24 of 27 januari.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer kwam die Full Auto demo ook alweer?
Voor de kerst.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer kwam die Full Auto demo ook alweer?
Ik laat vanavond wel even weten wat mijn eerste indruk isquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je indrukken van King Kong. Dat is het enige spel uit de launch line-up dat ik eventueel nog zou willen hebben (maar dan moet ik wel eerst PGR3 en PDZ kwijt zijn).
Ze zijn er nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Any news on Blue Dragon?
Ok. Maar je weet dat ik bedoelde, nieuwe screens, nieuwe info of release info.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds mee bezig?
Ik moet ook een HDTV kopen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 kwijt willen ook
Met afstand m'n beste aankoop, lekker lange levensduur nog als je niet overdreven veel speelt.
En Daggla
Dat wordt nog een uitdaging om die PC-award te pakken H.Flick. Daggla komt langszij
quote:Dead Rising schuift een paar maandjes op
Capcom heeft Dead Rising, diens allereerste survival horror game op de volgende generatie consoles, een paar maandjes uitgesteld. De game zou volgens de laatste releaselijsten op 2 mei in de winkel te vinden zijn, maar heeft nu het predikaat 'zomer 2006' mee gekregen. Een onwijze vertraging loopt het spel dus niet op, waarschijnlijk heeft men iets langer voor het polijsten nodig dan vooraf gepland was.
In Dead Rising betreed je als journalist Frank West een onheilspellend stadje, op zoek naar een goed verhaal. De stad blijkt echter vol met zombies te zitten en voor je het weet ben je in een winkelcentrum ingesloten en is je enige manier van overleven het pistool in de hand nemen en het gespuis aan gort knallen. Dead Rising kent een real-time overgang van dag naar nacht, waarbij ook de gameplay verandert. Overdag zijn de zombies wel aan te pakken, maar 's nachts kom je monsters van een ander kaliber tegen.
Het moet juist eenpure hack&slash game wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef devv05 het volgende:
Hoop alleen niet dat het echt een pure hak & slash game wordt met zoveel tegenstanders, zou zonde zijn
Nee, dat gaat te gauw vervelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het moet juist eenpure hack&slash game worden
high def is echt zo kwijlen vergeleken met gewoon 480i...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb trouwens vandaag definitief besloten om een BenQ DV3750 aan te schaffen.
1080i op een scherm van 94 cm..
Strol wordt echt gek als die dit zietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, in Maart komt er genoeg uit om iedereen wel een paar maandjes bezig te houden. Screens zien er wel lekker uit, tonen in ieder geval verbetering met de screens die ik paar maanden geleden gezien heb. Denk dat ik 'm wel haal tegen die tijd
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
high def is echt zo kwijlen vergeleken met gewoon 480i...![]()
![]()
Waar en hoe duur?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rond de 1000.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
Kan ik de komende 4 jaar nooit betalen
Maar die is ook wel groot he... Wat kost een 'normale' van zoiets zeg maar een gangbaar breedbeeld formaat
Contrast 400:1.. Oftewel alles wat donker is is maar 1 kleur. Er is dan haast geen onderscheid tussen donkere kleuren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
750 euro, de Samsung tv die ze ook voor de demopods gebruiken! Die is 23", heb hem zelf ook bevalt prima!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
Kan ik de komende 4 jaar nooit betalen
Maar die is ook wel groot he... Wat kost een 'normale' van zoiets zeg maar een gangbaar breedbeeld formaat
Ja BMH je hebt wel de duurste TV van ons allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Contrast 400:1.. Oftewel alles wat donker is is maar 1 kleur. Er is dan haast geen onderscheid tussen donkere kleuren.
Jij hebt de duurste console.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja BMH je hebt wel de duurste TV van ons allemaal
800:1quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Contrast 400:1.. Oftewel alles wat donker is is maar 1 kleur. Er is dan haast geen onderscheid tussen donkere kleuren.
quote:The BenQ DV3750 provides a superior contrast ratio of 800:1 that, coupled with gamma correction and BenQ's exclusive Senseye imaging technology, enable them to deliver a full spectrum of colors for digitally rendered screen images that appear just like their counterparts in real life.
Consoles zijn per definitie goedkoop dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt de duurste console.
Ik gaf alleen mijn 2 cents.![]()
je hebt die samsung ook in 32'' die heeft een vriend van mij... ook best goed... maar kijk uit met snelle beelden anders krijg je ongewenst "motion blur"....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
750 euro, de Samsung tv die ze ook voor de demopods gebruiken! Die is 23", heb hem zelf ook bevalt prima!
doe hem wel in een vuilniszak voordat je hem binnen sleept... anders kom ik hem halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef masterdave het volgende:
Ja idd, die demopod samsungs zijn 16ms tot 12 ms, weet nie zeker, zorg wel dat je 8ms heb, anders krijg je echt motion blur shit.
Ik heb overigens vorige week deze besteld, laat jullie weten wat ik ervan vindt.
http://www.samsung.com/uk(...)lcd/le32m61bxxeu.asp
prima, maar dan hoef je dat ook niet nog eens hier komen te meldenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef masterdave het volgende:
kijk maar goed, daar was ik al bezig
Als je PGR3 kwijt wilt, zeg dat dan gewoon. Ik neem hem graag van je overquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je indrukken van King Kong. Dat is het enige spel uit de launch line-up dat ik eventueel nog zou willen hebben (maar dan moet ik wel eerst PGR3 en PDZ kwijt zijn).
Seht gut aus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, in Maart komt er genoeg uit om iedereen wel een paar maandjes bezig te houden. Screens zien er wel lekker uit, tonen in ieder geval verbetering met de screens die ik paar maanden geleden gezien heb. Denk dat ik 'm wel haal tegen die tijd
Die rare Nintendo fanboy achtige kreten werken hier nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef Xrenity het volgende:
Xbox ftw.
Net even een eerste half uur gespeelt en ik moet zeggen dat ie me tegenvalt. Begint leuk met een stuk uit de film, ziet er natuurlijk scherp uit want is gewoon dvd-kwaliteit. Daarna introfilmpje op de boot, ook nog wel leuk en redelijk oke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon een verdwaalde PUBer joh. Geen idee wat ie bedoelt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die rare Nintendo fanboy achtige kreten werken hier niet![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef kepler het volgende:
[High Definition Console Gaming] Deel 3
hier kan je over HD-dingen praten
Die onderste lijkt uit een soort van photo mode gezien de extra effecten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef peristilius het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige screens veel mooier dan anderen?
Lijkt me niet, denk eerder uit een replay of andere camera view (om auto heen draaien ofzo) zal echt wel realtime zijn. Ziet er prachtig uit opzich, maar moet wel ook beetje leuk zijn verder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die onderste lijkt uit een soort van photo mode gezien de extra effecten.
Je hebt geen ongelimiteerd ammo. Druk op ik geloof B en je hoort Jack vertellen hoeveel ammo er nog is. Je kan het ook bij de options aanzetten voor de HUD.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
De eerste actie vond ik wat eentonig, beetje op beestjes schieten met ongelimiteerd(?) aantal kogels, staat in iedergeval nergens in beeld hoeveel je nog hebt. Verder zit ik nu al vast omdat ik een hendel niet om krijg en er staat ook nergens in beeld wat de current objectives ofzo zijn.
Nice!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
Spectral Force 3: een tactische RPG voor de Xbox
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit welquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef devv05 het volgende:
Ziet er niet echt spectaculair uit
Ben blij te zien dat ze meer RPG's uitbrengen echter zou de PS2 dit ook kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.quote:
Aangezien Capcom ook aan Resident Evil 5 werkt neem ik aan dat ze in Dead Rising afwijken van het puzzle element....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.
Ik wil ook enge momenten en puzzels...soort Resident Evil met heel veel zombies dus.
Wat? X360 krijgt Ps1 backward compatibility? Nice move, MS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist niet, waarom zou Capcom 2 games uitbrengen die elkaar overlappen qua gameplay . Dead rising wordt puur hack 'n slash.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aangezien Capcom ook aan Resident Evil 5 werkt neem ik aan dat ze in Dead Rising afwijken van het puzzle element....
Dit wordt juist het B-film actiespel, alleen maar zombies raggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.
Ik wil ook enge momenten en puzzels...soort Resident Evil met heel veel zombies dus.
Juist, dat is het spelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dit wordt juist het B-film actiespel, alleen maar zombies raggen.
Pkwarts verkoopt emquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je PGR3 kwijt wilt, zeg dat dan gewoon. Ik neem hem graag van je over![]()
Spel ook in actie gezien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit wel
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4869
Dan ga ik toch liever voor Disgaea 2quote:
Komt dit spel naar de PSP of zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mail maar ff met wat je er voor hebben wilt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil hem ook wel verkopen, hoor. Zie je nou wel wat een kutspel, iedereen wil er vanaf
.
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mail maar ff met wat je er voor hebben wilt.
Geldt ook voor Pkwarts (mocht je dit lezen).
Ik heb 'm alweer verkochtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef masterdave het volgende:
Ik wacht nog steeds op DOA 4, dat spel rocks de pan uit gek
Disgaea en de hele Nippon-Ichi stal kon ook makkelijk op PS1 hardware draaien en daar heb ik mij maanden mee vermaakt. Vele gamers met mij trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt dit spel naar de PSP of zoSerieus, ik ben geen graphics hoer, maar dit ziet er niet uit.
Gerucht gaat PS3quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Morthill het volgende:
maar het kan natuurlijk ook dat ze willen beginnen aan KotoR III, en dan neem ik maar aan voor de 360.
KotOR III is nog niet aangekondigdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gerucht is dat ie op beide komt..
X360 is allang bevestigd, geloof ik..
Ik hoop sowieso dat Bioware um gaat maken.quote:However 1up is reporting that according to a source close to the development team, Obsidian may not have sealed the deal yet for KOTOR 3.
Denk dat als Obsidian wat meer tijd had gekregen ze best wel een beter product hadden kunnen afleveren... .sowieso vond ik Kotor II best cool hoor,....... wel wat buggy maar ok.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef peristilius het volgende:
Ja, van Obsidian verwacht ik niet al te veel.
First ten minutes gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enchant ARM screens:
http://photobucket.com/albums/v297/bebpo/em/?action=view¤t=emnew41.jpg
Klik op verder om de rest te zien
Alleen de intro nog maar eigenlijk. Link me eens...quote:
http://www.xboxyde.com/news_2483_en.html (deel 1)quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen de intro nog maar eigenlijk. Link me eens...
betere texturesquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8675
battlefield 2 ingame filmpjes op IGN
Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef peristilius het volgende:
Was dat niet ook zo bij Golden Sun?
Shit ik wil ze downen maar die kutsite laad die movies nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8675
battlefield 2 ingame filmpjes op IGN
Had je de amerikaanse versie zeker?quote:
Oh ben nu gewoon aan het downenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit ik wil ze downen maar die kutsite laad die movies niet
Dead rising wordt fucking cool, neem dat maar van me aan....quote:
quote:
Oh, wat kut voor je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme,..... bij mij zegt die de hele tijd will start shortly ! Ben erg benieuwd naar dit spel
Ja is het heftigquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
Godver... als dat BF2 met 24 man online lagvrij speelt.. .dan vreet ik mijn schoen op
Wat ziet dat er geil uit zeg
Met wat voor verbinding haal jij ze binnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is het heftig?
Heeee verdomme![]()
ben ze inmiddels maar via Gamespot gaan downen !
Tziet er erg praat uit inderdaad.. ik vind dit mooier en beter dan GR3.. geen gekke HUD met "hartslagmeters" maar echt gewoon massaal mooi knallen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is het heftig?
Heeee verdomme![]()
ben ze inmiddels maar via Gamespot gaan downen !
Wordt dit spel uberhaupt wel in het engels vertaald? Of worden we nu lekker gemaakt met mooie screens en krijgen we niks?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enchant ARM screens:
http://photobucket.com/albums/v297/bebpo/em/?action=view¤t=emnew41.jpg
Klik op verder om de rest te zien
Probleem hier op het werk denk ik !quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:26 schreef Smots het volgende:
[..]
Met wat voor verbinding haal jij ze binnen?
Ik klik erop en ze komen bij mij meteen binnen.
1942 wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tziet er erg praat uit inderdaad.. ik vind dit mooier en beter dan GR3.. geen gekke HUD met "hartslagmeters" maar echt gewoon massaal mooi knallen.
Ik kreeg herrineringen aan BF 1942 Gijs... dit word ook zo.. als je de filmpjes moet geloven
Yes. Overigens niks van de bugs gemerkt die erin zouden zitten, maar het was gewoon geen game voor mij. Wel beter dat veel US games dus op PAL X360 werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef masterdave het volgende:
[..]
Had je de amerikaanse versie zeker?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die HUD is echt te overheersend op deze manier...
Dat er een paar van die 'gekke' dingen zoals hartslagmeters in beeld staan prima, maar het neemt allemaal zoveel ruimte in beslag.quote:
Ja al die kleurtjes.. en wat met dat camerabeeld hoe een ander door het veld looptquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat er een paar van die 'gekke' dingen zoals hartslagmeters in beeld staan prima, maar het neemt allemaal zoveel ruimte in beslag.
En ook de rode en blauwe ruiten in beeld
Waarom denk je dat ik Call of Duty 2 op veteran speel, moet wel een uitdaging blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja al die kleurtjes.. en wat met dat camerabeeld hoe een ander door het veld loopt
Maar goed, ik weet niet hoe het met jouw zit.. ik hoef geen aanwijzer te hebben die mij vertelt achter welke muur de vijand zich bevind, en hoeveel er zitten. Ik hou wel van het verrassingselement bij shooters... de hoek omlopen en denken "OH KUT!!!"
Heb precies dezelfde lijst en volgorde..... !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty is echt een gaaf spel, valt me ook mee dat de besturing op X360 zo lekker is. Voor mij nog steeds hét X360 spel tot nu toe. Daar vlak onder staan Kameo en Condemned
En voor de MP dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:03 schreef Fillipe het volgende:
Zoals ik al vaker heb gezegd: het schijnt dat je die HUD van Ghost Recon helemaal naar eigen smaak kan aanpassen, vind je de lijntjes e.d irritant dan schakel je ze toch gewoon uit?
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar het lijkt me wel dat die 'aanpassingen' ook voor de MP gelden.quote:
CoD2 geeft je alleen achievements voor de training en uitspelen.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
Beetje lullig als de een dan kan zien dat er iemand om het hoekje zit en de ander niet. Hoop gewoon dat het daar 'standaard' is. Ik heb trouwens wel vrij hoge verwachtingen van BF2 gekregen, denk wel dat ik die ga halen
Nog even over CoD2: Hoe haal ik meer achievements? Ik heb de Russische en Engelse campagne uit op de derde moeilijkheidsgraad en heb alleen de trainingsachievement nog maar behaald. Terwijl ik Condemned nog veel minder gespeeld heb en daarin toch al drie of vier achievements behaald.
Ja misschien moet ik ook niet zo lopen bitchen om die lag en gewoon het spel halen.. tis alleen zo'n domper anders als de servers het niet schijnen te trekken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
Beetje lullig als de een dan kan zien dat er iemand om het hoekje zit en de ander niet. Hoop gewoon dat het daar 'standaard' is. Ik heb trouwens wel vrij hoge verwachtingen van BF2 gekregen, denk wel dat ik die ga halen
http://xbox360achievements.com/ kan je alle achievements zien, al kan je de meeste ook wel op je 360 zelf zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
Nog even over CoD2: Hoe haal ik meer achievements? Ik heb de Russische en Engelse campagne uit op de derde moeilijkheidsgraad en heb alleen de trainingsachievement nog maar behaald. Terwijl ik Condemned nog veel minder gespeeld heb en daarin toch al drie of vier achievements behaald.
Zow dat ziet er vet uit, dat hele sfeertje ook, de stad. Die ga ik zeker halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Blazing Angels gameplay filmpje (kort, 3mb):
http://www.xbw.nl/media_file/969
Ik mag hopen dat je niet alleen boven de river mag vliegenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zow dat ziet er vet uit, dat hele sfeertje ook, de stad. Die ga ik zeker halen.
Gefeliciteerd en welkomquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:00 schreef coolnhl het volgende:
Zo na 3 jaar trouwe dienst van de eerste xbox staat de 360 er mooi naast te pronken![]()
En eindelijk weer Live! me gamertag/card is: jeroenimo
Oh heerlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Je krijgt enorm veel achievements door het spel op veteran te spelen. Op de andere moeilijkheidsgraden krijg je niet zoveel (alleen voor het uitspelen en de training). Als je het spel op veteran uitgespeeld hebt heb je ook meteen alle achievements te pakken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
pastte niet. Misschien da'k over een uurtje ofzo nog even online kom, maar heb vannacht wel 3 uur geslapen dus morgen is het anders ook weer een hele mooie dagquote:"Don't think of yourself as an ugly person, just a beautiful monkey."
Dat motto.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef twi het volgende:
Was even aan het pielen met m'n accountgegevens, registratie van de 360, het toevoegen van mijn fantastische motto:
[..]
pastte niet. Misschien da'k over een uurtje ofzo nog even online kom, maar heb vannacht wel 3 uur geslapen dus morgen is het anders ook weer een hele mooie dag
Ja, dan denk je er toch gelijk iets heel anders bij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef twi het volgende:
Jah, maar die pastte dus niet. Dus heb ik mezelf maar gewoon omgedoopt tot "Beautiful Monkey"
Zover was ik nog niet eens gekomenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef peristilius het volgende:
Ja, dan denk je er toch gelijk iets heel anders bij.
Overduidelijk Geometry Wars, daar ben ik namelijk de Heerser van van iedereen hier op fok, ze komen nog geeneens op 1/3e van mijn scorequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wat zijn nou mooie arcade spelletjes om te downloaden van XBOXlive?
Heb nu dus mijn proefabbo verlengt met een jaar en ook gelijk 2100 punten gekocht. Maar welke kan ik het beste downloaden. Berhalve hexic en bejeweled
Of we hebben het nog niet geprobeerd omdat we master zijn geworden in bejeweld.. en bijna in Hexicquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef masterdave het volgende:
[..]
Overduidelijk Geometry Wars, daar ben ik namelijk de Heerser van van iedereen hier op fok, ze komen nog geeneens op 1/3e van mijn score![]()
Dat is het enige irri aan Live.... verklaren waarom je even online wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef Retuobak het volgende:
Waarom ga je direct weer offline twi?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef masterdave het volgende:
[..]
Overduidelijk Geometry Wars, daar ben ik namelijk de Heerser van van iedereen hier op fok, ze komen nog geeneens op 1/3e van mijn score![]()
Ik zou dolgraag standaard als appear offline online willen komen, maar dat kan helaas niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is het enige irri aan Live.... verklaren waarom je even online was
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Godverquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Ja ze zijn wel lastig hierin, ik wilde als motto "SEGA what Nintendon't" maar toen kreeg ik de boodschap dat ik niet mocht schelden. Zette ik alleen "SEGA what" dan kon het wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet eens gekomenWelke lul verzint dan ook dat een motto 23 karakters mag hebben
Euh nee, dat is schijnbaar een scheldwoord.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:40 schreef H.Flick het volgende:
Nintendo mag dus niet?
Ja erg mooi allemaal maar het lijkt me eigenlijk nog steeds geen reet aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef kepler het volgende:
Alleen klikken als je >10mbit verbinding hebt. Nieuwe plaatjes Fight Night 3
als je eenmaal door hebt hoe je moet slaan en combinaties moet maken is het echt fantastisch. Vooral met/tegen vrienden spelen is helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja erg mooi allemaal maar het lijkt me eigenlijk nog steeds geen reet aan.
De Nintendo voor je!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:04 schreef pkwarts het volgende:
Je wenst je grootste vijand toch geen Nintendo toe
Outpost Kaloki X is ook super vet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wat zijn nou mooie arcade spelletjes om te downloaden van XBOXlive?
Heb nu dus mijn proefabbo verlengt met een jaar en ook gelijk 2100 punten gekocht. Maar welke kan ik het beste downloaden. Berhalve hexic en bejeweled
zeker mee eens!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:24 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Outpost Kaloki X is ook super vet.
De vergelijking tussen Azurik en Far Cry is wel tof.quote:Over the course of its life, the size of the average Xbox title increased by 56%. If the Xbox 360 size increases at the same rate, and the four 360 titles are representative of the whole, we can expect the average Xbox 360 title in 4 or 5 years to be around 6.39 gigs, and to occupy about 75% of the disc's capacity. If the largest game deviation is the same as the Xbox, with the largest game being 3 gigabytes larger than the 2005 average, then some games will be pushing the upper limit of what the medium is capable of.
Agh, laat zien dat het op zich helemaal niet nodig is om Blu-Ray in de PS3 te gooien en vooral geld kost.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.gaming-360.com/?p=179
Leuk artikeltje over dvd9.. Of het eigenlijk wel groot genoeg is voor deze generatie..
is zeker niet nodig... maar wel leuk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:42 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, laat zien dat het op zich helemaal niet nodig is om Blu-Ray in de PS3 te gooien en vooral geld kost.
Als het ¤50-¤100 extra kost hoeft het van mij niet eigenlijk, en als de games er ook duurder door worden al helemaaaal niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:43 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
is zeker niet nodig... maar wel leuk!![]()
Standaard BR spelers zitten rond de 1500$ als ze op de markt komen las ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar voor 50+ 100+ een apparaat extra van 400+ daar zou ik het wel voor doen... ik heb helemaal geen zin om een PS3 te kopen, maar als ik voor 400 a 500 euro een goede blu-ray speler heb en ik kan er ook nog op spelen koop ik hem misschien toch wel...
kijk!!! +1 PS3....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Standaard BR spelers zitten rond de 1500$ als ze op de markt komen las ik.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:27 schreef kepler het volgende:
[..]
als je eenmaal door hebt hoe je moet slaan en combinaties moet maken is het echt fantastisch. Vooral met/tegen vrienden spelen is helemaal
Blu-rayquote:Op vrijdag 20 januari 2006 08:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
maar voor 50+ 100+ een apparaat extra van 400+ daar zou ik het wel voor doen... ik heb helemaal geen zin om een PS3 te kopen, maar als ik voor 400 a 500 euro een goede blu-ray speler heb en ik kan er ook nog op spelen koop ik hem misschien toch wel...
Ga jij je holodisc meteen kopen als ie uitkomt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:18 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Blu-ray
HD-DVD
Domme tussenformaten.
Ik verwacht dat digitale distributie de toekomst wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga jij je holodisc meteen kopen als ie uitkomt?.
Met digitale distributie zou ik eindelijk mijn bandbreedte gaan gebruikenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik verwacht dat digitale distributie de toekomst wordt. Gewoon vaste opslag in elk entertainment apparaat en echt breedband internet om films, series, games en meer binnen te halen
. Het duurt nog even, maar tot die tijd volstaat voor mijn gebruik DVD prima. PC games stappen immers nu pas massaal op DVD over, dus voordat men naar een groter format wil is digitale distributie gewoon meer dan alleen de kleine dingen als steam. En qua beeld is blu-ray/HD-DVD een verbetering, maar geen verbetering die de extra prijs kan verantwoorden. Dus ik houd het mooi bij vaste opslag
.
blu-ray HD-DVD is wel verbetering in prijs... kijk maar naar ¤ per gig.. heeeeele grote verbetering dalijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik verwacht dat digitale distributie de toekomst wordt. Gewoon vaste opslag in elk entertainment apparaat en echt breedband internet om films, series, games en meer binnen te halen
. Het duurt nog even, maar tot die tijd volstaat voor mijn gebruik DVD prima. PC games stappen immers nu pas massaal op DVD over, dus voordat men naar een groter format wil is digitale distributie gewoon meer dan alleen de kleine dingen als steam. En qua beeld is blu-ray/HD-DVD een verbetering, maar geen verbetering die de extra prijs kan verantwoorden. Dus ik houd het mooi bij vaste opslag
.
Om zelf te branden moet je naar de euro per GB kijken, voor een spel/film maakt het niet uit of het 2GB of 20GB gebruikt op een schijfje want je kan er toch niks bijzetten en elke BR spel zal een vaste prijs hebben.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
blu-ray HD-DVD is wel verbetering in prijs... kijk maar naar ¤ per gig.. heeeeele grote verbetering dalijk!
goed naar Bill Gates geluisterdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:44 schreef Retuobak het volgende:
[..]
.
jij wilde toch niet geloven dat we binnen een paar jaar games voor de Xbox 360 kunnen downloaden? Dat gaat namelijk wel gebeuren denk ik, maar meer als proefquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, goed bekeken vanuit m'n eigen perspectief
Denk dan toch dat de HDD van de 360 veels te klein isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:09 schreef kepler het volgende:
[..]
jij wilde toch niet geloven dat we binnen een paar jaar games voor de Xbox 360 kunnen downloaden? Dat gaat namelijk wel gebeuren denk ik, maar meer als proef
externe HDDquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dan toch dat de HDD van de 360 veels te klein is
maar er komen dit jaar nog 60 en 80 GB versies uit en over een paar jaar vast nog grotere. Ik zeg niet dat alle games te downloaden zijn, maar misschien een aantal games.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk dan toch dat de HDD van de 360 veels te klein is
Sorry, maar zodra je internet nodig hebt om een singleplayer game te spelen vind ik dat je iets te ver doorslaat....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:10 schreef Retuobak het volgende:
De Xbox 360 niet nee
Maar voor de opvolger zou het zomaar eens een van de voornaamste manieren van distributie kunnen worden. En voor de PC al helemaal, hell, met diensten als Steam zijn de eerste stappen al gezet.
Steam sucks dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar zodra je internet nodig hebt om een singleplayer game te spelen vind ik dat je iets te ver doorslaat....
dus Xbox Live Arcade vind je maar niks?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, maar zodra je internet nodig hebt om een singleplayer game te spelen vind ik dat je iets te ver doorslaat....
Je hebt het alleen nodig om het spel te downloaden, dus marketplace alleen met volledige spellenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk toch wel dat we zo games en films gaan bestellen in de toekomst ja !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het distributiemodel wel, een klein bedrijf dat het medium met verouderde hardware levert is dan niet de ideale opzetquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kabouter? De Phantom is dus gewoon wél de toekomst?
Dat denk ik ook ja, in onderzoeken blijft ook steeds meer dat mensen downloaden juist voor het gemak ervan. Dus ga er maar vanuit dat over een aantal jaren muziek, films, TV-series en games gewoon geleverd zullen worden via digitale distributie.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Denk toch wel dat we zo games en films gaan bestellen in de toekomst ja !
Ja, over een jaar of 6-7 denk ik dat het behoorlijk populair zal beginnen te worden, op de manier dat iTunes nu al in opmars is wat betreft muziek en in mindere mate TV-series.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:28 schreef devv05 het volgende:
Gaat ongetwijfeld komen, alleen nog niet deze generatie denk ik. Internetverbindingen in Nederland zijn er ook nog niet snel genoeg voor, op enkele na. Denk dat de volgende generatie over een jaar of vier wel een goeie kans maakt.
Muziek downloaden (lees officieel) is de start zeg maar..... straks niet meer naar Videoland voor een film ofzo, maar Stream en download bedrijven zullen gaan starten. Dit zal voor games idd ook het uiteindelijk doel zijn.....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het distributiemodel wel, een klein bedrijf dat het medium met verouderde hardware levert is dan niet de ideale opzet.
[..]
Dat denk ik ook ja, in onderzoeken blijft ook steeds meer dat mensen downloaden juist voor het gemak ervan. Dus ga er maar vanuit dat over een aantal jaren muziek, films, TV-series en games gewoon geleverd zullen worden via digitale distributie.
ook op de 360quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat denk ik ook ja, in onderzoeken blijft ook steeds meer dat mensen downloaden juist voor het gemak ervan. Dus ga er maar vanuit dat over een aantal jaren muziek, films, TV-series en games gewoon geleverd zullen worden via digitale distributie.
Die games zijn niet in de winkel te krijgen, dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:23 schreef kepler het volgende:
[..]
dus Xbox Live Arcade vind je maar niks?
ow okquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die games zijn niet in de winkel te krijgen, dat is iets heel anders.
Ik doelde op HL2. Om de singleplayer te spelen die je in de winkel gekocht had, had je internet nodig.
Dat vind ik echt compleet achterlijk.
En om het nog erger te maken kon je het spel niet spelen voor de release datum omdat je nog een aantal bestanden moest downloadenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die games zijn niet in de winkel te krijgen, dat is iets heel anders.
Ik doelde op HL2. Om de singleplayer te spelen die je in de winkel gekocht had, had je internet nodig.
Dat vind ik echt compleet achterlijk.
Met je PC kan je nog zat andere dingen doen tijdens het downloadenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
ook op de 360
de basis is er al: Marketplace
en dat Internet niet snel genoeg is... waarom download dan iedereen allemaal DVD's en al die zooi. Laat gewoon de Xbox een aantal uurtjes aan staan en je hebt een game/film binnen.
met de xbox360 binnenkort ook als je OXM moet gelovenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Met je PC kan je nog zat andere dingen doen tijdens het downloaden
Internet maakt grote sprongenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stijgt de bandbreedte dan ook met 56% in 4 jaar? moet wel meer zijn want de spellen worden ook groter... films worden groter ivm HD...
internet zal dan wel een enorme sprong moeten maken wil dit binnen 4 jaar VEEL gebeuren en niet sporadisch
Over een jaar of 4/5 is 100mbit voor elk huishouden beschikbaar en zal het steeds betaalbaarder worden (in het begin duur natuurlijk maar dat is met alles). Als je ziet hoe het de afgelopen 2 jaar omhoog geschoten is met de snelheden (van ongeveer 8 mbit wat toen de max was naar 25 mbit nu) dan zie ik dat wel gebeuren. En met een 100mbit verbinding is het echt wel goed te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:33 schreef ErwinEHVNL het volgende:
stijgt de bandbreedte dan ook met 56% in 4 jaar? moet wel meer zijn want de spellen worden ook groter... films worden groter ivm HD...
internet zal dan wel een enorme sprong moeten maken wil dit binnen 4 jaar VEEL gebeuren en niet sporadisch
Kijk es bij de mediamarkt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:56 schreef Ontopic het volgende:
Weet iemand waar je een Xbox 360 online kan bestellen en kan betalen met PayPal.
Liever geen eBay.
happerdquote:
FF XI hands on ookquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:09 schreef Chocobo het volgende:
FFXI hands on..... http://xbox360.ign.com/articles/682/682367p1.html
quote:
Altijd hetzelfde gezeik.... textures kut,.... spel is prehistorisch.... wordt niks,..... lijkt me geen reet aan,... ziet er niet uit,.... etc etcquote:
Prachtige kikker,......... nieuwe Mario character !quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]
FF XI hands on ook
Lekker zinvol
Kijk gewoon een ingame filmpje, zeg of de graphics tof zijn en baseer voor de rest je artikel op de PS2 en/of PC versies die al jaren uit zijn.
Kenkerkikker. Had m al ge-edit, maar was dus te laatquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtige kikker,......... nieuwe Mario character !
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kenkerkikker. Had m al ge-edit, maar was dus te laat
Het boeit alleen niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:53 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
blu-ray HD-DVD is wel verbetering in prijs... kijk maar naar ¤ per gig.. heeeeele grote verbetering dalijk!
Het is precies hetzelfde spel maar dan op een ander platform...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet zinvol... de afgelopen 20 posts in dit topic wel ?? Lezen zegt soms heel veel hoor. Zie jij aan de ingame movies het 3 uur lopende registratie proces?
En ja,... PS2 en PC zijn al jaren uit ja.... so? Dit is toch het 360 topic. Persoonlijk lijkt me dit spel niks omdat ik juist al diverse hands on gelezen heb! En nee,... ik ga geen PC of PS2 reviews lezen om te kijken of dit spel leuk wordt / is.
En dat is nieuw in de gamesindustriequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde spel maar dan op een ander platform...
Nee, maar daarom is het wel raar dat hij alleen af gaat op 360 recensies. Want enkel de graphics verschillen daadwerkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat is nieuw in de gamesindustrie
het zou eruit zien als het niets zou verschillenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het wel raar dat hij alleen af gaat op 360 recensies. Want enkel de graphics verschillen daadwerkelijk.
Dat weet ikquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde spel maar dan op een ander platform...
Ik ga niet af op recensies,... weet niet waar je het over hebt........ graphics verschillen ook niet trouwensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:22 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, maar daarom is het wel raar dat hij alleen af gaat op 360 recensies. Want enkel de graphics verschillen daadwerkelijk.
Nee, maar met reviews voor een ander platform over hetzelfde spel kan je toch een hele goede indruk krijgen wat het spel gaat bieden op het platform waar je het misschien op wilt gaan spelen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En dat is nieuw in de gamesindustrie
Ik snap ook daadwerkelijk niet waarom ze hem uitbrengen... WoW is 10x dat idd. Maar er zal wel een markt voor zijn denk ik. Ga niet betalen voor een game uit '02 !quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:29 schreef Retuobak het volgende:
I know, maar ik zat meer te klagen over IGN eigenlijk, what's the use? Ik zou het hele spel gewoon doodnegeren, laat ze maar eens terugkomen wanneer ze ook wat verbeterd hebben tov de al bestaande goedkopere versies.
Tsja als ze het zo gaan verkopen is er voor mij geen reden meer om een game te kopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Internet maakt grote sprongen
En gezien het downloadgedrag van een hoop mensen is een goed begin aan digitale distributie binnen 6 jaar zeer levensvatbaar. Men haalt nu zonder problemen hele TV-series binnen op DVD, dan hebben we het dus over tientallen gigabytes. Als dat geen probleem is, waarom zou dat wel zo zijn voor legale distributie? Daarbij hebben bedrijven echt veel baat bij dit model, je kunt veel ruimere marges draaien op je producten. De distributiekosten zijn een fractie van wat ze anders zouden zijn, je hoeft geen handleidingen, dozen en perskosten te betalen voor de games en er gaat geen marge voor de winkelier meer overheen. Dus je kunt EN lager zitten qua prijs EN toch meer winst maken per product, motivatie genoeg voor een hoop bedrijven om dit model te pushen......
Digitale distributie van games, maar dan voor full games, dus niet alleen arcadegames zoals nu via marketplacequote:
en wie zegt dat het 20 euro scheelt?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:45 schreef Retuobak het volgende:
Handleiding? Je bedoelt dat vodje van 12 pagina's met het grootste deel credits?
En de dozen zijn ook een stuk minder geworden. De bedrukte disc is ook leuk en aardig, maar ik heb dat niks liever dan gewoon de game kunnen kiezen vanuit het menu van m'n console. En als het me 20 euro scheelt, sign me up.
Oh ok..quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Digitale distributie van games, maar dan voor full games, dus niet alleen arcadegames zoals nu via marketplace.
Steam is ook alleen maar een eerste aanzet. In de toekomst verwacht ik business models waarbij je voor een bepaald abonnementsbedrag elke maand een aantal games mag downloaden. Bovendien zal je ook steeds vaker games krijgen die ik verschillende episodes uitkomen (elke episode is natuurlijk goedkoper dan een volledige game die je nu koopt) zodat je zelf kunt bepalen of je het hele spel wilt kopen of dat je het na 1 episode wel gezien hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en wie zegt dat het 20 euro scheelt?
zoveel goedkoper is HL2 nou ook weer niet via steam hoor.
ze maken alleen meer winst omdat ze het niet hoeven te verspreiden met extra onkosten.
Ik zie alleen niet in waarom ik een singleplayer game zou kopen via internet om het vervolgens zelf te branden, welk voordeel heb ik dan tegenover een "gratis" download? juist jah, niks
Zonder problemen online? Zodra ze de friendslist werkend krijgen mag je erop terugkomen, en er word alsnog gecheat op steam alleen kan het nu efficienter aangepakt worden door een acount te bannen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:00 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bovendien zijn er natuurlijk tal van andere voordelen die ook Steam nu al heeft. Je kunt zonder problemen online spelen, je krijgt support, je kunt patches direct installeren zonder allerlei vage cracks en bovendien is het downloaden via een legale weg nog altijd makkelijker en toegankelijker dan via allerlei illegale kanalen.
Maar 50 euro voor een vol schijfje met opdruk van 2 cent is geen probleem?quote:Ik ben er gewoon fel op tegen om 50 euro te betalen aan een hap lucht en een volle harde schijf
Zodra er concurrentie is mag je daar inderdaad van uitgaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:11 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik neem aan dat het dan wel een stuk goedkoper is dan 50 euries
Dat is gewoon een kwestie van je mindset veranderen. Op dit moment verwacht iedereen een fysiek product voor zijn geld, maar het gaat natuurlijk uiteindelijk om de "kennis" die erachter zit, daar betaal je voor, dat is het product. Nu werkt men nog met fysieke distributiekanalen, door over te stappen naar online distributie verander je het product zelf niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon fel op tegen om 50 euro te betalen aan een hap lucht en een volle harde schijf
heb jij geen XBLA games gekocht dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:49 schreef twi het volgende:
Fout.
Ze stellen minder voor dan vroeger, maar stellen zeer zeker nog wel iets voor. Bovendien zijn de games van tegenwoordig ook veel makkelijker in de kast te zetten.
Ja, een boekje waar niet in staat hoe je de speler van team moet laten veranderen stelt geen ruk voor, maar ik ga echt never nooit betalen voor een downloadbare echte game. Het gaat mij toch om ook om de collectie, of desnoods om de 2e hands markt. Ruilen, verkopen, of juist kopen. Dat haal je allemaal weg door die achterlijke downloadsystemen.
Om maar niet te spreken over het feit dat je (ja, ook met de 20Mbit die ik nu heb) een game van 6 gig - want laten we dat als gemiddelde gaan nemen - te moeten downloaden in 2 uur. Ik kan binnen een kwartier naar de winkel en terug voor een game. En desnoods loop ik wat langzamer, door dat genietmoment wat je hebt als je de game hebt afgerekend en ermee terug loopt naar huis.
Ja, dat klinkt nostalgisch, maar daar mogen ze wat mij betreft nooit aan komen en is mij echt heel veel meer waard dan doodsimpel op de harddisk opgeslagen dode data.
Leuk ook als we straks alles op harddisks op gaan slaan, voor de historische waarde van al die producten. Maargoed, dat is een hele andere discussie natuurlijk
Vooralsnog niet, en een arcade game vind ik iets heel anders dan een PGR3 of een andere full-priced game die bedoeld is voor deze generatie consoles.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
heb jij geen XBLA games gekocht dan?![]()
Kijk Chocobo heeft tenminste smaakquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gezeik.... textures kut,.... spel is prehistorisch.... wordt niks,..... lijkt me geen reet aan,... ziet er niet uit,.... etc etcIk wacht er met smart op iig,... reden.... de makers van deel 1 zijn er mee bezig !
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik me heel erg wil inmengen in de doelloze discussie..
Doe dat dan ook niet, des te sneller is ie voorbijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:46 schreef Bastard het volgende:
Niet dat ik me heel erg wil inmengen in de doelloze discussie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier tips hoe ik die kan verslaan?Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
quote:Monolith Productions, de ontwikkelaar die we kennen achter onder andere Condemned: Criminal Origins en F.E.A.R., werkt aan een spel voor de Xbox 360 en PlayStation 3. Monolith Productions heeft namelijk een advertentie geplaatst op Gamasutra waarin deze informatie te lezen is.
In de advertentie van de ontwikkelaar staat aangegeven dat men zoekt naar een 'Lead Software Designer' om mee te helpen aan het project voor deze spelcomputers. In de advertentie komt ook naar voren dat het hier gaat om een first-person action-game, waarschijnlijk vergelijkbaar met Condemned: Criminal Origins (PC, Xbox 360), dat eveneens tot deze categorie kan worden beschouwd. Beeldmateriaal is nog niet vrijgegeven.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef Heintje het volgende:
Ik zit een beetje vast met Kameo. Ik ben nou bij de eindbaas van de snow temple.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft iemand hier tips hoe ik die kan verslaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Anders zwengel je hem nog een keer aanquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, des te sneller is ie voorbij
Hmm van de MP dan.. gelukkig geen hartmonitor dingen... maar mag dat blauwe vierkant ook uit please. Verder ziet er wel leuk uit moet ik zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef devv05 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wordt toch wel een leuke game denk ik
slapen nu ,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:18 schreef twi het volgende:
PGR3 nu.
Forum Opties | |
---|---|