En die mensen bestaan ook nog eens in het echt, ze hebben iets met geloof, geloof ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:40 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd welke soapliefhebbers het personage Sjors nog leuk vinden. Ze's tamelijk voorspelbaar niet
Sjors is een afvallige van het geloofquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef onbrokenwings het volgende:
[..]
En die mensen bestaan ook nog eens in het echt, ze hebben iets met geloof, geloof ik.![]()
![]()
Nou zei Albert Verlinde dat Wik weg moest bij GTSTquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wik Jongsma zometeen in de coverstory van RTL Boulevard: hij stapt volgende week op uit gtst omdat hij niet kan leven met een bijrol![]()
Ja, dat zag ik ook..lekker makkelijk voor RTLquote:Zo die mensen bij RTL 4 hebben de DVD er maar eens bij gepakt zo te zien![]()
idd, die kleding die ze draagt vind ik ook niet mooi !!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:10 schreef Terreros85 het volgende:
Die Florien is toch wel leuk. Alleen die tuinbroeken
![]()
Ik denk dat Wiet een beetje de vrouwelijke tegenhange is van Robin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wiet moet trouwens blijven ^^,
Drie tiener meisjes is leuker dan twee,
Geen idee! Ik denk net zo oud als Nina.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef Nielsch het volgende:
Hoe oud is die Florien eigenlijk, in de serie?
En hoe oud is die dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:29 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Geen idee! Ik denk net zo oud als Nina.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |