Goh dus het lag niet aan mij HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef TrenTs het volgende:
Fuck wat zegt die Lucas z'n tekst op.
Zolang ze niet net zoals in Westenwind gaan beginnen aan gezichtstransplantaties voor het wisselen van een actrice vind ik het primaquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:23 schreef Radegast het volgende:
Dat is toch juist leuk!
Dat had ie beter kunnen doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:47 schreef Ramona_ het volgende:
Waarom ging Bing niet gewoon even in de wc staan?![]()
Doe het dan goed dan moeten : Benjamin Robin Jessica Hedwig Rik Job Anita Yasmin Isabella en Ricky ook terug komen voor een keer,quote:Het schijnt dat Hennie Harmsen (Diana Dobbelman), de overleden vrouw van Govert nog 1 keer terugkeert in de laatste aflevering met Govert en hem ervan overtuigd dat hij moet kiezen om Louise achterna te gaan. GTST Plaats
Nina is smoor op Morrisquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:02 schreef K.V. het volgende:
Wat een aflevering weer![]()
Janine na een woordenwisseling met Barbara:
"de schoonmaakster heeft het gedaan, met het keukenmes"
Lol![]()
Hoe zit dat nou met Nina? Vindt zij nu opeens Morris leuk???
Dat is mij geheel ontgaan.
"Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan"quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:34 schreef Beaudien het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk een vlindertje naast mijn plaatje???
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee.Hij lijkt op een jonge Thomas Acda zonder de humor en heeft net zoveel intonatie als de rolstoel van Stephen Hawking.
Dat was wel een wereldseriequote:Op woensdag 18 januari 2006 00:30 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Zolang ze niet net zoals in Westenwind gaan beginnen aan gezichtstransplantaties voor het wisselen van een actrice vind ik het prima.
Sjorsquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd welke soapliefhebbers het personage Sjors nog leuk vinden. Ze's tamelijk voorspelbaar niet
En dan denkt ze dat ze nog gelijk heeft ookquote:
Haha ja echtquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
En dan denkt ze dat ze nog gelijk heeft ook.
Alsjeblieft niet zeg, Jessica, Hedwig, Anita en Rik (en Rikki) mogen terug komen, maar de rest echt niet hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doe het dan goed dan moeten : Benjamin Robin Jessica Hedwig Rik Job Anita Yasmin Isabella en Ricky ook terug komen voor een keer,
Het ging mij er om als Hennie mag dan iedereen met wie Goofy een goeie band hadquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, Jessica, Hedwig, Anita en Rik (en Rikki) mogen terug komen, maar de rest echt niet hoor!
over Lucas
Volgens mij trekken jullie weer te snel conclusies, ik weet nog dat Angela Schijf in het begin ook haar tekst regelmatig opdreunde en deze Nina deed dat ook vaak in het begin.
Verder vonden jullie dat ook van Fos en die komt nu ook aardig los![]()
over Janine
Ik begin haar eigenlijk ook steeds irritanter te vinden, die overdreven verontwaardiging en dat moraalridderactige de hele tijd en dan vooral zo overdreven zeiken als iemand eens een andere visie heeft dan zij.![]()
@Beaudien, dat vlindertje slaat terug op je MSN adres die je hebt ingevuld in je profiel![]()
Een malig dan wel he.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:07 schreef Ramona_ het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA Rik terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |