Dennis is veel jonger jaquote:Op maandag 6 maart 2006 20:35 schreef Maisnon het volgende:
Trouwens, is Dennis eigenlijk niet veel jonger dan Arnie nu zou zijn?
Niet dat Nina ook maar enigzins een chronologisch leven heeft geleden
Hij vroeg of Janine met hem naar bed wilde, ze weigerde en kwam met moederlijke praatjes en wilde toen weggaan. Toen pakte Fos d'r beet en pakte haar op d'r bek en tegelijkertijd kwam Nina binnen.... the end.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:28 schreef Radegast het volgende:
Ik heb het vanavond gemist, wat deed Fos nou precies?
Inderdaad zeg, ik keek vanavond sinds hele lange tijd weer eens, en toen was Daantje erquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Dat einde. Maar Janine is nog maar het begin. Wacht maar tot Fos Augusta ondekt...
Wat een luxe!quote:Op maandag 6 maart 2006 22:23 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb het vandaag moeten missen, maar morgen sta ik er vrijwel zeker voor op
Daantje is echt een schatje inderdaadquote:Op dinsdag 7 maart 2006 00:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik keek vanavond sinds hele lange tijd weer eens, en toen was Daantje er
Dronken Sjorsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:41 schreef T1andonly het volgende:Wat een actie van Fos!
en morgen is Sjors dronken whehe
en neukenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dronken Sjors![]()
Zal ze nu gaan vloeken en schelden?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef Neuralnet het volgende:
Soms zijn jullie nog zieker dan de tekstschrijvers.
Dat zou ik ook denken, Morris piept echt om de drie minuten bij Nina over d'r vader dit en d'r vader dat en hij is niet alleen bang dat hij zijn baan kwijt raakt volgens mij...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:56 schreef lady-wrb het volgende:
fos heeft wel lef
meer dan morris in elk geval
Zou Dian haar niet gewoon gedrogeerd hebben met een of ander middel?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:22 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dronken Sjors![]()
Zal ze nu gaan vloeken en schelden?
Zoen? Vond het meer wat weg hebben van een wurggreep!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
ie zoen duurde trouwens ook wel behoorlijk lang![]()
De amulet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat zou me wat lijken en dat allemaal door zo een klein ventje als Fos![]()
Welke gtst personage is er eigenlijk nog kleiner dan Fos![]()
En niet Sil want die heeft niet echt een rol van betekenis
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou Dian haar niet gewoon gedrogeerd hebben met een of ander middel?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:42 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat had ik al in de vooruitzichten gelezen. Best flauw, zou Sjors wel eens totaal wasted willen zien.
En Fos zal Janine wel gaan stalken ofzo, of verkrachten. Loser.
Die rent weer gelijk naar Ludo!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de reactie van Nina zometeen![]()
Ik na de reactie van Janine en daarna na die van Ludoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
Popcorn en Bier staan gereedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
Ze trekt een pistool en schiet Fos vier kogels in z'n rug.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:45 schreef the_hunter het volgende:
En dat was de korte pijn!quote:
Geniaalquote:
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |