Het spijt mequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ey! Beetje aardig doen over mijn zwager, hey!
Ey Urker ken jij Petra van Urkquote:
Ga weg, dr is er maar 1 lekker daar, en dat is Jack (Meneer Van Eeuwen, damn!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste acteurs/actrices er wel goed uitzien. Vooral Joris Putman![]()
Die is idd lekker ja. Nog lekkerder dan Joris.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ga weg, dr is er maar 1 lekker daar, en dat is Jack (Meneer Van Eeuwen, damn!)
Sterker nog, ik volgde GTST totaal niet, totdat ik er een keer overheen zapte, eind vorig jaar, en mijn oog liet vallen op this hot fella.
Man, als ik de lekkerste vent ooit moest bedenken, zag ie er zo uit.
Mark, als je dit leest: WIL JE MET ME TROUWEN?!?!![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:01 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik vind de meeste acteurs/actrices er wel goed uitzien. Vooral Joris Putman![]()
OMGquote:Op maandag 13 maart 2006 15:54 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ga weg, dr is er maar 1 lekker daar, en dat is Jack (Meneer Van Eeuwen, damn!)
Sterker nog, ik volgde GTST totaal niet, totdat ik er een keer overheen zapte, eind vorig jaar, en mijn oog liet vallen op this hot fella.
Man, als ik de lekkerste vent ooit moest bedenken, zag ie er zo uit.
Mark, als je dit leest: WIL JE MET ME TROUWEN?!?!![]()
Als ik Sjors zou kennen zou ik haar denk ik kielhalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:10 schreef TrenTs het volgende:
Als ik Sjors zou kennen zou ik haar denk ik een paar keer flink tegen haar kop stompen.
Komt Augusta binnenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Morris heeft troep gemaakt in het hotel
voor straf geen sex!!!![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef babette21 het volgende:
Morris heeft troep gemaakt in het hotel
voor straf geen sex!!!![]()
Ze zoekt het wel op he... maar Morris zal Fos wel opbellen om 'm stijf te krijgen...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
ontmaagd worden door Morris..... je zou toch denken dat Nina wel voldoende trauma's heeft
da's wel 'n betere combi: Morris houdt van man, Fos houdt van oud.....quote:Op maandag 13 maart 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Ze zoekt het wel op he... maar Morris zal Fos wel opbellen om 'm stijf te krijgen...
Ja, het is echt ronduit waardeloos.quote:
Zul je net zien dat Fos Nina misschien echt leuk gaat vinden, of omgekeerdquote:Op maandag 13 maart 2006 20:34 schreef TrenTs het volgende:
Bij Fos!Jaja, hij werkt je hele famile af, Ludo.
Lekker geil toch dat er stiekem iemand mee luisterdquote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je in de Rozenboom willen neuken?? Als je alleen al praat kan je dat op de gang horen terwijl de deur dicht zit...
Zou stijl zijn!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Fos Nina misschien echt leuk gaat vinden, of omgekeerd![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Charlie gaat binnenkort met Ludo naar bed, zoooooooo voorspelbaar!
Zou je denkenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Ludo gaat alle Fischervrouwen af?!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:04 schreef BVO het volgende:
Dan mag die Florienquote:Op maandag 13 maart 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo gaat alle Fischervrouwen af?!
Ze's gewoon lelijk geworden ofzo. Met der sjachie kopquote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef BVO het volgende:
Sjors heeft ook een dikke kop gekregen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |