Nee.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:36 schreef peristilius het volgende:
Was dat niet ook zo bij Golden Sun?
Shit ik wil ze downen maar die kutsite laad die movies nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8675
battlefield 2 ingame filmpjes op IGN
Had je de amerikaanse versie zeker?quote:
Oh ben nu gewoon aan het downenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Shit ik wil ze downen maar die kutsite laad die movies niet
Dead rising wordt fucking cool, neem dat maar van me aan....quote:
quote:
Oh, wat kut voor je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verdomme,..... bij mij zegt die de hele tijd will start shortly ! Ben erg benieuwd naar dit spel
Ja is het heftigquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:21 schreef Bastard het volgende:
Godver... als dat BF2 met 24 man online lagvrij speelt.. .dan vreet ik mijn schoen op
Wat ziet dat er geil uit zeg
Met wat voor verbinding haal jij ze binnen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is het heftig?
Heeee verdomme![]()
ben ze inmiddels maar via Gamespot gaan downen !
Tziet er erg praat uit inderdaad.. ik vind dit mooier en beter dan GR3.. geen gekke HUD met "hartslagmeters" maar echt gewoon massaal mooi knallen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja is het heftig?
Heeee verdomme![]()
ben ze inmiddels maar via Gamespot gaan downen !
Wordt dit spel uberhaupt wel in het engels vertaald? Of worden we nu lekker gemaakt met mooie screens en krijgen we niks?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enchant ARM screens:
http://photobucket.com/albums/v297/bebpo/em/?action=view¤t=emnew41.jpg
Klik op verder om de rest te zien
Probleem hier op het werk denk ik !quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:26 schreef Smots het volgende:
[..]
Met wat voor verbinding haal jij ze binnen?
Ik klik erop en ze komen bij mij meteen binnen.
1942 wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tziet er erg praat uit inderdaad.. ik vind dit mooier en beter dan GR3.. geen gekke HUD met "hartslagmeters" maar echt gewoon massaal mooi knallen.
Ik kreeg herrineringen aan BF 1942 Gijs... dit word ook zo.. als je de filmpjes moet geloven
Yes. Overigens niks van de bugs gemerkt die erin zouden zitten, maar het was gewoon geen game voor mij. Wel beter dat veel US games dus op PAL X360 werkt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:14 schreef masterdave het volgende:
[..]
Had je de amerikaanse versie zeker?
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:56 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die HUD is echt te overheersend op deze manier...
Dat er een paar van die 'gekke' dingen zoals hartslagmeters in beeld staan prima, maar het neemt allemaal zoveel ruimte in beslag.quote:
Ja al die kleurtjes.. en wat met dat camerabeeld hoe een ander door het veld looptquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat er een paar van die 'gekke' dingen zoals hartslagmeters in beeld staan prima, maar het neemt allemaal zoveel ruimte in beslag.
En ook de rode en blauwe ruiten in beeld
Waarom denk je dat ik Call of Duty 2 op veteran speel, moet wel een uitdaging blijvenquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja al die kleurtjes.. en wat met dat camerabeeld hoe een ander door het veld loopt
Maar goed, ik weet niet hoe het met jouw zit.. ik hoef geen aanwijzer te hebben die mij vertelt achter welke muur de vijand zich bevind, en hoeveel er zitten. Ik hou wel van het verrassingselement bij shooters... de hoek omlopen en denken "OH KUT!!!"
Heb precies dezelfde lijst en volgorde..... !!quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Call of Duty is echt een gaaf spel, valt me ook mee dat de besturing op X360 zo lekker is. Voor mij nog steeds hét X360 spel tot nu toe. Daar vlak onder staan Kameo en Condemned
En voor de MP dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:03 schreef Fillipe het volgende:
Zoals ik al vaker heb gezegd: het schijnt dat je die HUD van Ghost Recon helemaal naar eigen smaak kan aanpassen, vind je de lijntjes e.d irritant dan schakel je ze toch gewoon uit?
Dat durf ik zo niet te zeggen, maar het lijkt me wel dat die 'aanpassingen' ook voor de MP gelden.quote:
CoD2 geeft je alleen achievements voor de training en uitspelen.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
Beetje lullig als de een dan kan zien dat er iemand om het hoekje zit en de ander niet. Hoop gewoon dat het daar 'standaard' is. Ik heb trouwens wel vrij hoge verwachtingen van BF2 gekregen, denk wel dat ik die ga halen
Nog even over CoD2: Hoe haal ik meer achievements? Ik heb de Russische en Engelse campagne uit op de derde moeilijkheidsgraad en heb alleen de trainingsachievement nog maar behaald. Terwijl ik Condemned nog veel minder gespeeld heb en daarin toch al drie of vier achievements behaald.
Ja misschien moet ik ook niet zo lopen bitchen om die lag en gewoon het spel halen.. tis alleen zo'n domper anders als de servers het niet schijnen te trekken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
Beetje lullig als de een dan kan zien dat er iemand om het hoekje zit en de ander niet. Hoop gewoon dat het daar 'standaard' is. Ik heb trouwens wel vrij hoge verwachtingen van BF2 gekregen, denk wel dat ik die ga halen
http://xbox360achievements.com/ kan je alle achievements zien, al kan je de meeste ook wel op je 360 zelf zien.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
Nog even over CoD2: Hoe haal ik meer achievements? Ik heb de Russische en Engelse campagne uit op de derde moeilijkheidsgraad en heb alleen de trainingsachievement nog maar behaald. Terwijl ik Condemned nog veel minder gespeeld heb en daarin toch al drie of vier achievements behaald.
Zow dat ziet er vet uit, dat hele sfeertje ook, de stad. Die ga ik zeker halen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Blazing Angels gameplay filmpje (kort, 3mb):
http://www.xbw.nl/media_file/969
Ik mag hopen dat je niet alleen boven de river mag vliegenquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:23 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Zow dat ziet er vet uit, dat hele sfeertje ook, de stad. Die ga ik zeker halen.
Gefeliciteerd en welkomquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:00 schreef coolnhl het volgende:
Zo na 3 jaar trouwe dienst van de eerste xbox staat de 360 er mooi naast te pronken![]()
En eindelijk weer Live! me gamertag/card is: jeroenimo
Oh heerlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Je krijgt enorm veel achievements door het spel op veteran te spelen. Op de andere moeilijkheidsgraden krijg je niet zoveel (alleen voor het uitspelen en de training). Als je het spel op veteran uitgespeeld hebt heb je ook meteen alle achievements te pakken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:09 schreef devv05 het volgende:
pastte niet. Misschien da'k over een uurtje ofzo nog even online kom, maar heb vannacht wel 3 uur geslapen dus morgen is het anders ook weer een hele mooie dagquote:"Don't think of yourself as an ugly person, just a beautiful monkey."
Dat motto.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef twi het volgende:
Was even aan het pielen met m'n accountgegevens, registratie van de 360, het toevoegen van mijn fantastische motto:
[..]
pastte niet. Misschien da'k over een uurtje ofzo nog even online kom, maar heb vannacht wel 3 uur geslapen dus morgen is het anders ook weer een hele mooie dag
Ja, dan denk je er toch gelijk iets heel anders bij.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:14 schreef twi het volgende:
Jah, maar die pastte dus niet. Dus heb ik mezelf maar gewoon omgedoopt tot "Beautiful Monkey"
Zover was ik nog niet eens gekomenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:16 schreef peristilius het volgende:
Ja, dan denk je er toch gelijk iets heel anders bij.
Overduidelijk Geometry Wars, daar ben ik namelijk de Heerser van van iedereen hier op fok, ze komen nog geeneens op 1/3e van mijn scorequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
Wat zijn nou mooie arcade spelletjes om te downloaden van XBOXlive?
Heb nu dus mijn proefabbo verlengt met een jaar en ook gelijk 2100 punten gekocht. Maar welke kan ik het beste downloaden. Berhalve hexic en bejeweled
Of we hebben het nog niet geprobeerd omdat we master zijn geworden in bejeweld.. en bijna in Hexicquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef masterdave het volgende:
[..]
Overduidelijk Geometry Wars, daar ben ik namelijk de Heerser van van iedereen hier op fok, ze komen nog geeneens op 1/3e van mijn score![]()
Dat is het enige irri aan Live.... verklaren waarom je even online wasquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:53 schreef Retuobak het volgende:
Waarom ga je direct weer offline twi?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:54 schreef masterdave het volgende:
[..]
Overduidelijk Geometry Wars, daar ben ik namelijk de Heerser van van iedereen hier op fok, ze komen nog geeneens op 1/3e van mijn score![]()
Ik zou dolgraag standaard als appear offline online willen komen, maar dat kan helaas niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is het enige irri aan Live.... verklaren waarom je even online was
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Godverquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:17 schreef pkwarts het volgende:
Ja ze zijn wel lastig hierin, ik wilde als motto "SEGA what Nintendon't" maar toen kreeg ik de boodschap dat ik niet mocht schelden. Zette ik alleen "SEGA what" dan kon het wel.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:25 schreef twi het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet eens gekomenWelke lul verzint dan ook dat een motto 23 karakters mag hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |