Ga je mee naar Huize Avondrood?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik ben voor fokbegrippen dan ook al aardig bejaard hoor
Als we net zo snel oud worden als in gtst kunnen we direct door naar het kerkhofquote:
Ohja we gaan de opa en oma van Dorethea spelen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Als we net zo snel oud worden als in gtst kunnen we direct door naar het kerkhofOm toch maar even ontopic te blijven.
En gaan we spoken in haar visioenenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja we gaan de opa en oma van Dorethea spelen.Dan is Dennis mijn kleinzoon.
Daar maak ik even een foutje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ohja we gaan de opa en oma van Dorethea spelen.Dan is Dennis mijn kleinzoon.
Ach, alles kan TrenTs, alles kanquote:
I'm on.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:27 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En gaan we spoken in haar visioenen![]()
Ook op het kerkhof, tussen ons inquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
I'm on.
Ik vraag me trouwens af waar die Dennis-Laura-Robbert-lijn eindigt.
Kan je de titel niet veranderen in Dennis, de MILF-hunter?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Weet Dennis dat hij het meerdere malen met zijn moeder heeft gedaan?
Niemand ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Hoe flikt Dennis dat toch om altijd een baard van 2 dagen te hebben?? Hoe kan je nou altijd een baard van 2 dagen hebben als je de dag ervoor een baard van 1 dag hebt en de dag daarvoor je geschoren moet hebben???
Ja en hij kan het zich nou niet meer voorstellen, hij vindt het ranzig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Aaaaamen.quote:
Ja die schok goed!quote:
Morris met zo'n big smilequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Cheesecake het volgende:
Nina is AL ZESTIEN en nog steeds maagd!![]()
![]()
Ze nemen en meerdere shows per dag op en hij zal het trimmen in plaats van scheren. Net zoals Nick constant zo'n befsik heeft.quote:
Waar slaat dit terug op...?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Moniek van Male (Anneke Dubois) speelde in 1997-1998 de psychiater van Lisette de Boer.
Dit slaat terug op de dame die Charlie wat etiquette probeert bij te brengen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:48 schreef TrenTs het volgende:
Waar slaat dit terug op...?
Ah! Ikke snap.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit slaat terug op de dame die Charlie wat etiquette probeert bij te brengen.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:31 schreef Bupatih het volgende:
Het is toch wat met de familie Sanders. 10x bij- en uitelkaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat zal wel weer (zucht)
Ergens keek hij naar haar handen en toen zei ik dat dat dezelfde handen waren die hem ooit zo woest aftrokken, of hij dat nog weet weet ik dan weer niet. Ik hoop maar van niet. Ergens maakte hij er een toespeling op... meen ik....quote:
Ik heb binnen twee dagen ook een baard hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Hoe flikt Dennis dat toch om altijd een baard van 2 dagen te hebben?? Hoe kan je nou altijd een baard van 2 dagen hebben als je de dag ervoor een baard van 1 dag hebt en de dag daarvoor je geschoren moet hebben???
échte mannenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:25 schreef Dizer het volgende:
Ik heb binnen twee dagen ook een baard hoor
Ik ben benieuwd hoe ver Charlie gaat om bij Ludo in een goed blaadje te komen... Het zou me niks verbazen als ze straks daadwerkelijk de hoer moet spelen voor Vito Andretti.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zal je straks zien dat die italiaan Charlie symphatieker blijkt te vinden dan Nick
Of hij gaat accoord met Nick, maar in ruil ervoor wil hij wel Charlie als hoer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe ver Charlie gaat om bij Ludo in een goed blaadje te komen... Het zou me niks verbazen als ze straks daadwerkelijk de hoer moet spelen voor Vito Andretti.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |