Kijk Sjors is van nature als een beetje naïvig en dommig, maar als ze slim gaat proberen te doen zoals vandaag, wordt dat eerste juist nog eens onderstreeptquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's gewoon lelijk geworden ofzo. Met der sjachie kop
Hu wat?quote:
Je komt even checken hoe er over je vriendin schoonzus en d'r collega's gesproken wordtquote:
Is je "schoonzus" irl ook zo'n bitch?quote:
Dat blonde lijkt ook niksquote:Op maandag 13 maart 2006 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's gewoon lelijk geworden ofzo. Met der sjachie kop
Whehehe!quote:
Maarja Fos is niet goed genoeg, net zoals Morris, dus dan maar weer huisarrest.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef babette21 het volgende:
"ik ben al heel lang verliefd op hem.... maar hij wilde alleen mama"hoe sneu
en uit welke figurantenbak hebben ze die vriendinnen van Nina gevist?!?
Fos heeft Martine ingeschakeld om Ludo uit de weg te ruimen. Ludo wordt langzaam aan à la Helmink gedrogeerd, vandaar die hoofdpijn net.quote:
zolang 't maar onomkeerbaar is.... een tweede Daan S. lijntje kan ik denk ik niet aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Fos heeft Martine ingeschakeld om Ludo uit de weg te ruimen. Ludo wordt langzaam aan à la Helmink gedrogeerd, vandaar die hoofdpijn net.![]()
![]()
Volgende keer anabole steroiden proberen, Fos.quote:
Die van Daantje.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef pberends het volgende:
Wiens gouden idee was het om midden in de vrieskou lekker te gaan wielrennen met Robert en Dennis?
Robert liet gewoon een scheet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:28 schreef Toxic_nl het volgende:
Haha, dat geluid van die leeglopende band!![]()
![]()
Eerst zie je hem nog vol, dan shot naar Dennis, en dan is de band opeens helemaal leeg.![]()
Kutsoap![]()
quote:
ik ben 'm nu alweer vergeten, kun je nagaanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Is dit een cliff?
Volgens mij hebben de schrijvers deze 'cliffhanger' bedacht toen ze met een sik van heb ik jou daar zaten... en dan kom je al gauw bij Daantje uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Kan iemand niet eens uitleggen wat een cliff is bij die scriptschrijvers...
Dacht ik ook al gelijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:12 schreef digispeed het volgende:
ok, nieuwe lijn zie ik al aankomen. Ludo en zijn steek in z'n hoof. hij heeft vast een ziekte ofzo.
ik hoop dat hij de 1e is in de soap, die er niet direct van geneest.
Met z`n eigen neefje zekerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De cliff van gisteren was ook al zo vreemd.
Wat betreft Nina, Morris en Fos, volgens mij heeft Morris echt trek in een trio'tje![]()
Niet Martine Hafkamp, die Martine die belde was gewoon een meisje van Fos z`n school. Zijn meer mensen op de wereld die Martine hetenquote:
Was dat niet gewoon iemand die random wat zei ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
Ludo zou toch in coma raken ofzo? Die steek is het begin dus...
Dat zou echt walgelijk zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon iemand die random wat zei ?
zo als Meta komt in april terug en begint een sexuele relatie met Morris en Fos
Of Rosa blijkt eigenlijk de moeder van Fay, Fos en Florien te zijn die nog blijkt te leven, en zo heeft er weer incest plaatsgevonden tussen moeder en zoonquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
Ik vermoed een verhaallijntje tussen Fos en Rosa. Ludo vond zijn eigen familie nog wel kunnen, maar van Rosa moet Fos echt afblijven. En ware afslachting wacht Fos als hij Rosa van het werk houdt.
Incest verhalen zijn er nu genoeg geweestquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of Rosa blijkt eigenlijk de moeder van Fay, Fos en Florien te zijn die nog blijkt te leven, en zo heeft er weer incest plaatsgevonden tussen moeder en zoon![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Incest verhalen zijn er nu genoeg geweest
Je moet mij niet altijd even serieus nemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef Mikiej15 het volgende:
idd incest is er zoveel geweest. Nu moet het gewoon weer een beetje leuk worden.
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef T1andonly het volgende:
Raakt Ludo nu wel of niet in coma, ik vond die gister weer sterk spelen
Jup.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar gtst had toch de uiteindelijke primeur met Silvia Merx
no way, ONM zat daar nog ver voor met Elisabeth Ansingquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar gtst had toch de uiteindelijke primeur met Silvia Merx
Dat doe ik alleen met koffie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
Alleen losers roepen 'Ahhh' als ze bier drinken.
Dan nog.quote:
hij zal Remco wel bedoelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Lauzie het volgende:
Waarom zei Robert nou tegen Jef wanneer heb jij voor het laatst je zoon gesproken?
Z'n zoon is toch dood, dat was toch John, die Pete deed toen net alsof hij John was terwijl die eigenlijk dood was?![]()
Hij heeft nog een zoon: Remco.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Lauzie het volgende:
Waarom zei Robert nou tegen Jef wanneer heb jij voor het laatst je zoon gesproken?
Z'n zoon is toch dood, dat was toch John, die Pete deed toen net alsof hij John was terwijl die eigenlijk dood was?
hahaaaaa beat yá!!! [/beetjebreezerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft nog een zoon: Remco.
Oh ja of coursequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een zoon: Remco.
EDIT:![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:22 schreef TrenTs het volgende:
Nina is een verwend k*nkerkind wat een keer een flinke ram moet krijgen.
Net zoals Geert Hoesquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:25 schreef babette21 het volgende:
ai Morris heeft nu 'n heel vies snorretje.....![]()
Dat is bij GTST nooit een probleem geweest.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:24 schreef babette21 het volgende:
Fos wil Barbara niet over zich heen hebben?!?
je zou toch denken dat ze de ideale leeftijd heeft voor hem
jaja ik weet het: het is familie
'Je bent een waardeloose moedurrrrr, laat mu maarrr alleen en ga maar naarrrr Parrrrrijs!'quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou gaat Nina weer schreeuwen: " Eerrrrrst stop je me in een inrichting en nu laat je me weerrrrr in de steek"![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:36 schreef TrenTs het volgende:
[..]
'Je bent een waardeloose moedurrrrr, laat mu maarrr alleen en ga maar naarrrr Parrrrrijs!'
Jaaaa je zou d'r zo een knuffel geven.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:37 schreef babette21 het volgende:
hadden we Martine al eerder gezien?!?!
ik vond haar zieligstomme Fos
De naam is al wel een paar x genoemd, maar verder ook niet eigenlijk ..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Martine komt zomaar uit het niets of mis ik nou weer iets.![]()
Ja de naam heb ik idd weleens gehoord, maar voor de verhaallijn vind ik het zo vaag.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
De naam is al wel een paar x genoemd, maar verder ook niet eigenlijk ..
In GTST zit al een Dorathea en in ONM zit er nu ook al 1, ik dacht dat eentje al erg was maar dit slaat allesquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebben
Welk jaar? [quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
no way, ONM zat daar nog ver voor met Elisabeth Ansing[
]
Dan schiet mij nu ineens te binnen dat Jeanne Dekker in seizoen 1 of 2 ook aan iets dergelijks overleden is.quote:
Er staat op de site dat ze een ongeneeslijke ziekte had, maar wat precies weet ik ook niet meer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan schiet mij nu ineens te binnen dat Jeanne Dekker in seizoen 1 of 2 ook aan iets dergelijks overleden is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |