quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Janine is inderdaad een slechte moeder zeg.
Zoveel stress en ze ziet er nog zo goed uit... jaja...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
Janine nadert een extreem-post-natale-depressie
Als een soort therapeutische balansdag voor de verkiezingen van gister...quote:
Ik ook, gedragen en welquote:
Okay, Hannibal.quote:
Jammer, van mij mocht Nina er wel even uitgaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:59 schreef Frey het volgende:
Janine gaat er een tijdje uit, vanwege de musical "Mama"![]()
En offtopic: van mij mag je wel weer eens online komenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jammer, van mij mocht Nina er wel even uitgaan.
[Offtopic] Bedanktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef Frey het volgende:
[..]
En offtopic: van mij mag je wel weer eens online komen![]()
Ontopic: Sjors![]()
Welnee, ze had alleen Nina een paar flinke petsen voor haar kop moeten geven, dan had ze wel een toontje lager geschreeuwd tegen haar moeder. Ik krijg kromme tenen van die Nina, wat een kutgriet. Als pubers echt zo zijn, dan ga ik straks wel 10 jaar ergens anders wonen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Janine is inderdaad een slechte moeder zeg.
Zo zijn ze niet allemaal hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 08:52 schreef Beaudien het volgende:
[..]
Welnee, ze had alleen Nina een paar flinke petsen voor haar kop moeten geven, dan had ze wel een toontje lager geschreeuwd tegen haar moeder. Ik krijg kromme tenen van die Nina, wat een kutgriet. Als pubers echt zo zijn, dan ga ik straks wel 10 jaar ergens anders wonen!![]()
Omgekeerde kinderlokkerquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:54 schreef T1andonly het volgende:
en viel uit tegen Fos in de koning
Nee maar ze kunnen zich wel gaan spiegelen aan dit soort figuren helaasquote:
Ik vind het maar een irritant kutkindquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:59 schreef MeneerMuis het volgende:
Je zou maar zo'n dochter als Nina hebben
Inderdaad. Het lijkt mij leuker om een type als Nina te spelen, dan een type als Sjors.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aan de andere kant voor Marly mss best leuk om te spelen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |