Yep... dat is het inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef digispeed het volgende:
ach ja... GTST is momenteel gewoon een beetje K*T
zover ik heb gekeken vorige week heeft ze haar beschuldiging ingetrokken en is ze vertrokken naar Brazilie. Heel matig en raar einde.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep... dat is het inderdaadMaar ik heb vorige week de hele week niet gekeken zowat.. Hoe is Linda nou eruit gegaan?
Toen ik klein was keek mijn moeder naar Dynasty. Dat was de hit van de jaren 80quote:
met de liftquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Hoe is Linda nou eruit gegaan?
Zie mijn sigquote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef digispeed het volgende:
Diz, waarom ben je eigenlijk op zwart momenteel.
die laatste e moet er sowieso af...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Ja? Is toch hetzelfde als een manke been?
Roep ik al jaren....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die laatste e moet er sowieso af...
en een lomp been bestaat uberhaupt niet
Ja dat was totaal niet boeiend. En "Frits" Is totaal niet boeiend.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
met de lift
waardeloze TT trouwens, en taaltechnisch gezien zou ik Bupa maar uit de buurt houden
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke en knieën = kniën...quote:
Nee heb ik ff geen zin in, lees het nog wel. OK nog heeft iemand nogquote:
mankquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke
quote:en knieën = kniën...
knieën was juist goed zoquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke en knieën = kniën...
Hans eruitquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nee heb ik ff geen zin in, lees het nog wel. OK nog heeft iemand nog
een idee voor de tekstschrijvers van GTST.
en dat is dan nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
knieën was juist goed zo
"kut met peren" lijkt me overigens een betere titel, gezien de huidige situatie
Ik dacht dat je het over knieën hadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
knieën was juist goed zo
"kut met peren" lijkt me overigens een betere titel, gezien de huidige situatie
die doen het weer [soort van]quote:
vervelend voor je dizer.quote:
Mooi.. kan je mee naar de meetquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
die doen het weer [soort van]![]()
ik loop zonder krukken en heb ook weer auto gereden
oh en on-topic:
inderdaad de gehele cast eruit en blij opnieuw beginnen met een buslading "mooie mensen met talent"
Inderdaad! Maar goed, ik hoop dat het weer goed komtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
vervelend voor je dizer.
toen ik nog bij sony werkte deden wij ook zaken met de harense smid.
ach ja al die kleinere zaken kunnen niet meer op boksen tegen Mediamarkt, etc etc
Ga eens naar ShowChat dan ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
vervelend voor je dizer.
toen ik nog bij sony werkte deden wij ook zaken met de harense smid.
ach ja al die kleinere zaken kunnen niet meer op boksen tegen Mediamarkt, etc etc
mijn nederige excusesquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens naar ShowChat dan ofzo.
Ontopic SC is een paar straten verder opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens naar ShowChat dan ofzo.
het mag bekend zijn dat ik altijd kritisch ben op gtst en de schrijvers, maar hiermee kan ik het niet eens zijn. hans (of liever Frits...dat is zo), Dorothea en Bing vind ik goede toevoegingen aan de show. sjors moet idd weg, nick, wiet, dennis en morris ook. ludo, niet per se maar dan moet zijn rol wel anders worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hans eruit
Dorothea eruit
Bing eruit
Sjors eruit
Wiet eruit
Ludo eruit
Nick eruit
Arnie eruit
Morris eruit
wat heeft Bing al toegevoegd dan???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef JohnDDD het volgende:
Dorothea en Bing vind ik goede toevoegingen aan de show.
niet al teveel maar ik vind hem OKquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft Bing al toegevoegd dan???
Ik sta daar nog steeds achter.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze zouden daar een èchte coffee-shop moeten beginnen!Meneer Harmsen aan de waterpijp, Jeff aan de hasj, Dorrethea high trommelend op allerlei oppervlakken, etc, etc.
Harmsen aan de paddo's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
coffeeshop of smartshop.
Uit z'n volkstuintje.quote:
Apart beeld.quote:
Hard gevalletje 0wnage daar.quote:
Janine kan altijd bij Fos terecht.quote:
Hij gaat niet voor niets naar New York.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Fuck wat zegt die Lucas z'n tekst op.
Geweldige scène was dat weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Janine kan altijd bij Fos terecht.
Dan slaap je toch een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Janine kan altijd bij Fos terecht.
Ik wacht op het moment dat hij haar op d'r bek pakt.quote:
Hij was not amused.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Gaat Hans van Houten z'n uzi pakken?
Das een beetje een non argument. Terwijl Lucas 100% gelijk heeft dat ie niet in dat hol in Nederland wil blijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef DaMart het volgende:
Wat een overdrijvend kutpubertje is die Lucas eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
Zie? 2 negers en wat doen ze.... criminele zaken bekokstoven!![]()
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en Bing bewees weer eens werkelijk níets te kunnen....![]()
![]()
Zou voor Janine best goed zijn. Ze's alleen maar bezig met werk en moedergedoe.quote:
Nee.quote:
Misschien moet Fos haar anders effe op z'n hondjes doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou voor Janine best goed zijn. Ze's alleen maar bezig met werk en moedergedoe.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee.Hij lijkt op een jonge Thomas Acda zonder de humor en heeft net zoveel intonatie als de rolstoel van Stephen Hawking.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee.Hij lijkt op een jonge Thomas Acda zonder de humor en heeft net zoveel intonatie als de rolstoel van Stephen Hawking.
Is ook niet zoveel aan meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind het echt weer heeeeel saai geworden.
ONM is echt veel leuker tegenwoordig.
Goh dus het lag niet aan mij HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Fuck wat zegt die Lucas z'n tekst op.
Zolang ze niet net zoals in Westenwind gaan beginnen aan gezichtstransplantaties voor het wisselen van een actrice vind ik het primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef Radegast het volgende:
Dat is toch juist leuk!
Dat had ie beter kunnen doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef Ramona_ het volgende:
Waarom ging Bing niet gewoon even in de wc staan?![]()
Doe het dan goed dan moeten : Benjamin Robin Jessica Hedwig Rik Job Anita Yasmin Isabella en Ricky ook terug komen voor een keer,quote:Het schijnt dat Hennie Harmsen (Diana Dobbelman), de overleden vrouw van Govert nog 1 keer terugkeert in de laatste aflevering met Govert en hem ervan overtuigd dat hij moet kiezen om Louise achterna te gaan. GTST Plaats
Nina is smoor op Morrisquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:02 schreef K.V. het volgende:
Wat een aflevering weer![]()
Janine na een woordenwisseling met Barbara:
"de schoonmaakster heeft het gedaan, met het keukenmes"
Lol![]()
Hoe zit dat nou met Nina? Vindt zij nu opeens Morris leuk???
Dat is mij geheel ontgaan.
"Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan"quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef Beaudien het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk een vlindertje naast mijn plaatje???
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat was wel een wereldseriequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Zolang ze niet net zoals in Westenwind gaan beginnen aan gezichtstransplantaties voor het wisselen van een actrice vind ik het prima.
Sjorsquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd welke soapliefhebbers het personage Sjors nog leuk vinden. Ze's tamelijk voorspelbaar niet
En dan denkt ze dat ze nog gelijk heeft ookquote:
Haha ja echtquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat ze nog gelijk heeft ook.
Alsjeblieft niet zeg, Jessica, Hedwig, Anita en Rik (en Rikki) mogen terug komen, maar de rest echt niet hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe het dan goed dan moeten : Benjamin Robin Jessica Hedwig Rik Job Anita Yasmin Isabella en Ricky ook terug komen voor een keer,
Het ging mij er om als Hennie mag dan iedereen met wie Goofy een goeie band hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, Jessica, Hedwig, Anita en Rik (en Rikki) mogen terug komen, maar de rest echt niet hoor!
over Lucas
Volgens mij trekken jullie weer te snel conclusies, ik weet nog dat Angela Schijf in het begin ook haar tekst regelmatig opdreunde en deze Nina deed dat ook vaak in het begin.
Verder vonden jullie dat ook van Fos en die komt nu ook aardig los![]()
over Janine
Ik begin haar eigenlijk ook steeds irritanter te vinden, die overdreven verontwaardiging en dat moraalridderactige de hele tijd en dan vooral zo overdreven zeiken als iemand eens een andere visie heeft dan zij.![]()
@Beaudien, dat vlindertje slaat terug op je MSN adres die je hebt ingevuld in je profiel![]()
Een malig dan wel he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Ramona_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Rik terug!
En die mensen bestaan ook nog eens in het echt, ze hebben iets met geloof, geloof ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd welke soapliefhebbers het personage Sjors nog leuk vinden. Ze's tamelijk voorspelbaar niet
Sjors is een afvallige van het geloofquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
En die mensen bestaan ook nog eens in het echt, ze hebben iets met geloof, geloof ik.![]()
![]()
Nou zei Albert Verlinde dat Wik weg moest bij GTSTquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wik Jongsma zometeen in de coverstory van RTL Boulevard: hij stapt volgende week op uit gtst omdat hij niet kan leven met een bijrol![]()
Ja, dat zag ik ook..lekker makkelijk voor RTLquote:Zo die mensen bij RTL 4 hebben de DVD er maar eens bij gepakt zo te zien![]()
idd, die kleding die ze draagt vind ik ook niet mooi !!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Terreros85 het volgende:
Die Florien is toch wel leuk. Alleen die tuinbroeken
![]()
Ik denk dat Wiet een beetje de vrouwelijke tegenhange is van Robin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wiet moet trouwens blijven ^^,
Drie tiener meisjes is leuker dan twee,
Geen idee! Ik denk net zo oud als Nina.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Nielsch het volgende:
Hoe oud is die Florien eigenlijk, in de serie?
En hoe oud is die dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Geen idee! Ik denk net zo oud als Nina.
Ze begint nu pas op te bloeien, eerst was het echt zo'n dood vogeltje.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:31 schreef Terreros85 het volgende:
Florien is 16 in de serie ofzo. In het echt is ze 18...ideaal![]()
Wel toevallig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hoe triest eigenlijk,
Om nu een echte oude bekende van Denis op te laten dagen.
waarom kijken we eigenlijk nogquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:36 schreef pberends het volgende:
Oe het komt uit, dan is Charlie weer boos op Nick en is het weer uit, en dan begint alles weer van voren af aan. Tering, wat een saai verhaallijn.
We beginnen ons eigen GTST.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
waarom kijken we eigenlijk nog![]()
Ja, waaromquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
waarom kijken we eigenlijk nog![]()
Dan ben ik de bad guy die iedereen onder de duim houdtquote:
De naam klinkt alleen bekend.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan ben ik de bad guy die iedereen onder de duim houdt
Samen met Heer van Bartolhoven![]()
Ik zie in jou meer een soort Morris 1quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
En jou een Milanquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zie in jou meer een soort Morris 1![]()
Leg eens uit enzoquote:
Jij en Frey liggen elkaar niet zo vaak... Milan en Morrisquote:
Haha nee dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij en Frey liggen elkaar niet zo vaak... Milan en Morris
Harmsen heeft gehalktballen gemaaktquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:52 schreef Shirley het volgende:
Mag ik even een samenvatting van vandaag? Heb het moeten missen....
Oké bedanktquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Harmsen heeft gehalktballen gemaakt
Niemand is komen opdagen, want Jef heeft iedereen afgebeld..
Louise is wel komen opdagen.. Harmsen gaat alsnog mee..
Dennis ontmoet een oude klasgenoot. Die gast is homo.
Dennis ontdekt dat hij nooit eerder een Saskia heeft ontmoet...
Charlie werdt in de watten gelegd door Nick
Bing zei tegen Hans/Frits dat zijn mobiel viel vandaar..
Hans/Frits deed alsof hij hem gelooft..
Sjors niet en daarom heeft ze ruzie met Bing
Hans/Frits heeft met de heks gepraat en Bing en Wiet moeten dood
Nina heeft Frits/Hans bedreigt dat ie van Wiet moet afblijven anders laat ze Ludo op hem los en dan verdwijnt ie.. netals alle andere mensen waar ze vanaf wil.. Frits/Hans vindt dat ze geen leuke Pappa heeft...
Die zijn ineens hard de matties.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oké bedankt
Maar wat heeft Nina met Wiet te maken? Komt dat weer via Sjors ofzo?
Vaag...daar kan alles.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zijn ineens hard de matties.Niet echt een reden geloof ik.
Juist wel. Nina weet hie het voelt om in een kliniek te zitten. Vandaar Nina/Wietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zijn ineens hard de matties.Niet echt een reden geloof ik.
Ze kan zich nog gaan bemoeien met Nina, Jeff, Robert, Ludo,Dennis, Dian, Charlie, Nick, Fos, Thomas Acda-look-a-like en Janine.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Cheesecake het volgende:
Waar was onze Big Black Bemoeial Dorothea? Hopelijk is het nu afgelopen met het gezeik rondom Harmsen en Louise, voordat ze zich weer in de kwestie Laura-Dennis-Robbert gaat mengen.
Afijn, vrij gewone aflevering vandaag. Was weinig bijzonders eigenlijk.
Ja dat van die kliniek snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Juist wel. Nina weet hie het voelt om in een kliniek te zitten. Vandaar Nina/Wiet
Nou, Wiet is bang dat ze haar in een kliniek wilden stoppen ofzo, omdat ze allemaal dingen zegt die niemand wil geloven. Nina vindt dit zielig voor haar, omdat ze weet hoe erg het is om in een kliniek gestopt te worden. Ofzo iets.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja dat van die kliniek snap ik niet helemaal.Ik heb het lang niet gevolgd, hoe zat dat dan...?
Snap ik, maar ik bedoel Nina.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, Wiet is bang dat ze haar in een kliniek wilden stoppen ofzo, omdat ze allemaal dingen zegt die niemand wil geloven. Nina vindt dit zielig voor haar, omdat ze weet hoe erg het is om in een kliniek gestopt te worden. Ofzo iets.
OK, dank je Babette!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
"Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan"
Hans is goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Beaudien het volgende:
Gatver, wat een saai en langdradig lulverhaal van die Govert en Louise!![]()
Zijn gtst einde wordt wel uitgemolken, zeg! En dan straks natuurlijk weer zo'n tearjerkend afscheidsfeestje waarin hij blablablablabla speecht hoe geweldig iedereen voor hem was, zielig muziekje, terugblikken en hup! naar Denemarken.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.......................
Enge Hans, enge Hans, enge Hans......................![]()
Het zou me een eer zijn mijn waarde Frey, ik hou op z'n tijd best wel van evilquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het Frits is die denkt dat hij nu Hans is, zelfs bij de aftiteling noemen ze hem 'Frits', als het Hans zou zijn lieten ze het daar wel zien denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
dat hansgedoe begint te lang te duren.
t wordt tijd dat het eens wat duidelijker wordt.
vogenden week dan maar?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het Frits is die denkt dat hij nu Hans is, zelfs bij de aftiteling noemen ze hem 'Frits', als het Hans zou zijn lieten ze het daar wel zien denk ik.
Ten tweede het graf van Frits was leeg, waar is het lichaam van de echte Frits dan gebleven?
Of Hans is gewoon Frits of de echte Frits leeft nog...
Ik denk eigenlijk dat je eerste argument niet opgaat... dat is meer om het aan te passen aan het niveau van de gemiddelde kijker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geef maar aan wat je onduidelijk vind, dan licht ik het wel wat nader toe![]()
Nou dat weer ik niet hoor, er zijn weleens vaker dit soort gevallen geweest en meestal stond de naam van het nieuwe personage er.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je eerste argument niet opgaat... dat is meer om het aan te passen aan het niveau van de gemiddelde kijker.![]()
weet frits (of hans whatever ) dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
Kan haast niet wachten op de confrontatie tussen Frits en Ludo over die drie miljoen.
Dat kan een leuke verhaallijn worden.
Ja, tussen Frits en Ludo..Ben ook benieuwd als ze elkaar weer zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
Kan haast niet wachten op de confrontatie tussen Frits en Ludo over die drie miljoen.
Dat kan een leuke verhaallijn worden.
Hij wordt "Frits" [tussen aanhalingstekens] genoemd,quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk toch dat het Frits is die denkt dat hij nu Hans is, zelfs bij de aftiteling noemen ze hem 'Frits', als het Hans zou zijn lieten ze het daar wel zien denk ik.
interessantquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef Webchefje het volgende:
Op webchefje.nl staat een antwoord op de vraag hoe het kan dat Jack 'frits' Hans noemt tegen Dian!...
Wat de gemiddelde vaste gtst kijker toch wel weet lijkt mij, ik denk in ieder geval dat ze er nog een bedoeling mee hebben..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hij wordt "Frits" [tussen aanhalingstekens] genoemd,
waarmee toch duidelijk wordt gemaakt dat 't iig niet 'gewoon' Frits is
Frits/Hans weet dat idd nog niet, maar als iemand het hem verteld (sjors ofzo) dan gaat ie achter Ludo aan hoop ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet frits (of hans whatever ) dat dan?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
dat hansgedoe begint te lang te duren.
t wordt tijd dat het eens wat duidelijker wordt.
vogenden week dan maar?
Ze likt een tepel van een huisjesmelker en heeft een penthouse. Wat loopt ze te zeuren. Laat haar maar 3,5 jaar wachten zoals iedereen anders! Maar omdat ze een arrogant soapie is heeft ze niets aan die boodschap.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
Liesbeth Kamerling (Daantje Mus) zoekt woonruimte in omg. A'dam !
Was net op RTL Boulevard
Ik ga m'n 2 persoonsbed weer neerzetten
In ONM heeft zich een soortgelijke situatie voorgedaan. Hierin prijkte wekenlang de naam 'Frank' Reitsema op de aftiteling. Iedereen dacht dat 'Frank' Frank was, maar in werkelijkheid was het zijn broer Pim. Toen dat geheim uitkwam werd werd de naam op de aftiteling veranderd in Pim Reitsema.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ten tweede het graf van Frits was leeg, waar is het lichaam van de echte Frits dan gebleven?
Of Hans is gewoon Frits of de echte Frits leeft nog...
Er is dus nog hoop voor Fos.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Wat een zeikwijf is Janine tegen der kinderen. Waarom heeft ze ooit kinderen genomen?
Terwijl Dennis erachter komt dat Saskia geen klasgenootje van hem was, heeft Charlie het erg gezellig bij Nick thuis. Charlie blijft logeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik was aan het tenissen...
Ik denk dat het Nick gaat om haar weer helemaal gek op hem te maken om haar vervolgens keihard te dumpen. Geloof dat hij het daar weleens over gehad heeft!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef Taurus het volgende:
Hoe zit 't nu eigenlijk met Nick en Charlie? Wil Nick haar nou terugpakken of wil ie echt weer bij haar terug?Want ik meen mij nog te herinneren, voor al die 'dennis-en-charlie-uit-elkaar-krijgen'-gein,
dat Nick flashbacks had van wat Charlie hem allemaal had aan gedaan, dus ik dacht dat hij 'n soort revenge wilde. Maar das nu wel erg onduidelijk dan..
Yeps,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef mrcool het volgende:
Daantje komt terug volgens RTL Boulevard. Vanaf volgende week donderdag!
Dennis heeft dus een relatie gehad met zijn zusje!![]()
Mooi zo, stomme slet dat het is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nick gaat om haar weer helemaal gek op hem te maken om haar vervolgens keihard te dumpen. Geloof dat hij het daar weleens over gehad heeft!
Ik vind hem juist wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef miki het volgende:
Fos begint me de keel uit te hangen...
Sorrie, maar ik vind hem ook niks aan pfffquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel grappig eigenlijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik vind hem ook niks aan pfff
Kijk dan naar mijn profiel.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Je bent wel echt een vrouwtje toch ^^?
Ik vraag me dan af, Waarom heb jij altijd een homo in je avatar ??quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kijk dan naar mijn profiel.
Tuurlijk ben ik een vrouw. Wat dacht je dan !!
Hier ookquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef miki het volgende:
Fos begint me de keel uit te hangen...
Sigrid Koetse, grote actricequote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:08 schreef pberends het volgende:
Oh dat mens, van de "Comedy" Bergen Binnen... toch?
Ze's knapper dan Wiet.quote:
Omdat ie gay is misschien?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Waarom heeft Morris dat gaysjaaltje altijd?
quote:
Was dat niet dezelfde die Nina toen behandelde?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Die dokter ziet eruit alsof hij Wiet net seksueel heeft misbruikt.
Geen wonder dat Wiet suicidaal is.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef Cheesecake het volgende:
Eindigt elke zin die Sjors uitspreekt op Liefje, Lieverd, Schatje, Wietje, Stickie?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:28 schreef Cheesecake het volgende:
Eindigt elke zin die Sjors uitspreekt op Liefje, Lieverd, Schatje, Wietje, Stinkie?
Correct.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:38 schreef Frey het volgende:
Was dat niet dezelfde die Nina toen behandelde?
Nou een keer noemde Jack Sjors 'Stalkie' en toen noemde zij hem 'Woody'quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:43 schreef pberends het volgende:
Wat gaat Sjors Jack noemen? Poeperdje, scheetje, commando'tje van me ofzo?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:46 schreef DeTolk het volgende:
Sjors d'r woordenschat is idd erg beperkt
Irritante naieve christendoos misschien?quote:
"Zit"quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:23 schreef ElTurbo het volgende:
hoe kwam die moeder van Frits op het toneel, en wat heeft ze allemaal gezegd ?
Hond van Houten.quote:
heerlijk ditquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Babette had gelijk wat betreft de Dagobert!!!![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De stem van die man bij Hannie leek wel op die van Frits.
nu kunnen we iig concluderen dat we de stem goed herkende: Hans was bij haar!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:14 schreef babette21 het volgende:
vond ik ook!
enig twijfel blijft dat Hannie vorige keer zei: "De kinderen van Frits waren hier"
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:47 schreef Beaudien het volgende:
het was toch duidelijk de stem van Casper van Bohemen, dus Frits, dacht ik.
Misschien had hij een tweelingbroer die nu opeens boven water is gekomen....
jaja de oplossing zat er tussen!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
de stem leek écht op die van Frits en uiteraard kan hij nog in leven blijken te zijn,
maar in dit geval klopte het niet met de reactie van Hannie....
een evil twin [of in dit geval: een good twin?!] van Frits, gespeeld door Casper, is geen rare optie
quote:
optie 3 dusquote:Op zondag 23 oktober 2005 14:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Mogelijke verklaringen:
1) Het is een handlanger van Frits en/of Hannie.
2) Het is een stand-in (à la coma-Dennis), want hij komt toch niet in beeld.
3) De jongens van de aftiteling houden ons voor de gek.
ik vond 'm nogal voor de hand liggendquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:43 schreef Dizer het volgende:
Charlieanders schiet ik je andere bal eraf
![]()
En ik geweldigquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond 'm nogal voor de hand liggend
Svensational is trouwens ook een manquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:42 schreef Beaudien het volgende:
Haaibaaike een vrouw.................tssss altijd gedacht dat je een man was...![]()
Hoi liefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:42 schreef Beaudien het volgende:
Ik word licht misselijk van die Sjors ja, met al die vieze koosnaampjes.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Svensational is trouwens ook een man![]()
dag schatjequote:
Daar dacht ik dus ook de hele tijd aanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dag schatje![]()
wie zou er níet van 'n brug afspringen, met zo'n zus?!
overigens zag het er erg knullig uit, die "reddingsactie"...
kind was toch met gemak bij de reling weg te trekken?!
Dat is toch juist lief?quote:Ik word licht misselijk van die Sjors ja, met al die vieze koosnaampjes.
Henniequote:Op zondag 22 januari 2006 10:30 schreef farfavour het volgende:
In de veronicagids staat op vrijdag een fotootje van harmsen's afscheid.
Er komt nog een oude bekende terug.
quote:Op zondag 22 januari 2006 10:45 schreef Dizer het volgende:
Ik wil graag dat we met zijn alleen samenwerken voor een nieuw topic op 29 januari. Gaat het lukken? Dat zou mooi zijn
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:50 schreef farfavour het volgende:
[..]
Dat is niet degene die ik bedoel.
ikke nietquote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef farfavour het volgende:
Heeft er dan niemand de Veronicagids?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op dat plaatje staanJa en amen.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:59 schreef farfavour het volgende:
Ok,ik heb niet zulke superogen, maar als ik me niet vergis zie ik daar toch echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op dat plaatje staan![]()
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Ja, leuk voor Robinquote:Op zondag 22 januari 2006 13:33 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Robin moet ook komen.
Die dan iets zegt als
''Dag lieve oom Govert''![]()
Nou Babette Daantje komt donderdag al. Volgens dat zeiden ze bij Boulevardquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef babette21 het volgende:
HennieGovert
Daantje
wanneer is die exit? vrijdag??
dan ga ik die maar 's lekker overslaan.....
Idd, Robin!quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
en oh wee als ze Robin ook nog terughalen
Deze acteur staat in het theater in de efteling !quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
Babs alleen even voor 2 minuutjes voor hetquote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
nou dan kijk ik de hele week wel niet, voor de zekerheid
ze mogen één flashback laten zien: die waar Robin Pascal van de trap afgooit....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Babs alleen even voor 2 minuutjes voor het
''Aaaaaaaaaaah momentje'''![]()
Woah da's niet eens gebeurd, Robin gaf haar een flinke optater met een stofzuigerstang op d'r hoofd en toen is ze zelf ten gevolge van een inwendige bloeding van de trap af gelazerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze mogen één flashback laten zien: die waar Robin Pascal van de trap afgooit....
en dan zal ik braaf "aaaaaaaaaaaaah" roepen
![]()
In grote lijnen mee eens, behalve dat Sjors cool is dan, dat vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef AmandaTopModel het volgende:
SJORS IS ZO COOL & MOOI! Nina is een bitch!
Ook dat vind ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg meevallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik geweldigCharlie is echt zoooo
jawel, maar ik lees hem nooit.....quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef farfavour het volgende:
Heeft er dan niemand de Veronicagids?
En sprak ze ook tegen je? Of stond je d'r alleen maar aan te gapen ?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Erick1985 het volgende:
Heb Sjors laatst op Schiphol ontmoet, hele leuke meid!
Joh, ze is neukbaar en daarom vind je der leuk.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Erick1985 het volgende:
Mateloos arrogant teefje.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Erick1985 het volgende:
In het echt. Ze heeft zo'n houding van 'Ja hallooooo ik speel wel in GTST hoor, lik even de vloer voor mijn voeten.'quote:
En hoe weet jij dat dan?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
In het echt. Ze heeft zo'n houding van 'Ja hallooooo ik speel wel in GTST hoor, lik even de vloer voor mijn voeten.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |