Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.quote:
Aangezien Capcom ook aan Resident Evil 5 werkt neem ik aan dat ze in Dead Rising afwijken van het puzzle element....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.
Ik wil ook enge momenten en puzzels...soort Resident Evil met heel veel zombies dus.
Wat? X360 krijgt Ps1 backward compatibility? Nice move, MS.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
Spectral Force 3: een tactische RPG voor de Xbox
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist niet, waarom zou Capcom 2 games uitbrengen die elkaar overlappen qua gameplay . Dead rising wordt puur hack 'n slash.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Aangezien Capcom ook aan Resident Evil 5 werkt neem ik aan dat ze in Dead Rising afwijken van het puzzle element....
Dit wordt juist het B-film actiespel, alleen maar zombies raggen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat het een soort B-film actiespel wordt.
Ik wil ook enge momenten en puzzels...soort Resident Evil met heel veel zombies dus.
Juist, dat is het spelquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dit wordt juist het B-film actiespel, alleen maar zombies raggen.
Pkwarts verkoopt emquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je PGR3 kwijt wilt, zeg dat dan gewoon. Ik neem hem graag van je over![]()
Spel ook in actie gezien?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit wel
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4869
Dan ga ik toch liever voor Disgaea 2quote:
Komt dit spel naar de PSP of zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Tain het volgende:
Spectral Force 3: een tactische RPG voor de Xbox
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mail maar ff met wat je er voor hebben wilt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:49 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil hem ook wel verkopen, hoor. Zie je nou wel wat een kutspel, iedereen wil er vanaf
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |