Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !quote:
die patch met het sharen van films wordt pas na een half jaar verwacht...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !
Films afspelen? Ja oke, hoogstwaarschijnlijk gedownloade films.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei,... komt als het goed is allemaal. MSN, meet and invite, cams, etc. etc. Mediacenter is leuk maar weet nog steeds niet waar je dat nou voor nodig hebt !
Geen idee,... of homevideos of whatever... heb dat ding om te gamen,... net om als PC geleider te gebruikenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Films afspelen? Ja oke, hoogstwaarschijnlijk gedownloade films.
Geeft niks.. kon er een mooie TVP op maken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... topic nummer vergeten voor de OP....
Ik haat topics openen
Cams, brrr.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ahum
Maak er wat vanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:39 schreef Chocobo het volgende:
Ohja,... topic nummer vergeten voor de OP....
Ik haat topics openen
nee: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8272quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik gebruik hem om TV-programma's die ik met mijn PC opgenomen heb af te spelen op mijn TV.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:42 schreef kepler het volgende:
[..]
nee: http://games.fok.nl/news.php?newsid=8272
Neej helemaal niks iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke games komen er nu de komende tijd uit? Volgens mij helemaal niets he
Was meer sarcastisch bedoeld vriendquote:
Maart pas weer voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik vermaak me ook voorlopig wel met Civ IV, maar een leuke actiegame op de 360 was aardig geweest voor erbij.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !
Heiligschennis! GoW is de afkorting van God of War. Verzin iets anders voor Gears of Warquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn PS2 draait volop tot GoW, BF2 en Oblivion !
Hij zal ook wel God of War bedoelen he, aangezien hij het over de ps2 heeft.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:11 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heiligschennis! GoW is de afkorting van God of War. Verzin iets anders voor Gears of War.
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zal ook wel God of War bedoelen he, aangezien hij het over de ps2 heeft..
Oooh, hihi.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.
Begrijpend lezen is ook een vak. Blijkbaar zijn de Duitsers beter geïntegreerd dan de Griekenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oooh, hihi.
Ik las op ipv tot.
Ik dacht al, welke game is Oblivion nou weer op de ps2.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij bedoelt Gears of War, aangezien de PS2 hem nog wel bezighoudt tot die spellen uit zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:35 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak. Blijkbaar zijn de Duitsers beter geïntegreerd dan de Grieken.
Volgende week Dead or alive 4quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
nee dead or alive ultimate was geweldig op xbox live, doa 4 word dat ook zeker wetenquote:
Werkte helaas nietquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik heb de hele Windows-firewall uit moeten schakelen, oldenzaaltjuh, voordat het fatsoenlijk werkte. Ik kreeg wel een connectie, maar als ik dan wilde streamen kreeg ik een disk error. Toen ik de firewall volledig uitschakelde was het probleem als sneeuw voor de zon verholpen.
True, het zal ook vast erg leuk zijn voor liefhebbers van het genre. Maar laat ik er nou net niet een zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/928260.asp
Hij scoort wel erg okay..
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, het zal ook vast erg leuk zijn voor liefhebbers van het genre. Maar laat ik er nou net niet een zijn.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Gold uitgespeeld dat PGR3.. zit eigenlijk maar 1 tricky baan bij, die ene op hoge snelheid one on one met chicanes.
Ben nog steeds rank 3
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Online is wat kutter inderdaad, zitten altijd van die trieste figuren bij die je omtikken. Maar over het algemeen valt het wel mee. We moeten maar een keer met een stuk of 8 FOK!kers een non-ranking Live game opzetten
Alleen als H.Flick en pkwarts ook meedoen doe ik iig mee, dan ist achterin nog spannendquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef twi het volgende:
Online is wat kutter inderdaad, zitten altijd van die trieste figuren bij die je omtikken. Maar over het algemeen valt het wel mee. We moeten maar een keer met een stuk of 8 FOK!kers een non-ranking Live game opzetten
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alleen als H.Flick en pkwarts ook meedoen doe ik iig mee, dan ist achterin nog spannend
En daarvoor zijn dus al die verschillende auto's zo leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Alleen als H.Flick en pkwarts ook meedoen doe ik iig mee, dan ist achterin nog spannend
Dan doe ik ook wel meequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kan nog veel beter, niet vergeten dat het een ongelofelijk kleine omgeving is dat weergegeven en ingeladen moet worden.......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:53 schreef Morthill het volgende:
Vandaag ff wat filmpjes bekeken van DoA4. De gezichten zien er niet veel beter uit dan in DoA3, of DoAX, maar voor de rest, mijn god wat is dat spel mooi. Ik zat bij het jungle level echt even meer op de omgeving dan op het gevecht te laten. Deze game laat absoluut zien waar de 360 toe in staat is.
De gezichten hadden mooier gekund dat zeker, maar echt alles voor de rest, tot de bewegingen van de kleding aan toe. Tis echt alleen de characters zelf. Ik denk dat dit zeker is wat een Next Generation game moet bieden aan graphics op dit moment.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Kan nog veel beter, niet vergeten dat het een ongelofelijk kleine omgeving is dat weergegeven en ingeladen moet worden.......
Jij verdient echt de PC-award meer dan ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:07 schreef H.Flick het volgende:
Hou op, dalijk ga ik hem nog kopen alleen voor de graphics
Weet ik tochquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jij verdient echt de PC-award meer dan ik
Toch vind ik het er wel vet uitzien en het idee achter het spel ligt me wel. Als dit nog een beetje redelijk te spelen wordt, komt ie wel in mn collectiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:47 schreef Fillipe het volgende:
Kom ik weer met m'n Grand Raid Offroad plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ik:quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon waar. Je wilt niet weten wat ik allemaal koop. Ik heb in 2005 de volgende grote dingen gekocht die met games te maken hebben.
1x PSP (import)
1x DS
1x NTSC PS2 (zodat ik het nieuwste kan kopen)
1x Xbox360
tientallen games op de launchdag
En ook op andere gebieden koop ik me suf aan nieuwe gadgets en dingen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:24 schreef Retuobak het volgende:
Dus je bent een koopverslaafde werkloze?
Welkom in de schuldbijstand![]()
Reserves raken ooit op..........tenzij je Microsoft heet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]. Ik teer in op mijn reserves en heb binnenkort een sollicitatiegesprek. Komt wel goed
Ik zit nog binnen het gemiddelde van werkloos zijn na het afstuderen, dus tot die tijd maak ik me geen zorgenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Reserves raken ooit op..........tenzij je Microsoft heet.
Maar succes met het zoeken van een baan
Alle centrale topics zijn SCquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik zit nog binnen het gemiddelde van werkloos zijn na het afstuderen, dus tot die tijd maak ik me geen zorgen
En nu hou je op, het is hier GVD geen slowchat forum.
Valt wel op, sinds jij meer in GAM bent gaan posten eigenlijkquote:
retuobak houd van jequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
X360 de beste natuurlijk.
Op m'n PC upgrade na dan.
PC rules..
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:28 schreef Lampie_ het volgende:
Vraagje: Hoe kun je met PGR3 splitscreen op xbox live gaan?
Is bijna in elk spel aanwezig, mits die persoon of die server genoeg friends slots heeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 06:31 schreef wc-eend het volgende:
Is het mogelijk als een friend een potje online speelt die dan te joinen? Of moet ik wachten tot diegene mij een invite stuurt?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
X360 de beste natuurlijk.
Op m'n PC upgrade na dan.
PC rules..
Dát lijkt me ook wel tof, vliegtuigjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:07 schreef Retuobak het volgende:
Nee arcade-style WO2 flightsim
Lijkt me top op live
quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Saint's row lijkt me niks..... flink aftreksel. En wat is blazing angels? Race game zeker![]()
Crimson skies heb ik altijd willen kopen maar kwam er niet vanquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef pkwarts het volgende:
De vorige keer dat iedereen lyrisch zat 'oooh vliegtuigjes' 'ja lijkt mij tof!' was bij Crimson Skies en niemand heeft die toen gekocht
wees maar blij.. dat was dus echt geen reet aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Crimson skies heb ik altijd willen kopen maar kwam er niet van
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:23 schreef Emerica het volgende:
Het zal vast niet de goede plek zijn, maar eigenwijs als ik ben doe ik het toch hier.... waar blijft mijn prijs?Ik had die xbox 360 rugtas met goodies gewonnen maar heb nog niks gezien
Hoe moet ik me nu in godsnaam op de faculteit vertonen zonder die rugzak
![]()
![]()
en in maart komen de spellen uit voor de X360 waar je ook bakken met geld voor nodig hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef Morthill het volgende:
Goed, DoA4 gaat in de pre-order, gelukkig is dat voor de 360 voorlopig de enige game die ik wil hebben. Kan ik mijn geld uitgeven aan mijn DS en PSP en verdorie, ga ook nog op wintersport in maart waar ik geld voor moet hebben.
Bahalve ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef pkwarts het volgende:
De vorige keer dat iedereen lyrisch zat 'oooh vliegtuigjes' 'ja lijkt mij tof!' was bij Crimson Skies en niemand heeft die toen gekocht
Yep.. en haal je het niet in de A klasse.. dan probeer je gewoon een andere klasse.. en hee, dat rijdt meteen een stuk beter.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Bahalve ikHeb 'm nog steeds liggen, bij een zwager. En die game was gewoon goed. Online was het gewoon heel cool om te doen, maar het is altijd veel leuker met Friends. Juist, die waren er niet
Gisteren even tot kwart over drie doorgebeten en Platinum gehaald. Heb het me zelf wel makkelijk gemaakt door het niet met de F50 GT te doen, maar wat hebben ze dat spel gemakkelijk gemaakt zegBij PGR2 was het echt een kunst om Platinum te halen, maar nu rij je op de Nurburgring timetrial gewoon 18 seconden (!!!) sneller als de gevraagde tijd.
Om maar niet te spreken over die laatste paar eliminator races. Gewoon gehouden op circuitjes van 1:30, in plaats van echt enorm lange moeilijke circuits zoals bij PGR3. Jammer hoor, hij moest zeker op tijd af....
Ik weet niet wat er niet lukt bij je.. maar op www.xbox.nl staat in het Nederlands wel veel uigelegd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef pluissebol het volgende:
Ik weet niet of de vraag hier goed staat..... maar zit met het volgende.
Ik heb gisteren voor mijn zoontje eindelijk een Xbox360 premium pakket kunnen kopen met alles erop en eraan. Heb daar ook een router voor de online spellen bij en een draadloos netwerk adapter. Nu wil hij dus online PGR3 spelen maar krijg het dus niet voor elkaar.
Nu is mijn engels bagger (spinazieacademie engels is niet veel en ook nog ruim 25 jaar geleden) en vraag me af of er ergens iets te vinden is waar de hele online gaming in het nederlands word uitgelegd wat hij moet invullen of doen. Alvast bedankt
http://www.xbox.com/nl-NL/support/xbox360/quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:42 schreef pluissebol het volgende:
Ik weet niet of de vraag hier goed staat..... maar zit met het volgende.
Ik heb gisteren voor mijn zoontje eindelijk een Xbox360 premium pakket kunnen kopen met alles erop en eraan. Heb daar ook een router voor de online spellen bij en een draadloos netwerk adapter. Nu wil hij dus online PGR3 spelen maar krijg het dus niet voor elkaar.
Nu is mijn engels bagger (spinazieacademie engels is niet veel en ook nog ruim 25 jaar geleden) en vraag me af of er ergens iets te vinden is waar de hele online gaming in het nederlands word uitgelegd wat hij moet invullen of doen. Alvast bedankt
Inderdaad. Ik heb dat ding al maanden niet meer aangeraakt. Misschien als ik van de zomer weer ga vissenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
PSP is nog wel de grootste miskoop van allemaal geweest.
Kan volgens mij alleen als het profiel van de andere gebruiker ook op live kan, dus de andere persoon moet ook een live-abbo hebben ofzoquote:
ik had die game gekocht en rodie83 en bartje twiquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:03 schreef pkwarts het volgende:
Dus een account is aangemaakt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:56 schreef pluissebol het volgende:
Zodra er contact gemaakt wil worden met de online server, komt er een melding 'can't connect to Xbox Live, For more info, go to www.xbox.com/support.
Nou het ik de IP settings en de DNS settings op automatic gezet. Er is een account met de naam van me zoon aangemaakt en wat ik nu nog moet doen weet ik dus niet.
nee gewoon op automatisch laten staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:06 schreef pluissebol het volgende:
Bij IP-address krijg ik de melding failed. Nu dacht ik dat ik daar het IP-address in moest zetten die ook toegewezen is aan de draadloze verbinding met de pc die dat ontvangt. Toch ??
Op allebei de manieren krijg ik de failed melding bij IP-addressquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef kepler het volgende:
[..]
nee gewoon op automatisch laten staan
gebruik het IP-adres van je PC, maar tel bij het laatste getal 1 cijfer op. Vul dit dan in bij de 360quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:32 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Op allebei de manieren krijg ik de failed melding bij IP-address
Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik nu in de fout gegaan ben en waar ik nu moet beginnen om alles voor elkaar te krijgen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:34 schreef kepler het volgende:
[..]
gebruik het IP-adres van je PC, maar tel bij het laatste getal 1 cijfer op. Vul dit dan in bij de 360
het kan ook zijn dat je router alleen bepaalde mac-adressen accepteert. Dan moet je er eentje toevoegen aan je 360 en aan je router (wel dezelfde)
Neee.. zo werkt het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:42 schreef pluissebol het volgende:
[..]
ik dacht dat het ff simpel ging. Kopen aansluiten en spelen maar
![]()
Bij mij ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef pkwarts het volgende:
Bij mij was het ook aansluiten en spelen maar....
ik was wel eens online en ik heb dat nog eens samen met pkwarts gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik had die game gekocht en rodie83 en bartje twi
nooit iemand online gezien helaas, die game was goed!
Gewoon even de test xbox live connection doen, en zeg even hier wat er bij NAT staat. Daaruit kun je afleiden of je nog enige poorten open moet zetten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef Frasier het volgende:
Ik heb nu m'n Xbox 360 op Live aangesloten via m'n PC die weer verbonden is met een router (via Windows Internet Sharing dus). Ik heb gelezen dat om sneller te downloaden enz. het nodig kan zijn om poorten op je router te forwarden naar je Xbox. Is dat ook zo als je je Xbox via internet sharing hebt verbonden? En hoe doe je dat ongeveer?
Bij NAT staat alleen open. Maar wil dat zeggen dat ook echt alle poorten open staan? Ik vind het downloaden anders nog behoorlijk traag gaat. Een bestand van 1MB heb ik normaal met downloaden op PC namelijk in ongeveer een seconden binnen en op de Xbox duurt dat toch echt veel langer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:31 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Gewoon even de test xbox live connection doen, en zeg even hier wat er bij NAT staat. Daaruit kun je afleiden of je nog enige poorten open moet zetten.
Het beginnen van de download duurt ook even bij mij. Maar ik heb eens gemeten met stopwatch wat voor download snelheid ik had op een groot bestand (500MB) en dat was toch wel zo'n 700 KB/s, dat haal ik ook op mijn PC.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Bij NAT staat alleen open. Maar wil dat zeggen dat ook echt alle poorten open staan? Ik vind het downloaden anders nog behoorlijk traag gaat. Een bestand van 1MB heb ik normaal met downloaden op PC namelijk in ongeveer een seconden binnen en op de Xbox duurt dat toch echt veel langer.
SP was zeer vet. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien, maar ik ga hem niet kopen ivm met het al kennen van de verhaallijn etc.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef pkwarts het volgende:
Far Cry Instincts komt naar de 360, hoe was de SP van de Xbox versie? Dan weet ik of ik hem moet halen of niet.
Ik heb net ook een bestand van 500mb gedownload en ik kwam op een tijd uit van 8 minuten en 50 seconden. Met hoeveel kb komt dat ongeveer overeen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het beginnen van de download duurt ook even bij mij. Maar ik heb eens gemeten met stopwatch wat voor download snelheid ik had op een groot bestand (500MB) en dat was toch wel zo'n 700 KB/s, dat haal ik ook op mijn PC.
bij HinT word het MAC-adres geregistreerd, je kan dit gewoon in de Xbox360 of router invoerenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef Morthill het volgende:
Op de xbox was het bij mij ook aansluiten en spelen, nu moet ik een router gaan kopen en alles instellen omdat ik maar 1 inkomende verbinding heb die ik niet ff snel kan aansluiten op mijn 360 omdat dan alles bij de provider gereset moet worden. (Wat dus toch al moet als ik achter een router ga zitten als dat uberhaupt al kan)
*ping*quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef Retuobak het volgende:
Ah, die ga ik dan maar eens halen, lijkt me een leuke MP shooter
Ben benieuwd welke engine ze gaan gebruiken voor de X360 versie, ik hoop de gewone CryEngine.
ik hoef em iig niet op de 360, ik heb em op de xbox 1 al gewoon uitgespeeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Bastard het volgende:
Vlgs mij is Far Cry een potentieel spel maar komt het overal op het verkeerde moment.
Op de XBOX kwam hij te laat, meer mensen hadden hem denk ik wel gekocht als ie half jaar eerder was uitgekomen.
En op de 360 word ie wellicht minder verkocht omdat veel mensen hem toch al op xbox hebben gespeeld
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb net ook een bestand van 500mb gedownload en ik kwam op een tijd uit van 8 minuten en 50 seconden. Met hoeveel kb komt dat ongeveer overeen?
Kutfilmpje is dat he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
lol Xbox nieuwjaars wensen filmpje op je dashboard
Ja heel leuk wijsneus, vertel me ook even hoe ik dat precies moet uitrekenen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:38 schreef washandje het volgende:
[..]
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06013/bureauaccesoiresrekenmachine..blur2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Uit m'n hoofd iets van 980kB/secquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja heel leuk wijsneus, vertel me ook even hoe ik dat precies moet uitrekenen.
Scroll jij dan gewoon dagelijks die lijst door om te zien of je wat nieuws tegenkomt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Gamedemon het volgende:
lol Xbox nieuwjaars wensen filmpje op je dashboard
nee er staat een banner die me halve tv vult bij xbox live marketplacequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scroll jij dan gewoon dagelijks die lijst door om te zien of je wat nieuws tegenkomt?
500 mb = 512000 KB.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb net ook een bestand van 500mb gedownload en ik kwam op een tijd uit van 8 minuten en 50 seconden. Met hoeveel kb komt dat ongeveer overeen?
Ik kijk wel elke twee dagen ofzo even bij new trailersquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Scroll jij dan gewoon dagelijks die lijst door om te zien of je wat nieuws tegenkomt?
http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.aspquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
500 mb = 512000 KB.
8 min. 50 sec = 530 sec.
512000 gedeeld door 530 = ~966 kb/sec.
Snelle internetverbinding heb je!
Ik vondt het filmpje wel mooiquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:39 schreef washandje het volgende:
[..]
Kutfilmpje is dat he?
Ik vind het wel lachen dat GameKings wekelijks een filmpje daar neerzet, hoe slecht GameKings ook is
Het ging zo fout dat nadat ik een reset gedaan had om de wireless adapter samen met de router te krijgen, dat alle 3 de pc's geen internet meer hadden. De Nederlandse stappenplan van http://www.xboxarena.nl/forum/showthread.php?t=5271 geeft ook geen uitkomst. Zodra je het IP-adres laat zoeken komt er Failed en kan je vervolgens niets meer doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:50 schreef Chocobo het volgende:
Waar gaat het fout dan Pluis? Welke melding krijg je als je 360 connect test doet op je console.
Ik heb ADSL Fast maar dit me wel erg snel. Ik denk dan ook dat de aangeven 500mb van het bestand (Fifa demo) niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:04 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
500 mb = 512000 KB.
8 min. 50 sec = 530 sec.
512000 gedeeld door 530 = ~966 kb/sec.
Snelle internetverbinding heb je!
Fast ADSL is gerate op 12mbit downstream, dus het zou zat moeten kunnen.......quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb ADSL Fast maar dit me wel erg snel. Ik denk dan ook dat de aangeven 500mb van het bestand (Fifa demo) niet helemaal klopt.
Dus met z'n 2en deelnemen aan een online race/lobby op één X360? Zo ja, dan kan dat volgens mij niet. Je kan toch alleen splitscreen gebruiken als je offline met z'n 2en raced?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Is het mogelijk met PGR3 met z'n 2en online te gaan in splitscreen?
Zo, hopen dat nu iemand mijn reply leest en antwoord kan geven![]()
Ik had al geantwoordquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Ik heb het nooit met die wireless shit.... verbind de router anders gewoon met een LAN kabel en probeer het dan nog eens ! Trek even 30 meter UTP over je trappen naar je zoons kamer...quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:50 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Het ging zo fout dat nadat ik een reset gedaan had om de wireless adapter samen met de router te krijgen, dat alle 3 de pc's geen internet meer hadden. De Nederlandse stappenplan van http://www.xboxarena.nl/forum/showthread.php?t=5271 geeft ook geen uitkomst. Zodra je het IP-adres laat zoeken komt er Failed en kan je vervolgens niets meer doen.
Ik heb al een vaste ip adres aangewezen en al een automatisch ip. Het nadeel is gewoon dat ik echt niet weet wat ik nu nog doen moet om me zoon online te krijgen.![]()
Op de Xbox zit een speciale die voor de Xbox gemaakt is. Ik bedoelde met wegtrekken, de wireless verbinding vanaf de router. Op mijn router zit een antenne ipv een kabel. Begrijp je het nog ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:03 schreef DinoPK het volgende:
Kan je dan gewoon iedere wireless ethernet adapter aan de 360 hangen?... dacht het niet, er zijn niet voor niets speciale xbox wireless gevalletjes. Ik kan het fout hebben hoor, maar het is niet zo dat je zomaar iets bij 1 pc wegtrekt, om er een ander apparaat probleemloos mee aan te sluiten.
Je wireless PC's krijgen automatisch hun gegevens? (IP, DNS, Gateway adressen). Of heb je die handmatig ingevuld?quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:11 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Op de Xbox zit een speciale die voor de Xbox gemaakt is. Ik bedoelde met wegtrekken, de wireless verbinding vanaf de router. Op mijn router zit een antenne ipv een kabel. Begrijp je het nog ?![]()
Heb de officiële spullen erbij gehaald. Nergens een goedkopere variant van meegenomen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:17 schreef DinoPK het volgende:
Ja ik wel, maar jij niet helemaal denk ik
Wireless is niet exclusief voor 1 client hoor, er zit gewoon een dhcp server in je router die wel meer dan 1 wireless client aankan. Daar ga je qua gedachtengang al fout.
Wat ik mij afvraag is wat je nu precies als wireless adapter bij de xbox hebt liggen? Is het een officiele microsoft wireless bridge, of gewoon 1 of ander 3rd party dingetje dat misschien helemaal niet compatible met de xbox is?
Stel je verbinding in ieder geval eerst eens in op DHCP, en kijk eens hoever je xbox zelf komt qua configuratie. Handmatig is beter, maar het gaat ook sneller fout.
Ook kan je in je router config eens kijken of de xbox wireless adapter in ieder geval wel gevonden wordt of dat die nergens te bekennen is.
tip: ipv xboxworld kan je natuurlijk ook bij de technischer wat begaafdere mensen kijken op GoT.
nee, dat kan niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Gat in plafond boren werkt ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb het nooit met die wireless shit.... verbind de router anders gewoon met een LAN kabel en probeer het dan nog eens ! Trek even 30 meter UTP over je trappen naar je zoons kamer...
Ik heb er niet naar gekeken maar zou zeggen start het spel en kijk het ff door.. vorige deel kon het ook inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:11 schreef Lampie_ het volgende:
Tuurlijk het kind.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:14 schreef pluissebol het volgende:
Jaaaa het is gelukt, hij is online.
Zijn teruggegaan naar de fabrieksinstellingen en alles was klip en klaar. Denk met het rondneuzen gisteren toen die aangesloten is op dingen gedrukt en aangevinkt of uitgevinkt wat niet had gemoeten. Nu nog het complete verhaal invullen om een gamertag en zo aan te maken en het kind kan racen.![]()
snachts kom je veel papa's tegen online iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:16 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk het kind.
En wie zit er straks achter.
Ben gelukkig een mama en geen papaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
snachts kom je veel papa's tegen online idd
Lijkt me echt super om kinderen te hebben. Ik zou me helemaal suf kopen aan speelgoedquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dat verklaard een hoopquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Ben gelukkig een mama en geen papa
Ik zou meteen zo'n Nerf pistool kopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Lijkt me echt super om kinderen te hebben. Ik zou me helemaal suf kopen aan speelgoed.
En wat mag dat wel verklaren dan ? Wil je beweren dat papa's wel altijd weten wat ze moeten doen dan ?quote:
Die waren echt cool.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik zou meteen zo'n Nerf pistool kopen
[afbeelding]
Het is nou eenmaal zo dat de papa's over het algemeen meer snappen van zulk soort onderwerpen dan de mama's ja. Uiteraard zijn er uitzonderingen, alleen ken ik ze nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef pluissebol het volgende:
[..]
En wat mag dat wel verklaren dan ? Wil je beweren dat papa's wel altijd weten wat ze moeten doen dan ?![]()
Oh nee zeker niet.. mn vrouw weet veel dingen beter als mama... maar papa doet de technische dingen hier welquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:26 schreef pluissebol het volgende:
[..]
En wat mag dat wel verklaren dan ? Wil je beweren dat papa's wel altijd weten wat ze moeten doen dan ?![]()
Ojee, de arcade games.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Ben gelukkig een mama en geen papa
Had die papa het nou wel goed geweten hier, dan had ik niet vanaf vanmorgen zit stumperen om dat kreng aan de praat te krijgen. Dus helaas ken ik die uitzondering van heel dichtbijquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:28 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal zo dat de papa's over het algemeen meer snappen van zulk soort onderwerpen dan de mama's ja. Uiteraard zijn er uitzonderingen, alleen ken ik ze niet
Trouw een echte manquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef pluissebol het volgende:
[..]
Had die papa het nou wel goed geweten hier, dan had ik niet vanaf vanmorgen zit stumperen om dat kreng aan de praat te krijgen. Dus helaas ken ik die uitzondering van heel dichtbij![]()
Zou ik ook niet doen hoor als ik dan die 360 moest gaan delenquote:
Ik dacht zelf aan een stoere racebaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[afbeelding]
De Lego-tijd al ontgroeid ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:44 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een stoere racebaan.
jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je weer teveel lego gekocht?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:49 schreef peristilius het volgende:
Lego ontgroei je nooit!
Ik denk dat ik de aankoop van mijn 360 weer ga uitstellen.
Die jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:43 schreef pluissebol het volgende:
Dat kind is een puber van 13 jaar die het van ze opgespaarde centjes gekocht heeft. Dus de komende verjaardag hang ik er gewoon weer in hoor. Het schatje is aan het sparen nu voor een groot plasma scherm om mooi op te kunnen gamen.![]()
De tijd van een dinkytoy autootje geven is helaas voorbij![]()
Kheb ook een friend van 50 jaar in mn list staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja
3 weken geleden nog die papa : GO TO BED NOW OR I'LL SMACK YOUR BUM !
op xbox live tegen zijn kind
Moet je nagaan hoe het over 13 jaar gaat met jouw dochterquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig
Wat heb ik dan een kut jeugd gehad .. moest me vermaken met een Atari 1200 op een oude tv toen ik 13 was.
Die gaat elke week met een andere jongen weg terwijl pa games aan het spelen isquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het over 13 jaar gaat met jouw dochter.
Ik ook zoiets... maar dat was vroeger. Ik ben pas 22 en voel me nu vaak al een ouwe lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Ik kreeg vroeger 22 gulden 50 per maand zakgeld op die leeftijdDat is bijna 40 maanden sparen voor alleen de X360 zonder spel
Toevallig werken kinderen van 13 ook.. Ik verdiende toen 30 euro per zaterdag (3 euro per uur, 10 uur) en nu ben ik 14quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Ik kreeg vroeger 22 gulden 50 per maand zakgeld op die leeftijdDat is bijna 40 maanden sparen voor alleen de X360 zonder spel
Nou dat denk ik niet.. papa heeft een goeie rechtsequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Die gaat elke week met een andere jongen weg terwijl pa games aan het spelen is![]()
Zo veel!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Dat kwam je een jaar of 10-12 nauwelijks tegen. Kinderarbeid enzoquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:14 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Toevallig werken kinderen van 13 ook.. Ik verdiende toen 30 euro per zaterdag (3 euro per uur, 10 uur) en nu ben ik 14en verdien ik meer als 2 x zoveel
5 gulden per weekquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:16 schreef EvilWasp het volgende:
Zo veel!
Kijk maar uit dat hij Condemned niet in handen krijgtquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef pluissebol het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik het vroeger net zo had als dat me zoon het nu heeft. Ben blij dat we het hem kunnen geven. Beter thuis achter de spelcomputer of pc dan al rovend en stelend op straat met ander tuig. Toch ???
Je kind is er 1 van uiterste dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:18 schreef pluissebol het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat ik het vroeger net zo had als dat me zoon het nu heeft. Ben blij dat we het hem kunnen geven. Beter thuis achter de spelcomputer of pc dan al rovend en stelend op straat met ander tuig. Toch ???
Hij moet niet helemaal als watje opgroeien toch. Kijken ernaar en doen alsof kan ik nog mee leven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat hij Condemned niet in handen krijgt
Mja ik ben 15 en heb ook gewoon zelf de 360 gekocht. Gewoon een beetje folders lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:14 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Toevallig werken kinderen van 13 ook.. Ik verdiende toen 30 euro per zaterdag (3 euro per uur, 10 uur) en nu ben ik 14en verdien ik meer als 2 x zoveel
Dat was best wel een goeie tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig
Wat heb ik dan een kut jeugd gehad .. moest me vermaken met een Atari 1200 op een oude tv toen ik 13 was.
Damn, nostalgie, heb echt uren zitten spelen met dat ene spel, space invaders, zo'n vliegtuigje onderin, en moest je allemaal dingen in de lucht knallen, je had daarna best wel goeie aftreksels daarvan als auriga en nog een paar meen ik.quote:
die is gaaaaf!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:25 schreef pkwarts het volgende:
[..]
[afbeelding]
Best gaaf trouwensquote:Op donderdag 5 januari 2006 02:21 schreef Frasier het volgende:
Er staat trouwens sinds net weer een nieuwe demo op de marketplace. Fight Night 3, een of ander box-spel. Net even gespeeld best grappig voor even lekker rammen maar niet meer denk ik. Zag er wel best aardig uit.
brrrquote:Building on Xbox 360 leadership in high-definition experiences, the company announced plans to deliver a new Xbox 360 external HD DVD drive in 2006. The new drive will offer millions of Xbox 360 owners the ability to easily enjoy HD DVD movies and will provide consumers with even more choices for experiencing high-definition content, in either physical or digital form.
Ey das wel lachenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:24 schreef pkwarts het volgende:
Binnenkort via marketplace te downloaden:
Street Fighter 2
Inderdaad!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Op 1up wordt dit nieuws ook gebracht. Een externe HD-DVD drive... ben benieuwd hoe succesvol die accessoire wordt.
Wat boeit het?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
AAAARGH zet je xbox maar bij het oud vuil.. waarom komen ze nou weer met een EXTERNE HDDVD drive???
Mijn hemel.. de wereld vergaat nu he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef BMH het volgende:
Nu heb je straks HDdvd & Blue Ray DVD.. Hoe kloten is dat.
jah want op de PS3 kan je natuurlijk wel HD-DVD afspelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef ErwinEHVNL het volgende:
AAAARGH zet je xbox maar bij het oud vuil.. waarom komen ze nou weer met een EXTERNE HDDVD drive???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik durf het bijna niet te zeggen maar PS3 lijkt me achteraf toch misschien wat beter geweest om te kopen....![]()
1 lichtpuntje is dat je dat &*^&%ding wel op je baksteen kan aansluiten![]()
![]()
het is inderdaad niet echt een slimme zet van Microsoft... dan hadden ze beter een paar maanden kunnen wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, die uibreiding is van het pad hoorPast vast heel mooi bij je vertikale 360
OOOH NOOOOZquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
"Hey guys, did you hear the news?"
[afbeelding]
"No, what is it?"
[afbeelding]
"We're going to have a NEW FRIEND!"
[afbeelding]
"Oh yay!!!"
© GAF
Ik denk net zo succesvol als de HD voor de ps2.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad!Op 1up wordt dit nieuws ook gebracht. Een externe HD-DVD drive... ben benieuwd hoe succesvol die accessoire wordt.
waarom?quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik zou hem nog wel kopen voor onder de 100 euries, maar M$ heeft het gewoon WEER verkloot
Een netwerk adapter is wel wat anders dan een complete nieuwe drive om een ander medium af te gaan spelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
toen de Sony een netwerkadapter voor de PS2 uitbracht zijn ze toch ook niet failliet gegaan?
voor FILMSquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een netwerk adapter is wel wat anders dan een complete nieuwe drive om een ander medium af te gaan spelen
Grappig, je lijkt net een Nintendo fanboy (zoals ikzelf) die de keuze van 'zijn' bedrijf verdedigtquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:57 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom?
Je hoeft die uitbreiding niet te kopen? Je kunt gewoon alle games blijven spelen omdat games op DVD blijven uitkomen. Voor mensen die graag HD-DVD willen afspelen zal dit een goedkopere optie worden dan een stand-alone speler
toen de Sony een netwerkadapter voor de PS2 uitbracht zijn ze toch ook niet failliet gegaan?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:02 schreef Xrenity het volgende:
MS zal wel HD-DVD supporten en de mediabrache Blue-Ray. Wordt dus niks...
De mediabranche kiest zeker niet onvoorwaardelijk voor BR dus.quote:De aankondiging dat Sony binnen afzienbare tijd twintig Blu-ray-titels zal uitbrengen is vrijwel direct beantwoord door het hd-dvd-kamp. Volgens een topman van Toshiba, dat tijdens de Consumer Electronics Show in Las Vegas twee nieuwe hd-dvd-spelers presenteerde, zou het aanbod in mei de vijftig titels overschrijden. Tegen het eind van 2006 zouden er meer dan 200 hd-dvd-titels in de winkel moeten liggen. Filmfabrikanten als Paramount Pictures, Universal Studios, HBO Video, New Line Entertainment en Warner Home Video, naar eigen zeggen goed voor meer dan de helft van alle films ooit gemaakt, schaarden zich achter Toshiba. Tijdens een presentatie werd een lange lijst titels gepresenteerd, variërend van Blazing Saddles tot Full Metal Jacket en van Million Dollar Baby tot The Goblet Of Fire
Vraag ik me ook af.. je bent toch ook niet verplicht om dat apparaat te gaan kopen?quote:
Ziet er netjes uit, hopen dat ze itt bij Madden deze ingame graphics ook waarmaken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 06:36 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ingame op je 360.
What else is there to say![]()
HBOquote:HBO Video
Er is ook totaal geen probleem. En zeker niet voor de consumenten! De enige voor wie dit een "probleem" zou kunnen zijn is Microsoft zelf, mocht deze add-on floppen (wat me niet onwaarschijnlijk lijkt).quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:07 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zie het hele probleem eigenlijkniet , zo is de console toch veel goedkoper dan de ps3. Tenzij je zo'n HD speler wil dan zit je ongeveer op dezelfde prijs, nu heb je iig de keus.
Bij de ps3 moet je voor de blu ray speler betalen, terwijl de HD speler in de X360 helemaal niet nodig is aangezien de games gewoon op dvd verschijnen.
So what's the big fucking deal ?
Ik gebruik mijn consoles ook nu niet als DVD-speler. Dus ik vind het eigenlijk wel fijn dat ze zoiets optioneel maken. Ik hoef het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.. je bent toch ook niet verplicht om dat apparaat te gaan kopen?
Heb je al 10 HD DVD films op de plank liggen thuis dan?
Het is ten eerste een GAMEconsole.. normale mensen hebben daarnaast nog een setje staan om DVD af te spelen, die zitten niet te springen op die extra veredelde DVD speler hoor.
Dat is dus niet zo, ik heb die demo even gespeeld en los van dat american football gewoon zwaar kont zuigt ziet deze game er echt godse lelijk uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:10 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, hopen dat ze itt bij Madden deze ingame graphics ook waarmaken.
Ik ben ook wel benieuwd naar die andere titels danquote:Street Fighter 2 to go Live on 360
Blanka and Chun Li to join 19 other titles on Xbox 360s Arcade in March
[05/01/2006 10:42]
Perennial favourite and serial 10 pence gobbler Street Fighter 2 is set to become the latest and probably the greatest addition to Microsoft's Xbox Live Arcade service.
Available from March, the appearance of the Capcom classic was announced along with 20 others when Peter Moore, Microsoft's marketing man, took the stage early this morning at the Las Vegas-based Consumer Electronic Show.
While the identities of the other games are yet to be announced, Moore did reveal that four million downloads have already been made from the fledgling gaming service.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd naar die andere titels dan
Ja joh, over 2 jaar zit je met cd-swappen zoals ook op de PC was voordat DVD werd geintroduceerd. Of op de PSone, met games verspreid over 4 discs. Op zich geen gigantisch probleem, maar wel vervelend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:12 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik vind het eigenlijk een uitstekende keuze. Ik hoef niet per se HD DVD's, of Blu-Ray te hebben. Huidige DVD's vind ik mooi zat. Opties zijn alleen maar goed; in plaats van dat je die belachelijke Blu-Ray-standaard door je strot krijgt gedouwd met de PS3.
waarom? Een netwerk-adapter heeft zelfs nog meer met de games te maken, omdat je zonder adapter niet online kan gaan. Zonder een HD-DVD uitbreiding kan je nog steeds prima gamenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een netwerk adapter is wel wat anders dan een complete nieuwe drive om een ander medium af te gaan spelen
Ik vond CD's swappen juist mooi! Dan had je echt het idee dat je een groot spel aan het spelen was. Je doet het doosje voor het eerst open en je ziet gewoon 3 CD's en vervolgens duurt het uren en uren voordat je eindelijk bij de tweede CD bent!!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, over 2 jaar zit je met cd-swappen zoals ook op de PC was voordat DVD werd geintroduceerd. Of op de PSone, met games verspreid over 4 discs. Op zich geen gigantisch probleem, maar wel vervelend.
Verschil is dat het bij PC's alleen was bij installaties, daarna had je gewoon een play-CD (of niets als je een crack installeerde na installatie). En daarmee was het lang niet zo irritant als disc-swapping bij consoles.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, over 2 jaar zit je met cd-swappen zoals ook op de PC was voordat DVD werd geintroduceerd.
Nee de ps3 gaat gewoon 5 jaar mee en niet langer en dan pas komt die blu-ray speler tot zijn recht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja joh, over 2 jaar zit je met cd-swappen zoals ook op de PC was voordat DVD werd geintroduceerd. Of op de PSone, met games verspreid over 4 discs. Op zich geen gigantisch probleem, maar wel vervelend.
De PS3 is gewoon voorbereid op de toekomst en kan strax 10 jaar mee. De Xbox 1080 komt alweer over 3 jaar, let maar op![]()
dat is inderdaad wel vervelendquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien, maar ik game toch nooit zo lang achter elkaar dat ik in één game-sessie meer dan een keer op moet staan om eventueel van schijfje te wisselen. Boeit mij echt helemaal niets.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mits Blu-Ray te standaard wordt. Als HD DVD toch wint heb je met de PS3 weer een probleem. Mocht Blu-Ray winnen krijg je misschien een add-on voor de Xbox 360 die ze allebei af kan spelen. Ik vind het echt prima zo. En ik krijg gewoon jeuk van een bedrijf als Sony die een standaard met zoveel ingebouwde DRM-meuk er doorheen wil drukken.quote:De PS3 is gewoon voorbereid op de toekomst en kan strax 10 jaar mee.
Welnee, de consument kan via upgrades en add-ons zelf de xbox 360 ombouwen tot xbox 1080!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Xbox 1080 komt alweer over 3 jaar, let maar op![]()
Netwerk adapter kostte niet zoveel en is nu standaard.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:16 schreef kepler het volgende:
waarom? Een netwerk-adapter heeft zelfs nog meer met de games te maken, omdat je zonder adapter niet online kan gaan. Zonder een HD-DVD uitbreiding kan je nog steeds prima gamen
Inderdaad. Dat ding is hooguit een ondergang voor zichzelf.quote:ik zie de HD-DVD uitbreiding in ieder geval niet als ondergang van de Xbox 360
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |