Die onderste lijkt uit een soort van photo mode gezien de extra effecten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:21 schreef peristilius het volgende:
Ligt het aan mij of zijn sommige screens veel mooier dan anderen?
Lijkt me niet, denk eerder uit een replay of andere camera view (om auto heen draaien ofzo) zal echt wel realtime zijn. Ziet er prachtig uit opzich, maar moet wel ook beetje leuk zijn verder.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:25 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die onderste lijkt uit een soort van photo mode gezien de extra effecten.
Je hebt geen ongelimiteerd ammo. Druk op ik geloof B en je hoort Jack vertellen hoeveel ammo er nog is. Je kan het ook bij de options aanzetten voor de HUD.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:08 schreef devv05 het volgende:
De eerste actie vond ik wat eentonig, beetje op beestjes schieten met ongelimiteerd(?) aantal kogels, staat in iedergeval nergens in beeld hoeveel je nog hebt. Verder zit ik nu al vast omdat ik een hendel niet om krijg en er staat ook nergens in beeld wat de current objectives ofzo zijn.
Nice!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
Spectral Force 3: een tactische RPG voor de Xbox
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit welquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:44 schreef devv05 het volgende:
Ziet er niet echt spectaculair uit
Ben blij te zien dat ze meer RPG's uitbrengen echter zou de PS2 dit ook kunnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.quote:
Aangezien Capcom ook aan Resident Evil 5 werkt neem ik aan dat ze in Dead Rising afwijken van het puzzle element....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.
Ik wil ook enge momenten en puzzels...soort Resident Evil met heel veel zombies dus.
Wat? X360 krijgt Ps1 backward compatibility? Nice move, MS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist niet, waarom zou Capcom 2 games uitbrengen die elkaar overlappen qua gameplay . Dead rising wordt puur hack 'n slash.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aangezien Capcom ook aan Resident Evil 5 werkt neem ik aan dat ze in Dead Rising afwijken van het puzzle element....
Dit wordt juist het B-film actiespel, alleen maar zombies raggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.
Ik wil ook enge momenten en puzzels...soort Resident Evil met heel veel zombies dus.
Juist, dat is het spelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dit wordt juist het B-film actiespel, alleen maar zombies raggen.
Pkwarts verkoopt emquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je PGR3 kwijt wilt, zeg dat dan gewoon. Ik neem hem graag van je over![]()
Spel ook in actie gezien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit wel
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4869
Dan ga ik toch liever voor Disgaea 2quote:
Komt dit spel naar de PSP of zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mail maar ff met wat je er voor hebben wilt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil hem ook wel verkopen, hoor. Zie je nou wel wat een kutspel, iedereen wil er vanaf
.
[CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topicquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mail maar ff met wat je er voor hebben wilt.
Geldt ook voor Pkwarts (mocht je dit lezen).
Ik heb 'm alweer verkochtquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:32 schreef masterdave het volgende:
Ik wacht nog steeds op DOA 4, dat spel rocks de pan uit gek
Disgaea en de hele Nippon-Ichi stal kon ook makkelijk op PS1 hardware draaien en daar heb ik mij maanden mee vermaakt. Vele gamers met mij trouwens.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Komt dit spel naar de PSP of zoSerieus, ik ben geen graphics hoer, maar dit ziet er niet uit.
Gerucht gaat PS3quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:21 schreef Morthill het volgende:
maar het kan natuurlijk ook dat ze willen beginnen aan KotoR III, en dan neem ik maar aan voor de 360.
KotOR III is nog niet aangekondigdquote:Op donderdag 19 januari 2006 10:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gerucht is dat ie op beide komt..
X360 is allang bevestigd, geloof ik..
Ik hoop sowieso dat Bioware um gaat maken.quote:However 1up is reporting that according to a source close to the development team, Obsidian may not have sealed the deal yet for KOTOR 3.
Denk dat als Obsidian wat meer tijd had gekregen ze best wel een beter product hadden kunnen afleveren... .sowieso vond ik Kotor II best cool hoor,....... wel wat buggy maar ok.quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:19 schreef peristilius het volgende:
Ja, van Obsidian verwacht ik niet al te veel.
First ten minutes gezien?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enchant ARM screens:
http://photobucket.com/albums/v297/bebpo/em/?action=view¤t=emnew41.jpg
Klik op verder om de rest te zien
Alleen de intro nog maar eigenlijk. Link me eens...quote:
http://www.xboxyde.com/news_2483_en.html (deel 1)quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen de intro nog maar eigenlijk. Link me eens...
betere texturesquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:46 schreef kepler het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8675
battlefield 2 ingame filmpjes op IGN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |