quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Wel verkapt, anders zeg je gewoon dat je 2,5M te besteden hebt en dat je best even op mijn YP wil bieden met matig pm, matig wing en matig passenquote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef komrad het volgende:
idd niet verkapt, maar ik vraag me wel af hoeveel geld jij nodig denkt te hebben om SP te gaan trainen?
Lorrie, ik ben het met je eens, ik ben nu zo goed als mogelijk mijn selectie op te tune'en naar formi of hoger allemaal. Er voldoen nu 21 man aan. het geld op de bank is nu slechts nog 5 miljoen maar. Dat ga ik dus nooit redden. Oftewel, het kost heel veel geld, en heb best goedkoop kunnen inslaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:59 schreef Lortnoc het volgende:
Mijn plan was eigenlijk om SP te gaan trainen met min. formi gasten, dat levert ook meer op. Vandaar dat ik nu aan het sparen ben en me dus wat verliezen in de comp. en beker moet permiteren.
Lekkerquote:Op maandag 9 januari 2006 22:26 schreef TimmyAsd het volgende:
09-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 627 080 € ontvangen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat scheelt wel lekker qua salarisquote:Op maandag 9 januari 2006 22:12 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hmm, nog 2 spelers en ik heb een alle dutch teamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee, maar het is exotisch, en het klinkt wel grappig. En ik hoop er op de lange termijn minder naar om te hoeven kijken door SP training.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:23 schreef Lennox het volgende:
Is SP dan zo'n enorme toegevoegde waarde voor een speler?
Nieuwe logo'squote:Op maandag 9 januari 2006 22:43 schreef Daemon19 het volgende:
OP moet btw aangepast worden! (Nieuwe awards, nieuwe topics)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop