Klinkt logischquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee Dennis heeft met Daantje liggen kezen toen Daantje met Benjamin had
En Daantje heeft toen ook met Benjamin liggen kezen toen ze met Stafano had
Maar waarom Daantje en Charlie elkaar niet mogen, was geloof ik vanwege Milan. Daantje zag Charlie als een rivaal die haar broertje afpakte of zo
Ook Daantje kwam vanuit het niets, die stond in een snackbarquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Het programma volgde ik een paar jaar geleden altijd elke dag... nu word het steeds vergezochterMet amuletten, irritante dikke negerinnen...en namen als fos en bing
![]()
En al helemaal duf dat Dennis.. de loodgieter die uit het niets in GTST kwam nu in 1x de zoon is van laura. En met zowat zijn hele familie incest heeft gepleegt.
Toevallig, hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
En al helemaal duf dat Dennis.. de loodgieter die uit het niets in GTST kwam nu in 1x de zoon is van laura.
hmm ik weet niks meer van een transplantatie. Hoe zat het ook alweer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar het was niet altijd haat, toen Daantje is het ziekenhuis lag vanwege die transplantatie, kwam Charlie haar wel opzoeken met zo een schuldige blik in haar ogen![]()
Dat van Fos vond ik behoorlijk lachwekkend.. maar het sloeg nergens op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:39 schreef Ace1 het volgende:
Met wat humor en goede tunes kunnen ze het weer wat omhooggooien. Nederlandse soaps missen muziek en humor.
Ik weet niet wat het was, maar zo is Milan erin gekomen, ze hadden het juiste weefsel nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
hmm ik weet niks meer van een transplantatie. Hoe zat het ook alweer?
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:47 schreef Ace1 het volgende:
Hoevaak zijn janine en ludo al uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? pfoeh....
Toch vind ik hun 2 de leukste van GTST de leukste om naar te kijken.
Was het niet vanwege een lever die Robert nodig had?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, maar zo is Milan erin gekomen, ze hadden het juiste weefsel nodig.
Op die gtst site geilen ze ook erg op zichzelf zeg, zo beweren dat heel nederland de kapsels die zij creeëren wilt overnemen![]()
hihiquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Was het niet vanwege een lever die Robert nodig had?
Oh ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi
maar nee, Daantje had één of andere ziekte en Milan kwam donortje spelen...
daarmee bleek direct hoe zinloos hij was: liet de kans om Daantje te laten sterven gewoon voorbij gaan
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/tvgids/september2002.xmlquote:DINSDAG 3 SEPTEMBER
Benjamin krijgt te horen dat er misschien een donorlever voor Daantje beschikbaar is.
Daar ben ik Milan nog steeds dankbaar voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi
maar nee, Daantje had één of andere ziekte en Milan kwam donortje spelen...
daarmee bleek direct hoe zinloos hij was: liet de kans om Daantje te laten sterven gewoon voorbij gaan
Heel herkenbaar die smoes.quote:
Niet echt een lekker ding.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |