24 of 27 januari.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer kwam die Full Auto demo ook alweer?
Voor de kerst.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer kwam die Full Auto demo ook alweer?
Ik laat vanavond wel even weten wat mijn eerste indruk isquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je indrukken van King Kong. Dat is het enige spel uit de launch line-up dat ik eventueel nog zou willen hebben (maar dan moet ik wel eerst PGR3 en PDZ kwijt zijn).
Ze zijn er nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Any news on Blue Dragon?
Ok. Maar je weet dat ik bedoelde, nieuwe screens, nieuwe info of release info.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn er nog steeds mee bezig?
Ik moet ook een HDTV kopen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Retuobak het volgende:
PGR3 kwijt willen ook
Met afstand m'n beste aankoop, lekker lange levensduur nog als je niet overdreven veel speelt.
En Daggla
Dat wordt nog een uitdaging om die PC-award te pakken H.Flick. Daggla komt langszij
quote:Dead Rising schuift een paar maandjes op
Capcom heeft Dead Rising, diens allereerste survival horror game op de volgende generatie consoles, een paar maandjes uitgesteld. De game zou volgens de laatste releaselijsten op 2 mei in de winkel te vinden zijn, maar heeft nu het predikaat 'zomer 2006' mee gekregen. Een onwijze vertraging loopt het spel dus niet op, waarschijnlijk heeft men iets langer voor het polijsten nodig dan vooraf gepland was.
In Dead Rising betreed je als journalist Frank West een onheilspellend stadje, op zoek naar een goed verhaal. De stad blijkt echter vol met zombies te zitten en voor je het weet ben je in een winkelcentrum ingesloten en is je enige manier van overleven het pistool in de hand nemen en het gespuis aan gort knallen. Dead Rising kent een real-time overgang van dag naar nacht, waarbij ook de gameplay verandert. Overdag zijn de zombies wel aan te pakken, maar 's nachts kom je monsters van een ander kaliber tegen.
Het moet juist eenpure hack&slash game wordenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:36 schreef devv05 het volgende:
Hoop alleen niet dat het echt een pure hak & slash game wordt met zoveel tegenstanders, zou zonde zijn
Nee, dat gaat te gauw vervelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het moet juist eenpure hack&slash game worden
high def is echt zo kwijlen vergeleken met gewoon 480i...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb trouwens vandaag definitief besloten om een BenQ DV3750 aan te schaffen.
1080i op een scherm van 94 cm..
Strol wordt echt gek als die dit zietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, in Maart komt er genoeg uit om iedereen wel een paar maandjes bezig te houden. Screens zien er wel lekker uit, tonen in ieder geval verbetering met de screens die ik paar maanden geleden gezien heb. Denk dat ik 'm wel haal tegen die tijd
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:01 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
high def is echt zo kwijlen vergeleken met gewoon 480i...![]()
![]()
Waar en hoe duur?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rond de 1000.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
Kan ik de komende 4 jaar nooit betalen
Maar die is ook wel groot he... Wat kost een 'normale' van zoiets zeg maar een gangbaar breedbeeld formaat
Contrast 400:1.. Oftewel alles wat donker is is maar 1 kleur. Er is dan haast geen onderscheid tussen donkere kleuren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
750 euro, de Samsung tv die ze ook voor de demopods gebruiken! Die is 23", heb hem zelf ook bevalt prima!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
Kan ik de komende 4 jaar nooit betalen
Maar die is ook wel groot he... Wat kost een 'normale' van zoiets zeg maar een gangbaar breedbeeld formaat
Ja BMH je hebt wel de duurste TV van ons allemaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Contrast 400:1.. Oftewel alles wat donker is is maar 1 kleur. Er is dan haast geen onderscheid tussen donkere kleuren.
Jij hebt de duurste console.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja BMH je hebt wel de duurste TV van ons allemaal
800:1quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Contrast 400:1.. Oftewel alles wat donker is is maar 1 kleur. Er is dan haast geen onderscheid tussen donkere kleuren.
quote:The BenQ DV3750 provides a superior contrast ratio of 800:1 that, coupled with gamma correction and BenQ's exclusive Senseye imaging technology, enable them to deliver a full spectrum of colors for digitally rendered screen images that appear just like their counterparts in real life.
Consoles zijn per definitie goedkoop dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:32 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij hebt de duurste console.
Ik gaf alleen mijn 2 cents.![]()
je hebt die samsung ook in 32'' die heeft een vriend van mij... ook best goed... maar kijk uit met snelle beelden anders krijg je ongewenst "motion blur"....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:15 schreef Fillipe het volgende:
[..]
750 euro, de Samsung tv die ze ook voor de demopods gebruiken! Die is 23", heb hem zelf ook bevalt prima!
doe hem wel in een vuilniszak voordat je hem binnen sleept... anders kom ik hem halenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:39 schreef masterdave het volgende:
Ja idd, die demopod samsungs zijn 16ms tot 12 ms, weet nie zeker, zorg wel dat je 8ms heb, anders krijg je echt motion blur shit.
Ik heb overigens vorige week deze besteld, laat jullie weten wat ik ervan vindt.
http://www.samsung.com/uk(...)lcd/le32m61bxxeu.asp
prima, maar dan hoef je dat ook niet nog eens hier komen te meldenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:42 schreef masterdave het volgende:
kijk maar goed, daar was ik al bezig
Als je PGR3 kwijt wilt, zeg dat dan gewoon. Ik neem hem graag van je overquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar je indrukken van King Kong. Dat is het enige spel uit de launch line-up dat ik eventueel nog zou willen hebben (maar dan moet ik wel eerst PGR3 en PDZ kwijt zijn).
Seht gut aus!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, in Maart komt er genoeg uit om iedereen wel een paar maandjes bezig te houden. Screens zien er wel lekker uit, tonen in ieder geval verbetering met de screens die ik paar maanden geleden gezien heb. Denk dat ik 'm wel haal tegen die tijd
Die rare Nintendo fanboy achtige kreten werken hier nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:41 schreef Xrenity het volgende:
Xbox ftw.
Net even een eerste half uur gespeelt en ik moet zeggen dat ie me tegenvalt. Begint leuk met een stuk uit de film, ziet er natuurlijk scherp uit want is gewoon dvd-kwaliteit. Daarna introfilmpje op de boot, ook nog wel leuk en redelijk oke.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef H.Flick het volgende:
Gewoon een verdwaalde PUBer joh. Geen idee wat ie bedoelt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:06 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Die rare Nintendo fanboy achtige kreten werken hier niet![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:41 schreef kepler het volgende:
[High Definition Console Gaming] Deel 3
hier kan je over HD-dingen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |