Hehe wat een giller ..quote:Op maandag 6 maart 2006 20:34 schreef brombeertje_soaps het volgende:
"IK WIL MET JE NAAR BED"![]()
Die geile rakkerd!!![]()
Idd wat zullen ze gedacht hebben toen ze de scrips in handen kreegquote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Rnnz het volgende:
MEESTERLIJK! Die Fos.. Wat zullen ze gelachen hebben bij de opnames..
Nee hoor, ze hebben direct de bloopers uitgezonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Rnnz het volgende:
MEESTERLIJK! Die Fos.. Wat zullen ze gelachen hebben bij de opnames..
Je krijgt morgenmiddag nog een herkansing.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef babette21 het volgende:
ik geloof dat ik vandaag beter wel had kunnen kijken, als ik de reacties hier zo zie
wordt het tegenwoordig 's middags herhaald?!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je krijgt morgenmiddag nog een herkansing.![]()
De laatste keer was jaren terug door al dat harde werken...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hehe wat een giller ..
je wilt toch niet met iemand naar bed waar Ludo overheen is geweest![]()
Ja om 12 uur of zoiets. Maar als je bent werken, daar hebben ze van die handige apparaten voor uitgevonden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
wordt het tegenwoordig 's middags herhaald?!
niet dat het uitmaakt, want dan ben ik [ook] werken....
Je moet natuurlijk wel leren voor je examen!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:49 schreef TrenTs het volgende:
Je moet Fos niet uitlachen trouwens, hij had er veel over gelezen.
gtst stond hier gewoon aan, maar ik zat er met m'n rug naar toe...quote:Op maandag 6 maart 2006 20:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja om 12 uur of zoiets. Maar als je bent werken, daar hebben ze van die handige apparaten voor uitgevonden.![]()
Ohzoquote:Op maandag 6 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
gtst stond hier gewoon aan, maar ik zat er met m'n rug naar toe...
om het nou [alsnog] helemaal op te nemen, om te kijken wat Fos met Janine uithaalt...?! eh nee
maar ik zal morgen even extra opletten bij de preview
Ik hoef geen ouwe vent die m'n vader zou kunnen zijn.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Neuralnet het volgende:
Proef ik hier jaloezie? Hij durfde wel wat menig puber zou willen.
Dat is hetzelfde als wanneer iemand zegt: 'ik vind het goor als homo's bekken op straat' aan te komen met ' oh ben je bang dat het latente gevoelens wakker maakt?'quote:Op maandag 6 maart 2006 20:54 schreef Neuralnet het volgende:
Proef ik hier jaloezie? Hij durfde wel wat menig puber zou willen.
Precies!quote:Op maandag 6 maart 2006 20:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel leren voor je examen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |