Kan je de maandag-afl. nog uppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Jawel, ze hebben een tandje van Arnie gebruikt voor de test.
en de uitslag was......?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:05 schreef Frey het volgende:
Jawel, ze hebben een tandje van Arnie gebruikt voor de test.
Volgens Laura is de uitslag dat het lichaam van Arnie is, maar we weten allemaal dat Laura, als er DNA-testen in het spel zijn, het niet altijd zo nauw neemt met de waarheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:03 schreef babette21 het volgende:
en de uitslag was......?
Als dat zo is geven ze ons als 'kijker' wel een hint dat dat zo is en dat was deze keer niet het geval.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Volgens Laura is de uitslag dat het lichaam van Arnie is, maar we weten allemaal dat Laura, als er DNA-testen in het spel zijn, het niet altijd zo nauw neemt met de waarheid.![]()
Ja, vanaf volgende week in de week van 44quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ook een aankondiging voor een interview?
ach bij ONM is iedereen zwanger van 't zelfde kind, gebruiken ze steeds dezelfde echoquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Frey het volgende:
Ze gebruiken trouwens wel vaak dat "waa" baby geluidje. Eerst bij Rikki in de kerk, later bij Amy in de kelder en laatst Sil. Steeds precies hetzelfde geluidje![]()
Klopt!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Linda komt volgende week terug dat staat in de Libelle
Gelukkig hebben we Freyquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:07 schreef Annemiek78 het volgende:
Kan het vanavond niet zien.... balen......
Maar er zijn ook videorecorders en herhalingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Frey![]()
toch?![]()
hihi de mannen hier lezen allemaal Libellequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Klopt!
hoe kun je zoiets níet weten....quote:het blijkt dat die 2 in het echt hele goede vriendinnen waren.
sorry de Libelle heb ik niet..... volgende week ga ik weer scannenquote:Kan iemand het anders inscannen?![]()
Klopt, schaam ik me ook niet voor, als criticus moet je je ook met lectuur bezig naast literatuur, als is het alleen maar om jezelf steeds te doordingen van het baggergehalte van het eerstequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi de mannen hier lezen allemaal Libelle
nou scannen maar, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
stuitte op de Libelle
ohjee flashbackquote:ogen van Babette van Veen....
hm ik zag liever Ludo dan Ray vertrekken....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
Toch nog een goede exit van Ray. Tijd voor Ludo en Janine![]()
Ik snap alleen niet waarom Ludo er zo vreemd over deed, hij had toch best kunnen zeggen: 'ik gaf hem een ros voor z'n bek en daarna zei die 'ik vecht niet mee blablabla...'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
Toch nog een goede exit van Ray. Tijd voor Ludo en Janine![]()
Misschien moet ik jou ook eens diep in je ogen kijken, wieweet voelt dat hetzelfde als bij die andere Babettequote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:50 schreef babette21 het volgende:
ohjee flashback
* altijd vergeleken werd met.....
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:56 schreef Nano het volgende:
Dorothea begint eindelijk eens leuk te worden.
Nog 6 dagen en Linda is terug..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dit zinnetje klopt niet, die abortus was gepleegd dat is welhaast zeker....maar voor de rest...het zou wel leuk zijn ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
waar zij, Frits en hun zoon (!) .......
Zou het niet kunnen dat Frits ook Hannie heeft laten denken dat ze hem vermoord had, Hannie's gevoelens leken wel echt namelijk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Volgens mij heeft Hannie daar in die TBS-kliniek een toneelstukje opgevoerd. Ze is daar slechts op bezoek, omdat ze nooit veroordeeld is. Frits is namelijk nooit vermoord. Hij heeft samen met Hannie z'n eigen dood in scène gezet, omdat hij (als vastgoedhandelaar) wilde ontkomen aan een van z'n duistere contacten in de onderwereld. Hannie en Frits zijn vervolgens in een getuigenbeschermingsprogramma terecht gekomen. Toen Sjors, Jack en Dian een verzoek indienden om Hannie te spreken dreigde het geheim uit te komen. Om dat te voorkomen werd Hannie in allerijl overgevlogen uit Wales, waar zij, Frits en hun zoon (!) een luxe leventje leiden op een eeuwenoud, afgelegen kasteel.
De stem van die man bij Hannie leek wel op die van Frits.
Dit verhaal kan gewoon helemaal niet. Waarom gaat Frits dan dood in badliggen? Niemand zou dat zien, alleen de kijkers dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat Frits ook Hannie heeft laten denken dat ze hem vermoord had, Hannie's gevoelens leken wel echt namelijk...
En dat Frits, nu vermomd als iemand anders, diegene bij Hannie was, dat verklaard ook waarom Hannie het over Frits' kinderen had...
vond ik ook!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:01 schreef Iwan1976 het volgende:
De stem van die man bij Hannie leek wel op die van Frits.
Okee dan pas ik het even aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
[..]
Dit verhaal kan gewoon helemaal niet. Waarom gaat Frits dan dood in badliggen? Niemand zou dat zien, alleen de kijkers dan.![]()
We zagen laatst ook Ludo en Janine die onder het bloed zaten... en Dennis die opeens in Nick veranderde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:06 schreef Nano het volgende:
Dit verhaal kan gewoon helemaal niet. Waarom gaat Frits dan dood in badliggen? Niemand zou dat zien, alleen de kijkers dan.![]()
En zoals Babette dan zei: 'Frits zijn kinderen waren hier..'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
We zagen laatst ook Ludo en Janine die onder het bloed zaten... en Dennis die opeens in Nick veranderde.![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat Frits ook Hannie heeft laten denken dat ze hem vermoord had, Hannie's gevoelens leken wel echt namelijk...
En dat Frits, nu vermomd als iemand anders, diegene bij Hannie was, dat verklaard ook waarom Hannie het over Frits' kinderen had...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |