quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
Nina is een verwend k*nkerkind wat een keer een flinke ram moet krijgen.
Net zoals Geert Hoesquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
ai Morris heeft nu 'n heel vies snorretje.....![]()
Dat is bij GTST nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
Fos wil Barbara niet over zich heen hebben?!?
je zou toch denken dat ze de ideale leeftijd heeft voor hem
jaja ik weet het: het is familie
'Je bent een waardeloose moedurrrrr, laat mu maarrr alleen en ga maar naarrrr Parrrrrijs!'quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou gaat Nina weer schreeuwen: " Eerrrrrst stop je me in een inrichting en nu laat je me weerrrrr in de steek"![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
'Je bent een waardeloose moedurrrrr, laat mu maarrr alleen en ga maar naarrrr Parrrrrijs!'
Jaaaa je zou d'r zo een knuffel geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
hadden we Martine al eerder gezien?!?!
ik vond haar zieligstomme Fos
De naam is al wel een paar x genoemd, maar verder ook niet eigenlijk ..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martine komt zomaar uit het niets of mis ik nou weer iets.![]()
Ja de naam heb ik idd weleens gehoord, maar voor de verhaallijn vind ik het zo vaag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De naam is al wel een paar x genoemd, maar verder ook niet eigenlijk ..
In GTST zit al een Dorathea en in ONM zit er nu ook al 1, ik dacht dat eentje al erg was maar dit slaat allesquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebben
Welk jaar? [quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way, ONM zat daar nog ver voor met Elisabeth Ansing[
]
Dan schiet mij nu ineens te binnen dat Jeanne Dekker in seizoen 1 of 2 ook aan iets dergelijks overleden is.quote:
Er staat op de site dat ze een ongeneeslijke ziekte had, maar wat precies weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan schiet mij nu ineens te binnen dat Jeanne Dekker in seizoen 1 of 2 ook aan iets dergelijks overleden is.![]()
Maargoed het ging in eerste instantie om iemand die een erge ziekte had en er vervolgens aan overleed, Jeanne Dekker ging eerder dan Elisabeth Ansing of hoe ze ook mocht heten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er staat op de site dat ze een ongeneeslijke ziekte had, maar wat precies weet ik ook niet meer.![]()
Yes Sir!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maargoed het ging in eerste instantie om iemand die een erge ziekte had en er vervolgens aan overleed,
Die Elisabeth kan ik me niet meer herinneren. Ik weet niet of ik toen al keek.quote:Jeanne Dekker ging eerder dan Elisabeth Ansing of hoe ze ook mocht heten.
Die Elisabeth was de tante van Benny. En Benny was het vriendje van Reina. Uiteindelijk werd Benny psychotisch doordat hij bij een sekte was gekomen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Yes Sir!
[..]
Die Elisabeth kan ik me niet meer herinneren. Ik weet niet of ik toen al keek.
mooie tijden waren datquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:14 schreef Alieda1984 het volgende:
Die Elisabeth was de tante van Benny. En Benny was het vriendje van Reina. Uiteindelijk werd Benny psychotisch doordat hij bij een sekte was gekomen.
nietus, we hadden 't wel degelijk over hersengedrochten.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maargoed het ging in eerste instantie om iemand die een erge ziekte had en er vervolgens aan overleed, Jeanne Dekker ging eerder dan Elisabeth Ansing of hoe ze ook mocht heten.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebben
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar gtst had toch de uiteindelijke primeur met Silvia Merx
Waren inderdaad spannende verhaallijnen toen bij ONM. Maar ook nadat Reina een tijd weg was geweest ze terug kwam als heroíne verslaafdequote:
pijnstillers volgens mij, die regelde Daphne voor haar... leuke lijn was dat inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:14 schreef Alieda1984 het volgende:
Waren inderdaad spannende verhaallijnen toen bij ONM. Maar ook nadat Reina een tijd weg was geweest ze terug kwam als heroíne verslaafde
Met de primeur bedoelde ik ook geen hersengedrocht.quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:11 schreef babette21 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |