Ja, dat vrees ik ook weleens..................Mijn nichtje van 12 zat het hier pas mee te kijken en die zei "zo praat je toch niet tegen je moeder!" maar wat doet ze over een jaar, zeg maar? Als NIna (waar ze fan van is...) het ook doet? Kunnen ze het wel los zien?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee maar ze kunnen zich wel gaan spiegelen aan dit soort figuren helaas![]()
Weleens meegemaakt ja
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze is vandaag een keer WEL leuk![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Je zou maar zo'n dochter als Nina hebben
Had Dennis niet met Daantje liggen kezen toen hij iets had met Charlie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef mrcool het volgende:
Wat hebben Charlie en Daantje tegen elkaar?
Ik kan me nog herinneren dat Milan Charlie een tijdje gestalkt heeft, maar of dat ermee te maken heeft??? Het zal wel geen driehoeksverhouding geweest zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef Dizer het volgende:
En damn.. Charlie vs Daantje
Waarom hebben die twee eigenlijk een hekel aan elkaarWas dat vanwege Milan?
Met Dian toch?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Had Dennis niet met Daantje liggen kezen toen hij iets had met Charlie?
Ja, ik zei al: 'ze hadden dat tape beter over d'r bek kunnen plakken'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:29 schreef _Flea_ het volgende:
Wat was laura lekker rustig zo zonder stem.
Nee Dennis heeft met Daantje liggen kezen toen Daantje met Benjamin hadquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:56 schreef brombeertje_soaps het volgende:
[..]
Had Dennis niet met Daantje liggen kezen toen hij iets had met Charlie?
Klinkt logischquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee Dennis heeft met Daantje liggen kezen toen Daantje met Benjamin had
En Daantje heeft toen ook met Benjamin liggen kezen toen ze met Stafano had
Maar waarom Daantje en Charlie elkaar niet mogen, was geloof ik vanwege Milan. Daantje zag Charlie als een rivaal die haar broertje afpakte of zo
Ook Daantje kwam vanuit het niets, die stond in een snackbarquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
Het programma volgde ik een paar jaar geleden altijd elke dag... nu word het steeds vergezochterMet amuletten, irritante dikke negerinnen...en namen als fos en bing
![]()
En al helemaal duf dat Dennis.. de loodgieter die uit het niets in GTST kwam nu in 1x de zoon is van laura. En met zowat zijn hele familie incest heeft gepleegt.
Toevallig, hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:34 schreef Ace1 het volgende:
En al helemaal duf dat Dennis.. de loodgieter die uit het niets in GTST kwam nu in 1x de zoon is van laura.
hmm ik weet niks meer van een transplantatie. Hoe zat het ook alweer?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Maar het was niet altijd haat, toen Daantje is het ziekenhuis lag vanwege die transplantatie, kwam Charlie haar wel opzoeken met zo een schuldige blik in haar ogen![]()
Dat van Fos vond ik behoorlijk lachwekkend.. maar het sloeg nergens op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:39 schreef Ace1 het volgende:
Met wat humor en goede tunes kunnen ze het weer wat omhooggooien. Nederlandse soaps missen muziek en humor.
Ik weet niet wat het was, maar zo is Milan erin gekomen, ze hadden het juiste weefsel nodig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:37 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
hmm ik weet niks meer van een transplantatie. Hoe zat het ook alweer?
Dat ben ik met je eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:47 schreef Ace1 het volgende:
Hoevaak zijn janine en ludo al uit elkaar gegaan en weer bij elkaar gekomen? pfoeh....
Toch vind ik hun 2 de leukste van GTST de leukste om naar te kijken.
Was het niet vanwege een lever die Robert nodig had?quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was, maar zo is Milan erin gekomen, ze hadden het juiste weefsel nodig.
Op die gtst site geilen ze ook erg op zichzelf zeg, zo beweren dat heel nederland de kapsels die zij creeëren wilt overnemen![]()
hihiquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Was het niet vanwege een lever die Robert nodig had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |