is, en bekent aan Ludo dat ze nog steeds zielsveel van hem houdt. Ludo vermoedt dat zijn Italiaanse vriend Vito een groot geheim heeft. Dan wordt Ludo plotseling opgenomen in het ziekenhuis. Nick verzekert aan Nina dat alles goedkomt met Ludo, maar zij het kan niet aanzien om haar vader zo te moeten zien lijden. Nick weet eerlijk gezegd zelf ook niet of het wel écht goed gaat komen met zijn vader..
De schat wordt gevonden in Wales..
Augusta is razend, wanneer zij ontdekt dat Sjors heeft geprobeerd te ontsnappen. Hans verschijnt in de manor, op het moment dat de twee amuletten in elkaar geklikt worden. Ook doet Augusta een schokkende beschuldiging en staat iedereen totaal perplex als de schat geopend wordt. Dian is alleen met de schat, op het moment dat Augusta aan Jack vraagt om haar opvolger te worden. Op dat moment slaat het noodlot toe, en moet Jack een drastische beslissing nemen. Sjors schrikt als Hans opeens voor haar neus staat. De familie van Houten gaat mét de schat terug naar Meerdijk. Op de begravenis van Frits van Houten lopen de emoties hoog op. Dian staat erop dat ze een speech mag houden op Frits zijn begravenis. Jack wil hier echter niets van weten. Wiet is teruggekeerd naar Meerdijk, en is zielsgelukkig dat ze haar familie weer terugziet. Dan krijgt het afscheid een verrassende wending, als er ineens een ongenodigde gast op de begraafplaats verschijnt..
Kom je lekker op tijd achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |