Yep... dat is het inderdaadquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef digispeed het volgende:
ach ja... GTST is momenteel gewoon een beetje K*T
zover ik heb gekeken vorige week heeft ze haar beschuldiging ingetrokken en is ze vertrokken naar Brazilie. Heel matig en raar einde.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep... dat is het inderdaadMaar ik heb vorige week de hele week niet gekeken zowat.. Hoe is Linda nou eruit gegaan?
Toen ik klein was keek mijn moeder naar Dynasty. Dat was de hit van de jaren 80quote:
met de liftquote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Dizer het volgende:
Hoe is Linda nou eruit gegaan?
Zie mijn sigquote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef digispeed het volgende:
Diz, waarom ben je eigenlijk op zwart momenteel.
die laatste e moet er sowieso af...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Ja? Is toch hetzelfde als een manke been?
Roep ik al jaren....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die laatste e moet er sowieso af...
en een lomp been bestaat uberhaupt niet
Ja dat was totaal niet boeiend. En "Frits" Is totaal niet boeiend.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
met de lift
waardeloze TT trouwens, en taaltechnisch gezien zou ik Bupa maar uit de buurt houden
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke en knieën = kniën...quote:
Nee heb ik ff geen zin in, lees het nog wel. OK nog heeft iemand nogquote:
mankquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke
quote:en knieën = kniën...
knieën was juist goed zoquote:Op maandag 16 januari 2006 22:10 schreef Dizer het volgende:
Sven.. wil jij het even aanpassen... lompe = manke en knieën = kniën...
Hans eruitquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
Nee heb ik ff geen zin in, lees het nog wel. OK nog heeft iemand nog
een idee voor de tekstschrijvers van GTST.
en dat is dan nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
knieën was juist goed zo
"kut met peren" lijkt me overigens een betere titel, gezien de huidige situatie
Ik dacht dat je het over knieën hadquote:Op maandag 16 januari 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
knieën was juist goed zo
"kut met peren" lijkt me overigens een betere titel, gezien de huidige situatie
die doen het weer [soort van]quote:
vervelend voor je dizer.quote:
Mooi.. kan je mee naar de meetquote:Op maandag 16 januari 2006 22:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
die doen het weer [soort van]![]()
ik loop zonder krukken en heb ook weer auto gereden
oh en on-topic:
inderdaad de gehele cast eruit en blij opnieuw beginnen met een buslading "mooie mensen met talent"
Inderdaad! Maar goed, ik hoop dat het weer goed komtquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
vervelend voor je dizer.
toen ik nog bij sony werkte deden wij ook zaken met de harense smid.
ach ja al die kleinere zaken kunnen niet meer op boksen tegen Mediamarkt, etc etc
Ga eens naar ShowChat dan ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
vervelend voor je dizer.
toen ik nog bij sony werkte deden wij ook zaken met de harense smid.
ach ja al die kleinere zaken kunnen niet meer op boksen tegen Mediamarkt, etc etc
mijn nederige excusesquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens naar ShowChat dan ofzo.
Ontopic SC is een paar straten verder opquote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ga eens naar ShowChat dan ofzo.
het mag bekend zijn dat ik altijd kritisch ben op gtst en de schrijvers, maar hiermee kan ik het niet eens zijn. hans (of liever Frits...dat is zo), Dorothea en Bing vind ik goede toevoegingen aan de show. sjors moet idd weg, nick, wiet, dennis en morris ook. ludo, niet per se maar dan moet zijn rol wel anders worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hans eruit
Dorothea eruit
Bing eruit
Sjors eruit
Wiet eruit
Ludo eruit
Nick eruit
Arnie eruit
Morris eruit
wat heeft Bing al toegevoegd dan???quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef JohnDDD het volgende:
Dorothea en Bing vind ik goede toevoegingen aan de show.
niet al teveel maar ik vind hem OKquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat heeft Bing al toegevoegd dan???
Ik sta daar nog steeds achter.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:41 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ze zouden daar een èchte coffee-shop moeten beginnen!Meneer Harmsen aan de waterpijp, Jeff aan de hasj, Dorrethea high trommelend op allerlei oppervlakken, etc, etc.
Harmsen aan de paddo's!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
coffeeshop of smartshop.
Uit z'n volkstuintje.quote:
Apart beeld.quote:
Hard gevalletje 0wnage daar.quote:
Janine kan altijd bij Fos terecht.quote:
Hij gaat niet voor niets naar New York.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Fuck wat zegt die Lucas z'n tekst op.
Geweldige scène was dat weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
Janine kan altijd bij Fos terecht.
Dan slaap je toch een stuk rustiger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Janine kan altijd bij Fos terecht.
Ik wacht op het moment dat hij haar op d'r bek pakt.quote:
Hij was not amused.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef pberends het volgende:
Gaat Hans van Houten z'n uzi pakken?
Das een beetje een non argument. Terwijl Lucas 100% gelijk heeft dat ie niet in dat hol in Nederland wil blijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef DaMart het volgende:
Wat een overdrijvend kutpubertje is die Lucas eigenlijk
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef TrenTs het volgende:
Zie? 2 negers en wat doen ze.... criminele zaken bekokstoven!![]()
Haha inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
en Bing bewees weer eens werkelijk níets te kunnen....![]()
![]()
Zou voor Janine best goed zijn. Ze's alleen maar bezig met werk en moedergedoe.quote:
Nee.quote:
Misschien moet Fos haar anders effe op z'n hondjes doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou voor Janine best goed zijn. Ze's alleen maar bezig met werk en moedergedoe.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee.Hij lijkt op een jonge Thomas Acda zonder de humor en heeft net zoveel intonatie als de rolstoel van Stephen Hawking.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee.Hij lijkt op een jonge Thomas Acda zonder de humor en heeft net zoveel intonatie als de rolstoel van Stephen Hawking.
Is ook niet zoveel aan meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef BVO het volgende:
Ik vind het echt weer heeeeel saai geworden.
ONM is echt veel leuker tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |