Dat krijg je als er mensen naar meerdere soaps kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:25 schreef Beaudien het volgende:
Post ik een paar dagen niet, gaat het opeens over een hele andere soap en nog wel een waar ik nooit naar kijk...............................![]()
Helen werd geopereerd door Maximiliaan Sanders #1, Rein Edzard. Hij speelde ook leraar Lucas Piersma in Goudkust. Wat me vooral is bijgebleven is dat Helens dokter een fervent sigarenroker was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Inderdaad.
Trouwens Helen Helmink had in aflevering 1 ook een kwaardaarige aandoening en zou niet lang meer te leven hebben, weet iemand nog hoe zij genezen is?
Ik kan me wel een operatie herrineren...![]()
Bijgebleven...ik weet echt bijna niks meer uit die tijd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Wat me vooral is bijgebleven is dat Helens dokter een fervent sigarenroker was.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Helen werd geopereerd door Maximiliaan Sanders #1, Rein Edzard. Hij speelde ook leraar Lucas Piersma in Goudkust. Wat me vooral is bijgebleven is dat Helens dokter een fervent sigarenroker was.![]()
Iwan bedoelt dat de dokter van Helen gespeeld werd door de acteur, die láter de rol van Maximiliaan speelde... ofewel een recycle-verhaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:41 schreef Alieda1984 het volgende:
![]()
![]()
Maximiliaan Sanders als dokter
![]()
![]()
moet niet gekker worden.
Maximiliaan Sanders is de vader van Ludo, Marcus en Stefano hoor![]()
Degene die Maximiliaan speelde was een andere acteur zie:quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Iwan bedoelt dat de dokter van Helen gespeeld werd door de acteur, die láter de rol van Maximiliaan speelde... ofewel een recycle-verhaal
zoek niet verder maar check http://www.imdb.com/name/nm0250490/quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Degene die Maximiliaan speelde was een andere acteur zie:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_sanders.xml
Dat is het foto-album van de familie Sanders. Kijk er maar eens in. De acteur die Maximiliaan speelde lijkt niet eens op de acteur die Iwan bedoeld. Die in het foto-album staat is de 2e Maximiliaan. Maar de 1e lijkt er ook totaal niet op, moet nog wel ergens een foto hebben liggen. Zal ff zoeken.
De rol van Maximiliaan Sanders werd in seizoen 12 eerst gespeeld door acteur Rein Edzard. Later nam Jules Hamel het stokje over. Die laatste speelde dus 2x de vader van Hugo Metsers III, Marcus Sanders in GTST en Boris van Tellingen in Diamant.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:36 schreef Alieda1984 het volgende:
Degene die Maximiliaan speelde was een andere acteur zie:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)fotoboek_sanders.xml
Woei, maak me gek!quote:
Genverbrander is geweest?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Zo Dian ziet eruit als ze gen....
Iddquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:08 schreef Terreros85 het volgende:
waarom zo omslachtig te werk als je iemand wil ontvoeren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |