quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Dacht ik ook.quote:
Dus er word gewoon geen 4 gemaakt, als je de eer wil hebben het topic te openen, moet er wel en originele tt zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:08 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dacht ik ook.
1e keer was het leuk, 2e was het al een stuk minder, nu gewoon vervelend..
Wees er maar trots opquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef twisteddlogic het volgende:
Trainee van Wurdsje FC geblesseerd... 1 week
En hoe voelt je nieuwe huis aan?quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:17 schreef -J-D- het volgende:
Moe van het klussen.
Schitterend! Echt genieten!quote:Op woensdag 15 februari 2006 22:19 schreef stefmans het volgende:
[..]
En hoe voelt je nieuwe huis aan?![]()
ja dank je daarvoor heb ik 7 spelers die training krijgen deze weekquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:36 schreef twisteddlogic het volgende:
Trainee van Wurdsje FC geblesseerd... 1 week
Ik deed het met liefdequote:Op woensdag 15 februari 2006 22:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja dank je daarvoor heb ik 7 spelers die training krijgen deze week
quote:Middenveld: rampzalig (laag)
Rechterverdediging: rampzalig (hoog)
Centrale verdediging: waardeloos (laag)
Linkerverdediging: rampzalig (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (laag)
Centrale aanval: zwak (hoog)
Linkeraanval: waardeloos (heel
quote:Landelijke Hattrick Meeting Amersfoort 25-2
Heb je je ooit afgevraagd wie de personen achter de managers in Hattrick zijn en zou je hen graag eens willen ontmoeten? Of heb je gewoon zin in in een gezellige dag met vele andere Hattrickers? Op carnavalszaterdag 25 februari a.s. organiseert de HTMC de jaarlijkse landelijke open meeting, ditmaal in Amersfoort. Op deze dag zal er gezaalvoetbald worden, maar zal het vooral draaien om gezelligheid. Heb je interesse? Kijk dan voor meer info op het forum (Open Meeting 25 Februari (landelijk)) of op de site! Hopelijk tot dan!
Namens de Hattrick Meeting Commissie,
Uw GM's
quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef Daemon19 het volgende:
Ik lees dit net in mn wedstrijdverslag..![]()
In de 87e minuut leek de val van Geert Robben van Daemons verrassend veel op die van Erben Wennemars na de finish van de Olympische 500 meter.
Grappig, in het Engels is het een andere reden waarom hij geel krijgt:quote:Op donderdag 16 februari 2006 01:34 schreef Daemon19 het volgende:
Ik lees dit net in mn wedstrijdverslag..![]()
In de 87e minuut leek de val van Geert Robben van Daemons verrassend veel op die van Erben Wennemars na de finish van de Olympische 500 meter.
haha in het vlaams is het:quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Grappig, in het Engels is het een andere reden waarom hij geel krijgt:
After several obvious shirt pulling incidents, Daemons's Geert Robben got himself booked.
![]()
quote:Geert Robben van Daemons haalt zijn tegenstander neer door aan diens truitje te trekken. Dit levert hem natuurlijk een gele kaart op.
Yupquote:Op donderdag 16 februari 2006 15:57 schreef DJqbl5 het volgende:
AANBIEDING
![]()
Gustavo Barcelo (60370023)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Chile
Total Skill Index (TSI): 5 350
Loon: 1 224 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Logtclub
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
iemand interesse?
een paar weekjes gedaan 2 seizoenen geleden, maar ben erachter dat je beter positiespel kan trainenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
DJqbl5: train jij passen?
Staat nu op een bod van 79k, dat kan beter. Loopt af om 20:46 vanavond.quote:Donny Bernlef (70267175)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 950
Loon: 760 ¤/week
Eigenaar: truStopia Ballers
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: matig
Bod staat op 75k, ook dat kan beter. Loopt vanavond af om 20:45quote:Ype Vanderlijden (80751311)
20 jaar, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI): 1 250
Loon: 720 ¤/week
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Vraagprijs is 700k, zeker niet onredelijk. Loopt vanavond af om 20:44quote:Joseph Drietelaar (54406301)
27 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Total Skill Index (TSI): 2 830
Loon: 1 480 ¤/week
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: rampzalig
zal ik ook komenquote:Op woensdag 15 februari 2006 21:55 schreef Cart_man het volgende:
Hattrickmeeting op 10 minuten fietsen van mijn huis de 25ste, gezellig.
Mijn wedstrijd in Portugal is net begonnen...
uiteraard komradskiquote:
dit bedoelde ik wel met mn teamquote:
en zijn ze weg.quote:Op donderdag 16 februari 2006 19:02 schreef truStie het volgende:
Ik heb ook nog een drietal spelers in de aanbieding, dus mensen, als jullie geinteresseerd zijn, kopeuh![]()
Ik heb het geld nodig
[..]
Staat nu op een bod van 79k, dat kan beter. Loopt af om 20:46 vanavond.
[..]
Bod staat op 75k, ook dat kan beter. Loopt vanavond af om 20:45
[..]
Vraagprijs is 700k, zeker niet onredelijk. Loopt vanavond af om 20:44
Scoren +8 teringquote:Op vrijdag 17 februari 2006 09:34 schreef maniack28 het volgende:
Kijk, dit is toch al het betere werk
TSI: 2480 (+2650/-170)
Vorm: 6 (+10/-4)
Scoren: 8 (+8/-)
Spelhervattingen: 2 (+2/-)
Degene die woensdag als keep speelde is zelfs gestegen
Kheb nog 2 andere goed scorers van 18 jaar dus dat zijn eigenlijk ook traineesquote:Abdul Mundakar (83494703) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 1 910
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: beitar j
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: rampzalig
Ik train shooting hequote:
HAM met registratiekeyquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef truStie het volgende:
Wat is een goed gratis alternatief voor HAM, waarmee ik dus ook makkelijk training updates kan bekijken
htratings -> kies voor menutje training en dan vergelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef truStie het volgende:
Wat is een goed gratis alternatief voor HAM, waarmee ik dus ook makkelijk training updates kan bekijken
Nou die vindt ik giga afwijken.Ham is nog redelijk met skillupgradesquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
htratings -> kies voor menutje training en dan vergelijk
Heb nog 1 ande uitmuntend en nog 1 formi, iemand kopenquote:Ehud Elimelech
TSI = 4 000, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
Alledrie gestegen Chen? Zei het tochquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:20 schreef Chen het volgende:
[..]
Heb nog 1 ande uitmuntend en nog 1 formi, iemand kopen?
Hattrick Coach Professional gebruik ik (HCP)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef truStie het volgende:
Wat zou daar aan moeten afwijken? Hij kijkt gewoon wie er 1 niveau gestegen is.. daar wijkt niks aan af hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:07 schreef foetre het volgende:
[..]
Nou die vindt ik giga afwijken.Ham is nog redelijk met skillupgrades
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Wat zou daar aan moeten afwijken? Hij kijkt gewoon wie er 1 niveau gestegen is.. daar wijkt niks aan af hoor
Percentages zijn relatief, maar ook zeker wel betrouwbaar somsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:42 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Nee ok maar qua trainingspercetages wel.
Ga je de pouletussenstanden nog bijwerken of hoe zit dat![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Percentages zijn relatief, maar ook zeker wel betrouwbaar soms![]()
Vanmiddag doe ik de poules bijwerken
Nope juist fucking snelquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:07 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick bij jullie ook zo traag? Wil tussen 1 en 2 behoorlijk wat inkopen, maar op deze manier weet ik niet of dat gaat lukken
HCP zoals the_undertaker al zei, of Hattrick Organizer, bevalt me ook zeer goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 10:04 schreef truStie het volgende:
Mij nog steeds onduidelijk waarom hele hordes mensen zweren bij savonds spelers verkopen....quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:17 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb alweer 3 stijgers binnenVanavond mn stijgers van vandaag in de verkoop en dan kunnen we weer cashen
Niet op dinsdagavondquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:12 schreef the_undertaker het volgende:
Savonds verkopen kan ook averechts werken tegenwoordig omdat Hattricknog wel eens heel traag/down wil zijn in de avonduren.
Ik zou je graag helpen, maar op zulke nivo's zit ik nog nietquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
Overigens ben ik me alvast aan het orienteren op de transfermarkt. Ik wil eind dit seizoen weer een team gaan opbouwen (train nu shooting met poppers, heb dus alleen maar trainees) en mijn plan was om 3x world class middenvelders te halen. Nu heb ik eens gekeken en die krengen kosten nog steeds 2.9-3.0 miljoen per stuk (kaal, met slecht ervaring, 22 jaar). Nu ben ik eens gaan kijken naar wonderbaarlijk middenvelders (zelfde type) en tot mijn verbazing kosten die slechts 1.9-2.2 miljoen. Normale prijsverschil tussen stats is meestal rond de 500k per niveau, maar dit is toch wel erg extreem?
Heeft dit te maken met het instorten van de markt (eerste de lagere niveau's en daarna de hogere) en draaien de wereldklasse mids dadelijk bij? Of is dit prijsverschil normaal?
Nee.. tsi is totale optelling van stats en vorm. Leeftijd en leiderschap zitten daar sowiezo niet bij en ervaring weet ik ook bijna (95%) zeker van niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:27 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik zou je graag helpen, maar op zulke nivo's zit ik nog niet
Ik heb ook een vraag. Heb het TSI ook te maken met leeftijd, ervaring en leiderschap?
Nee, 1x trainen is genoeg om volledige training te krijgen. Mocht je je trainnee woensdag op een 'niet-trainingsplek' opstellen, en de zondag daarvoor wel op trainingsplek gespeelt, dan krijgt hij volgens mij geen training.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:24 schreef truStie het volgende:
Ik nu een vraag stellen die misschien al 100x beantwoord is, misschien zelfs in de FAQ of Regels/Uitleg staat.. maar ik ben te lui om het op te zoeken![]()
Als ik een speler zondag en woensdag opstel, traint hij dan harder dan als ik hem bijv. alleen zondag of woensdag opstel??
Jep, dan pikt ie alleen verdedigen op. Alhoewel het wordt afgeraden om zo snel c.q. vaak van trainingsvorm te wisselen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef twi het volgende:
En maakt het nog uit op welke dag je de training instelt? Stel, je hebt tijdens de twee wekelijkse wedstrijden tot donderdag de training op "scoren" gehad, maar donderdagmiddag verander je naar "verdedigen", dan pikt 'ie toch alleen dat "verdedigen" op?
Als hij verdedigen op pikt ja, meestal gaat de training verloren.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:31 schreef twi het volgende:
En maakt het nog uit op welke dag je de training instelt? Stel, je hebt tijdens de twee wekelijkse wedstrijden tot donderdag de training op "scoren" gehad, maar donderdagmiddag verander je naar "verdedigen", dan pikt 'ie toch alleen dat "verdedigen" op?
Hoe durf je.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef truStie het volgende:
Stefmans wat is eigenlijk jou team, NWFC Spijker?!?
Dat zijn de gaten in de markt. En laat ik nou net 3 spelers hebben die tegen WCquote:Op vrijdag 17 februari 2006 14:25 schreef maniack28 het volgende:
Overigens ben ik me alvast aan het orienteren op de transfermarkt. Ik wil eind dit seizoen weer een team gaan opbouwen (train nu shooting met poppers, heb dus alleen maar trainees) en mijn plan was om 3x world class middenvelders te halen. Nu heb ik eens gekeken en die krengen kosten nog steeds 2.9-3.0 miljoen per stuk (kaal, met slecht ervaring, 22 jaar). Nu ben ik eens gaan kijken naar wonderbaarlijk middenvelders (zelfde type) en tot mijn verbazing kosten die slechts 1.9-2.2 miljoen. Normale prijsverschil tussen stats is meestal rond de 500k per niveau, maar dit is toch wel erg extreem?
Bovennatuurlijk mids kosten dan weer 3.6-3.8 miljoen en tussen world class en bovennatuurlijk zit dus wel dat verschil van +/- 500k.
Heeft dit te maken met het instorten van de markt (eerste de lagere niveau's en daarna de hogere) en draaien de wereldklasse mids dadelijk bij? Of is dit prijsverschil normaal?
hehe... mag je wel opschieten, misschien trekken ze bij en daalt de prijs opeensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat zijn de gaten in de markt. En laat ik nou net 3 spelers hebben die tegen WC
aanzitten![]()
dank voor de info VK, valt me wat tegen maar toch, voor 1.9M gaat ie eropquote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:20 schreef Verbal_Kint het volgende:
@trustie: gewoon betalen voor HAM , niet zeuren, tis een prachtig programma,
en t kost maar 7.50, life-time registration
@komradski: die briljant def, goed passen zal tegen de 2 miljoen op moeten brengen denk ik. listen voor net onder de 2 miljoen (1.8?)
TU best kut, het passen trainen duurt best langnu heb ik weer een winger die omhoog gaat
![]()
passing +2
vorm +4/-4
![]()
Voor de mensen die geintresseerd zijn in een aanvallerquote:
Joost de Vreede (56145387)
TSI = 2 600, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: formidabel Spelhervatting: rampzalig
Ehud Elimelech (65924885)
TSI = 4 000, 20 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: waardeloos
Hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef truStie het volgende:
Gabi Grigore (77313380)
Ligt het aan mij of heeft die een 0 teveel gevraagd
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:06 schreef the_undertaker het volgende:
beetje sneu om een hamkey te gaan sharen
ham heeft niets met supporter van Hattrick te maken. Ikzelf zou het iig niet sharen, maargoed das mijn meningquote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:13 schreef foetre het volgende:
[..]
ik ben al supporter en et even is duur zat.
Als Foetre dit wil dan doet hij dat toch gewoon, wat is hier sneu aan?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:17 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
ham heeft niets met supporter van Hattrick te maken. Ikzelf zou het iig niet sharen, maargoed das mijn mening
Moet ie ook zelf weten. Het was mijn mening. Ik begrijp dat 7 euro 50 voor sommige mensen erg veel is.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als Foetre dit wil dan doet hij dat toch gewoon, wat is hier sneu aan?
P.S. foetre je moet ff je icon opnieuw uploade.![]()
7.50 vind ik ook best veel geld terwijl er genoeg alternatieven zijn die wel GRATIS zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:23 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Moet ie ook zelf weten. Het was mijn mening. Ik begrijp dat 7 euro 50 voor sommige mensen erg veel is.
Dan houdt niemand je toch tegen die GRATIS tools te gebruiken?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
7.50 vind ik ook best veel geld terwijl er genoeg alternatieven zijn die wel GRATIS zijn.
doe ik ook niet, beetje doelloos deze discussie eigelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:26 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dan houdt niemand je toch tegen die GRATIS tools te gebruiken?
eentje die keepers blijft trainenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gebruik niet eens progjes
Ik ben dus wat men noemt 'een die-hard hattricker'
Wie wil me aanraken
VIII.. bereid je maar voor op een competitie met veel bot teams of WO's.. In mijn VIII zaten twee actieve teams, waar ik er een van was.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Lennox het volgende:
Gebruik zelf liever buddy. Heb HAM ook gehad, maar dat is persoonlijk.
Die registratie kostte ook een paar euro en dat vind ik het wel waard.
Ik zit trouwens een beetje planning te maken voor de toekomst van mn team. Dit jaar ga ik voor de 3e x achtereen promoveren en dat betekent dat we naar klasse VIII gaan. Kan ik daar al serieuze tegenstand verwachten. Of zal een waardeloos + middenveld dan nog voldoende zijn [afbeelding]
Ik was namelijk van plan om 2 verdedigers te houden en door te trainen (nu 19 en Uitmuntend +2 / +0) De rest van 19 jarige wil ik verkopen om verse 17 jarige met passen te kopen. Alleen blijft er dan nog steeds niet echt veel geld voor mn middenveld over.....
Vanaf volgend seizoen is er toch een eenmalige degradatie van alle eigenaarloze teams. Dus als goed is tref je dan geen bot meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:49 schreef truStie het volgende:
[..]
VIII.. bereid je maar voor op een competitie met veel bot teams of WO's.. In mijn VIII zaten twee actieve teams, waar ik er een van was.
mwa.. beetje ervaring is niet verkeerd hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 20:58 schreef truStie het volgende:
Dan kom ik in league 7, nou daar zit ik nu ook inMooi zo, dan ga ik dus zo'n beetje me complete selectie verkopen denk ik, allemaal ouwe zakken.
Huidige VIIIer meldt zich. In mijn compo zitten 3 bots. De andere 4 teams snappen het trainen nog niet helemaal. Je kan echter wel rekenen op wat meer verzet, omdat de kans groter is dat je teams tegenkomt dIE al wat langer aan het hattricken zijn en daardoor meer inkomsten hebben. Vaak hebben ze ook 'betere' spelers omdat ze 2 jaar lang midfielders van 25 omhoog aan het trainen zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Lennox het volgende:
Ik zit trouwens een beetje planning te maken voor de toekomst van mn team. Dit jaar ga ik voor de 3e x achtereen promoveren en dat betekent dat we naar klasse VIII gaan. Kan ik daar al serieuze tegenstand verwachten. Of zal een waardeloos + middenveld dan nog voldoende zijn [afbeelding]
Ik was namelijk van plan om 2 verdedigers te houden en door te trainen (nu 19 en Uitmuntend +2 / +0) De rest van 19 jarige wil ik verkopen om verse 17 jarige met passen te kopen. Alleen blijft er dan nog steeds niet echt veel geld voor mn middenveld over.....
Je zal op zn minst wel een slecht middenveld moeten hebben, om serieus mee te doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 19:55 schreef Lennox het volgende:
Ik maak er liever een counter ploeg van. Ik haat gewoon die 3-5-2 teamsquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:22 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Huidige VIIIer meldt zich. In mijn compo zitten 3 bots. De andere 4 teams snappen het trainen nog niet helemaal. Je kan echter wel rekenen op wat meer verzet, omdat de kans groter is dat je teams tegenkomt dIE al wat langer aan het hattricken zijn en daardoor meer inkomsten hebben. Vaak hebben ze ook 'betere' spelers omdat ze 2 jaar lang midfielders van 25 omhoog aan het trainen zijn.
Daarom denk ik niet dat je het met een waardeloos+ middenveld gaat redden. Ik haal waardeloos hoog, slecht laag met 3 inners mids. Ik speel gewoon centrum aanval voor de duidelijkheid. Mijn middenveld doet onder voor 3 van de 4 teams. Daarom zal het moeilijk worden te promoveren. Overigens ook niet mijn bedoeling.
Maar welke weg je in moet slaan... Ik zit met hetzelfde dilemma. Nu nog een seizoen of wat voluit def trainen om daarna over te stappen naar PM, danwel mijn huidige team om te vormen naar counter team. Het laatste kost minder moeite/geld, maar 3-5-2 heeft weer mijn speltechnische voorkeur zeg maar... En het feit dat je 10 spelers kan trainen vind ik wel aantrekkelijk![]()
Ik weet het nog niet
Ik heb ook de illusie gehad te promveren op een goed mid. Ik heb aan het begin nog een uitstekend pm/zwak passen gekocht, maar ik steek mijn geld liever in trainees.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik maak er liever een counter ploeg van. Ik haat gewoon die 3-5-2 teamsen vind het wel een uitdaging om verdedigen te blijven trainen. Dat het moeilijker is, dat moet dan maar.
Ik ga sowieso mn 19 jarige die stijgen naar formidabel verkopen. Daarvan moet wel 17 jaar met passen zijn te kopen (misschien begin volgend jaar ) Ik heb er ook nog van 18 uitstekend / hoog goed rondlopen en die mogen dan in mn B-team voorlopig nog spelen.
Die tegenstand word denk ik alleen maar groter omdat die BOT teams nu opgeheven worden. In de comp. waar ik nu zit is het echt TE makkelijk. Ben 19 wedstrijden ongeslagen inmiddels![]()
Ik wacht gewoon af tot nieuwe indeling van competitie volgend seizoen er is. Dan beslis ik of ik een nieuwe mid koop. Nu heb ik als beste goed rondlopen op het middenveld![]()
ik heb mijn doel bereikt....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:13 schreef Daemon19 het volgende:
We haten je inderdaad, maar dat staat los van je speelwijze..
kijk! das de spiritquote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik maak er liever een counter ploeg van. Ik haat gewoon die 3-5-2 teamsen vind het wel een uitdaging om verdedigen te blijven trainen. Dat het moeilijker is, dat moet dan maar.
ik zoek me al een paar weken rot naar skilltrades en dat wordt dus steeds erger.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
komrad, als je al die defs er uit gooit, heb je dan nog wel 10 trainees? 442 in een overgangsperiode moet kunnen toch
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:19 schreef maniack28 het volgende:
Hattrick weer langzaam dood aant gaan? Server knalt er weer uit en is nu weer ontzettend traagZe kunnen ook niks daar
WTFquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zoHet is gewoon de waarheid.. als ik wil hattricken moet ik kunnen hattricken en als ik dat niet kan dan meld ik dat hier
Fokcupquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:25 schreef maniack28 het volgende:
Wil je uitgesloten worden van Fok!Cup-deelname
Ow shit.. de standenik zal ze wel ff updaten
Noem werken maar niksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
![]()
![]()
Dat jij nou de hele dag niks te doen hebt
![]()
![]()
![]()
Waar moet ik beginnenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Wat klopt er niet dan? Overigens is fokhattrick niet mijn verantwoording
Doet me aan iemand denken.. die dan een 0 teveel boodquote:Op vrijdag 17 februari 2006 18:36 schreef truStie het volgende:
Gabi Grigore (77313380)
Ligt het aan mij of heeft die een 0 teveel gevraagd
Klinkt verwendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:22 schreef maniack28 het volgende:
Waarom zoHet is gewoon de waarheid.. als ik wil hattricken moet ik kunnen hattricken en als ik dat niet kan dan meld ik dat hier
Als jij een fiets koopt wil je toch ook dat hij fietst?quote:
Dat was Jonksquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:01 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Doet me aan iemand denken.. die dan een 0 teveel bood
Was VK toch?
Nee joh is niks egt mis,ik weet dat het veel tijd kost om alles bij te houden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:49 schreef maniack28 het volgende:
Dit is geen slowchat, dit is een serieuze vraag.. wat is er mis met fokhattrick.nl?
Heb je een linkie voor mijn TvdW dan kan ik ff me logo erbij plaatsen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. het is volgens mij Hives zn afdeling en die is niet zo actief meer. Het zou idd leuk zijn als het team van de week van iedereen daar te lezen is, maar weet je wat een werk het is om dat terug te zoeken in al die 122 topics![]()
Ik heb die van jou al gevonden met google.fok.nl maar die van mij kan ik bijv. niet terugvinden
Ik zal het even overleggen met Hives. Ben jij bereid het op je te nemen? Het html gedeelte voor de site kan ik evt. wel doen als je dat niet kan. Kant en klaar die tekst aanleveren en het is zo gefixed. Team van de week is opzich wel heel veel, omdat je zo door alle spelers heen bent. Ik zou zelf zeggen maak er team van de 2 weken of team van de maand van. Dat is veel interessanter en dan gaat het ook langer mee. We hebben nog geen 50 actieve leden dus binnen een jaar zou iedereen aan de beurt geweest zijn als je team van de week zou doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Heb je een linkie voor mijn TvdW dan kan ik ff me logo erbij plaatsen?
Mischien is het een idee om de Tvd W organisatie aan iemand anders toe te wijzen?
En dan weer structureel elke week een TvdW te krijgen op fok en fokhattrick.
Team of the Month lijkt me dan het beste,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:22 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal het even overleggen met Hives. Ben jij bereid het op je te nemen? Het html gedeelte voor de site kan ik evt. wel doen als je dat niet kan. Kant en klaar die tekst aanleveren en het is zo gefixed. Team van de week is opzich wel heel veel, omdat je zo door alle spelers heen bent. Ik zou zelf zeggen maak er team van de 2 weken of team van de maand van. Dat is veel interessanter en dan gaat het ook langer mee. We hebben nog geen 50 actieve leden dus binnen een jaar zou iedereen aan de beurt geweest zijn als je team van de week zou doen![]()
Hier is je TvdW
[Hattrick] Deel 97: Nog maar drie te gaan.....
Njah.. het is gewoon het uitzoeken/aanbieden van iemand die TvdM moet zijn dan. Verder zorg je dat de vragen bijgewerkt worden. Ik geloof dat er aan het einde een nieuwe vraag voor een ander gesteld moest worden oid. Verder kan je de site dan bijwerken (mits je een klein beetje html kan... als je het wilt leren weet ik nog wel wat linkjes voor je btwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Team of the Month lijkt me dan het beste,
Ik weet niet wat het precies allemaal inhoudt om het allemaal bij te houden maar opzich lijkt het me wel leuk.
Als dat alles is wil ik het wel op me nemen (als hives het niet erg vindt)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Njah.. het is gewoon het uitzoeken/aanbieden van iemand die TvdM moet zijn dan. Verder zorg je dat de vragen bijgewerkt worden. Ik geloof dat er aan het einde een nieuwe vraag voor een ander gesteld moest worden oid. Verder kan je de site dan bijwerken (mits je een klein beetje html kan... als je het wilt leren weet ik nog wel wat linkjes voor je btw)
Ik zal Hives even htmailen om te vragen of het geen probleem is en JD even htmailen om te zorgen dat het team van de maand deel toegankelijk is voor jou, zodat je het kan edittenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:05 schreef foetre het volgende:
[..]
Als dat alles is wil ik het wel op me nemen (als hives het niet erg vindt)
Er komt idd aan het eind een vraag met een wedervraag.
Een paar HTML links zijn altijd handig ,ik heb ook nog wel ergens een HTML code boek liggen.
ok mooi ik merk het welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 13:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zal Hives even htmailen om te vragen of het geen probleem is en JD even htmailen om te zorgen dat het team van de maand deel toegankelijk is voor jou, zodat je het kan editten
Dit is overigens een behoorlijk overzichtelijke cursus:
http://www.antoniuscolleg(...)ursussen/cursushtml/
Nee dat fietsen mag ik altijd zelf doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als jij een fiets koopt wil je toch ook dat hij fietst?
Een alternatiefquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef halleekes het volgende:
hum.... bij mij is de trial periode van PsicoTSI Tool afgelopen, heeft iemand een idee hoe je deze kunt verlengen? of misschien een alternatief?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[Joralfmodus]
KUTHATTRICKTRAGE KUTZOOI
IK WIL HATTRICK! IK BETAAL ER TOCH VOOR! GRMBL
![]()
![]()
[/Joralfmodus]
En ik wil een speler listen verdommequote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[Joralfmodus]
KUTHATTRICKTRAGE KUTZOOI
![]()
![]()
[/Joralfmodus]
Ik heb daar, ongeveer een week geleden, een topic over geopend op Hattrick forum. Topic werdt heel snel gesloten en ik kreeg op mijn flikkerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[Joralfmodus]
KUTHATTRICKTRAGE KUTZOOI
![]()
![]()
[/Joralfmodus]
Geluktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
En ik wil een speler listen verdomme
Gek zeg, ze weten toch niet wie Joralf is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:58 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik heb daar, ongeveer een week geleden, een topic over geopend op Hattrick forum. Topic werdt heel snel gesloten en ik kreeg op mijn flikker
Dat updaten ligt niet aan mij. Ik kan totaal niets op die site doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:15 schreef maniack28 het volgende:
Tsja.. het is volgens mij Hives zn afdeling en die is niet zo actief meer. Het zou idd leuk zijn als het team van de week van iedereen daar te lezen is, maar weet je wat een werk het is om dat terug te zoeken in al die 122 topics![]()
Ik heb die van jou al gevonden met google.fok.nl maar die van mij kan ik bijv. niet terugvinden
word ik er gewoon uitgezetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Mischien is het een idee om de Tvd W organisatie aan iemand anders toe te wijzen?
En dan weer structureel elke week een TvdW te krijgen op fok en fokhattrick.
2 keer in de week spelen? Heb je geen schaduwelftalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar dan nog even een vraagje (kan ik meteen zien of er hier nog echte experts rondlopen). Hoe lang gaat verdomme duren voordat een speler een van redelijk ervaring naar goed ervaring stijgt? Hij heeft nu al 50 wedstrijden gespeeld waarvan 4 beker wedstrijden (als het niet meer is) en elke week een competitie wedstrijd en een buitenlandse friendly. Hij is inmiddels eigenlijk niet meer goed genoeg voor mijn basis maar omdat ik een coach met wat betere leiderschap nodig heb wil ik deze zo snel mogelijk coach maken... Zou hij dit seizoen nog een keer gaan stijgen
?
Yeeh!!quote:
Dat verschilt per persoon, kan maandag zijn kan over een maand zijn..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:Maar dan nog even een vraagje (kan ik meteen zien of er hier nog echte experts rondlopen). Hoe lang gaat verdomme duren voordat een speler een van redelijk ervaring naar goed ervaring stijgt? Hij heeft nu al 50 wedstrijden gespeeld waarvan 4 beker wedstrijden (als het niet meer is) en elke week een competitie wedstrijd en een buitenlandse friendly. Hij is inmiddels eigenlijk niet meer goed genoeg voor mijn basis maar omdat ik een coach met wat betere leiderschap nodig heb wil ik deze zo snel mogelijk coach maken... Zou hij dit seizoen nog een keer gaan stijgen
?
Moet je de basis-versie nemen, 0.2.06 en dan niet updaten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:47 schreef halleekes het volgende:
hum.... bij mij is de trial periode van PsicoTSI Tool afgelopen, heeft iemand een idee hoe je deze kunt verlengen? of misschien een alternatief?
hij vroeg om een expertquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef Daemon19 het volgende:
Dat verschilt per persoon, kan maandag zijn kan over een maand zijn..
[..]
Wat doe jij hier nog dan?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:
Maarja ik ben geen expert, dus we wachten wel totdat die langskomen
ach het is de jeugd hequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:00 schreef komrad het volgende:
he hives, die newbe's worden wel erg brutaal he
Zeker wel een 2e team, maar die kerel moet zoveel mogelijk puntjes pakken dus die speelt 2x per weekquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
2 keer in de week spelen? Heb je geen schaduwelftal
van leiderschap valt niet veel te zeggen. Er zit een ruime marge in de periode dat hij kan stijgen. De een na 20 punten de ander 40 ofzo (laatst nog iets over gelezen hier). Beetje random dus.
Maarja ik ben geen expert, dus we wachten wel totdat die langskomen
Strax, 2 uur, 2:15 kan je pullenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:13 schreef truStie het volgende:
Wanneer worden tegenwoordig de economische updates gedaan? Ik dacht altijd zaterdag maar er is nog steeds niks gebeurd
Volgens keepertool 7,69quote:Dominicus van der Tuuk
23 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Total Skill Index (TSI): 3 790
Loon: 2 980 ¤/week
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: waardeloos Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
Tis te verkopenquote:Jos van der Hoek (95317861)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Total Skill Index (TSI): 720
Eigenaar: Hoolieganzen
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Ook wel verkoopbaar, gaat voor 10k op de transferlistquote:Marius Walschap (95310292)
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Total Skill Index (TSI): 1 200
Loon: 680 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
verkoopbaarquote:Ryan Wolfensberger (95329253)
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 410
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
50kquote:Op zondag 19 februari 2006 10:21 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
verkoopbaar
iemand enig idee voor hoeveel?
quote:Iwan Boden (95348211) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
Een gemeen persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 030
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig![]()
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
op www.weetjewat.nl staat iets over pressingquote:Op zondag 19 februari 2006 13:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Goedenmorgen allemaal.
Ik vroeg me af wat de invloed van tactieken was en of er ook een overzichtje was van hoe dat werkt. Ik bedoel dus, wanneer pressievoetbal, wanneer counteren, is normaal een misser... etc. etc?
Niet zo'n leuke pull als vorige week, maar kan er wel weer wat geld mee verdienenquote:André Vossius
TSI = 820 , 19 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: weak
Winger: weak Defending: inadequate
Scoring: solid Set pieces: weak
Hattrick ziet er saai uit nu m'n supporterschap weg isquote:Ramses van Aemstel (95309163)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 740
Loon: 580 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
Paar keer laten spelen en dan verkopen voor 100kquote:Op zondag 19 februari 2006 14:52 schreef Jonks het volgende:
Had geen keeper in mijn team en heb al weken verschrikkelijk slechte yp's daarom maar besloten om een keepertje te pullen:
Jammer van de leeftijd, maar hoog goed = nice
3920 tsi, keepen goed.
Verkoopbaarquote:Wido Heilbron
TSI = 320 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: inadequate
Winger: passable Defending: weak
Scoring: poor Set pieces: inadequate
waarom zou je dan gaan counteren dan zou ik gewoon winnen op veld overwicht.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:03 schreef Tomhoog het volgende:
Ok mijn tegenstander heeft een: Middenveld: rampzalig (heel laag)
ik heb een :-------------------------Middenveld: waardeloos (heel laag)![]()
Dan kan ik toch gewoon gaan counteren? of juist niet en gaan centrumaanvallen?
Gisteren gekocht voor 100 kquote:Op zondag 19 februari 2006 15:43 schreef Jonks het volgende:
excellent keeper gaat voor 500k, kan dan toch wel 250k krijgen voor hoog goed die gespeeld heeft?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:07 schreef Tomhoog het volgende:
Dus wat moet ik doen?
Gewoon normaal spel?
Is namelijk belangrijke wedstrijd ik mag niet verliezenquote:
als je middeveld hoger is als dat van hem en je gaat counteren krijgt hij juist meer kansen, dus gewoon spelen ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:07 schreef Tomhoog het volgende:
Dus wat moet ik doen?
Gewoon normaal spel?
En dan te bedenken dat ze nog geen half jaar geleden nieuwe servers erbij hebben geplempt aangezien het toen ook al dikke stront door een trechter wasquote:Op zondag 19 februari 2006 14:45 schreef Oldbie het volgende:
@%$^@%^#@$^%$
Die kutsite ligt weer plat![]()
![]()
![]()
Ik krijg er echt genoeg van zo
Ik hoop maar dat het vanavond weer wat beter is.
Dat weet ik wel. op momenten maar ja ene keer is me middenveld niet zo en dan weer wel ik had er beter bij kunnen zetten dat middenveld redelijk gelijk kan zijn bij deze wedstrijd.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
als je middeveld hoger is als dat van hem en je gaat counteren krijgt hij juist meer kansen, dus gewoon spelen ja.
Dan ligt het ook aan de rest van je linies kan je verdediging zijn aanval aan en kan jou aanval zijn verdediging pakken?quote:Op zondag 19 februari 2006 16:21 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. op momenten maar ja ene keer is me middenveld niet zo en dan weer wel ik had er beter bij kunnen zetten dat middenveld redelijk gelijk kan zijn bij deze wedstrijd.
Rechteraanval: slecht (heel laag)quote:Op zondag 19 februari 2006 16:23 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan ligt het ook aan de rest van je linies kan je verdediging zijn aanval aan en kan jou aanval zijn verdediging pakken?
Hives... als je het wilt blijven doen moet je het zeggen, maar uit je reactie blijkt volgens mij wel dat je er zelf geen tijd voor hebt e.d. zo vaak zien we je nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
word ik er gewoon uitgezet. Dat anderen team-van-de-twee-weken niet boeide kan ik niets aan doen
En elke week. Zie reactie van Joralf van de 50 actieve leden.
Welk bestandstype moet dat zijn? Want zowel JPG als IMG pakt die nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef maniack28 het volgende:
wijzig profiel en dan iconmanager ofzo.. daar kan je je avatar uploaden
Dit blijft die zeggen.quote:Fout bestandstype: het bestand met type '' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Nieuw usericon uploadenquote:
Staat hetzelfde plaatje niet op i-net dan hoef je alleen maar te linken.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef Kn0x het volgende:
Ik denk dat ik weet wat het probleem is. Ik krijg de bestandsgrootte niet omlaag. Stomme photoshop.
Nope. Ik heb een plaatje geknipt en kleiner gemaakt. Maar de bestandsgrootte blijft hoogquote:Op zondag 19 februari 2006 19:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Staat hetzelfde plaatje niet op i-net dan hoef je alleen maar te linken.![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 22:35 schreef Daemon19 het volgende:
Ik wil graag 2 nieuwe aanvallers kopen, zodat ik over mn gehele aanval ongeveer matig hebt.
Ik speel 3-5-2, met aanvallende wingers.
Maar hoe hoog moeten de 2 nieuwe spitsen zijn in hun scoren/passen..?
no problemoquote:Op zondag 19 februari 2006 18:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hives... als je het wilt blijven doen moet je het zeggen, maar uit je reactie blijkt volgens mij wel dat je er zelf geen tijd voor hebt e.d.
ik denk idd dat ik maar in de ww moet gaan ofzoquote:zo vaak zien we je niet![]()
Winger 1 ***:quote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef -J-D- het volgende:
Wat zijn de stats van die wingers?
sterren zeggen niets he.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Allebei 3 sterren.
Zodra Hattrick begint te werken, volgen de stats..
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
sterren zeggen niets he niet alles.![]()
Inderdaad en na 25 min. heb ik nog steeds geen wedstrijdverslag!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:44 schreef ScudRaket het volgende:
Wat een grafsnelheid op de HT-server
Lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef DeHovenier het volgende:
Heb een goed keeper van 19 jaar gepulledTSI 370.
Zal wel een 1 vergeten zijnquote:
Verschilt per persoon hé!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:36 schreef ScudRaket het volgende:
Ligt eraan hoe ver ze zijn richting een stijging
Dat klopt, maar dat kan je herleiden uit vorige stijgingenquote:
Dat is niet helemaal waarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Maar totdat ze 20 worden trainen ze op gelijke snelheid als 17- en 18-jarige spelers
1 2 3 4 5 6 7 8 | 2. FC Alive Gagh 7 18-5 (+13) 16 3. Bossiebos 7 18-6 (+12) 16 4. Grippie's 7 11-6 (+5) 13 5. FC Sprengeoord 7 16-18 (-2) 7 6. quirlake 7 11-19 (-8) 6 7. Pisang Lekker! 7 11-24 (-13) 4 8. BNI 7 6-26 (-20) 3 |
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar
Dat is helemaal niet waar.
gaat mooi gelijk op zoquote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef -J-D- het volgende:
[ code verwijderd ]
Hoe spannend wil je het hebben? Ik, Hoolieganzen won met 1-2 uit bij Grippie's met een PIC
Hier ook...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
En weer een gele kaart voor Vinnie
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:49 schreef Lennox het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar
Daar klopt geen reet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |