Idd, Robin!quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
en oh wee als ze Robin ook nog terughalen
Deze acteur staat in het theater in de efteling !quote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
Babs alleen even voor 2 minuutjes voor hetquote:Op zondag 22 januari 2006 14:06 schreef babette21 het volgende:
nou dan kijk ik de hele week wel niet, voor de zekerheid
ze mogen één flashback laten zien: die waar Robin Pascal van de trap afgooit....quote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Babs alleen even voor 2 minuutjes voor het
''Aaaaaaaaaaah momentje'''![]()
Woah da's niet eens gebeurd, Robin gaf haar een flinke optater met een stofzuigerstang op d'r hoofd en toen is ze zelf ten gevolge van een inwendige bloeding van de trap af gelazerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze mogen één flashback laten zien: die waar Robin Pascal van de trap afgooit....
en dan zal ik braaf "aaaaaaaaaaaaah" roepen
![]()
In grote lijnen mee eens, behalve dat Sjors cool is dan, dat vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:17 schreef AmandaTopModel het volgende:
SJORS IS ZO COOL & MOOI! Nina is een bitch!
Ook dat vind ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg meevallenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
En ik geweldigCharlie is echt zoooo
jawel, maar ik lees hem nooit.....quote:Op zondag 22 januari 2006 12:54 schreef farfavour het volgende:
Heeft er dan niemand de Veronicagids?
En sprak ze ook tegen je? Of stond je d'r alleen maar aan te gapen ?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Erick1985 het volgende:
Heb Sjors laatst op Schiphol ontmoet, hele leuke meid!
Joh, ze is neukbaar en daarom vind je der leuk.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Erick1985 het volgende:
Mateloos arrogant teefje.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:44 schreef Erick1985 het volgende:
In het echt. Ze heeft zo'n houding van 'Ja hallooooo ik speel wel in GTST hoor, lik even de vloer voor mijn voeten.'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |