Hehe wat een giller ..quote:Op maandag 6 maart 2006 20:34 schreef brombeertje_soaps het volgende:
"IK WIL MET JE NAAR BED"![]()
Die geile rakkerd!!![]()
Idd wat zullen ze gedacht hebben toen ze de scrips in handen kreegquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Rnnz het volgende:
MEESTERLIJK! Die Fos.. Wat zullen ze gelachen hebben bij de opnames..
Nee hoor, ze hebben direct de bloopers uitgezonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Rnnz het volgende:
MEESTERLIJK! Die Fos.. Wat zullen ze gelachen hebben bij de opnames..
Je krijgt morgenmiddag nog een herkansing.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik geloof dat ik vandaag beter wel had kunnen kijken, als ik de reacties hier zo zie
wordt het tegenwoordig 's middags herhaald?!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je krijgt morgenmiddag nog een herkansing.![]()
De laatste keer was jaren terug door al dat harde werken...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hehe wat een giller ..
je wilt toch niet met iemand naar bed waar Ludo overheen is geweest![]()
Ja om 12 uur of zoiets. Maar als je bent werken, daar hebben ze van die handige apparaten voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wordt het tegenwoordig 's middags herhaald?!
niet dat het uitmaakt, want dan ben ik [ook] werken....
Je moet natuurlijk wel leren voor je examen!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:49 schreef TrenTs het volgende:
Je moet Fos niet uitlachen trouwens, hij had er veel over gelezen.
gtst stond hier gewoon aan, maar ik zat er met m'n rug naar toe...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja om 12 uur of zoiets. Maar als je bent werken, daar hebben ze van die handige apparaten voor uitgevonden.![]()
Ohzoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
gtst stond hier gewoon aan, maar ik zat er met m'n rug naar toe...
om het nou [alsnog] helemaal op te nemen, om te kijken wat Fos met Janine uithaalt...?! eh nee
maar ik zal morgen even extra opletten bij de preview
Ik hoef geen ouwe vent die m'n vader zou kunnen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Neuralnet het volgende:
Proef ik hier jaloezie? Hij durfde wel wat menig puber zou willen.
Dat is hetzelfde als wanneer iemand zegt: 'ik vind het goor als homo's bekken op straat' aan te komen met ' oh ben je bang dat het latente gevoelens wakker maakt?'quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Neuralnet het volgende:
Proef ik hier jaloezie? Hij durfde wel wat menig puber zou willen.
Precies!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel leren voor je examen!![]()
Dennis is veel jonger jaquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens, is Dennis eigenlijk niet veel jonger dan Arnie nu zou zijn?
Niet dat Nina ook maar enigzins een chronologisch leven heeft geleden
Hij vroeg of Janine met hem naar bed wilde, ze weigerde en kwam met moederlijke praatjes en wilde toen weggaan. Toen pakte Fos d'r beet en pakte haar op d'r bek en tegelijkertijd kwam Nina binnen.... the end.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:28 schreef Radegast het volgende:
Ik heb het vanavond gemist, wat deed Fos nou precies?
Inderdaad zeg, ik keek vanavond sinds hele lange tijd weer eens, en toen was Daantje erquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Dat einde. Maar Janine is nog maar het begin. Wacht maar tot Fos Augusta ondekt...
Wat een luxe!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het vandaag moeten missen, maar morgen sta ik er vrijwel zeker voor op
Daantje is echt een schatje inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik keek vanavond sinds hele lange tijd weer eens, en toen was Daantje er
Dronken Sjorsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:41 schreef T1andonly het volgende:Wat een actie van Fos!
en morgen is Sjors dronken whehe
en neukenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dronken Sjors![]()
Zal ze nu gaan vloeken en schelden?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef Neuralnet het volgende:
Soms zijn jullie nog zieker dan de tekstschrijvers.
Dat zou ik ook denken, Morris piept echt om de drie minuten bij Nina over d'r vader dit en d'r vader dat en hij is niet alleen bang dat hij zijn baan kwijt raakt volgens mij...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
fos heeft wel lef
meer dan morris in elk geval
Zou Dian haar niet gewoon gedrogeerd hebben met een of ander middel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dronken Sjors![]()
Zal ze nu gaan vloeken en schelden?
Zoen? Vond het meer wat weg hebben van een wurggreep!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
ie zoen duurde trouwens ook wel behoorlijk lang![]()
De amulet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat zou me wat lijken en dat allemaal door zo een klein ventje als Fos![]()
Welke gtst personage is er eigenlijk nog kleiner dan Fos![]()
En niet Sil want die heeft niet echt een rol van betekenis
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou Dian haar niet gewoon gedrogeerd hebben met een of ander middel?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat had ik al in de vooruitzichten gelezen. Best flauw, zou Sjors wel eens totaal wasted willen zien.
En Fos zal Janine wel gaan stalken ofzo, of verkrachten. Loser.
Die rent weer gelijk naar Ludo!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de reactie van Nina zometeen![]()
Ik na de reactie van Janine en daarna na die van Ludoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
Popcorn en Bier staan gereedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
Ze trekt een pistool en schiet Fos vier kogels in z'n rug.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
En dat was de korte pijn!quote:
Geniaalquote:
Ja!quote:
Ik heb er weinig hoop op.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:17 schreef Annemiek78 het volgende:
Weinig echt intressante verhaallijnen momenteel.
De van Houten kliek mag onderhand wel klaar zijn, net als dat Dennis-Robert- Laura gebeuren.
Misschien dat er nog wel een leuk lijntje komt tussen Nick-Charlie en Ludo OF tussen Nina en Morris.
Enkele onverwachtte wendingen en die gaan weer bruisen...
"je kunt hier niet zomaar intrekken!"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:23 schreef babette21 het volgende:
"dan kom ik hier ook wonen"
die relatie tussen Janine en Nina is echt zo ambivalent als maar kan
Mailen en vragen waar ze het gehaald hebben.quote:
Gewoon vragen of je het mag hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mailen en vragen waar ze het gehaald hebben.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:24 schreef Yeahinho het volgende:
"je kunt hier niet zomaar intrekken!"
Nee, jij wel.
Wat zal Bing blij zijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Janine is inderdaad een slechte moeder zeg.
Zoveel stress en ze ziet er nog zo goed uit... jaja...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Janine nadert een extreem-post-natale-depressie
Als een soort therapeutische balansdag voor de verkiezingen van gister...quote:
Ik ook, gedragen en welquote:
Okay, Hannibal.quote:
Jammer, van mij mocht Nina er wel even uitgaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Frey het volgende:
Janine gaat er een tijdje uit, vanwege de musical "Mama"![]()
En offtopic: van mij mag je wel weer eens online komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer, van mij mocht Nina er wel even uitgaan.
[Offtopic] Bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
En offtopic: van mij mag je wel weer eens online komen![]()
Ontopic: Sjors![]()
Welnee, ze had alleen Nina een paar flinke petsen voor haar kop moeten geven, dan had ze wel een toontje lager geschreeuwd tegen haar moeder. Ik krijg kromme tenen van die Nina, wat een kutgriet. Als pubers echt zo zijn, dan ga ik straks wel 10 jaar ergens anders wonen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Janine is inderdaad een slechte moeder zeg.
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:52 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Welnee, ze had alleen Nina een paar flinke petsen voor haar kop moeten geven, dan had ze wel een toontje lager geschreeuwd tegen haar moeder. Ik krijg kromme tenen van die Nina, wat een kutgriet. Als pubers echt zo zijn, dan ga ik straks wel 10 jaar ergens anders wonen!![]()
Omgekeerde kinderlokkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef T1andonly het volgende:
en viel uit tegen Fos in de koning
Nee maar ze kunnen zich wel gaan spiegelen aan dit soort figuren helaasquote:
Ik vind het maar een irritant kutkindquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Je zou maar zo'n dochter als Nina hebben
Inderdaad. Het lijkt mij leuker om een type als Nina te spelen, dan een type als Sjors.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aan de andere kant voor Marly mss best leuk om te spelen.![]()
Zou je wel zeggen hequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
CharlieIs het vandaag soms nationale hoerendag?!
Ik vind Sjors het beste als ze uit beeld is en haar bek houdt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
Sjors levert de beste acteerprestaties sinds maanden.
En Dian met een fohn geniaal!
"Of is je ego gegroeid?"quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
"Is deze nu kleiner dan de vorige?"
Hij was goed!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
"Is deze nu kleiner dan de vorige?"
Ze is vandaag een keer WEL leukquote:
Daantje is vele malen lekkerder?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef mrcool het volgende:
Wat hebben Charlie en Daantje tegen elkaar?
Hier ben ik het niet mee eens, Daantje heeft een baard.quote:
Zo dicht zit ik niet op de tv, en ik heb m'n ogen halfdicht.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:22 schreef mrcool het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens, Daantje heeft een baard.
Met die telefoon: "Het is Jack...Jaaahaaack"quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef pberends het volgende:
Is ze helemaal van de wereld loopt ze nog steeds te zeuren over Jack en Bing... het komt nooit meer goed met dat kind![]()
![]()
.
ze doet nu net alsof ze een mongooltje is. Heel slecht geacteerdquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze is vandaag een keer WEL leuk![]()
Sommige stukken zijn idd beter dan andere.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ze doet nu net alsof ze een mongooltje is. Heel slecht geacteerd![]()
Andersom toch, ze doet altijd alsof ze een mongooltje is.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:25 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
ze doet nu net alsof ze een mongooltje is. Heel slecht geacteerd![]()
Internationale vrouwendag. Kom wel zo'n beetje overeenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:10 schreef Iwan1976 het volgende:
CharlieIs het vandaag soms nationale hoerendag?!
My thoughtsquote:
Kut! Niet op gelet!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:34 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Internationale vrouwendag. Kom wel zo'n beetje overeen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat toen met Ray danquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Voor het eerst dat Dennis zelf een woedeuitbarsting te zien krijgt ipv het zelf doet...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:09 schreef Remzz het volgende:Gaat-ie naar Center Parcs? Want daar ben je volgens de reclame ook 'even helemaal weg'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
Ja, dat vrees ik ook weleens..................Mijn nichtje van 12 zat het hier pas mee te kijken en die zei "zo praat je toch niet tegen je moeder!" maar wat doet ze over een jaar, zeg maar? Als NIna (waar ze fan van is...) het ook doet? Kunnen ze het wel los zien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen zich wel gaan spiegelen aan dit soort figuren helaas![]()
Weleens meegemaakt ja
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze is vandaag een keer WEL leuk![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Je zou maar zo'n dochter als Nina hebben
Had Dennis niet met Daantje liggen kezen toen hij iets had met Charlie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef mrcool het volgende:
Wat hebben Charlie en Daantje tegen elkaar?
Ik kan me nog herinneren dat Milan Charlie een tijdje gestalkt heeft, maar of dat ermee te maken heeft??? Het zal wel geen driehoeksverhouding geweest zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
En damn.. Charlie vs Daantje
Waarom hebben die twee eigenlijk een hekel aan elkaarWas dat vanwege Milan?
Met Dian toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Had Dennis niet met Daantje liggen kezen toen hij iets had met Charlie?
Ja, ik zei al: 'ze hadden dat tape beter over d'r bek kunnen plakken'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:29 schreef _Flea_ het volgende:
Wat was laura lekker rustig zo zonder stem.
Nee Dennis heeft met Daantje liggen kezen toen Daantje met Benjamin hadquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Had Dennis niet met Daantje liggen kezen toen hij iets had met Charlie?
Klinkt logischquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee Dennis heeft met Daantje liggen kezen toen Daantje met Benjamin had
En Daantje heeft toen ook met Benjamin liggen kezen toen ze met Stafano had
Maar waarom Daantje en Charlie elkaar niet mogen, was geloof ik vanwege Milan. Daantje zag Charlie als een rivaal die haar broertje afpakte of zo
Ook Daantje kwam vanuit het niets, die stond in een snackbarquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Het programma volgde ik een paar jaar geleden altijd elke dag... nu word het steeds vergezochterMet amuletten, irritante dikke negerinnen...en namen als fos en bing
![]()
En al helemaal duf dat Dennis.. de loodgieter die uit het niets in GTST kwam nu in 1x de zoon is van laura. En met zowat zijn hele familie incest heeft gepleegt.
Toevallig, hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
En al helemaal duf dat Dennis.. de loodgieter die uit het niets in GTST kwam nu in 1x de zoon is van laura.
hmm ik weet niks meer van een transplantatie. Hoe zat het ook alweer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar het was niet altijd haat, toen Daantje is het ziekenhuis lag vanwege die transplantatie, kwam Charlie haar wel opzoeken met zo een schuldige blik in haar ogen![]()
Dat van Fos vond ik behoorlijk lachwekkend.. maar het sloeg nergens op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:39 schreef Ace1 het volgende:
Met wat humor en goede tunes kunnen ze het weer wat omhooggooien. Nederlandse soaps missen muziek en humor.
Ik weet niet wat het was, maar zo is Milan erin gekomen, ze hadden het juiste weefsel nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
hmm ik weet niks meer van een transplantatie. Hoe zat het ook alweer?
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:47 schreef Ace1 het volgende:
Hoevaak zijn janine en ludo al uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? pfoeh....
Toch vind ik hun 2 de leukste van GTST de leukste om naar te kijken.
Was het niet vanwege een lever die Robert nodig had?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, maar zo is Milan erin gekomen, ze hadden het juiste weefsel nodig.
Op die gtst site geilen ze ook erg op zichzelf zeg, zo beweren dat heel nederland de kapsels die zij creeëren wilt overnemen![]()
hihiquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Was het niet vanwege een lever die Robert nodig had?
Oh ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi
maar nee, Daantje had één of andere ziekte en Milan kwam donortje spelen...
daarmee bleek direct hoe zinloos hij was: liet de kans om Daantje te laten sterven gewoon voorbij gaan
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/tvgids/september2002.xmlquote:DINSDAG 3 SEPTEMBER
Benjamin krijgt te horen dat er misschien een donorlever voor Daantje beschikbaar is.
Daar ben ik Milan nog steeds dankbaar voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi
maar nee, Daantje had één of andere ziekte en Milan kwam donortje spelen...
daarmee bleek direct hoe zinloos hij was: liet de kans om Daantje te laten sterven gewoon voorbij gaan
Heel herkenbaar die smoes.quote:
Niet echt een lekker ding.quote:
Ik schat 11.quote:
Ze heeft de rest van haar nog niet gezien.quote:
Maar dan ben ik een ouwe lul.quote:
Zo, die is geil.quote:
Nee, hoor!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ben voor fokbegrippen dan ook al aardig bejaard hoor
Ga je mee naar Huize Avondrood?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ben voor fokbegrippen dan ook al aardig bejaard hoor
Als we net zo snel oud worden als in gtst kunnen we direct door naar het kerkhofquote:
Ohja we gaan de opa en oma van Dorethea spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als we net zo snel oud worden als in gtst kunnen we direct door naar het kerkhofOm toch maar even ontopic te blijven.
En gaan we spoken in haar visioenenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja we gaan de opa en oma van Dorethea spelen.Dan is Dennis mijn kleinzoon.
Daar maak ik even een foutje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja we gaan de opa en oma van Dorethea spelen.Dan is Dennis mijn kleinzoon.
Ach, alles kan TrenTs, alles kanquote:
I'm on.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En gaan we spoken in haar visioenen![]()
Ook op het kerkhof, tussen ons inquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
I'm on.
Ik vraag me trouwens af waar die Dennis-Laura-Robbert-lijn eindigt.
Kan je de titel niet veranderen in Dennis, de MILF-hunter?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Weet Dennis dat hij het meerdere malen met zijn moeder heeft gedaan?
Niemand ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Hoe flikt Dennis dat toch om altijd een baard van 2 dagen te hebben?? Hoe kan je nou altijd een baard van 2 dagen hebben als je de dag ervoor een baard van 1 dag hebt en de dag daarvoor je geschoren moet hebben???
Ja en hij kan het zich nou niet meer voorstellen, hij vindt het ranzig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Aaaaamen.quote:
Ja die schok goed!quote:
Morris met zo'n big smilequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Cheesecake het volgende:
Nina is AL ZESTIEN en nog steeds maagd!![]()
![]()
Ze nemen en meerdere shows per dag op en hij zal het trimmen in plaats van scheren. Net zoals Nick constant zo'n befsik heeft.quote:
Waar slaat dit terug op...?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Moniek van Male (Anneke Dubois) speelde in 1997-1998 de psychiater van Lisette de Boer.
Dit slaat terug op de dame die Charlie wat etiquette probeert bij te brengen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:48 schreef TrenTs het volgende:
Waar slaat dit terug op...?
Ah! Ikke snap.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit slaat terug op de dame die Charlie wat etiquette probeert bij te brengen.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Het is toch wat met de familie Sanders. 10x bij- en uitelkaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat zal wel weer (zucht)
Ergens keek hij naar haar handen en toen zei ik dat dat dezelfde handen waren die hem ooit zo woest aftrokken, of hij dat nog weet weet ik dan weer niet. Ik hoop maar van niet. Ergens maakte hij er een toespeling op... meen ik....quote:
Ik heb binnen twee dagen ook een baard hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Hoe flikt Dennis dat toch om altijd een baard van 2 dagen te hebben?? Hoe kan je nou altijd een baard van 2 dagen hebben als je de dag ervoor een baard van 1 dag hebt en de dag daarvoor je geschoren moet hebben???
échte mannenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
Ik heb binnen twee dagen ook een baard hoor
Ik ben benieuwd hoe ver Charlie gaat om bij Ludo in een goed blaadje te komen... Het zou me niks verbazen als ze straks daadwerkelijk de hoer moet spelen voor Vito Andretti.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zal je straks zien dat die italiaan Charlie symphatieker blijkt te vinden dan Nick
Of hij gaat accoord met Nick, maar in ruil ervoor wil hij wel Charlie als hoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ver Charlie gaat om bij Ludo in een goed blaadje te komen... Het zou me niks verbazen als ze straks daadwerkelijk de hoer moet spelen voor Vito Andretti.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |