Juist wel. Nina weet hie het voelt om in een kliniek te zitten. Vandaar Nina/Wietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Die zijn ineens hard de matties.Niet echt een reden geloof ik.
Ze kan zich nog gaan bemoeien met Nina, Jeff, Robert, Ludo,Dennis, Dian, Charlie, Nick, Fos, Thomas Acda-look-a-like en Janine.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:06 schreef Cheesecake het volgende:
Waar was onze Big Black Bemoeial Dorothea? Hopelijk is het nu afgelopen met het gezeik rondom Harmsen en Louise, voordat ze zich weer in de kwestie Laura-Dennis-Robbert gaat mengen.
Afijn, vrij gewone aflevering vandaag. Was weinig bijzonders eigenlijk.
Ja dat van die kliniek snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Juist wel. Nina weet hie het voelt om in een kliniek te zitten. Vandaar Nina/Wiet
Nou, Wiet is bang dat ze haar in een kliniek wilden stoppen ofzo, omdat ze allemaal dingen zegt die niemand wil geloven. Nina vindt dit zielig voor haar, omdat ze weet hoe erg het is om in een kliniek gestopt te worden. Ofzo iets.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:13 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja dat van die kliniek snap ik niet helemaal.Ik heb het lang niet gevolgd, hoe zat dat dan...?
Snap ik, maar ik bedoel Nina.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, Wiet is bang dat ze haar in een kliniek wilden stoppen ofzo, omdat ze allemaal dingen zegt die niemand wil geloven. Nina vindt dit zielig voor haar, omdat ze weet hoe erg het is om in een kliniek gestopt te worden. Ofzo iets.
OK, dank je Babette!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
"Deze gebruiker heeft een MSN-adres in het profiel vermeld staan"
Hans is goed.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:15 schreef Beaudien het volgende:
Gatver, wat een saai en langdradig lulverhaal van die Govert en Louise!![]()
Zijn gtst einde wordt wel uitgemolken, zeg! En dan straks natuurlijk weer zo'n tearjerkend afscheidsfeestje waarin hij blablablablabla speecht hoe geweldig iedereen voor hem was, zielig muziekje, terugblikken en hup! naar Denemarken.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ.......................
Enge Hans, enge Hans, enge Hans......................![]()
Het zou me een eer zijn mijn waarde Frey, ik hou op z'n tijd best wel van evilquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan ben ik de bad guy die iedereen onder de duim houdt
Samen met Heer van Bartolhoven![]()
Ik denk toch dat het Frits is die denkt dat hij nu Hans is, zelfs bij de aftiteling noemen ze hem 'Frits', als het Hans zou zijn lieten ze het daar wel zien denk ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
dat hansgedoe begint te lang te duren.
t wordt tijd dat het eens wat duidelijker wordt.
vogenden week dan maar?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het Frits is die denkt dat hij nu Hans is, zelfs bij de aftiteling noemen ze hem 'Frits', als het Hans zou zijn lieten ze het daar wel zien denk ik.
Ten tweede het graf van Frits was leeg, waar is het lichaam van de echte Frits dan gebleven?
Of Hans is gewoon Frits of de echte Frits leeft nog...
Ik denk eigenlijk dat je eerste argument niet opgaat... dat is meer om het aan te passen aan het niveau van de gemiddelde kijker.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geef maar aan wat je onduidelijk vind, dan licht ik het wel wat nader toe![]()
Nou dat weer ik niet hoor, er zijn weleens vaker dit soort gevallen geweest en meestal stond de naam van het nieuwe personage er.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je eerste argument niet opgaat... dat is meer om het aan te passen aan het niveau van de gemiddelde kijker.![]()
weet frits (of hans whatever ) dat dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
Kan haast niet wachten op de confrontatie tussen Frits en Ludo over die drie miljoen.
Dat kan een leuke verhaallijn worden.
Ja, tussen Frits en Ludo..Ben ook benieuwd als ze elkaar weer zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:44 schreef Radegast het volgende:
Kan haast niet wachten op de confrontatie tussen Frits en Ludo over die drie miljoen.
Dat kan een leuke verhaallijn worden.
Hij wordt "Frits" [tussen aanhalingstekens] genoemd,quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik denk toch dat het Frits is die denkt dat hij nu Hans is, zelfs bij de aftiteling noemen ze hem 'Frits', als het Hans zou zijn lieten ze het daar wel zien denk ik.
interessantquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:09 schreef Webchefje het volgende:
Op webchefje.nl staat een antwoord op de vraag hoe het kan dat Jack 'frits' Hans noemt tegen Dian!...
Wat de gemiddelde vaste gtst kijker toch wel weet lijkt mij, ik denk in ieder geval dat ze er nog een bedoeling mee hebben..quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hij wordt "Frits" [tussen aanhalingstekens] genoemd,
waarmee toch duidelijk wordt gemaakt dat 't iig niet 'gewoon' Frits is
Frits/Hans weet dat idd nog niet, maar als iemand het hem verteld (sjors ofzo) dan gaat ie achter Ludo aan hoop ik.quote:Op donderdag 19 januari 2006 07:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet frits (of hans whatever ) dat dan?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
dat hansgedoe begint te lang te duren.
t wordt tijd dat het eens wat duidelijker wordt.
vogenden week dan maar?
Ze likt een tepel van een huisjesmelker en heeft een penthouse. Wat loopt ze te zeuren. Laat haar maar 3,5 jaar wachten zoals iedereen anders! Maar omdat ze een arrogant soapie is heeft ze niets aan die boodschap.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:00 schreef DeTolk het volgende:
Liesbeth Kamerling (Daantje Mus) zoekt woonruimte in omg. A'dam !
Was net op RTL Boulevard
Ik ga m'n 2 persoonsbed weer neerzetten
In ONM heeft zich een soortgelijke situatie voorgedaan. Hierin prijkte wekenlang de naam 'Frank' Reitsema op de aftiteling. Iedereen dacht dat 'Frank' Frank was, maar in werkelijkheid was het zijn broer Pim. Toen dat geheim uitkwam werd werd de naam op de aftiteling veranderd in Pim Reitsema.quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ten tweede het graf van Frits was leeg, waar is het lichaam van de echte Frits dan gebleven?
Of Hans is gewoon Frits of de echte Frits leeft nog...
Er is dus nog hoop voor Fos.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Wat een zeikwijf is Janine tegen der kinderen. Waarom heeft ze ooit kinderen genomen?
Terwijl Dennis erachter komt dat Saskia geen klasgenootje van hem was, heeft Charlie het erg gezellig bij Nick thuis. Charlie blijft logeren.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Wat is er gebeurd? Ik was aan het tenissen...
Ik denk dat het Nick gaat om haar weer helemaal gek op hem te maken om haar vervolgens keihard te dumpen. Geloof dat hij het daar weleens over gehad heeft!quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef Taurus het volgende:
Hoe zit 't nu eigenlijk met Nick en Charlie? Wil Nick haar nou terugpakken of wil ie echt weer bij haar terug?Want ik meen mij nog te herinneren, voor al die 'dennis-en-charlie-uit-elkaar-krijgen'-gein,
dat Nick flashbacks had van wat Charlie hem allemaal had aan gedaan, dus ik dacht dat hij 'n soort revenge wilde. Maar das nu wel erg onduidelijk dan..
Yeps,quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:46 schreef mrcool het volgende:
Daantje komt terug volgens RTL Boulevard. Vanaf volgende week donderdag!
Dennis heeft dus een relatie gehad met zijn zusje!![]()
Mooi zo, stomme slet dat het is.quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:47 schreef mrcool het volgende:
[..]
Ik denk dat het Nick gaat om haar weer helemaal gek op hem te maken om haar vervolgens keihard te dumpen. Geloof dat hij het daar weleens over gehad heeft!
Ik vind hem juist wel grappig eigenlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef miki het volgende:
Fos begint me de keel uit te hangen...
Sorrie, maar ik vind hem ook niks aan pfffquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel grappig eigenlijk
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Sorrie, maar ik vind hem ook niks aan pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |