quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zie je nou, er zijn ook mensen die wel gevoel voor humor hebben![]()
Over een gekke kop gesproken. Die gastquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
DIe Nina is inmiddels ook bezet.
Niet dat je er wat aan misloopt, ik blijf d'r een gekke kop vinden hebben
Dezelfde achternaam? Is het geen familiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:59 schreef BVO het volgende:
DIe Nina is inmiddels ook bezet.
Niet dat je er wat aan misloopt, ik blijf d'r een gekke kop vinden hebben
Henk en Marianne Timmer ken je die?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dezelfde achternaam? Is het geen familie![]()
![]()
Mwah zegt me vaag iets. Why?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Henk en Marianne Timmer ken je die?
Delen ook de zelfde achternaam maar zijn ook geen familie en toch een stelquote:
Ja oke dat kan. Maar het kan zijn dat je het van elkaar niet weet dat je (verre) familie bent.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Delen ook de zelfde achternaam maar zijn ook geen familie en toch een stel
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Op urk en in Volendam gebeurt het veel
Net zoals Barbara Bos die met de politicus Wouter Bos is getrouwd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Delen ook de zelfde achternaam maar zijn ook geen familie en toch een stel
Ik associeer de komst van Barbara en Charlie ook altijd als overgang tussen het huidige gtst-tijdperk en het gtst tijdperk van weleer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:41 schreef jadelovespat het volgende:
Jammer dat GTST van die enge kuthoofde cast, dat is een van de grootste redenen waarom ik niet meer kijk.
Toen deze Charlie kwam begon het.... Sjors, nina en de rest ken ik niet eens. Ik kan niet kijken als er van die hoofden in beeld komen, gatver!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef Canisfire het volgende:
Op urk en in Volendam gebeurt het veel
Nee, Morris is Bi.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb daarstraks weer een flits opgevangen van GTST maar die Morris was toch homo
Ik vond het juist wel sweet gisteren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef BVO het volgende:
Wat was Morris weer verschrikkelijk gisteren.
Het is juist goed dat ze ook wat minder mooie mensen casten. In het echte leven ziet ook niet iedereen er perfect uit.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:41 schreef jadelovespat het volgende:
Jammer dat GTST van die enge kuthoofde cast, dat is een van de grootste redenen waarom ik niet meer kijk.
Toen deze Charlie kwam begon het.... Sjors, nina en de rest ken ik niet eens. Ik kan niet kijken als er van die hoofden in beeld komen, gatver!
Ey! Beetje aardig doen over mijn zwager, hey!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:02 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Over een gekke kop gesproken. Die gast![]()
Zwager???quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ey! Beetje aardig doen over mijn zwager, hey!
Oww ik hoef ook absoluut geen mooie mensen te zien. Maar de mensen die er nu in zitten zijn niet eens perse lelijk, maar ze zijn zo irritant!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Bosheksje21 het volgende:
[..]
Het is juist goed dat ze ook wat minder mooie mensen casten. In het echte leven ziet ook niet iedereen er perfect uit.
Nu wordt het tijd dat er in gtst ook wat meer stevige/dikke mensen komen. Okay dorothea is dik maar ik heb het dan over jonge mensen. Niet iedereen is superslank.
Zou goed zijn om er mede voor te zorgen dat minder mensen anorexia krijgen. Nu zien veel mensen al die magere personen op tv en dus gaan ze denken dat je perse superdun moet zijn om er goed uit te zien.
Dat vond ik ook van Charlie en soms nu nog, maar het went wel en af en toe heeft ze ook weleens leuke kanten...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:14 schreef jadelovespat het volgende:
[..]
Die nieuwe Charlie omg wat een debiel wijf is dat, en nina kom op daar kan je toch niet naar kijken!
![]()
Ze hebben gewoon kutkoppen echt ongelovelijke kutkoppen, en helemaal geen fijn karakter. Misschien mag ik om die reden die mensen niet, door het karakter. gatver!
Ik vind de meeste acteurs/actrices er wel goed uitzien. Vooral Joris Putmanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Charlie en soms nu nog, maar het went wel en af en toe heeft ze ook weleens leuke kanten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |