quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:31 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Incest verhalen zijn er nu genoeg geweest
Je moet mij niet altijd even serieus nemenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef Mikiej15 het volgende:
idd incest is er zoveel geweest. Nu moet het gewoon weer een beetje leuk worden.
Bettina (ONM) heeft een hersentumor, nu moet er in GTST ook iemand een tumor hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef T1andonly het volgende:
Raakt Ludo nu wel of niet in coma, ik vond die gister weer sterk spelen
Jup.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar gtst had toch de uiteindelijke primeur met Silvia Merx
no way, ONM zat daar nog ver voor met Elisabeth Ansingquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja maar gtst had toch de uiteindelijke primeur met Silvia Merx
Dat doe ik alleen met koffie...quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:11 schreef TrenTs het volgende:
Alleen losers roepen 'Ahhh' als ze bier drinken.
Dan nog.quote:
hij zal Remco wel bedoelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Lauzie het volgende:
Waarom zei Robert nou tegen Jef wanneer heb jij voor het laatst je zoon gesproken?
Z'n zoon is toch dood, dat was toch John, die Pete deed toen net alsof hij John was terwijl die eigenlijk dood was?![]()
Hij heeft nog een zoon: Remco.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:16 schreef Lauzie het volgende:
Waarom zei Robert nou tegen Jef wanneer heb jij voor het laatst je zoon gesproken?
Z'n zoon is toch dood, dat was toch John, die Pete deed toen net alsof hij John was terwijl die eigenlijk dood was?
hahaaaaa beat yá!!! [/beetjebreezerquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Hij heeft nog een zoon: Remco.
Oh ja of coursequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hij heeft nog een zoon: Remco.
EDIT:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |