quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Dat is toch geen verkapte tvp he?quote:Op zondag 12 februari 2006 15:45 schreef Yankee_One het volgende:
Goh de orginaliteit
Je moet toch ergens je posts vandaan halen he..quote:Op zondag 12 februari 2006 15:47 schreef truStie het volgende:
Een topic van Uddel, het gaat eigenlijk tegen mijn principes in om hierin te posten, maar bij gebrek aan alternatieven heb ik weinig keus
lekker hoor, ook nog es koppenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:04 schreef Ruudt het volgende:
Art Frijling
TSI = 1 230 , 17 years, passable form
Has disastrous experience and poor leadership abilities [Head]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: inadequate Passing: inadequate
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: solid Set pieces: poor
quote:Op zondag 12 februari 2006 16:10 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg Hives... Nu ben je al nooit op IRC en kan ik je dus ook niet kicken...
En nu verrek je het ook nog op die opo te updaten...
Luie flikker
quote:Op zondag 12 februari 2006 15:43 schreef FritsFluitketel het volgende:
voor vragen en/of opmerkingen kan je ht-mailen naar Johan-Derksen (362390)
[sub]De complete openingspost is hier te vinden
Tsssssssssssssssssk, altijd hetzelfde met dat volk... Als ze een verwijt gemaakt wordt, steken ze niet de hand in eigen boezem, maar geven ze een ander de schuldquote:
Dan updeet jij hem en mail je hem naar JD... Wedden dat ie dan binnen 4 dagen is geupdate??quote:Op zondag 12 februari 2006 16:18 schreef The_Hives het volgende:
alsof ik op de site van JD kan uploaden enzo
alsof ik zin heb om hem te updeetenquote:Op zondag 12 februari 2006 16:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dan updeet jij hem en mail je hem naar JD... Wedden dat ie dan binnen 4 dagen is geupdate??
Ik dacht dat de markt onderhand wat lager lag, maar dan heb je mischien wel geluk gehad zelf zou ik het er niet voor betalen maar dat kan aan mij liggen.quote:
147k inmiddelsquote:Op zondag 12 februari 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik dacht dat de markt onderhand wat lager lag, maar dan heb je mischien wel geluk gehad zelf zou ik het er niet voor betalen maar dat kan aan mij liggen.![]()
Waarom zou jij dat niet hebben... Jij bent toch op-maker....quote:Op zondag 12 februari 2006 16:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
alsof ik zin heb om hem te updeeten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |